Beoordelingen over Hyatt Regency Köln Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Kennedy-Ufer 2a, Deutz, 50679 Keulen, Duitsland

#17 van de 223 hotels in Keulen

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Perfect hotel om een concert bij te wonen in de Lanxess Arena.
    • Kamer met Kingsize Bed

Matras was niet echt comfortabel.

Zeer lekker en uitgebreid ontbijt. In de Legends Bar kan tot middernacht iets gegeten worden. Valet parking is perfect.

Een echte aanrader voor een weekendje Keulen.

Ons niet opgevallen.....

Het ontbijt was uitstekend. Ook de roomservice was prima. Ondanks het weekend een rustige nacht gehad. Samen met vrienden uit diverse delen van Duitsland en Zwitserland een businesslunch gekozen. De kwaliteit van de maaltijd was werkelijk uitstekend met prima wijnen. Prijs en kwaliteit waren echt in balans. De ligging van het hotel is uitstekend. Gelegen aan de Rijnoever met een prachtig uitzicht op de Dom. Via de spoorbrug met een wandelgedeelte snel bij het Station Köln Hbf en de Altstadt. In één woord voortreffelijk hotel!

Wij komen hier graag terug

Alles naar wens en meer.

Subliem hotel, hoog serviceniveau, zeer vriendelijke medewerkers. Uiterst schoon en zeer mooi design hotel. Uitstekende locatie, altijd taxi's per direct beschikbaar. zeer mooi uitzicht op Keulen en de Rijn.

Ontspanning met uitzicht op de Dom
    • Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt te duur 60€ voor twee personen!

Zeer ruime kamers met luxe badkamer. Lekker zwembad. Je loopt de brug over en je staat oog in oog met de indrukwekkende dom. Top locatie!

Ideaal hotel voor 2 dagjes Keulen
    • Kamer met Kingsize Bed

Prijs-kwaliteit verhouding iets aan de hoge kant. Kamers zijn goed en ruim maar niet super de luxe, iets aan de hoge kant qua prijsstelling. Consumptieprijzen ook aan de hoge kant in de bar. Een Ice-tee (huisgemaakt) voor 6 euro is toch echt te duur.

Ligging sueprieur meteen aan de rijn. Mooie grote lobby en super ontbijt (30 euro) met grandioos uitzicht over de rijn en de stad. Mooie bar en terras. Binnenstad op korte loopafstand via de brug.

Het terras naast het zwembad, oogt zeer goedkoop. Hier moet wat aan gedaan worden zoals nep gras of andere tegels met wat plantenbakken een beetje aankleding dit is niet zoals je van een Hyatt zou verwachten.

De locatie is fantastisch en het hotel is zeer goed onderhouden. Grote badkamer en zalige bedden!!!! Ontbijt is uitstekend je kan het niet opnoemen of het is aanwezig. Prachtig uitzicht vanuit de ontbijtzaal op de Dom.

Het ontbijt was heerlijk.
    • Kamer met Kingsize Bed

De prijs voor de parking is wel duur. € 35 per nacht telt toch al snel op. In het bubbelbad lagen vrij veel zandkorreltjes, dit had beter moeten worden gereinigd.

Het ontbijt was heerlijk. Zeker de moeite om erbij te nemen. Op sommige puntjes zie je dat het hotel wat verouderd is maar men doet zeker zijn best om alle mankementen weg te werken. Het personeel is zeer vriendelijk. Het zwembad en de sauna zijn zeker een meerwaarde.

Supergoed.
    • Kamer met Kingsize Bed

Vanuit de parkeergarage automatische deuren naar lobby is handig als je koffers bij hebt. Bij technische up-date. Kwaliteit en aantal zenders televisie en "spaarknop" op toilet.

Ruime kamer fijn restaurant mooie ligging

Geweldig ontbijt, aardig personeel van het hotel, alles was...

