Beoordelingen over Innside by Meliá Bremen Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Sternentor 6, Gröpelingen, 28237 Bremen, Duitsland

#38 van de 65 hotels in Bremen

Prima voor 1 overnachting op doorreis.
    • Familiesuite (3 Volwassenen + 3 Kinderen)

Ondanks specifiek een familiekamer met bad geboekt, via booking.com, geen bad. Volgens het personeel zijn er in het hele hotel geen familiekamers met een bad. ‘S avonds en ‘s nachts geluidsoverlast van jongeren die met de auto rondjes crossen op het plein aan het water, rechtstreeks onder het raam en keihard franstalige/arabische muziek uit hun autospeakers laten knallen.

Het ontbijt was goed, diner in restaurant ook prima. Personeel vriendelijk.

Een heel uitgebreid ontbijt.
    • Premium Vierpersoonskamer

Enkele spinnen gevonden aan het plafond . Dit is gemeld aan de receptie . Dit komen we vaak tegen in hotels, huisjes. De kuisploeg vergeet vaak ook naar boven te kijken !

Een heel uitgebreid ontbijt. Heel vriendelijk personeel. We hadden een platte band en konden onze bagage even bij de receptie achterlaten.

Ruime kamers, met prachtig uitzicht op de haven en de...

Bij het verlaten van de kamer wordt de elektra afgeschakeld. Hierdoor is het niet mogelijk om bijvoorbeeld tijdens het ontbijt even de camera op te laden of iets dergelijks. Dit zou wat mij betreft wel anders mogen.

Ruime kamers, met prachtig uitzicht op de haven en de industrie. Je moet daar wel van houden uiteraard. Het hotel is vlak bij een grote shopping mall, maar verder is er in de directe omgeving niet veel te beleven. Je zou dan echt het oude centrum in moeten gaan. Hier had ik helaas op mijn zakenreis geen tijd voor.

Explore Bremen by tram, bus and feet, it is an exciting city.

nvt

Prima ontbijt, de ligging is in een buitenwijk van de stad Bremen, maar het OV in Bremen is uitstekend en de prijs voor het OV is super. € 26,50 2 dagen kaart voor 5 personen. De ligging is daardoor uitstekend, mooi aan de rivier en bij het shopping centre Waterfront.

lekker uitgerust weer verder na een prima nachtje slapen met het gezin
    • Premium Vierpersoonskamer

Er zijn wel heel veel spiegels in de kamer

Uitgebreid ontbijt, hippe omgeving, vrij gebruik van de mini-bar, een echte familie-kamer ipv een 2-persoons met een slaapbank

goed hotel, met een goed ontbijt.
    • Deluxe Kamer met uitzicht op de rivier

bij het boeken van de accomodatie stond er weergegeven dat er een bad aanwezig zou zijn op de kamer. Deze was er helaas niet. Ook kwamen de foto's van de kamer niet overeen met de fotos die op bookingstonden, met betrekking op de badkamer. De badkamer zelf had eigenlijk ook geenafscheiding met de hotelkamer met een muur dit was volledig van glas. Dus bij het douchen kan de ander meekijken hoe je aan het douchen bent.

De kamer had een super uitzicht voornamelijk de zonsondergang in de avond.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Prima hotel voor kort bezoek
    • Deluxe Kamer met uitzicht op de rivier

Zaterdagavond restaurant gereserveerd voor een feest. Zondag restaurant helemaal niet open. Aangezien hotel in zaken district ligt geen restaurant in de buurt. Deze overnachting was kado voor onze ouders ivm concert maar bij uitchecken moesten zij zelf de overnachting nog betalen ipv afschrijven van de opgegeven creditcard bij boeken.

Mooi hotel, grote kamer, prima uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Goed hotel met een gunstige ligging!

Ik heb 4 dagen voor aankomt een mail gestuurd met een wijziging qua aantal personen. (van 21 naar 19) Ze hebben mijn mail beantwoord, maar niet de kosten in mindering gebracht. Dit terwijl ik tot 18.00 uur op de dag van aankomst mijn reis nog kon annuleren.

Makkelijk bereikbaar en gratis parkeren voor het hotel. Tram op loopafstand. Hotelkamers zien er keurig netjes uit. Voldoende ruimte in de kamers. Badkamer heeft alle faciliteiten die je nodig hebt. Schoon en net hotel. Mini bar wordt 1x per dag gratis bijgevuld.

