Beoordelingen over ibis Aachen Hauptbahnhof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Zollernstr. 2, 52070 Aken, Duitsland

#30 van de 41 hotels in Aken

Gebaseerd op 1947 beoordelingen over dit hotel

kort tussenuitje

ruime nette kamer, compacte badkamer met douche en wc, vriendelijke ontvangst bij in- en uitchecken, op korte wandelafstand van het station, aanduiding hotel boven de uitgang van het station (450 meter naar rechts), kamer vlakbij de lift, het is ongeveer 15 minuten wandelen tot bij het koopcentrum met cinema

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Fijn hotel verzorgde kamers

Misschien iets te ver van centrum omv's avonds nog terug te keren

Zeer verzorgde accommodatie. Goede tip van receptie voor restaurant in de buurt : Frankfurter hof😊

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Perfect om de stad Aken te bezoeken voor niet te veel geld

Prijs van ontbijt (11 euro) is niet echt goedkoop wel goed overigens. Kamers zijn niet echt ruim maar valt wel te doen. Aan de straatkant hoor je met open raam wel het verkeer.

Centrum lekker dichtbij. Parkeerplek onder hotel. Airco prima en een goede douche

Basic hotel

Bij het ontbijt bleek dat er door een fout van het personeel ipv 2 slechts 1 ontbijt in rekening was gebracht, we werden gesommeerd voor het ontbijt terug te gaan naar de incheckbalie. Er werd geëist dat wij eerst zouden betalen. Daar portemonnee op de kamer lag was dit niet wenselijk. Na een discussie mochten we alsnog gaan ontbijten en later betalen. E.e.a. was een uitermate klantonvriendelijke ervaring.

Op zich gunstig basic hotel in de nabijheid van het centraal station van Aken. Onthaal was zeer vriendelijk.

Ok maar badkamer kan beter

Erg krappe badkamer, je kunt je niet normaal aan of uitkleden. Afdrogen na douchen erg lastig. Op toilet moet je dwars zitten anders kom je met benen tegen muur.

Ontbijt was ok. Ligging nabij centrum

het verblijf was aangenaam

Een te kleine badkamer. De kamers zijn niet goed geïsoleerd, want ik werd 's nachts rond 3 uur wakker van tv-lawaai op de kamer naast mij.

het ontbijt was zeer goed en heel uitgebreid.

niks bijzonder..Sneeuwwitje hotel

Zeer kleine kamers en vreselijk krappe badkamer ruimte voor grote mensen of met wat moeite mobiel. geen faciliteit in de kamer. Ten minste één waterkoker voor het geval er 's nachts een thee moet worden bereid. geen enkele kopjes of glazen...niks..niks..

goed hygiene

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Slecht bed

Het bed was extreem slecht; keihard, te kort en zeer oncomfortabele kussens. Haast niet geslapen 's nachts. Ik had beter op een campingmatras kunnen gaan liggen.

Kamer was schoon en netjes

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Het onbijt was heel erg goed.

Het bed was niet heel comfortabel

Het onbijt was heel erg goed. Het personeel was erg vriendelijk en behuplzaam. Na problemen met de kamer hebben ze me in 5 minuten omgeboekt naar een andere kamer.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Ontbijt was goed, kamer klein en langs een drukke weg.

De bedden waren hard, de kamers waren erg klein! Wij hadden een kamer aan de weg kant, het was echt heel luidruchtig. Een hele drukke weg, voor je nachtrust niet echt fijn. Kamer was ook niet helemaal schoon.

Het ontbijt was heel goed. Ook de ontbijt ruimte zag er goed uit. Parkeren onder het hotel was fijn. Personeel was vriendelijk. Fijn dat er liften aanwezig zijn in het hotel!

Lekker ontbijt , genoeg keuze en je kan zelfs lekkere...

Kamer en badkamer een beetje klein

Lekker ontbijt , genoeg keuze en je kan zelfs lekkere wafeltjes bakken.Dicht bij het station en op wandelafstand van het centrum en de kerstmarkt

geweldig

kleine badkamer. Als je enigzins gezet bent pas je er amper in.

de bar was klein maar gezellig. De kamer is wel erg klein maar voor een nacht prima te doen. goed ontbijt!

Gezellig hotel voor korte verblijven

De kopkussens waren voor ons net te zacht en de matrassen te hard... :s

Super om je auto kwijt te kunnen bij het hotel, op wandelafstand van het centrum. Heerlijk ontbijt!