Minus was de legendarische bar, wat erg leuk is, maar geen barcultuur !! Onpersoonlijk personeel !!! Zeer teleurstellend !! Eten was geweldig, drankjes!!

Geweldig ontbijt, aardig personeel van het hotel, alles was in orde!!!

Redelijk tot matig

Parkeren is een groot probleem Parkeergarage was altijd vol Ontbijt was duur voor hetgeen je krijgt Personeel erg onvriendelijk We kregen een oude kamer waarvan de telefoon het niet deed dus iedere keer naar de gang lopen om iets te bestellen Had het gevoel omdat je via booking com boekt je gedowngrade wordt..

Locatie is top

5 sterren prijs in een 4 sterren waardig hotel.
    • Uitzicht op de Rijn Kingsize Bed

De kamers zijn verouderd. De spa is matig, vreselijk dure parking. Veel geld voor wat het is. Komt erop neer dat we eigenlijk betaald hebben voor het zicht.

Het zicht op de kamer was super. Het personeel was ook vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt was perfect.
    • Kamer met Kingsize Bed

Kamer was nog niet klaar bij aankomst. Wij waren amper 30 minuten te vroeg. Moesten ons omkleden in toiletten vooraleer onze zakenpartners te kunnen ontmoeten.

Ontbijt was perfect. Avondmaal in restaurant was ook prima alleen een beetje te druk.

Goed bevallen maar niet een hotel dat die extra Mile wil of kan geven
    • Kamer met Kingsize Bed

Hygiëne van kamer en het opmaken van de kamer laat te wensen over. Dit hebben we beduidend beter gezien en ervaren.

Ontbijt was goed gevarieerd en uitgebreid, echter werden de eitjes niet aan tafel geserveerd. Locatie icm hotel met zwembad was Top Ff over de brug 5-10 min en je bent in de Altstad. 5 min langs het water lopen en je bent in een uitgebreid park, ook fijn voor kinderen om te spelen.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Al met al viel het iets tegen
    • Kamer met Kingsize Bed

Ik vond het personeel aan de matige kant. Het waren geen goedkope nachten (2 kamers voor 2 nachten inclusief ontbijt en een diner). Bij aankomst was de receptionist wel okay, maar vertelde ook net het noodzakelijkste. Er werd geen informatie over de sauna faciliteit gegeven en alles werd kort door de bocht uitgelegd. Bij uitcheck werd niet gevraagd of alles naar orde / wens was, en dat vind ik toch wel het minste wat ze uit interesse hadden mogen vragen. Het is uiteraard altijd een momentopname en het zijn maar mensen, maar ik ga hier op basis van mijn beleving geen tweede keer meer boeken.

Zeer mooie, grote en nette kamers (bovengemiddeld voor Keulen). Prima ligging, te voet kan werkelijk alles binnen het centrum gedaan worden. Ontbijt was tot in de puntjes verzorgd en van hoge kwaliteit, echter wel zeer prijzig (30 Euro p.p.) Kamers zijn ook uitermate goed geïsoleerd waardoor we heerlijk hebben geslapen.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

OK maar duur
    • Kamer met Kingsize Bed

Bij het uitchecken hadden ze maar 1 van de 2 vooruitbetaalde kamers in mindering gebracht. Dure parking (€35).

Uitstekend ontbijt maar overtrof niet een 4*-hotel.

Ontbijt was heerlijk met een prachtig zicht op de Dom en...
    • Uitzicht op de Rijn Kingsize Bed

Kamers zijn verouderd maar proper. Sommige zaken in de badkamer waren aan vervanging toe.

Ontbijt was heerlijk met een prachtig zicht op de Dom en Rijn.

ramen kan niet geopend worden en wij kunnen niet tegen airco...
    • Kamer met Kingsize Bed

ramen kan niet geopend worden en wij kunnen niet tegen airco, dus wij konden echt niet slapen/ jammer, wel een mooie kamer , maar wel helemaal kapot toen wij weer op de beurs moesten zijn

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Perfecte locatie in luxe, schoon hotel. Ontbijt ontbrak door te hoge prijs
    • Kamer met Kingsize Bed

Het was erg warm op de kamer met name tijdens het slapen vervelend, airconditioning was warme lucht. Geen ontbijt genomen, erg hoge prijs (30€ p.p.). Hebben voor helft van de prijs heerlijk ergens in het centrum gebruncht.

