Beoordelingen over Hotel im Hochzeitshaus Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Marktstrasse 8, 63679 Schotten, Duitsland

#2 van de 7 hotels in Schotten

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

hotel was onderkomen, kamer en badkamer niet netjes en koud.

hotel was onderkomen, kamer en badkamer niet netjes en koud. Waar komt score 9,2 vandaan en vanwaar 4 sterren waar zelfs 2 teveel is????? We waren trouwens de enige gasten

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Eigenlijk niets

Locatie. Geen uitgaansmogelijkheden. Stil gebied, zeer gedateerd. In de ontbijtzaal veel wespen vanwege het ontbreken van horren. Geen airco aanwezig.

Eigenlijk niets Het was niet goed maar ook niet slecht.

• Beoordeeld op: 17 juli 2015

Ligging in het centrum.

Op de dag van aankomst bleek er een hardloopwedstrijd te zijn. Alle wegen naar het centrum waren afgesloten. Direct onder het raam van onze kamer (enkel glas) was de start en finish. Vlgs. de eigenaresse zou het om 20.00 allemaal afgelopen zijn. Helaas bleek dat niet waar en konden we tot 2.00 's nachts 'genieten' van harde muziek en dronken feestgangers. Daar zit je niet op te wachten als je net 600 km gereden hebt en de volgende dag nog zo'n afstand voor de boeg hebt. Iets lawaai is natuurlijk te verwachten in een weekend in een stad, maar dit was wel erg extreem. Was de eigenaresse eerlijk geweest, dan zouden we het niet eens zo'n probleem gevonden hebben, maar nu voelden we ons nogal in de boot genomen. Bovendien hadden we deze kamer al ruim een half jaar van tevoren geboekt. Het zou prettig zijn geweest als de eigenaresse ons van tevoren zou hebben ingelicht. Maar ja, dan loop je natuurlijk de kans dat we iets anders geboekt hadden. Liever je gasten voor een voldongen feit stellen blijkbaar. De kamer was verder prima, maar de badkamer was oud en volgestouwd met prullaria. Het hotel heeft veel trappen en geen lift.

Ligging in het centrum.

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Midden in het oude stadje gelegen, eenvoudig parkeren voor...

Midden in het oude stadje gelegen, eenvoudig parkeren voor de deur. Keurig verzorgd ontbijt. Prijs kwaliteit is super

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Sfeervol Hotel gezellige en leuke gastvrouw

De kerkklok om 6.00 uur

Sfeervol Hotel gezellige en leuke gastvrouw

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Vriendelijke eigenaresse, zeer ruime kamer

Vriendelijke eigenaresse, zeer ruime kamer

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

"

"ambiente" is prachtig, sfeervol. Alle behalve massa-toerisme.

• Beoordeeld op: 28 april 2015

geen shampo, geen badschuim o.

geen shampo, geen badschuim o.i.d.