Beoordelingen over Innside by Meliá Düsseldorf Derendorf Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Derendorfer Allee 8, Derendorf, 40476 Düsseldorf, Duitsland

#65 van de 197 hotels in Düsseldorf

5,9

• Betaald WiFi

5,2

• Innside Kamer met Queensize bed

Ontbijt hadden we ter plaatse nog bijgeboekt en was uitstekend !! Alles was top, ook de totale rekening viel best mee. Volgende maal Dusseldorf wordt zeker terug in dit hotel.

Geniddelde ervaring, niet uitmuntend.
    • Innside Deluxe Kamer

Wifi was erg traag, vlekken in het tapijt, geluiden van de gang. Geen mogelijkheid om een elektrische auto op te laden.

Ruime kamer, fijne badkamer, vriendelijk personeel.

Tevreden!
    • Innside Kamer met Queensize bed

De locatie viel ietswat tegen. Op zich nog snel in de stad, maar je moet altijd overstappen omdat het hotel niet aan een directe lijn ligt.

Bedden waren heerlijk! Slapen op wolkjes. Kamer was ook super mooi en in orde! Douche is hemels!

Heerlijk!
    • Innside Kamer met Queensize bed

Een dakterras had het plaatje compleet gemaakt.

Mooie moderne kamer die genoeg ruimte had. Alles was proper en wij zijn niks te kort gekomen. De sauna en de minibar vonden we geweldig! De ligging was goed. De mogelijkheid om ondergronds te parkeren was ook ideaal. Rustige omgeving.

Vriendelijk personeel, kamer werd iedere dag netjes...
    • Innside Premium Kamer

Vriendelijk personeel, kamer werd iedere dag netjes schoongemaakt, drankjes in de mini bar werden iedere dag gratis gevuld, uitstekende service, bij vragen gelijk mogelijke opties. Al met al top!

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Kamers en ontbijt zeer goed.
    • Innside Kamer met Queensize bed

Luide muziek van personeelsfeest 's avonds; ik had een kamer op 1e verdieping boven lounge en bar. Na klacht bij uitchecken, werd de parking gratis aangeboden.

Kamers en ontbijt zeer goed. Heel netjes.

De kamer was erg mooi en schoon
    • Innside Kamer met Queensize bed

Jammer dat bij het 2 persoonsbed geen 2 persoons dekbed zat maar 2 eenpersoonsdekbedden. Het ontbijt op zondag was een chaos maar daar hoefde we uiteindelijk maar de helft van te betalen.

De kamer was erg mooi en schoon

Ontspannen tweedaagse in een degelijk hotel!
    • Innside Kamer met Queensize bed

Op zaterdagavond was de hotelbar niet toegankelijk omwille van een Joods feest. Dit was zichtbaar vervelend voor alle hotelgasten die zich nu in de gang en ter hoogte van de receptie moesten ophouden. Ik vond dit 'not done!' Ter compensatie kregen we wel elk een glas cava aangeboden.

*goed, gevarieerd ontbijt *parkeermogelijkheid *klantvriendelijk personeel *mooie kamer, gratis gebruik van minibar, goede bedden *gemakkelijke verbinding met het centrum via de tram die op wandelafstand stopt

Grote kamers, badkamer met douche en bad.
    • Innside Premium Kamer

Restaurant gesloten voor event. Dit werd kort gemeld bij het inchecken maar vinden we niet oké om dan maar elders iets te moeten zoeken maar wel dezelfde prijs te betalen voor je verblijf. Het ligt in een rustige buurt, dus het is niet dat je het ene restaurant na het andere tegenkomt. Tv heel klein voor de grote van de kamer.

Grote kamers, badkamer met douche en bad. Wel niet zo warm op de badkamer door opening naar slaapgedeelte. Gratis minibar, lekker ontbijt.