Mooie, schone en luxe kamer. Grote badkamer. Perfecte locatie om de stad te verkennen. Fijn zwembad met stoombad/sauna.

Drie geweldige dagen maar van het hotel moesten we het niet hebben.
    • Kamer met Kingsize Bed

Ondanks dat het door booking.com duidelijk was aangegeven( zie foto : wellnesscentrum, binnenzwembad ) bleek de spa / wellness niet beschikbaar ivm onderhoud. Dus ook geen binnenzwembad. Daar kom je savonds laat bij aankomst dan achter. Buiten aan de achterzijde van het hotel, en dus recht onder onze kamer, werd het plein aan het water volledig verbouwd met bulldozers en werd er puin gedrild. Niet ideaal om in wakker te worden. Hilarisch en haast vernederend was dat de lift stopte op de 2e etage en we moesten uitstappen ivm bepaalde tests die ze net wilden beginnen. Ze konden dus niet nog 10 seconde wachten tot wij op onze etage waren, ronduit treiterij, we konden met al onze tassen via de noodtrap verder naar de 5e en van daaruit achterom terug naar de 4e. Alles bij elkaar echt ondermaats. Allemaal overkomelijk maar voor het bedrag dat we vooraf hadden betaald..,we hadden gewoon de pech dat we midden in alle werkzaamheden hadden geboekt, een fout van booking.com zij hebben dit vooraf niet aangegeven.

we hebben gemengde gevoelens bij dit hotel, we weten niet zeker of we het zouden aanraden of opnieuw
    • Kamer met Kingsize Bed

Negatief: - vrij oude kamers voor 5-sterrenhotel - veel te warm in de kamer: airco werkte niet; na 4-maal de belofte gekregen te hebben bij de receptie dat men het ging opvolgen, was er nog niets hersteld. Daardoor bevangen sfeer op de kamer en belet een goede nachtrust! Nachtreceptionist hielp ons in de mate hij kon! - toiletpapier en douchebenodigdheden werden niet dagelijks aangevuld

We hebben al veel met booking.com geboekt en proberen altijd een eerlijk antwoord te geven! Positief: - locatie: 10 minuten te voet van het centrum van Keulen - ontbijt: kan niet beter zijn, heel veel variatie - ontbijtruimte: prachtig zicht op de Rijn en de Dom van Keulen - Keulen is een heel leuke stad om de overgang van oud naar nieuw te vieren!

uitstekend locatie bij centrum Keulen, zeker op moment van jaarwisseling.

zit fauteuil in kamer om tv te kijken (niet mogelijk door dubbel bed)

Excellent ontbijt buffet, ruime kamer, valet parking in eigen garage, goede beveiliging

Grote kamers en lekker (maar prijzig) ontbijt!
    • Kamer met Kingsize Bed

Parkeerservice van 35€ voor 1 nacht, parkeerjongen deed er 45 minuten over om onze wagen uit de parking te halen. Dan maar twee platte watertjes besteld in de lobby: €9.

Grote kamers en lekker (maar prijzig) ontbijt!

Geweldige ervaring

De kostprijs van de parking, 35 euro voor één nacht

Geweldig ontbijt !! Ook de kamer met zicht op de Dom voldeed aan de verwachtingen. Vlot en zeer vriendelijk personeel / receptie.

• Kamer met Kingsize Bed

Parkeerplaats kon niet gereserveerd worden, parking eigenlijk vol (auto's stonden dubbel geparkeerd in de doorgang).

Prima ligging, grote kamer en erg uitgebreid ontbijt.

