Beoordelingen over House L.A

#38 van de 42 hotels in Füssen

Gebaseerd op 727 beoordelingen over dit hostel

6,1

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Handig voor een overnachtingsaccomodatie, sleutel lag klaar...

Handig voor een overnachtingsaccomodatie, sleutel lag klaar nadat we gebeld hadden dat we later waren. Volgende dag konden we op eigen tijd weer weg rijden, hebben geen personeel hoeven te zien, alles was geregeld

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Prima prijs/kwaliteit.

Bed was wat hard en kussen erg zacht, maar dat is bij de meeste hotels. Geen tv helaas.

We wisten wat we konden verwachten en voor 1 nacht op doorreis was het ruimschoots prima. Kamer was verzorgd, het eenvoudig ontbijt was ook prima geregeld, zeker voor dat geld.

Wij hadden de deluxe kamer met eigen wc/douche en eigen...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche - Bijgebouw

Wij hadden de deluxe kamer met eigen wc/douche en eigen terras. Voor €3,50 kun je een simpel ontbijt krijgen, wat erg handig was wanneer je vroeg op pad wilde. Maar vanuit het hostel loop je ook zo Füssen in waar genoeg te eten en te drinken is. Een tip: neem de bus naar slot Neuschwanstein en ga lopend terug (de hostess kan je vertellen hoe je moet lopen!).

Tegenvaller

de foto's op booking.com lijken erg mooi. Echter bij het aankomen was het een drama. De kamer was erg klein, bedden waren met duct tape bij een gehouden, stuk behang kwam van de muur af, brandalarm verwijderd en nergens anders op de kamer te bekennen. De badkamer: kleed voor de douche leek wel beschimmeld, douche gordijn beugel met tie rips vast gemaakt. Ook was er op de booking.com site niet af te leiden dat het om een hostel ging met aparte badkamer. Wij dachten dat een hotel was. De badkamer die bij onze verdieping zat(een hele kleine zolder), bestond ook helemaal niet. Dit was een hokje met een onafgemaakte douche en allemaal dozen erin. Ook was er bij ons op de zolder nog een kamer met een stuk of 8 losse matrassen op de grond. Dit was een "privé kamer".

Puur een dak boven het hoofd. Verwacht er verder niet teveel van.

Ik meen tijdens het boeken te hebben gezien dat de familiekamers (waarvan wij er één hadden) een eigen douche/WC zouden hebben, maar dat was niet zo. Douche en WC was elders op de gang. De kamer was in de kelder, uitzicht op de bumpers van de auto's. In de badkamer de haren van de eigenaresse terug kunnen vinden. Het ontbijt was niet duur maar dan ook erg karig. Broodjes, sap, jam en koffie. Prijs/Kwaliteit is uit balans. We hebben later in Oostenrijk een bed & breakfast gevonden voor lagere kosten maar dan wél met een uitgebreid ontbijt, twee grote tweepersoonskamers met elk een eigen badkamer, balkon en schitterend uitzicht op de bergen en het dorp.

De locatie is op loopafstand van het centrum van Füssen. Voldoende eigen parkeergelegenheid tegenover het huis op een veldje.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Prima locatie dichtbij het centrum
    • Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Dat er geen koelkast aanwezig was op de kamer.

We hadden een nette ruime kamer met van buiten een eigen ingang. Lekker dicht bij het mooie centrum van Füssen.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Meer een B&B
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche - Bijgebouw

Ontbijt hebben we niet genomen, prijs was laag maar uit de omschrijving leek het ons niet aantrekkelijk.

De kamer was nieuw inclusief de badkamer. Ligging tov oude centrum, loop afstand.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

te duur voor deze( kleine) kamer ( 70 euro per nacht)

Er was niemand aanwezig aan de receptie, we moesten een nummer opbellen met een telefoon die aan de receptie stond maar we hebben dan nog minstens een 1/2 uur moeten wachten eer er iemand kwam. ( van het huis ernaast aub) upgrade kamer genomen met eigen douche/toilet - 20 euro extra, kamer zeer basic, geen tv, zeer kleine lavabo, douche en wc ok, smal 2-persoonsbed, geen kleerkast op de kamer, alleen een klein kastje met 3 laden. We konden geen ontbijt nemen, ontbijtruimte was volgeboekt ?! Bij vertrek wordt er gevraagd om het beddengoed van het bed te halen om de eigenaars te helpen.

op wandelafstand van centrum ( 2 min) kamer proper maar zeer, zeer basic

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Prima voor een doorreis, maar niet handig met kleine kinderen.

