Beoordelingen over IntercityHotel München Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Bayerstr. 10, Ludwigsvorstadt, 80335 München, Duitsland

#231 van de 349 hotels in München

Centraal gelegen hotel om de stad in te trekken

De kostprijs van de parking. In de omgeving alle parkings dezelfde prjzen. € 70,00 voor 40 uur parking en dan nog in open lucht. Geen parking mogelijkheid voor persoon met invalide kaart. Bedroevend en het is alleen om geld gewin te doen.

Zeer degelijk ontbijt. Kamers waren goed en in orde

Prettig, kom weer !
    • Aanbieding - Eenpersoonskamer

staat bij vorige opmerkingen...de handdoeken zijn oud!

Kom al enkele jaren hier, prima centraal gelegen hotel, goede prijsverhouding. Ontvangst door jongere dame wist niet veel bij vragen. 's avonds echter uitstekende receptionisten. extra service kaartje voor openbaar vervoer wordt je bij incheck gegeven, mooie service! prima ontbijt, prima kamer, goed bed! Dit keer ben ik heel enthousiast over dit hotel! 1 minnetje: oudere handdoeken, erg dun!

Centraal gelegen hotel met weinig luxe.

De conditie van de kamers viel mij tegen. Oude badkamers en outdated slaapkamer. Het hotel is toe aan een opknapbeurt. Kamers zijn erg basic en hebben erg weinig luxe.

Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Zeer aangenaam verblijf in `t centrum van de stad.
    • Aanbieding - Eenpersoonskamer

Uitstekend uitgeruste nette kamer, met o.a. minibar en waterkoker. Ook de ruime badkamer was prima uitgerust. Het uitgebreide luxe ontbijtbuffet was uitstekend evenals de inrichting van de ruimte. Een goede uitvalsbasis door de nabijheid van o.a. S-bahn, U-bahn en trein. Bij het inchecken ontvang je een MVV fahrkarte te gebruiken in Ring 1 - 4 tot 06.00 uur de volgende dag na `t uitchecken. Wel moest er iedere dag opnieuw worden ingelogd om de Wifi-verbinding te bevestigen.

Het was OK

Onze kamer was erg oud en klein maar wel schoon.

De ligging is uitstekend, direct aan het station en op loopafstand van zowel het centrum als de Oktoberfest wiesn. De straat waar het hotel ligt is nogal druk met veel bedelaars. Het ontbijt is goed.

Zeer matig qua prijs/kwaliteitverhouding.

Sleutelbeheer en douche.

Prima locatie voor de Oktoberfeesten. Verwacht niet dat je meer krijgt dan dat. Badkamer zeer matig, sleutelbeheer slecht. Medewerkers zijn aardig.

Goed ontbijt, erg handige locatie, OV ticket inclusief...
    • Aanbieding - Eenpersoonskamer

Personel met engagement, maar misschien soms een beetje onrustig en onder stress (door uitval van boekingssytem/wifi). Tweede kissen mist op kamer, lucht/ventialite was niet optimaal in de kleene een-persoonskamer. Shampoo met rare geur.

Goed ontbijt, erg handige locatie, OV ticket inclusief (waarde: 6,60€ per dag)

Wij kozen dit hotel om de ligging nabij het station.

Wij kennen dit hotel al veel langer, maar het bevalt steeds minder. Het hotel en ontbijt waren veel te druk. Het type gasten stond ons niet aan: low-budget publiek, terwijl de prijs die wij betaalden hoog was. Wij hadden een kamer waarin gerookt was. Op onze 4de? verdieping was zeer traag internet, vrijwel onbruikbaar.

Wij kozen dit hotel om de ligging nabij het station. Ontbijt kwalitatief goed.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Jammer van het hotel, het benut de mogelijkheden niet.

Het hotel is moeilijk te bereiken door wegwerkzaamheden in de buurt. De buurt zelf, rondom het station van München, is asociaal. Dronken mensen, psychisch gestoorden, bedelaars. Als je de onderkant van de samenleving wil zien ben je hier aan het juiste adres. Op de gang naar onze kamer was men bezig een kamer te renoveren. Ook de erg kleine kamer die wij toegewezen kregen heeft zo'n beurt nodig. Gaten in de gordijnen, vochtplekken in badkamerdeur, vlekken in de vloerbedekking en op de muren enz. Douchen in bad is ook een beetje uit de tijd en kan gevaarlijk zijn.