Heerlijk en relaxed.
    • Kamer met Kingsize Bed

Prima hotel, zicht op de Rijn en naast de brug die naar de Altstad leidt. Heel vriendelijk personeel (zoals die conciërge die alles voor je regelt!). Ontbijt 30,- maar uitgebreid en overheerlijk.

ontbijt was heerlijk, ontzettend veel keus.
    • Uitzicht op de Rijn Kingsize Bed

parkeergelegenheid en rokerszone voor de ingang van het hotel.

ontbijt was heerlijk, ontzettend veel keus. geweldig uitzicht over de Rijn en de Dom van Keulen

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Heerlijk en Subliem
    • Kamer met Kingsize Bed

De locatie aan de Rijn is sprookjesachtig en makkelijk ten opzichte van het centrum. Het hotel, het personeel zijn subliem. En wat een heerlijke bar met uitgebreid assortiment dranken. En dan afspoelen en uitzweten in het zwembad en sauna.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

De spoorwegbrug met een voet-en fietspad ligt naast het...

De spoorwegbrug met een voet-en fietspad ligt naast het Hotel en brengt u met een mooie wandeling over de Rijn onmiddellijk naar de dom en de musea aldaar. In de hotelbar was er 's avonds een goede sfeer en een aangename bediening

Teleurstellend

Veel te duur voor wat er geboden wordt. Er is maar 1 restaurant, bar/cafe gaat vroeg dicht en laat open, er is geen winkeltje, whirlpool werkte maar half, kamer was benauwd en warm (airco werkte matig en maakte veel lawaai), geen overdekte zitplek bij de rookplek (een klein bankje dat bij regen kletsnat wordt), nauwelijks gevulde minibar, lamp bij bureau werkte niet, televisie met maar 10 zenders (voornamelijk Duits) en je mag nog eens 35 euro betalen voor parkeren.

Personeel is zeer vriendelijk; prachtig uitzicht; goed bereikbaar (verschillende vervoersmogelijkheden op loopafstand); grote bedden.

Prima verblijf, niet voor herhaling vatbaar
    • Kamer met Kingsize Bed

Het hotel verdient duidelijk het geld met te dure parkeerplekken en te duur ontbijt. De aankleding van de kamers was niet echt recent.

De kamer was netjes en het personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Vakantie hoeft niet lang te zijn als je zo verblijft.
    • Regency Suite met Kingsize Bed

Wij hebben niets gezien wat ons tegen is gevallen.

Met zo'n beoordeling kun je bijna niet meer aangeven wat het meest beviel. Als je dan zou moeten kiezen dan zou dit de kamer, het ontbijt, het uitzicht, het personeel en het weer zijn.

Prima hotel en vriendelijk personeel, zou zeker opnieuw hier verblijven.

Alhoewel het ontbijt uitstekend en uitgebreid is ontbrak alleen een goede selectie fruit en zuivel (yoghurt, etc.).

Prima kamers, vlak bij centrum (via de spoorbrug), vriendelijk personeel, goede parkeergelegenheid, goed ontbijt.

De locatie is prachtig.
    • Kamer met Kingsize Bed

De foto's op booking geven de indruk dat het een modern hotel is. Maar toch wel redelijk gedateerd.

De locatie is prachtig. Ook de ondergrondse parkeergarage, maar als gast is 35 euro per etmaal betalen wel erg duur. Het ontbijt, prijzig, maar zeker de moeite waard als je tijd maakt op een druilerige zondagochtend. Wellness prettig maar iets gedateerd.

Top Ontbijt.
    • Kamer met Kingsize Bed

van de 3 aanwezige liften 2 uitgevallen. duurde ontzettend lang steeds alles met 1 lift. Trappenhuis gesloten, wat echt niet kan.

Top Ontbijt. toplocatie. mooie badkamer.