Leuke dagen in een goed hotel in Bremen.
    • Familiesuite (3 Volwassenen + 1 Kind)

De bar was zeer klein: eigenlijk veel te klein voor een hotel met zoveel kamers. Daarentegen was de hal bij de receptie heel erg groot. Ze hadden beter de hal kleiner kunnen maken en de bar groter. Een avond was er geen plaats voor ons gezelschap. Bar is ook ongezellig ingericht: lijkt meer op stellages van een bushalte en bij bepaalde plekken aan de bar kijk je tegen het hoge koffieapparaat aan. Drankjes aan de bar erg duur. Bed op de kamer aan de smalle kant.

Rustige ligging dichtbij een tramhalte. Ruime kamers en zeer goed ontbijt. Grote parkeerplaats bij het hotel. Mooi winkelcentrum dichtbij. Hotel is een beetje space-achtig- maritiem ingericht. Leuk, vooral de lift. Drankjes gratis in de minibar.

Goed hotel vlak bij een overdekt winkelcentrum en goede tram verbindingen naar het centrum.

Zie vorige vraag

Het ontbijt was zeer goed en vriendelijk en behulpzaam personeel. Bij drukte in het weekend kan de bijvulling bij het ontbijt wat beter. Voor de rest toppie Ook bij de receptie goede uitleg en tevens de kaarten voor de tram kwamen ons goed van pa

Ik kan dit Hotel aanbevelen ook voor stadsbezoek is het een goed gesitueerd Hotel aan de Weser

Super ontbijt met ruime keuzemogelijkheid. Het Hotel is naast een heel groot winkelcentrum met vele winkels en restaurants. Bovendien kan men met de Straßenbahn 3 of 4 die er voor stopt snel in het centrum.

Niets dan goeds

Heel mooie verzorgde kamers, met voldoende ruimte. Originele details verwerkt in het ontwerp. We hebben genoten van een uitgebreid en verzorgd ontbijtbuffet met alles erop en eraan.

Het ontbijt in de ochtend was lekker en uitgebreid, kamers...

Bij aankomst een aantal spinnen in de hoek van de kamer, maar netjes opgeruimd nadat dit was aangegeven. Kussens hadden van mij iets dikker gemogen, waren nu wel erg plat.

Het ontbijt in de ochtend was lekker en uitgebreid, kamers waren ruim en werden netjes schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken indien gewenst

Innside by Melia Bremen heeft het nét niet.........
    • Deluxe Kamer met uitzicht op de rivier

Doorgezakt 2-persoons bed, geen koffie- en thee faciliteiten op de kamer, geen kluisje op de kamer. Slechts 1 fatsoenlijke stoel, geen tafeltje. De ander moest het doen met een minimalistitisch bureau stoeltje, waar absoluut niet langer dan 15 min. Op te zitten was. 'S Ochtends bij aankomst gevraagd of er gereserveerd moest worden voor het restaurant, hoefde niet, daarop de stad in gegaan. Bij terugkomst kregen we te horen dat er plotseling een reisgezelschap was gearriveerd waardoor er voor 20:00 uur geen plek meer was in het restaurant. Daarop gegeten in het winkelcentrum Waterfront. Bij terugkomst rond 19:30 bleek het restaurant nog niet eens half vol te zitten... Volgende morgen ontbijt met genoeg keuze, echter bleken echt ALLE warme gerechten koud te zijn. (Bacon, roerei, worstjes, pancakes) omdat de rechauds niet aangestoken waren. Personeel (bloedjong) liep als een kip zonder kop rond, tafels werden niet afgeruimd, waardoor nieuwkomers met bord en al gingen zwerven naar ruimten waar nog een plekje was. Bij vertrek de receptie van e.e.a. op de hoogte gebracht omdat men vroeg of het bevallen was, maar de reactie was als het ontbijt: Koud. Voor ons de volgende keer een ander hotel.

Kamer was qua inrichting modern en schoon. Parkeerruimte meer dan genoeg.

Prima voor een nacht (wij waren op doorreis)
    • Deluxe Kamer met uitzicht op de rivier

Als je aan komt rijden, vraag je je af waar je terechtkomt. (Eenmaal ter plekke is het toch een verrassend leuk hotel).