Het ontbijt is prima en naast het hotel is een parkeergarage waar men voor €25,- per 24 uur kan parkeren.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

• Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

kamers met uitzicht op de stad enkel uitzicht op muur twee 1 persoonsbedden gevraagd stonden tegen elkaar geplaatst omdat er geen plaats was eerste dag kamer waar ,men niet kon slapen van de stank van de verf gans de verdieping waren ze aant renoveren vnd niet dat ze daar mensen moeten huisvesten bed was harder dan de grond hebben de dag nadien wel andere kamer gekregen

zeer goed onbijt uiterst vriendelijk personeel zeer goed gelegen gratis openbaar vervoer gedurende verblijf

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Ontbijt prima en personeel aardig.

Geen koffie en thee faciliteiten in standaardkamer. Er werd verbouwd en geschilderd op onze etage. Nog steeds mijn 50 euro borg niet teruggestort op mijn creditcard.

Ontbijt prima en personeel aardig.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Goede locatie en goede staff bij ontbijt. Buiten die mevrouw (ontslaan graag) zijn de heren prima!
    • Aanbieding - Eenpersoonskamer

de avond dienst + wifi heb ik altijd problemen mee. Boven slechte verbinding, moet naar beneden, dat kan toch niet!

Vernieuwde kamer was goed, bad levensgevaarlijk! Prima ontbijt ! Zéér chagrijnige mevrouw in de avond dienst, net als vorig jaar !! Legt het slecht uit allemaal, kortaf. Commandeert de aardige en oudere vrouw die kamers verzorgt! Net als vorig jaar trouwens! Erg slecht van die juffrouw, respectloos. Keurig dat men je een vervoerkaartje geeft, heel prettig!

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Goed hotel, net om de hoek van München Hauptbahnhof!

Douche-/badkamer modern ingericht. Glazen hoekcabine met regendouche! Echter: de waterdruk is zo laag dat de waterstraal je bijna van de regen in de drup brengt. Doordat de straal zo 'zuikerig' zakt de zware douchekop ook steeds naar beneden/horizontaal. Bovendien was de slang niet goed aan de douchekop aangesloten, waardoor er nog meer druk verloren ging! De bak van de douche was slechts 'n centimeter diep, dus.....wateroverlast. Na een klacht kreeg ik direct een andere (2 persoons-)kamer met een badkuip waar je ook in douchen kon, met een glaswand. Hier was de waterdruk prima en werkte de regendouche ook prima. Alleen jammer dat het desondanks toch nog een klein waterballet naast de badkuip werd en dat de mengkraan zodanig was gemonteerd dat je, je er regelmatig aan stootte. (Gelukkig zat er geen menggreep aan, anders zou je ongemerkt het water ijskoud of bloedheet kunnen zetten!!) Alleen weer lastig dat je onder de douche wel steeds het klepje boven het afvoerputje dichtdrukt, waardoor het water niet goed wegliep! Wie verzint zoiets? (Klepje eraf halen dus) Ook hing in de eerste kamer een bedlampje los en in de andere kamer zat de wandlamp scheef en hing half uit de muur, omdat de schroef en de plug los zaten. Soms zou het handig zijn als de manager van het hotel, ook eens een overnachting in zijn eigen hotel zou boeken.

Makkelijk, net naast het station, te bereiken. Vriendelijke ontvangst veel extra's (o.a. een gratis OV-kaart voor bus, tram en metro!) WIFI ontvangst was prima, tot op het station(!). Inloggen was ongecompliceerd. Kamer functioneel ingericht: bureautje, extra stoeltje, kast, safe zeer kleine tv (op de 1-persoonskamer/zie ook 'wat viel u tegen?), maar prima beeld, veel zenders (ook BVN!) Airco, goede verwarming, grote spiegel, naar buiten geluiddichte dubbele ramen, goed bed, maar naar de gang is een goede,of dubbele deur geen luxe! Ontbijt: kleine, maar lekkere 3 soorten broodjes, 3 soorten brood, Bretzels, ham/kaas, zalm, salami en 2 andere worstsoorten, English breakfast, muesli, croissantjes, 2 yoghurt soorten, kwark, 4 jamsoorten, cake, koffie broodjes, diverse soorten koffie en thee.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Zeer kleine kamer zonder uitzicht (wel heel rustig). Kon wel een opfrisbeurt gebruiken.

Zeer centrale locatie, goed ontbijt, gratis WIFI en gratis OV kaartjes.

Geweldig hotel

Bad is Wat aan de ouden kant

Geweldig ontbijt ruime keuze erg stil in de kamer ook al zit je aan druken weg

aangenaam

Prima hotel en heerlijk super groot ontbijtbuffet, dat men gratis het openbaar vervoer mag gebruiken als men er logeert is mooi meegenomen.