Fijne stad in kerstssfeer!

De kamer is klein en de badkamer is erg klein! De parkeergarage is krap.

Vriendelijke mensen bij de receptie, prima ontbijt. Het centrum is te voet bereikbaar.

Prima hotel nabij historisch Aachen

wat me altijd tegenvalt bij de meeste hotels is de prijs van het ontbijt. Ik ben een kleine ontbijter en als ik daar dan bijna 10 euro voor moet betalen kies ik voor een broodje op het station.

Prima hotel op loop afstand van het centraal station en het centrum van de stad Aken. ruime kamer alleen de badkamer was wel erg krap voor een Ibis hotel. voor de rest heb ik er prima geslapen

adequaat modern hotel

De kamer was wel aan de kleine kant. In de badkamer was het bijna onmogelijk je om te draaien. Zo klein was hij.

Lekker in het centrum van Aken. Vriendelijk personeel.

We hadden geboekt voor ontbijt, bij het inchecken werd ons...

We hadden geboekt voor ontbijt, bij het inchecken werd ons verteld dat dit mogelijk was tot 11u. De volgende dag bleek het echter tot 10u te zijn. nog wel een broodje kunnen eten maar je voelt je als gast niet meer echt welkom. Een misser dus van het hotel bij het informeren van de gasten bij het inchecken.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Matig.

Betalen bij aankomst betekent voor ons: niets meer uitgeven in zo'n situatie. Parkeren ging erg moeizaam vanwege smalle en lage plekken.

Ontbijt was enige pluspunt.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Ontbijt heerlijk!

ze deden wat moeilijk over de auto om hem twee uurtjes na check out nog te laten staan terwijl éen van de medewerkers ons wel vertelde dat we recht hadden op 24 uur parking.

Ontbijt heerlijk!

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

konden om 4 u in de nacht nog stemmen horen van andere kamers

bij ontbijt eerste dag om half 10 geen pistolets moesten nog afgebakken worden 2 de dag geen pistolets geen eieren geen glazen geen tassen om half 10 om kwart voor 10 warme glazen om fruitsap in te doen (kwamen uit afwasmachine) pistelets juist gebakken rond 10 u eieren werden dan met grote pan naar binnen gebracht geen croissants meer om half 10 ontbijt was tot 11 u .11 euro per persoon had wel beter verwacht

konden om 4 u in de nacht nog stemmen horen van andere kamers

Nette verblijf. Goede prijs/ sterren verhouding

In het begin de receptionist. Die had echt een air van wat kom je doen. Ik zei we hebben gereserveerd..ja zegt hij net als een miljoen mensen voor u. Nouja zeg! Toen ik mijn naam zei keek hij verbaasd en zei dat we niet konden inchecken want we waren een half uur te vroeg ( dat was te begrijpen...) maar toen zei hij joh anders betaal je 20 euro kan je eerder je kamer in.kom op zeg ben gekke gerritje niet,we wachten wel met een kop koffie ofzo. Toen was zijn respond weer: Dan pak je je spullen en leg het maar weer in de auto en kom dan maar over een half uur terug! Dus wij naar beneden naar de garage met onze bagage ,terwijl wij de volgende zagen dat mensen hun bagage het even mochten neerstallen in een kamertje. We zijn de stad ingegaan die middag met van bekijk het maar ,check vanavond wel in. En waren opgelucht te ontdekken dat er een dame stond.

Het feit dat je maar een kwartier lopend van het centrum van Aken zat.

We hadden zoals gewoonlijk een rustige kamer gevraagd.

We hadden zoals gewoonlijk een rustige kamer gevraagd. We kregen een kamer aan de voorzijde,met een drukke straat en steeds gillende sirenes. Het was een warme avond en nacht maar het raam kon vanwege het lawaai niet open.

Vriendelijk personeel, propere kamers, fan-tas-tisch ontbijt...

ietwat kleine badkamer

Vriendelijk personeel, propere kamers, fan-tas-tisch ontbijt, toplocatie dichtbij station en het centrum, prijs/kwaliteit uitstekend

De badruimte met wc was erg krap.