De bijzondere lift was een feestje voor onze dochter

Prima accomodatie, een goede uitvalbasis, geen hotel om je avond gezellig door te brengen.

De kussen van de bedden waren slecht. De ligging is zeer matig.....

Het hotel ziet er van binnen "space" uit. Zeer modern. We vonden de lift erg leuk, alsof we de ruimte in werden geschoten! Het ontbijt was fantastisch!

Goed en efficiënt hotel
    • Familiesuite (3 Volwassenen + 1 Kind)

De omgeving nodigt niet uit voor een wandeling rond het hotel.

Moderne nieuwe ruime kamers, via een tussendeur verbonden. Ideaal voor gebruik met tienerkinderen (11 en 13). Goed voor een ééndaagse tussenstop in Bremen.

Over het algemeen een fijn hotel met toch een paar aandachtspunten.
    • Deluxe Kamer met uitzicht op de rivier

Ontbijt kon gevariëerder en broodjes snel op. Geen airco op kamer. Is toch een gemis.

Schone kamer. Bereikbaarheid en parkeren goed. Het winkelcentrum in de buurt was super waar je geen overlast van had.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Het zijn nette kamers, groot, netjes, ligt goed op de route.
    • Familiesuite (3 Volwassenen + 1 Kind)

Het Restaurant waar we aten is absoluut niet aan te raden. De burger van het huis verzoop in de jus en is goed voor een hartaanval. Ranzig!

Het zijn nette kamers, groot, netjes, ligt goed op de route. Vriendelijk personeel. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Budgethotel met klein dubbel bed.

Bed was vrij klein voor twee personen. Waarom geen twee bedden in de kamer? Kamer was trouwens erg warm

Prijs/kwaliteit. Kamer en ontbijt waren prima.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Prima voor een bezoek aan Bremen

Onze hotelkamer was tamelijk warm en er was geen goede mogelijkheid tot koelen, al kon er een raam open.

Goede uitvalsbasis om met de tram Bremen in te gaan. Gratis parkeren, ook handig. Verder: goede bedden en een goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Redelijk hotel, staat alleen op de verkeerde locatie
    • Deluxe Kamer met uitzicht op de rivier

Bij de kamer met rivierzicht moet wel worden vermeld dat er veel industrie aan de rivier is en ook 's nachts werkzaamheden zijn, waardoor je niet met het raam open kon slapen ivm de herrie. Tevens vonden we de bedden erg slecht, ik vond het zeer hard(maar dat is persoonlijk) en erg kraken.

Het ontbijt was goed, alleen werd het niet goed aangevuld. Waardoor er regelmatig lege bakken en schalen waren.

Uitgebreid ontbijtbuffet, mooi uitzicht en naast het hotel...
    • Deluxe Kamer met uitzicht op de rivier

Rumoerig in en om het hotel vooral 's avonds. Zeer zachte, platte kussens, vlekken op het tapijt, personeel wat traag maar wel vriendelijk.

Uitgebreid ontbijtbuffet, mooi uitzicht en naast het hotel een zeer groot winkelcentrum

modern hotel, alles erg ok !
    • Deluxe Kamer met uitzicht op de rivier

Erg beperkte kaart in het restaurant.

Ruime kamer met mooi uitzicht. Zeer goed ontbijt ! Parkeerplaats vlak bij het hotel, zowel betalend (in hotel betalen, vlak voor de deur parkeren) als gratis er vlak bij (100 meter). Vriendelijk personeel.

Goed ontbijt,prima keuken,schone kamer,iets te ver van het...

Beperkte keus restaurantkaart

Goed ontbijt,prima keuken,schone kamer,iets te ver van het centrum,wel weer dichtbij het overdekte winkelcentrum Waterfront kortom prima plek voor een kort verblijf in Bremen!

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Heel leuk verblijf voor het gezin met 2 kinderen, perfecte uitvalsbasis voor bezoek aan Bremen.
    • Familiesuite (3 Volwassenen + 1 Kind)

- gebruik gratis wifi beperkt tot één aparaat, wifi niet snel, in onze kamer althans - inrichting hotel ietwat kitcherig naar onze smaak, maar heeft te maken met recente historiek van de site "waterfront". Verder eigenlijk niet echt een groot nadeel, alles was wel dik in orde !