We deelden de badkamer met wel heel veel mensen. Voor douchen stond je in de rij. Niet heel handig met kleine kinderen en maar 1 apart toilet en 1 in de badkamer.

Prima geslapen! Ontbijt was goed.

Prachtige stad en locatie, alles op loopafstand

Prachtige stad en locatie, alles op loopafstand

Fijne tussenstop richting het zuiden.

Het was een hostel, dus je kunt er niet te veel van verwachten.

Lokatie, dicht bij het centrum. Netjes.

4,0
    Goed voor 1 nacht

De prijs. Schandalig van booking.com. Boek rechtstreeks en je bent de helft goedkoper uit

Ze doen hun best maar moeten nog veel leren

Prijs - faciliteit - kwaliteitsverhouding

Ze doen hun best maar moeten nog veel leren

Klein, proper

Redelijk duur voor kleine kamer

Klein, proper

Kamers komen niet overeen met de foto's op de website.

Kamers komen niet overeen met de foto's op de website. Wordt veel mooier voorgesteld dan het in werkelijkheid is

• Beoordeeld op: 29 september 2017

We waren op doorreis van Italië naar huis

Heel eenvoudig maar ook heel knus.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

De prijs

Douche gelegenheid

De prijs

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Makkelijk voor een tussenstop!

Makkelijk voor een tussenstop!

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Prima voor een nacht op doorreis en konden heel vroeg...

ontbijt maar niet gedaan vroegen na het inchecken om een biertje deze verkochten ze maar de koelkast was stuk als dat de voorbode voor het ontbijt was...

Prima voor een nacht op doorreis en konden heel vroeg vertrekken geen probleem sleutel in de deur gelaten en gaan!

• Beoordeeld op: 7 maart 2016

Bed was ok

Er was maar een douche voor het hele pension, wc delen per etage (3 a 4 kamers), bij de wc op onze etage lagen er plassen op de vloer en hierin werd gedurende ons verblijf ook geen verbetering aangebracht. Kamer was erg krap, volgestouwd met tweepersoonsbed en stapelbed waardoor je niet op normale wijze om het bed heen kan lopen. Vloerbedekking bestond uit plakkerig zeil. Terwijl ik had aangegeven contant te willen betalen via de site van booking.com, had men al voor mijn aankomst de kosten afgeschreven van mijn creditcard, en toeristenbelasting berekend voor mijn zoon van acht. De hele accommodatie en gang van zaken laat bij mij de indruk achter dat men er op uit is met zo weinig mogelijk inspanning zoveel mogelijk geld te verdienen.

Bed was ok

• Beoordeeld op: 22 februari 2016

Ik had dit hotel uitgekozen voor een overnachting op weg...

Het is altijd jammer om geen toilet en douche op de kamer te hebben. Maar dat wisten we van te voren. Dus geen probleem.

Ik had dit hotel uitgekozen voor een overnachting op weg naar wintersport op basis van de lage prijs, de ligging, de mogelijkheid met 3 personen op 1 kamer te verblijven en de mogelijkheid om tot 22 uur in te kunnen checken (lekker laat voor de zekerheid). We hadden helaas erg veel file en na al een uur stil te hebben gestaan belde ik om 20 uur op bang te zijn niet voor 22 uur aan te komen. Dat was niet erg zeiden ze. Uiteindelijk kwamen we pas na middernacht aan (en ik was bang dat we misschien toch niet terecht konden) maar er hing een telefoonnummer in de receptie dat we konden bellen. Ze hadden onze kamer open gelaten en we konden dus gewoon lekker in een bed slapen. Super fijn!

• Beoordeeld op: 22 februari 2016

Zeer gehorig.

Zeer gehorig. Er hangen allerlei waarschuwingen over boetes bij maken van lawaai na 22.00, maar een groep jongens maakt om 23.45 nog veel herrie , hard praten en hard deuren naar badkamer open/ducht doen. Erg vervelend als je ernaast slaapt met jonge kinderen. De muren zijn dun, dus je hoort alles.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

geel slecht personeel en managing.

geel slecht personeel en managing. geen doushe en wc in kamers dus moet met file rekening mee houden. voor een nacht is ok maar niet langer daar blijven :)

• Beoordeeld op: 21 december 2015

Ligging dicht bij centrum

Bovenste bed van het stapelbed waren de latten van de bodem verschoven. In het onderste bed lagen splinters. Verder hadden de kussen scherpe veren. Verder erg stoffig.