De badruimte met wc was erg krap. Dat had wat groter gekund. De matrassen waren erg hard. Aandachtspunten voor mensen met rugproblemen. De kamer aan de wegkant gaf wel wat geluidsoverlast.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Voor ons was de ligging belangrijk

Badkamer compact maar wel heel erg klein gelukkig dat we niet te dik waren anders hadden we een probleem gehad

Vriendelijkheid bij ontbijt van personeel

Het ontbijt was fantastisch, veel keuze.

Enige opmerking is de rooklucht die in onze kamer hing, die zelfs bleef hangen met ramen open. Hadden er last van en was daarom niet fijn om lange tijd in de kamer te verblijven.

Het ontbijt was fantastisch, veel keuze. Verder goede locatie, perfecte parkeergelegenheid en comfortabele kamer. Ook erg vriendelijk personeel. Perfect hotel voor een weekendje weg.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Goede prijs/kwaliteit en fantastisch ontbijt

Was 26°C op de kamer toen we toekwamen, beetje te warm. En de kamer is wat te klein om een kinderbedje te plaatsen.

Ontbijt was fantastisch en zeer vriendelijk personeel. Ons zeer goed geholpen met de te grote kinderstoel voor onze zoon.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Toen we uit checken stond er een onvriendelijke dame achter de balie en vond ze niet echt verzorgd overkomen de rest van het personeel was uitstekend

Het ontbijt was goed en lekker en ontbijt personeel vriendelijk we zijn erg vriendelijk ontvangen ook in de nacht zeer vriendelijk het personeel

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Geen slecht hotel, maar, als al gezegd, eerder een Ibis budget dan een Ibis hotel

Erg kleine badkamer, amper ruimte om op het toilet te gaan zitten. Het gaat hier om een Ibis hotel, maar Ibis-budget is beter op zijn plaats. De foto's suggereren dat de kamers veel groter zijn

Goede locatie, vriendelijke receptionistes

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Efficientie

Te weinig personeel op spitsuren. Er stond maar één iemand aan receptie . Om de haverklap waren er telefoons voor info en of reservatie kamers. Zulke telefoon zouden moeten kunnen onmidelijk door verbonden worden naar een centaal reserveringscenter van de groep Accor.

De ligging zéér centraal en vlak bij station.

Prima hotel, vlakbij station Aachen Hbf

In feite viel niets mij tegen, ook de hygiëne in de kamer was prima. Hou er wel rekening mee dat de douche- en toiletruimte wat krap is ingericht, met beperkte bewegingsruimte. Dit is wel vaker zo in Ibis-hotels en ik ben daar inmiddels wel aan gewend, dus mij stoort dit niet!

Het was voor mij alweer de vierde keer dat ik in dit hotel verbleef, dus dat geeft wel aan dat ik het een ideaal hotel vind voor een verblijf in Aken. Voor mij als treinreiziger is het een groot voordeel dat het hotel op nauwelijks 5 minuten lopen van het station (Aachen Hbf) ligt, en ook de binnenstad is relatief dichtbij (zo'n 15 minuten lopen, in bijna een rechte lijn, via de Theaterstrasse). Het ontbijtbuffet kost weliswaar 11 euro per keer, maar was uitstekend verzorgd, zeker aan te raden, dus!

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Tegenvaller

Onvriendelijk, bijdehand personeel bij check-in, zeer kleine badkamer, trage wifi, gehorige kamers, schoonmaaksters in de aangrenzende kamer leken wel bouwvakkers om 0830 uur 's morgens, wat een lawaai. Onhandige parkeergarage, erg kleine tv.

Niet ver van het centrum, goede bedden.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Het ontbijt was goed, zeer kleine kamer en badkamer maar...

kleine parkeergarage, lange wachttijden bij incheck, kleine lobby, bijna geen zitplaatsen aan de bar.

Het ontbijt was goed, zeer kleine kamer en badkamer maar proper.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Prettig hotel voor weekend weg.

In één kamer was de badkamer heeeel klein.

Het ontbijt leek eerst duur, maar door de gratis klantenkaart ineens heel redelijk. Bovendien zeer goed verzorgd. We hadden veel lol om het gedoe met de wafelbak-machine.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Aachen als stad viel ons tegen. Dit hotel zullen wij in elk geval nooit meer boeken.

de ligging vanaf het hotel aan een zeer drukke doorgaande weg. Daardoor twee nachten zeer slecht geslapen. De kamer was klein maar schoon en zeer efficiënt ingericht. Personeel was niet onvriendelijk maar met iets meer aandacht voelt de klant zich welkom.