Zeker positief: - gratis voldoende parkeerplaats - ligging is mooi, eindje buiten de stad, maar via openbaar vervoer op kwartiertje in stad Bremen - personeel vriendelijk en behulpzaam - goed ontbijt - 2 aaneengeschakelede kamers als gezinskamer met 2 kinderen is ideaal

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Goed hotel met een paar verbeterpunten
    • Deluxe Kamer met uitzicht op de rivier

Meubilair (vooral stoelen). Parkeren (parkeerruimte voldoende, maar 's-avonds zeer slecht verlicht.

Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Direct gelegen aan de rivier. Openbaar vervoer voor de deur. Shopping-center op loopafstand

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Geweldige familiekamers!

Heerlijk ontbijt, mooie badkamer, goede bedden, ligging bij groot winkelcentrum (Waterfront) en bioscoop, uitzicht op de rivier, alle ruimte om te parkeren, tramhalte vlakbij (ca. 15 min en je staat midden in het centrum van Bremen). Ideaal zo'n familiekamer (2 kamers met tussendeur).

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Mooi, modern Hotel op prima locatie in de buurt van het openbaar vervoer

Te weinig onbijttafels tijdens drukte.

Fijn hotel op mooie locatie bij een overdekt winkelcentrum, dichtbij het openbaar vervoer die je in 15 min. in het centrum brengt.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Heerlijk ontbijt, voor ons een prettige ligging tov het...
    • Familiesuite (3 Volwassenen + 1 Kind)

De wifi, slechts beperkt beschikbaar. Als je tijd voorbij is moet je bijbetalen. Dat is niet meer van deze tijd vinden wij...

Heerlijk ontbijt, voor ons een prettige ligging tov het winkelcentrum Waterfront + je bent zo in het centrum met tram 3. Bij de receptie was het personeel erg behulpzaam met het geven van informatie. Makkelijk & gratis parkeren.

Geweldige kamer en uitzicht.
    • Deluxe Kamer met uitzicht op de rivier

Wellness niet geweldig bijzonder.

Geweldige kamer en uitzicht.

Comfortabele kamer en heerlijk ontbijt!
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op Rivier (3 Volwassenen)

De kamers waren erg warm.

Een super goed ontbijtbuffet! Echt van genoten. Goede bedden, fijne douche.

Heel ruime kamers.
    • Premium Driepersoonskamer (3 Volwassenen + 1 Kind)

Geen airco op de kamer

Heel ruime kamers. Heerlijk ontbijt.

Ruime kamer.
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op Rivier (3 Volwassenen)

Jammer dat er geen airco was op de kamer met deze hitte.

Ruime kamer. Heerlijk ontbijt.

Ouder echtpaar

Geen airco op kamer erg warm vooral nu

Goed bed ruime kamer goed ontbijt airco in de eetzaal niet op de kamer

Geen airco op kamers

Was redelijk warm op de kamer

Was redelijk warm op de kamer

Breakfast

Breakfast

Geen 4 sterrenhotel.
    • Deluxe Kamer met uitzicht op de rivier

De kamer was bloedheet. Balkondeur kon wel open maar geen optie voor 's nachts. Bedlampje ondeugdelijk.

Schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Bremen is een mooie stad

de warme kamers zonder airco

prima kamerinrichting behoudens geluidoverlast van bedrijventerrein

Heel fijn

Wat lawaaig aan de voorzijde,auto's en bussen vertrekken heel vroeg

Alles was oke,zeker aan te bevelen

Goed hotel
    • Premium Vierpersoonskamer

Het ontbijt was erg goed.Ruime kamer. Naast een winkelcentrum met eetgelegenheden. Makkelijk bereikbaar en veel parkeerplaatsen.

Ruime kamers en de kleur in het hotel.

Onbijt kwaliteit

Ruime kamers en de kleur in het hotel.

Prettig.
    • Premium Driepersoonskamer

Niks.

Ruime kamer. Gratis minibar. Goed ontbijt. Ruime parkeerplaats.

uitstekend ontbijt

uitstekend ontbijt

Mijn verblijf was voor de sport en ben met de sporters zeer tevreden prima
    • Familiesuite (5 Volwassenen + 1 Kind)

Alle was prima

Ontbijt klasse en het vertoeven goed

Prima hotel met mooie uitzicht op de Wezer!