Ik ben erg kritisch, ik geef dit een voldoende
    • Innside Deluxe Kamer

De tv, die was wel heel erg klein voor zo'n grote kamer. Niet geluiddicht, hier en daar wat vlekken op de vloer, waarschijnlijk door chloor. Bedden lagen niet fijn maar dat is persoonlijk.

Vanwege lawaai op de gang was het parkeren gratis, dit vonden we erg netjes. De kamer was lekker groot, verder schoon en netjes. Fijne douche.

Heel proper, moderne kamer, jammer van het nachtlawaai.
    • Innside Kamer met Queensize bed

We werden niet geïnformeerd over het bedrijfsfeestje dat er die avond zou doorgaan. De muziek stond zo luid dat we het op onze kamer (3e verdieping) konden horen en bijgevolg amper hebben kunnen slapen. We besloten hiervoor naar de receptie te bellen, maar zij deelden ons mee dat ze het met de DJ zouden overleggen. ==> Maw er kwam geen oplossing... We hadden het liever op voorhand geweten, zodat we een andere kamer hadden kunnen nemen.

De kamer was mooi en vooral: heel proper ! 2min wandelen voor tram naar het centrum (zalig!) We konden met al onze vragen terecht bij het personeel en kregen zelfs een plannetje van alle kerstmarkten!

Fijn hotel, lekker ontbijt.
    • Innside Kamer met Queensize bed

Weinig hotel-parkeerplaatsen in de grote parkeerkelder onder het hotel. Wij konden op zaterdagavond laat geen parkeerplaats meer vinden in de parkeerkelder of buiten op straat ...

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Aangenaam met alle comfort
    • Innside Kamer met Queensize bed

Hoge prijs voor het parkeren in de ondergrondse parking.

Personeel vriendelijk en hulpvaardig. Hele mooie, propere en comfortabele kamers met alles wat je nodig hebt.

Fijn verblijf, mooie aanbieding, grote kamer.
    • Innside Lifestyle Suite

De locatie (iets afgelegen in kantoorgebied, wel tram voor de deur). Temperatuur in kamers lastig te regelen.

Het heerlijke bed en de gratis drankjes uit de minibar.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Goed hotel en goede parkeer gelegenheid

Het ontbijt was goed maar de ruimte was zeer warm En de keuze in het weekend was veel minder dan in de week Er waren wel veel zakenlui het zal daaraan gelegen hebben zeker

De kamers waren zeer ruim en minibar was gratis

Prima ontbijt en ruime kamer
    • Innside Kamer met Queensize bed

harde matrassen en een zeer zacht kussen Restaurant heeft een uitstekende keuken, prijzen van de drankjes zijn in verhouding te duur zoals 9 euro voor een glas wijn.

Prima ontbijt en ruime kamer

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Mooie, ruime kamer!
    • Innside Premium Kamer

Het bed! 2 nachten amper geslapen, kraakt bij elke beweging! Tip: neem je eigen kussen mee!

Mooie, ruime kamer! Alles netjes verzorgd, met gratis mini bar, en heerlijke samples om te gebruiken onder de douche/bad!

Niet mijn stijl of smaak.
    • Innside Deluxe Kamer

Kamer was extreem modern, bijna als een crematorium. Open toilet/badkamer dus geen enkele privacy. Locatie op een kantoorterrein.

Hygiene, ruime kamer, goede geluidsisolatie.

De badkamer is gevaarlijk met die deuren en spiegels ,maar...
    • Innside Kamer met Queensize bed

De Parking is niet geschikt voor bestelwagens . Men heeft voor ons naar een oplossing gezocht en gevonden.

De badkamer is gevaarlijk met die deuren en spiegels ,maar wel zeer proper. Het eten in het restaurant is OK, wel is de drank zeer duur. Je kan beter een restaurant zoeken in de buurt en dat hebben wij op dag 2 dan ook gedaan.

Fantastisch modern hotel met goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Innside Kamer met Queensize bed

Prima open badkamer maar het toilet heeft geen privacy en dat is erg vervelend je ziet de persoon zitten.