Goed hotel voor doorreis.

Geen.

Ontbijt was voortreffelijk. Hotel zit aan het station vast. Bedden waren goed.

prima hotel om van daaruit München te verkennen

eigenlijk niets, was gewoon prima in orde

Mooie,schone en ruime kamer met prachtige badkamer.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

voldoet volledig aan ons vraag nl de ligging aan het station

de gratis MVV kaart voor openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

De locatie en ontbijt zijn prima

Kleine kamer, slechte ventilatie. Het personeel, aan de balie onvriendelijk

De locatie en ontbijt zijn prima

super kamer alleen om te slapen naast het station geen last...
    • Aanbieding - Eenpersoonskamer

er was gerookt in de kamer vond ik niet prettig

super kamer alleen om te slapen naast het station geen last van gehad

Kort en goed.

Trappen aan de ingang.

Vriendelijkheid. Ontbijt was ruim voldoende. Kamer ok

ligging

ligging

Dichtbij het station.

Lekkende douchedeur

Dichtbij het station. Gratis minibar. Late uitcheck.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

eEN HEEL GOED HOTEL VOOR MENSEN DIE MET HET OPENBAAR VERVOER REIZEN .

NIETS

HEEL GOED BEREIKBAAR .ALLE COMFORT . UITGEBREID ONTBIJT .

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Locatie is erg goed.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Inrichting hotel is sfeerloos.

Locatie is erg goed. Kamer is netjes en schoon. Personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Overnachting in Munchen.

De locatie, gelijk achter station Munchen Hbf. Rustige kamers.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Info over parkeergelegenheid

Info over parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Beter dan verwacht

Uitzonderlijk vriendelijk en hulpvaardig personeel Excellent ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Zeer vriendelijke ontvangst, de prijs kwaliteit verhouding...

Niets, voor zijn prijs was het een uitstekend hotel

Zeer vriendelijke ontvangst, de prijs kwaliteit verhouding was uitstekend, kamer was keurig schoon. Het hotel ligt mooi dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 19 januari 2016

centraal gelegen, goede kamers, badkamer.

krijg de deur vaak niet open omdat de kaart niet reageert

centraal gelegen, goede kamers, badkamer. Goed ontbijt fijn dat wifi nu veel beter was dan andere jaren

• Beoordeeld op: 15 december 2015

Intercity Hotel licht midden in het centrum, naast het Haupt...

Het hotel mag iets opgefrist worden, het is te warm in de gangen en het uitzicht vanuit de kamers valt tegen.

Intercity Hotel licht midden in het centrum, naast het Haupt Bahnhof en op loopafstand van de Mariënplats. Het is een keurig net hotel maar niet 'zeer luxieus'. De kamer is comfortabel.

• Beoordeeld op: 14 april 2015

De centrale ligging.

De entree van het hotel. Veel zwervers waren hier in de buurt. Schoonhouden van de tafels en stoelen buiten bij de entree - liet te wensen over.

De centrale ligging.

• Beoordeeld op: 13 januari 2015

makkelijk bereikbaar, station en U -baan om de hoek.

Na thuiskomst op de 10e januari stond mijn kamerdeur + de minibar wagen wijd open ! Ik beklaagde me bij de receptionist die deed er heel laconiek over en verontschuldigde zich nauwelijks. Toen ik een opmerking maakte over zijn nonchalance houding en hoe hij met mijn klacht omging, ging hij een hele discussie met me aan! Ineens werd me een bonnetje toegeschoven "Ik kon een vrij drankje halen!" nee dank U! ik ga waarschijnlijk toch naar een ander hotel omkijken, kom hier al sinds 3 jaar, meeste personeel zijn correct doch wat afstandelijk. deze meneer echter heeft uw hotel voor mij een slechte naam gegeven.

makkelijk bereikbaar, station en U -baan om de hoek. badkamer is goed, zo ook de bedden.

• Beoordeeld op: 16 november 2015

Prima hotel dichtbij het centrum en pal aan het station.

Prima hotel dichtbij het centrum en pal aan het station.

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Centraal gelegen en toch rustig gelegen kamer.

Centraal gelegen en toch rustig gelegen kamer. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Loopafstand tot stadscentrum

Lokatie naast het station. Veel griebus en gespuis.

Loopafstand tot stadscentrum

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Uiterst prettig, vriendelijk en behulpzaam balie personeel.

Uiterst prettig, vriendelijk en behulpzaam balie personeel. Uitstekende ligging in het centrum. Huurauto en treinreis onder één dak. Zeer comfortabel

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.