Beoordelingen over Maria Aurora Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Im Wasserwinkel 1 A, 06484 Quedlinburg, Duitsland

#6 van de 16 hotels in Quedlinburg

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Heerlijk. Het verblijf van 3 dagen was te kort, dus voldoende redenen voor een vervolg bezoek.

Onze kamer had helaas, helaas geen uitzicht op de St. Servatii, hoewel deze bijna in de achtertuin lag.

Het ontbijt was prima. Personeel attent en goed benaderbaar. Prima parkeergelegenheid. Dicht bij het centrum van een prachtig stadje. Veel info in hotel verkrijgbaar. En . . . het was prima weer in begin september.

hotel goed gelegen ,mooie regio om te wandelen
    • Maisonnette

met dit uitzonderlijk warm weer staan alle vensters en deuren open waardoor er s' nachts veel geluid weerkaatst, daar kan het hotel niet veel aan doen

ontbijt, zeer gevarieerd

De afwezigheid van personeel tijdens een groot deel van de...

De afwezigheid van personeel tijdens een groot deel van de dag en in de nacht. Toevallig was er iemand aanwezig toen wij ons om 16.00 u ,overigens twee uur eerder dan verwacht ,s`middags meldden. Dat er niemand zou kunnen zijn en hoe te handelen in dat geval was ons niet van te voren meegedeeld..

Veel geld voor weinig.

De hitte in de kamer. De ruimte kwam totaal niet overeen met de foto's. Te weinig parkeerruimte. Het ontbreken van een direct aanspreekpunt. Kamers zijn niet te verduisteren. Slechte bedden.

Het ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

goed adres voor een bezoek aan dit prachtige stadje

bij aankomst was er geen personeel, je moet dan een nummer bellen. Het nummer kon ik niet bereiken met mijn mobiele telefoon. Gelukkig was er een Duitse gast die mij kon helpen, waardoor ik toch snel de sleutel kon krijgen.

Perfecte parkeerplaats, prima ontbijt, ideale ligging

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Nog nooit meegemaakt!

Mij viel tegen dat het hotel geen ontvangst heeft door een persoon of receptie. Ik moest bellen naar een collega-hotel en via een code werd ik aan een sleutel geholpen. Die kamer- en buitensleutel waren helaas niet deugdelijk. Toen ik van een wandeling terugkwam, bleek de buitensleutel verdraaid en niet meer te gebruiken. Op het contactnummer was niemand meer bereikbaar. Ik heb toen met veel praten en lawaai een van de gasten weten te bewegen uit zijn kamer te komen om de deur te openen. Dat gaat voor mij de grenzen voorbij van wat een hotel dient te zijn. Booking.com moet zijn naam niet lenen aan dit soort gedoe. Ik begrijp ook niet waarom deze gang van zaken niet op de website vermeld staat. Toen ik de volgende morgen reclameerde: geen excuses, alleen de sleutel werd gerepareerd. Ik hoop dat de volgende gast betere ervaringen heeft.

Het ontbijt op zich was correct. Edoch, er was wel muesli en er waren corn flakes. Maar melk en yoghurt ontbraken daarbij en men was niet van zins die te halen. Dat is geen prettige ervaring!

• Beoordeeld op: 30 september 2016

mooi gelegen hotel, prijs prestatie niet in evenwicht
    • Suite

meer personeel bij ontbijt en receptie is nodig. ontbijt werd niet goed aangevuld. hotel is niet geschikt voor mensen slecht ter been, (trappen en afstapjes)

de ligging en authenticiteit van het gebouw

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Kom er zeker terug

Ligging van het hotel. De eenvoud. Uitgebreid ontbijt

Heerlijk ontbijt!

Heerlijk ontbijt!

Goede accommodate, Spijtig geen lift

Nieuwe aanwezig bij onze aankomst

Goede accommodate, Spijtig geen lift

Personeel afstandelijk.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

ontbijt dicht bi stad

ontbijt dicht bi stad

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Geen airco, maar ondanks hitte toch koel

Omslachtige wifi, per apparaat een inlogcode en je moest vaak opnieuw aanmelden/inloggen. Let op dat je een code krijgt die voor je hele verblijf geldig is. Ze doen overigens bij de receptie niet moeilijk als je een nieuwe code vraagt

Geen airco, maar ondanks hitte toch koel

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Ontbijt was prima keurige kamer

Geen

Ontbijt was prima keurige kamer

• Beoordeeld op: 20 juli 2015

Gunstige locatie, voldoende parkeerruimte op binnenplaats...

Gunstige locatie, voldoende parkeerruimte op binnenplaats,ruime kamer, goed bed, nette sanitaire ruimte en een goed ontbijt.