Vanaf het hotel prima loopafstand tot aan het stadscentrum. Parkeergarage onder het hotel.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Beter dan verwacht.
    • Appartement

Parkeerfaciliteiten zijn beperkt en we moesten buiten in een zijstraat parkeren met een muntautomaat. Onze kamer bleek een rookkamer, terwijl we niet-roken hadden opgegeven.

De grootte, verzorging en hygiëne van de kamer was prima. De ligging t.o.v. het centrum was ideaal en de faciliteiten goed. Zeker beter dat voorheen was verwacht in vergelijking met menig ander hotel. Het laat gebruik kunnen maken van de bar was prettig en klantgericht.

Aken rond Kerst bij Ibis

Kamer en vooral badkamer erg krap bemeten. Foto doet aanmerkelijk groter vermoeden.

Prima bedden en uitstekend ontbijt. Strategisch gelegen t.o.v. Kerstmarkt en centrum.

Goede locatie voor een weekendje Aken!

Personeel Kleine kamer Zéér kleine badkamer

Het ontbijt was werkelijk uitstekend! Lekkere verse wafels, die je zelf kunt maken. Goede koffie faciliteiten en verse broodjes en beleg. Meer heb je niet nodig. De kamers waren heel erg klein en de badkamer nog kleiner. Maar het bed was heel erg goed, we hebben lekker geslapen. ook al was de badkamer klein, de douche was heerlijk. Het hotel is op 10 minuten loop afstand van het centrum van Aken. een perfecte locatie wat ons betreft. Het personeel vond ik vrij onvriendelijk. je kan merken dat het een goedkoper segment hotel is aan het personeel. Al met al hebben wij ons prima vermaakt!

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Prima verblijf deze prijs!

Beenruimte bij toilet beetje aan de krappe kant. Wifi was aan de trage kant.

Fijne kamers, aardig personeel. Ruime keuzes bij ontbijt, o.a. verse wafels :)

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prima uitvalsbasis voor weekendje Aken.

Wifi was wel heel erg traag.

Prima locatie voor Aken. Vlakbij station, maar ook bij redelijk dichtbij alle bezienswaardigheden (alles wandelend gedaan). Ook goeie parkeergelegenheid bij hotel zelf.

Te doen voor 1 nachtje

Erg slechte bedden en kussens. De kamers waren erg klein en de badkamer ook. Het hotel is verder zeer gehorig, jammer! Het ontbijt was behoorlijk prijzig voor wat je kreeg (€11 per persoon)

Vriendelijk personeel en redelijk lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Personeel vriendelijk, heel verozrgd ontbijt, accomodatie heel beperkt.

Iets meer ruimte in de kamer, en ook 2 stoelen in plaats van 1 stoel.

Het ontbijt was heel goed en verzorgd. De kamers erg aan de kleine kant zo ook de badkamer.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Leuk voor een nachtje, maar erg duur en oncomfortabel! Zou er niet een week willen verblijven!

Het bed was een boxspring m dun topmatrasje ipv gewoon matras, je voelde elke veer! Bijzonder pijnlijk, niet geslapen....

Het personeel was bijzonder vriendelijk en hulpvaardig! Het ontbijt uitstekend verzorgd!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Prima hotel !

Slechts 1 minpuntje..Slapen met open venster was er niet bij vanwege druk verkeer maar de vensters sloten goed af en er was -hoe weet ik niet- prima ventilatie.

Het bed was super, het ontbijt prima. Vooral de koffie naar keuze(espressomachine)! Kamer en badkamer waren klein maar gerieflijk. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Dichtbij station en op wandelafstand van de Altstadt.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

De ligging van het hotel t.
    • Appartement

Bij een reservering voor een appartement verwachten wij meer dan een weliswaar grote maar behoorlijk kale kamer. Mijn partner viel door een glad bad en liep daardoor diverse lelijke blauwe plekken op. Gelukkig geen breuken. Had heel goed gekund. Natuurlijk gemeld. Hier is niets aan gedaan. Het bad bleef bij nat worden echt super glad. Gevolg: wij durfden niet meer te douchen! Dit is voor ons echt een minpunt (met name omdat een service van kamer gerelateerde zaken van 15 minuten wordt beloofd). Een lege kamer met een beter niet te gebruiken douche is niet meer van deze tijd en niet goed!!!

