Beoordelingen over IFA Rügen Hotel & Ferienpark Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Strandpromenade 74, 18609 Binz, Duitsland

#20 van de 36 hotels in Binz

Gebaseerd op 2008 beoordelingen over dit hotel

Locatie en faciliteiten zijn prima.

Personeel is niet onvriendelijk maar ook niet erg toegankelijk. Uitchecktijd is 10.00u, dat vonden wij erg vroeg. Omdat we niet voor 10.00u onze rekening hadden betaald op de receptie, werden wij mobiel gebeld door dame van de receptie. Voordat wij gingen ontbijten wilden we afrekenen maar de rij wachtenden voor de balie was erg lang en er was maar één balie bemand. Vandaar onze keuze bij om eerst te ontbijten en even naar het strand te gaan en daarna te betalen. Toen ik dit meedeelde aan de dame die mij belde werd mij verteld dat ik gewoon achter in de rij had moeten aansluiten. Klantvriendelijk??

Locatie en faciliteiten zijn prima. Het eiland zelf is geweldig met een enorm aanbod aan activiteiten.

Ik kom hier nooit meer
    • Appartement

De kamer was enorm gehorig, ik hoorde alles van mijn buren, boven, li. en Re. Ook werd er in die week niets aan de kamer gedaan Dan het parkeren is helemaal niet gratis, kost € 4,00 En het ontbijt is ook duurder wel € 14,00 Dan de verplichte Kur Tax Card a € 25,00- heb je niets aan !

Het ontbijt zelf was/is prima, ruime keus

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Grote kamer, zithoek, balkon met zitje, gratis parkeren.

Niet op booking.com te lezen dat kamers voorkant pal aan de weg, rotonde liggen. Zo'n landelijk gelegen hotel verwacht je geen uitzicht op een rotonde. Kamers goed geïsoleerd, dus geen lawaai.

Grote kamer, zithoek, balkon met zitje, gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

De receptie was erg vriendelijk.

Het internet kost geld en je moet continu in en uit loggen omdat het op tijd gaat. Opzich nog niet zo erg maar t bereik was ook niet zo best.

De receptie was erg vriendelijk. Ze deden veel moeite en regelde alles in no time! Als we iets nodig hadden wat eigenlijk niet inbegrepen was wilden ze nog wel is wat extra doen zonder bijbetalen. Ik kon merken dat het hun echt om klanttevredenheid ging en niet om geld.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Wifi en parkeren betalen