Top, voor herhaling vatbaar!
    • Kamer met Kingsize Bed

De prijs van het ontbijt was € 30 p.p. (hadden we ook niet voor geboekt), dat vonden we iets te gortig. Ook de prijzen van eten en drinken in het hoten (bijv. €4,- voor koffie en € 13,- voor een gin-tonic) vonden we aan de hoge kant.

Kamers waren geweldig, maar vooral de locatie is perfect. Buiten de drukte van het centrum, maar even kort de naastgelegen brug oversteken en je zit er middenin!

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

• Uitzicht op de Rijn Kingsize Bed

Ontbijt overtrof alles , er was echt alles,superlekker,. De kamer was geweldig , zicht op de rijn de bekende brug en het Domm, alles was heel netjes . Super locatie voor uitstap naar Keulen geweldig

Het ontbijt was heel lekker en verzorgd
    • Kamer met Kingsize Bed

Bij booking stond vermeld met rijnzicht en dit was niet mogelijk bij dit type kamers. We waren niet de enige mensen met deze klacht!!!!

Het ontbijt was heel lekker en verzorgd

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Heerlijk ontbijt
    • Kamer met Kingsize Bed

Dat je niet via de trap maar enkel via de lift naar kamer of restaurant kon gaan. We hadden een kamer op de eerste verdieping en moesten steeds lang op de lift wachten.

Heerlijk ontbijt Mooie ligging met zicht op Dom!

prachtig en luxueus hotel
    • Kamer met Kingsize Bed

De coctails in de bar waren niet zo lekker en alle dranken (gewone) heel erg duur. In de badkamer aparte warm - en koudwaterkraan (thermostatische kraan zou beter zijn). Toen we geparkeerd hadden achter het hotel ( 4€ per 24u) in het hotel 35€ sprak ons een parkeerwachter aan omdat wij geen groen vignet op de autoruit hadden gekleefd. Wij wisten niet dat dat nodig was . Na wat overleg gaf hij ons een kaartje dat we achter de ruit moesten leggen. Een geluk dat we hem persoonlijk gesproken hadden anders boete van 80€. Achteraf zijn we gaan kijken naar de auto's met NL en B nummerplaat ( niemand had zo een vignet) . Dat zou in de omschrijving van booking.com mogen vermeld worden . ( zou ook voor andere steden in Duitsland nodig zijn) .

De kamers waren ruim en voorzien van alle comfort. Het ontbijt was enorm uitgebreid en lekker. Om naar het centrum te gaan moet je enkel de brug oversteken en je bent midden van de stad. Het binnenzwembad en sauna waren heerlijk om te relaxen. Dit hotel is een aanrader !!

De kamers zijn zeer proper, de locatie is perfect op...
    • Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt en de ondergrondse parking zijn enorm duur

De kamers zijn zeer proper, de locatie is perfect op wandelafstand van het centrum en het zwembad, fitness en sauna's zijn top!

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Heerlijk hotel op schitterende locatie en met super vriendelijke bediening.
    • Kamer met Kingsize Bed

Bij de check in hebben we alle kosten voldaan. Bij check out moest het parkeren nog betaald worden, best een aardig bedrag. Dit had beter meteen vooraf berekend en betaald kunnen zijn.

Geweldig mooi hotel, perfecte service Het eten is ook heerlijk, zeker met uitzicht over de dom.

De kamer
    • Kamer met Kingsize Bed

Had pasjes in kluis vergeten! Afhandeling door hotel waardeloos. Nu 2 weken later nog niets gehad. Nu blijkt brief/pakketje bij postverzending zoek omdat het niet aangetekend is verzonden. Wat wel door mij gevraagd vanwege AX creditkaart en OV kaart. Veel gedoe door soms erg onaardig personeel en gemaakte fouten. Ik maak extra kosten en moet nu 12 tot 16 weken een onderzoek afwachten! Nooit meer naar DIT hotel.