Kamer was zoals het web weer geeft, mooie ruime kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Buiten gewoon goed ontbijt. Heerlijke sauna faciliteiten en fitness mogelijkheden. Mooi modern hotel wat dicht bij de metro ligt waardoor centrum goed te bereiken is.

Goed schoon en goede locatie maar enorm duur
    • Innside Kamer met Queensize bed

Ongelooflijke hoge prijs voor een kleine kamer. De badkamer was half open, en met glazen wanden. Ook parkeren ( 18 euro) en ontbijt ( 19 euro pp) komt hier nog bij. Misschien voor de zakelijke reiziger die alles kan declareren wel OK, maar voor een particulier niet leuk.

We kwamen voor de Tour de France, de locatie is perfect. De kamer was goed schoon.

Zeer mooie en ruime kamer.
    • Innside Premium Kamer

De kaart voor het restaurant zeer beperkt en de salade kan beter. Meer gevraagd voor de parking dan vermeld op de website. Ligging meer voor zaken mensen dan voor toerisme.

Zeer mooie en ruime kamer. Super vriendelijk aan de receptie. Ontbijt uitstekend.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Fijn verblijf, maar ondanks dat slecht geslapen. 1 jammer minpuntje
    • Innside Lifestyle Suite

Een krakend bed, dat was vreselijk. Het was een mooi bed, maar als mijn partner draaide was ik wakker van het gekraak. Dat was jammer.

Kamer was bijzonder mooi. Schoon en ruim. Ontbijt fantastisch.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Heel mooi hotel, net buiten het centrum!
    • Innside Kamer met Queensize bed

Jammer dat restaurant 2 avonden gesloten was...een eind van het centrum en dure parking

Mooie inkom, mooie kamer! Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Prima locatie om de volgende morgen naar het vliegveld te gaan.
    • Innside Kamer met Queensize bed

Het restaurant was op zondagavond 1830 niet geopend, waardoor we de stad in moesten. Het Hotel ligt daarvoor niet gunstig.

Geen gebruik gemaakt van de ontbijtservice.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Niet zo comfortabel als we dachten
    • Innside Kamer met Queensize bed

En hotel waarvan het restaurant en bar het hele weekend dicht is, kan echt niet! Aangezien er geen echte lobby is, zit je op de hotelkamer met de automatische screens naar beneden. De parkeer kosten zijn aanzienlijk (€ 18 per dag). Als je fatsoenlijk iets wel opzoeken, betaal je voor de Wi-Fi. Ik adviseer om te ontbijten bij een bakker in de buurt. Of je moet € 19 per persoon willen betalen. Wij vonden de bedden beiden niet fijn.

Het is een modern uitziend hotel. De kamers zijn groot en mooi ingericht. Het is een hele fijne douche.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Een prima keuze voor wie zowel dichtbij het vliegveld als bij de stad en de Messe wil verblijven.
    • Innside Kamer met Queensize bed

De omgeving heeft weinig tot geen sfeer.

Verrassend gastvrije en ontspannen sfeer voor een hotel dat toch ook op de zakenreiziger gericht is. De voorzieningen zijn prima. De keuken en de bediening helemaal OK.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

gewoon goed
    • Innside Premium Kamer

wanneer je op de wc en de douche zit/staat kunnen je reis genoten meegenieten van je optreden . dit is niet gewenst bij evt andere reis genoten kan ik me voorstelen.

gewoon goed

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Geweldig moderne kamers.
    • Innside Kamer met Queensize bed

Te druk bij het ontbijt, waardoor we in zetels moesten zitten ipv aan tafel.

Geweldig moderne kamers. Heerlijke badkamer. Groot bed. Super gezelschap.