Ligging dicht bij centrum

• Beoordeeld op: 25 september 2015

De locatie is super, op 5 minuten sta je in het centrum.

De locatie is super, op 5 minuten sta je in het centrum. De mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Hoewel de badkamer gedeeld wordt is deze erg proper.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

We slapen vaker in omgeving Fuessen voor eventueel doorreis.

We slapen vaker in omgeving Fuessen voor eventueel doorreis.. Maar deze plek gaat het niet meer worden...het is net een studentenhuis. Die fase hebben we gehad.... Verder: We hadden twee kamers gereserveerd (2 volw, 3 kinderen) omdat dat de enige mogelijkheid was volgens de booking-website. Bij aankomst en na betaling ter plaatse bleek dat 1x kamer ook voldoende was omdat daar 5x bedden in stonden. Maarja, wel betaald voor twee kamers. Helaas een schijntje terugontvangen... Slecht.... Als we hadden geweten dat er ook een kamer vrij was met 5 bedden, hadden we die wel gereserveerd via booking.com

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

We hebben 1 nacht verbleven in het nieuwe deel van het...

De enige twee minpuntjes waren de lage richel rondom de douche (alles in de badkamer op de grond wordt hierdoor nat) en het ontbijt. Je krijgt twee kaiserbroodjes met alleen maar zoet beleg, honing, chocopasta en jam. Daarnaast jus 'd orange en thee (gewone thee, geen smaakjes) of koffie. Het ontbijt kostte ons 3 euro. Op zich best goedkoop, maar ik had graag minder zoet beleg (eet ik nooit) zoals kaas of 1 soort vleeswaren als optie gehad. Daarnaast zou een gekookt eitje een goede toevoeging zijn op het ontbijt. Als dit ook nog was geregeld, dan was het echt perfect geweest.

We hebben 1 nacht verbleven in het nieuwe deel van het complex. We hadden een tweepersoons kamer met een eigen badkamer. Het personeel was zeer vriendelijk en gaf ons aan waar we konden eten. De kamer zag er erg netjes uit en zowel de badkamer als de slaapkamer waren echt schoon. Ik heb de bovenburen niet gehoord en ik heb heerlijk geslapen. Daarnaast zit het verblijf middenin Fussen, dus we konden lopend naar het centrum om te eten.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

De kamer was zeer netjes.

We lagen net naast de incheckbalie, met als gevolg veel lawaai. Alsook vonden onze buren het nodig om na 23u nog te douchen in de gemeenschappelijke douche vlak tegenover onze kamer en haren te drogen.

De kamer was zeer netjes. Ontbijt slechts 3 euro, wel zeer beperkt maar dat heeft ons niet gestoord.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Erg kleine wastafel op kamer.

Erg kleine wastafel op kamer.

• Beoordeeld op: 24 februari 2016

Goed gelegen en heel vriendelijk personeel.

Er was geen mogelijkheid om een babybed te verkrijgen.

Goed gelegen en heel vriendelijk personeel. Bijzonder goedkoop. Ideaal voor een kort verblijf.

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Zeer vriendelijke medewerkers.

Broodjes bij het ontbijt waren niet de meest verse maar wel keuze genoeg qua beleg.

Zeer vriendelijke medewerkers.

• Beoordeeld op: 11 september 2015

Prima om te overnachten, net en een goede...

Prima om te overnachten, net en een goede prijs-kwaliteitsverhoudimg.

• Beoordeeld op: 29 mei 2015

De bedden.

Erg onvriendelijke en ongeinteresseerde ontvangst.

De bedden.

Prijs en ligging tov eindbestemming

Kort en smal 2 persoonsbed

Prijs en ligging tov eindbestemming

• Beoordeeld op: 16 februari 2015

Goede prijs en prima bedden.

Alleen zoet ontbijt en bij het douchen kon je de doucheslang niet ophangen

Goede prijs en prima bedden. Voor 1 nacht prima.