De kamer

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Klant is koning

Zodra er wensen zijn, vliegt het personeel om het zo snel mogelijk te regelen. We kregen een gratis champagne Brut, om een verjaardag te vieren. Hartstikke top!

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Ontbijt was fantastisch.

Te weinig licht in de kamer aan de lange wand . Te koud in het restaurant tijdens het diner !

Ontbijt was fantastisch. Kamer met grote badkamer (douche en bad) waren top. Ook 's avonds genoten van het lekkere eten, wel aan Hyatt prijzen!

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Zeer goed hotel

Voor de prijs die ze vragen per kamer had er wel een zeteltje op de kamer mogen staan

Zeer goed ontbijt, 2 grote aparte bedden en dus een zee van plaats om te slapen

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Heel aangenaam hotel maar iets te duur en mogelijkheden mbt eten beperkt
    • Kamer met Kingsize Bed

Het hotel is erg duur in verhouding. Mogelijkgeden mbt lunch/eten 's avonds beperkt. Restaurant erg duur en beperkte kaart

Het ontbijt en de kamers zijn geweldig

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Voor herhaling vatbaar!
    • Kamer met Kingsize Bed

De prijs om de wagen te parkeren = 29 euro/Dag.

Heerlijk ruime kamer, het ontbijt is buiten proporties, zeker ook wat keuze betreft. Fantastisch ook dat je kan ontbijten met zicht op de Rijn. In dit hotel is zwemmen, sauna en stoombad in de prijs inbegrepen.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Top hotel enkel duur om iets te eten en te drinken maar in keulen keuze genoeg!!! Wij gaan terug!
    • Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt eten etc zeer duur maar in de stad kan je voor 12€ een prachtig ontbijtbuffet doen bij Cafe Extrablatt reserveren zeker nodig... Dus eigenlijk viel dit helemaal niet tegen! TOP HOTEL

Wat een leuk zwembad niet te groot niet te klein TOP KAMER TOP HOTEL KNAP TOP En wow wat een uitzicht

• Beoordeeld op: 21 december 2016

aanrader in Keulen

Professionneel personneel, mooie kamers en zalige wellness. Goede room service ook. Mooie zicht op Keulen, 10 minuutjes wandelen over brug. Zou dit hotel terug boeken.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Zeer vriendelijk onthaal
    • Uitzicht op de Rijn Kingsize Bed

Het bed was voor mij te zacht, maar dat is persoonlijke voorkeur. Je had wel keuze uit verschillende hoofdkussens.

De vriendelijkheid van het personeel

Prima hotel met zeer uitgebreid ontbijt.
    • Uitzicht op de Rijn Kingsize Bed

Het is in het gehele hotel ontzettend warm. Op de kamers ( 527 en 528 ) konden geen ramen open wat voor een benauwd gevoel zorgde. Ventilatie werkte niet goed genoeg om ook maar iets aan het binnenklimaat te veranderen.

Uitgebreid ontbijt waar je zeker niets tekort komt.

Goed comfortabel verblijf gehad

Ontbijt voor €30,- per persoon per dag hebben wij niet genomen ivm belachelijk hoge prijs. Bedden zijn (zoals op veel plekken) opgemaakt met lakens en dat is gewoon niet prettig. Verder wel goede boxspring bedden. WiFi liet wat te wensen over, was traag en moest regelmatig opnieuw inloggen.

Geweldige ligging aan de rijn. Niet in de drukke binnenstad maar wel op loopafstand daarvan. Comfortabele ruime kamers met luxe badkamer. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Een aanrader!
    • Kamer met Kingsize Bed

Jammer dat er geen raam open kan in de kamer.