• Beoordeeld op: 23 december 2016

verblijf wel redelijk ,maar ik hoop dat ik eens wat hoor van de chef - leider
    • Innside Kamer met Queensize bed

gebruiksaanwizing verwarming - ventilatie unit ontbreekt en slechte douchkop regeling , verkwisting van water hierdoor , ook hier ondanks eerdere enquete formulier , wat toch reaktie moet opleveren noch geen plan van aanpak gehoord en geen bedlampjes

ontbijt uitbundig ,maar opstelling verschillende units beter op een lijn, echter nog geen plan van aanpak gehoord het gevolg is dat iedereen door elkaar loopt en tegen elkaar aan botst en veel tijd kwijt is met zoeken naar buffet voor koffie - frisdrank - voeding enz.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Goed, alleen de bijkomende kosten hoog!
    • Innside Kamer met Queensize bed

Ontbijt was met 19 euro per persoon per nacht vrij prijzig. Vandaar dat wij dit er niet bij hadden geboekt. Daarnaast betaal je 18 euro per dag parkeren in de parkeergarage onder het hotel. Tot slot krijg je slechts 100 mb wifi per dag wat je kunt verbruiken

De kamer was erg netjes. En de douche was geweldig!

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Hotel prima! Ligging niet
    • Innside Kamer met Queensize bed

Er staat op de site dat dit hotel 200 meter van het centrum ligt. Dit is niet het geval. Ruim 4 kilometer waardoor we dus elke keer rond de 15 euro enkele reis voor de taxi kwijt waren om naar Düsseldorf centrum te gaan. Dat maakt het erg prijzig.

De kamers zijn erg mooi en vooral de badkamer! De bedden zijn goed.. kussen wel wat laag.

Kamers waren fantastisch, bereikbaarheid ook erg goed.
    • Innside Kamer met Queensize bed

Personeel in de horeca was matig en inactief, stellen verkeerde vragen op de verkeerde momenten.

Kamers waren fantastisch, bereikbaarheid ook erg goed.

het is een prachtige accomodatie
    • Innside Kamer met Queensize bed

het hotel ligt verder van de stad met hetgeen ze hebben meegedeeld. de drank is heel duur in het hotel.

alles was tip top in orde. het ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Heerlijk ruime kamer, fijne badkamer met bad en regendouche.
    • Innside Premium Kamer

Heerlijk ruime kamer, fijne badkamer met bad en regendouche. Badjassen en slippers lagen klaar. Lekker groot bed. Parkeren kon in de parkeergarage onder het hotel. Genoten!

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Geen goede prijs-kwaliteitsverhouding
    • Innside Kamer met Queensize bed

- Dure WiFi - Een transparante WC-deur is echt niet aangenaam - Slechte, platte (versleten?) kussens - Dure parking (33 euro voor 1,5 dag) - Geen ideale ligging - 's Nachts super warm in de kamer. Zelf de thermostaat regelen leek niet te gaan.

- Popere kamer - Moderne, propere wellness (sauna en stoombad)

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Leuk , maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Innside Kamer met Queensize bed

Warmte op de kamer , was er echt koud.

Ontbijt was zeker lekker , alleen steeds wachten om plaats te hebben , geen privacy , met iemand anders aan tafel.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Hotel is qua locatie prima, dichtbij openbaar vervoer, mooie kamers, goed ontbijt zeker aan te raden
    • Innside Kamer met Queensize bed

Er was maar 1 kussen voor het bed, badkamer had geen deur weinig privacy.

Mooie kamer, schoon en lekker bed. Geen lawaai van buiten, ligt aan stille straat.

Het ontbijt was super
    • Innside Kamer met Queensize bed

De badkamer. Jammer dat de toilet deur van melkglas was de douchedeur van gewoon glas. Je had geen privacy

Het ontbijt was super

Ruime kamer.

Ruime kamer.

Onze reservering was niet bekend in het systeem.

Onze reservering was niet bekend in het systeem. Hierdoor moesten wij opnieuw boeken!