WiFi was erg traag.

Vriendelijk personeel ook voor onze hondjes.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Prima prijs/kwaliteit verhouding voor de kamer en top...

Prima prijs/kwaliteit verhouding voor de kamer en top ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Prima hotel voor als je op doorreis bent.

kamers waren onpersoonlijk en wat gedateerd. Wel schoon.

goed ontbijt! makkelijk parkeren.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

uitstekend voor ons doel op doorreis. ov vlakbij het hotel naar het oude centrum

diner

ontbijt wasgoed,

Ontspannen verblijf, als tussenstop na een vakantie.

Drukte bij het ontbijt. Herrie van een evenement wat zaterdagochtend om 7:00 al begon

Mooie en schone kamers Alles zag er verzorgt uit

Matig gezin bedden

De bedden matig

• Familiesuite (3 Volwassenen + 1 Kind)

Doorzichte stenen bij de badkamer

Ontspannend
    • Deluxe Kamer met uitzicht op de rivier

Er werd niet goed bijgevuld bij het ontbijt.

Grappige inrichting. Alles is goed onderhouden en oogt modern

Stijl, netheid, comfort in de kamers
    • Familiesuite (3 Volwassenen + 1 Kind)

Onvriendelijke ober in het restaurant.

Stijl, netheid, comfort in de kamers

Heerlijk ontbijt!

Heerlijk ontbijt!!

Het personeel was erg vriendelijk en van binnen was het een prachtig en gezellig hotel
    • Premium Tweepersoonskamer

Het geluid van de erg krakende bedden.

De ruimte voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Ontbijt was heerlijk en zeker voldoende.

Goede rustplaats voor doorreis
    • Premium Tweepersoonskamer

Uitzicht super en rustig.

Ruime kamer

Klein ontbijtbuffet

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

is een prettig hotel om te verblijven. Met eigen vervoer lijkt mij het makkelijkst om in dat hotel t

in de slaapkamer was een rioollucht te ruiken

Het ontbijt was goed. de kamer was schoon.

Ontspannend en goed verzorgd.
    • Familiesuite (3 Volwassenen + 1 Kind)

Misschien de mogelijkheid om koffie en thee op de kamer te drinken.

Heel goed ontbijt en ruime propere kamers

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Leuk overnachtings hotel

Betalen voor Wifi per 2 uur is gewoon anno 2017 niet van deze tijd Sorry

Voor 1 nacht als tussenstop prima.

servicegerichtheid van het personeel

servicegerichtheid van het personeel

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Verder een fantastisch verblijf !!
    • Deluxe Kamer met uitzicht op de rivier

Plastic zakjes in de pedaalemmer ! En een extra makkelijke stoel in de slaapkamer; het is per slot van rekening een twee-persoonskamer !!

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Direct naast een shopping mall en bioscoop

Slechte matras. Niet 4 sterren waardig

Direct naast een shopping mall en bioscoop

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

voetbal kijken met de kinderen werder bremen
    • Deluxe Kamer met uitzicht op de rivier

WIFI belachelijk dat dit niet vrij toegankelijk is

de ruime kamers en de hulp van de receptie

lokatie

ontbijt

lokatie

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Prima verblijf tegen een prima prijs.
    • Familiesuite (3 Volwassenen + 1 Kind)

de 2 leeslampjes boven ons bed deden het niet maar dit kan gebeuren natuurlijk.

Ruime kamers, goed ontbijt en gratis minibar (water en frisdrank).

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Zeer telleurstellend
    • Deluxe Kamer met uitzicht op de rivier

De kamer was absoluut niet schoon en het bed hing in elkaar.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Goed ondbijt en een heerlijk bed

Goed ondbijt en een heerlijk bed

• Beoordeeld op: 22 november 2016

leuk hotel schoon en netjes

de WiFi

dicht bij pier 2 ivm concert

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Duo kamer is handig voor gezinnen, maximaal 6 mensen op twee...
    • Familiesuite (3 Volwassenen + 1 Kind)

Duo kamer is handig voor gezinnen, maximaal 6 mensen op twee geschakelde kamers met twee badkamers

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Innside by Meliá Bremen