Leuk hotel met goede ligging vlakbij het centrum. Zeer ruime comfortabele kamers. Uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. Kamers zijn zeer geluidsvrij (kamer was gelegen aan de kant van het spoor en geen hinder van)

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Een aanrader!
    • Kamer met Kingsize Bed

Jammer dat er geen raam open kan op de kamer ( toch niet op de kamers aan de zijkant van het spoor)

Leuk hotel met mooie ligging op wandelafstand van het centrum. Mooie ruime en geluidsdichte kamers, ook al is het dichtbij het spoor gelegen, je hoort er niets van. Uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. Gaan zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

het ontbijt was te duur .
    • Kamer met Kingsize Bed

het ontbijt was te duur . 30 euro per pers per dag ! wij zijn 2 keer in de stad gaan ontbijten voor veel minder geld ! lekker en trendy ! gratis gebruik van het zwembad is TOP met kinderen ! prachtig uitzicht !

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Prima hotel voor je citytrip
    • Kamer met Kingsize Bed

Mooi hotel, dicht bij het centrum. Kamers zijn prima. Restaurant is goed en de ruimte om nog een drankje te drinken is ook erg relaxed. Erg vriendelijk personeel. Momenteel in verbouwing maar daar merk je niets van.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Verblijf was goed.
    • Uitzicht op de Rijn Kingsize Bed

Veel zaken stuk op de kamer, heb dit zelf aangegeven omdat Housekeeping dit schijnbaar niet zag! Bijv. lamp stuk, van de twee lampen, op de badkamer. Englisch Breakfast was iedere morgen lauw warm.

Ontbijt was zeer uitgebreid. kamer met uitzicht op de Dom was perfect. Prijs kwaliteit viel een beetje tegen.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Heerlijk ontbijt maar 2 jaar geleden was het beter.
    • Kamer met Kingsize Bed

Het bubbelbad werkte niet De bar was gesloten (verbouwingen)

Heerlijk ontbijt maar 2 jaar geleden was het beter. Toen kon met aan een kok ter plaatse allerlei omelet varianten vragen. Nu was dat life gedeelte afwezig

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Goede locatie met redelijk ontbijt, doch kamers waren niet hygiënisch en klaar voor nieuwe gast
    • Kamer met Kingsize Bed

Kamer was zogezegd klaar, maar restanten van vorige gast waren nog zichtbaar (lege kroonkurken, lege ijskast (waarvoor ze ons de drank allemaal wilden aanrekenen, ontbrekende badjes), geen water, thee ...

Redelijk goed ontbijt, maar werd niet bijgevuld wanneer 'op'. Goede ligging tov stadscentrum

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Echt geen 5 sterren!!
    • Kamer met Kingsize Bed

Dit hyatt hotel is zeer zeker geen 5 sterren maximaal 4. Het internet is matig tot slecht in ieder geval niet mee te werken. Het personeel is 3 sterren en de kamers ook!

Heel jammer dit hotel had veel meer van Hyatt verwacht!

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Fijn en aangenaam verblijf

De kamer, het ontbijt en de ligging zijn prima. Ook in de bar is het gezellig zitten. Vriendelijk te woord gestaan.

Mooie locatie, vriendelijk personeel, gratis WiFi, goede...

Prijs voor het parkeren per dag.

Mooie locatie, vriendelijk personeel, gratis WiFi, goede bedden, prima hygiëne.

Mooi gelegen aan einde spoorbrug over het water

Parkeren is nogal duur

Mooi gelegen aan einde spoorbrug over het water

Topp

Zwembad

Ruime kamer met groot bed en ruime badkamer, doch prijzig

Wel prijzig ondanks de 5 sterren

Ruime kamer, groot bed, ruome badkamer met aparte fouche. En eens een airco die het wel doet

Super locatie.
    • Kamer met Kingsize Bed

Super locatie. Je loopt zo de brug over de stad in. Mooi hotel met parkeergelegenheid en overal dichtbij.

Top locatie, vriendelijk personeel en goeie wifi

Fijne ligging, vriendelijk personeel

Prachtige locatie!

Prachtige locatie!

Nette en ruime kamer

Fantastich ! Zeker voor herhaling vatbaar !

Heel vriendelijk personeel en uitstekende ligging in het centrum

Comfort

De bar, onderbezetting