Verwarming

Verwarming

Goede prijs-kwaliteitverhouding
    • Innside Lifestyle Suite

Innside Lifestyle Suite: kamer is ruim en comfortabel en voorzien van de meeste gemakken. Mooie grote ramen met veel licht.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Mooie ruime kamers en heerlijk ontbijt.
    • Innside Kamer met Queensize bed

Mooie ruime kamers en heerlijk ontbijt. Vriendelijke staff!

Top hotel

Slaapkamer

Gezellige bar

Gezellige bar Ontbijt Rustige omgeving

De kamers met doorzichtige badkamer

Wifi snelheid

De kamers met doorzichtige badkamer

Mooi en rustig hotel. Na het ontbijt was er geen mogelijkheid een koffie te verkrijgen. Mooie bar,
    • Innside Kamer met Queensize bed

Hotel bar was gesloten terwijl het personeel er wat zat te drinken.

Zeer goed verblijf gehad.
    • Innside Lifestyle Suite

Zeer mooie kamer en heerlijk ontbijt.

herhalingvatbaar
    • Innside Kamer met Queensize bed

ontbijt en mooie , grote en prorere kamers

voor de kerstmarkt

alles ok

ontbijt en de kamers top

• Beoordeeld op: 21 december 2017

ontbijt

ontbijt

Bezoek kerstmarkt Düsseldorf

Privacy badkamer

Ruime kamer en regendouche Vriendelijk personeel Lekker ontbijt Centrum vlot bereikbaar met het openbaar vervoer

3dagen Düsseldorf
    • Innside Kamer met Queensize bed

Zaterdagavond was bar bezet en dat viel tegen

Ontbijt was iets minder.. te lang moeten wachten en ze konden niet mee om aan te vullen

Tevreden

Prijs ontbijt en parkeren

• Beoordeeld op: 7 december 2017

De regendouche
    • Innside Kamer met Queensize bed

De matrassen kraken en drank bij het diner is exorbitant duur.

De regendouche

Kosten WiFi en parkere

Vriendelijkheid/servicegerichtheid personeel

alles is OK
    • Innside Kamer met Queensize bed

alles is super OK. Parkgelegenheid voor VAN kan een probleem zijn.

Tophotel
    • Innside Premium Kamer

Restaurant was beperkt qua aanbod

Mooie kamer

• Innside Kamer met Queensize bed

Dat het veel duurder was dan er stond. Niks was inbegrepen en dat stond wel op de website!!

Hele mooie kamer, lekker ontbijt

Hele mooie kamer, lekker ontbijt

Bediening resto/bar van het hotel.
    • Innside Deluxe Kamer

Bediening resto/bar van het hotel.

Heel fijn verblijf.
    • Innside Premium Kamer

Er was eigenlijk niks wat mij tegen viel.

Het was echt een hele mooie kamer alles was echt super en het personeel was heel aardig.

Prachtige kamer
    • Innside Kamer met Queensize bed

Geen plaats in de ondergrondse parking van hotel

Prachtige kamer

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

WiFi

WiFi

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Mooie ruime kamer.
    • Innside Kamer met Queensize bed

Mooie ruime kamer. Verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

zeer slecht kussen

pittige prijs voor het ontbijt

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Personeel aan de receptie was erg onvriendelijk.
    • Innside Premium Kamer

Personeel aan de receptie was erg onvriendelijk. Een enorm werkpunt.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Top verblijf en kleine 10 minuutjes van het leuke centrum.Tram op de hoek die je brengt naar de stad

Sport faciliteiten

Top kamer erg schoon en mooi ingericht.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

goed voor citytrip
    • Innside Kamer met Queensize bed

WIFI betalend is niet meer van deze tijd!!

kamers zijn proper en rustig, goed ontbijt

De hoofdkussens

Geweldig weekendje Düsseldorf in een leuk en warm hotel
    • Innside Kamer met Queensize bed

Mooie kamer Leuk om te ontspannen s'avonds in de sauna Goed ontbijt