De ligging van het hotel t.a.v. het centrum was goed.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Prijs/kwaliteit, ontbijt, vriendelijkheid personeel

We konden niet op tijd inchecken omdat er onderbezetting was bij de housekeeping. Daarnaast waren de douchecabine en de zijkant van het bed niet schoon (schimmel en bloedvlekken)

Prijs/kwaliteit, ontbijt, vriendelijkheid personeel

Gezellige uitstap in een mooie stad

Afmeting van de kamer

De lokatie

Envoudig hotel, kamers niet ruim, prima voor de prijs!

Bestel er geen biertje, duurt erg lang en is al doodgeslagen voor je het krijgt!

snel schoon goed slapen

kleine kamers, goed voor slapen douche , niet voor langer dan 2 uur blijven

centraal gelegen, vriendelijk personeel, goed ontbijt,schoon rustig

Prima prijs kwaliteit verhouding.

Kleine badkamer

Prima prijs kwaliteit verhouding. Dicht bij het centrum

Vriendelijk personeel, ruim voorzien ontbijt, parkeergarage tegen laag tarief.

Kamerslot met pas haperde nogal eens.

Vriendelijk personeel, ruim voorzien ontbijt, parkeergarage tegen laag tarief.

Te kleine kamer en badkamer voor twee personen 81,00 euro. Overnachting is exclusief ontbijt.

prijs kwaliteit verhouding

ontbijt

Nabij Station en Theater Aachen gelegen hotel.

Badkamer is klein, maar heeeerlijke douche !!

De kamer was zo dicht bij het station en weg. en toch weinig lawaai in de nacht. We sliepen aan de achterkant. Op loop afstand van het station !

Eenvoudig maar prima

Kleine badkamer

Eenvoudig maar prima

kostprijs ondergrondse parking van €7 / nacht

kostprijs ondergrondse parking van €7 / nacht

badkamer erg klein!

Prijs-kwaliteit verhouding

Dicht bij station

Dat ik extra 20 euro moest bijbetalen om eerder op mijn kamer te komen dan 1500 uur

Dicht bij station

good for one night

de kamer : klein bed, geen geluidsisolatie en een washokje

het ontbijt was ruim voldoende

Perfect

Hoofdpijn na Rosenmontag :-)

Personeel is zeer vriendelijk :-)

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Ben verrast,dat je weinig betaald en toch alkes aanwezig is

Ben verrast,dat je weinig betaald en toch alkes aanwezig is

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Die kleine Nasszelle

Die kleine Nasszelle

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

voor een nacht prima te doen

het was wat gehorig op de gang 's nachts. daarvan 2x wakker geworden (01.00h en 02.30h)

Ontbijt prima, bed prima.

De badkamer was klein, te klein om ons er aangenaam in te voelen

het geheel beantwoorde aan onze verwachtingen

• Beoordeeld op: 29 december 2017

We wisten wat we mochten verwachten en zo was het ook: prima kwaliteit voor weinig geld

Het ontbijt, een echt IBIS ontbijt

Prijs kwaliteits verhouding. Schone kamer voor weinig geld op prima locatie.

Prima prijs kwaliteits verhouding

Veel verkeersgeluiden hoorbaar. Bushalte onder het raam.

ligging is prima. kamer netjes en goed ontbijt.

Ik had wel graag een ijskastje gehad

De service was super, evenals de prijs/kwaliteit verhouding

zal hier niet gauw terugkomen en raadt het ook niet aan

kamer klein, badkamer superklein, kerkklokken 's-ochtends keihard luiden om 07.45 tot 08.00

ontbijt was geweldig en de bedden waren erg goed

De bar was 's avonds open, alleen geen personeel aanwezig, of duurde heel lang voordat er iemand kwam

Goed ontbijt, voldoende variatie

Ok voor 1 nacht bij gebrek aan beter

Heel kleine kamer en toch prijzig voor wat je krijgt

Locatie, dicht bij station en centrum was 1 km stappen

alles was zeer goed

alles was zeer goed

Prima voor 1 of 2 nachten te verblijven

Het was erg warm op de kamer en droog

De accommodatie ligt heel dicht bij de shoppings area. top

• Beoordeeld op: 17 december 2017

wij hebben genoten

alles was goed ben tevreden

• Beoordeeld op: 7 december 2017

uitstekend

prima, vriendelijk personeel, alles daar voor een kort verblijf

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van ibis Aachen Hauptbahnhof