Beoordelingen over Hotel Jagdhaus Wiese Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Jagdhaus 3, Jagdhaus, 57392 Schmallenberg, Duitsland

#2 van de 25 hotels in Schmallenberg

Fijn en degelijk hotel.

Hotel is een aanrader. Ik kan niets bedenken dat echt tegenviel. Met het warme zomerweer zou het wel aangenaam geweest zijn als er buiten meer tafels zouden staan waaraan je kan ontbijten en dineren.

kamer: ruime kamer en badkamer. Ondanks snikhete temperatuur konden we onze kamer redelijk koel houden dankzij de luifel. eten: Verzorgd en uitgebreid ontbijtbuffet - lekker diner. Toen wij er waren was het heel warm maar er was onvoldoende ruimte om iedereen buiten te laten ontbijten of dineren. Dat was wel jammer. personeel: heel vriendelijk en behulpzaam omgeving: ideaal om te wandelen. Vanuit het hotel vertrekken verschillende wandelingen. Familiehotel, voorzien van gezelschapsspelletjes voor binnen en buiten.

Voortreffelijk hotel in heerlijk rustige omgeving!!
    • Classic Tweepersoonskamer

De wifi is van wisselende sterkte, soms geen bereik. Of dat erg is? Verder had ik graag met mijn creditcard betaald, maar dat kon niet. Wel met de pinpas. Minimaal detail!

RUST!! Keurige, hoffelijke bediening, heel goed ontbijt. Fijn zwembad, prachtige omgeving. Zelfs de mogelijkheid de electrische auto op te laden.

Hotel in een mooie omgeving maar met een afgemeten service.
    • Classic Eenpersoonskamer

Het ontbijt was quasi hetzelfde als vorig jaar qua aanbod maar ik kon mij niet van de indruk ontdoen dat er nu gewerkt werd met minder kwaliteitsvolle producten vooral wat de vleeswaren en de kazen betrof. Ook het warme gedeelte kwam nogal goedkoop over en leek klaargemaakt omdat de klanten het willen maar noch de eierbereidingen noch de worstjes of het spek smaakten zoals het hoort of beter gezegd naar goedkoop spul. Ook de bediening op het terras was erg afgemeten. Een schweppes-topic smaakte uitsluitend naar schweppes en de bacardi-cola uitsluitend naar goedkope coca-cola. Volgens mij werd er zelfs geen origineel merk van coca-cola gebruikt. Wat betreft de bediening op het terras het volgende. Toen wij er verbleven 25-28/07/2018 heerste er een hittegolf. Op donderdagavond om 2200 uur werd ons meegedeeld dat er niet meer geserveerd werd. Het scheelde niet veel of we hadden het bevel gekregen om te gaan slapen. In ieder geval de blik van de wat oudere kelner was niet mis te verstaan. Iedereen van de bediening haaste zich op dat uur om te vertrekken. Spijtig maar wij waren met vakantie en hadden daar toch een prijs voor afgesproken. Jammer maar een derde kans zullen ze van mij althans niet krijgen want dit is niet wat ik verwacht van een degelijk viersterren hotel voor die prijs. Ook de maaltijden in menuvorm waren opvallend in prijs gestegen ten opzichte van vorig jaar. Ook opvallend in tegenstelling tot vorig jaar verbleven er dit jaar veel kleine kinderen met hun ouders ofschoon er zeer weinig voorzieningen voor kleine kinderen in dit hotel aanwezig zijn.

Mooie en comfortabele eenpersoonskamer. Geweldig en kraaknet binnenzwembad met alle faciliteiten

Ontspanning, goede kamers, heerlijk eten!

Alles vonden wij goed, geen minpunten

De kamers zijn prachtig met mooi uitzicht. De bedden zijn heel goed. Heerlijke uitvalsbasis om te fietsen en wandelen. Fijn zwembad met sauna

Mooie omgeving en een heel goed hotel

Geen opmerkingen

Mooi hotel, zeer rustig gelegen. Mooie en ruime kamers. Ontbijt is verzorgd en bediening is zeer goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader en een adres om zeker nog eens aan te doen.

Lekker uitrusten en wandelen!
    • Classic Tweepersoonskamer

Wij kwamen na een heerlijke wandeling om 14.05 uur binnen en wilde een warme maaltijd nuttigen, maar helaas was dat niet meer mogelijk! de keuken ging om 14.00 uur dicht tot 18.00 uur. Er was nog wel een kleine kaart, maar die was beperkt in keuze. Maar als er gegeten wordt, is het wel top!!

Heerlijk ontbijt en Wellness.

Zeer aangenaam verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer

Wij hadden om een garage gevraagd, omdat het lang duurde voor we hoorden, dat dat niet ging waren alle parkeerplaatsen bezet en vonden we een stuk verder aan de straat nog net één plaats.

Wij hebben dit hotel eerder geboekt. Is absoluut geweldig. Alles klopt. Mooie, ruime kamer, prima restaurant, ontbijt, terras. Zeer vriendelijk personeel. Schitterend zwembad en veel wandelmogelijkheden.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Superdeal in zijn totaliteit!

Geen enkel minpunt. Ik zou echt niet weten wat ik zou kunnen bovenspitten om te zeggen dat het minder was?

De kamers waren vermoedelijk recent vernieuwd. Zalig bed. Heel mooie badkamer met zeer ruime inloopdouche. Ook mooi terras met uitzicht op de tuin en bossen! Compleet verzorgde welness met koffie en thee. Heel lekker eten en prijs kwaliteit helemaal niet duur. Iets van 6 euro voor een gin tonic, bij ons thuis het dubbele. En zoals nagenoeg altijd en overal in Duitsland krakend proper! Echt tevreden!

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Alles was perfect voor een heerlijke relaxed vakantie.

Alles was perfect voor een heerlijke relaxed vakantie. Lekkere wandeltochten vanuit het hotel. Zalige wellness en uitstekende keuken. Slechte WiFi maar dat vonden wij wel fijn.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Gezellig familiehotel met aangename grote wellness
    • Classic Tweepersoonskamer

We werden heel enthousiast en vriendelijk onthaald en kregen een mooie grote kamer met prachtig uitzicht op de tuin (park). De vele wandelingen die je in de buurt kunt maken vertrekken aan het hotel zelf en zijn goed bewegwijzerd. Sinds kort is er de mogelijkheid om met de wandel- en sightsee bus naar het hotel teruggebracht te worden. In de wellness is het aangenaam vertoeven. Je kan in de gezellige, grote rustruimte op je gemak een boekje lezen en intussen met een gratis kopje koffie/thee/water en/of stukje fruit genieten van het uitzicht op de tuin. Het zwembad is smaakvol ingericht, met een jacuzzi en infraroodruimte. De aparte saunaruimte is ideaal voor saunagangers die in volle rust kunnen genieten van het dampbad, de Finse sauna, de kruidensauna, een voetenbad, een koud dompelbad e.a. afkoelmogelijkheden. Het avondeten kan à la carte in de Jagdstube of als je half pension hebt met een 4-gangendiner in het restaurant. Ook het zeer uitgebreide ontbijtbuffet is een aanrader van formaat! Het personeel in dit familiehotel is zeer vriendelijk, zowel aan het onthaal, bij het eten, aan de wellness, in de bar als bij het onderhoud! Wij komen hier zeker nog terug!

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Hotel met veel mogelijkheden om echt tot rust te komen en toch actief bezig te zijn.
    • Classic Tweepersoonskamer

De grootte van de kamer viel ietswat tegen. Tv kijken vanuit bed niet echt mogelijk. Tv hangt aan de verkeerde muur!!

De wellness voorzieningen zijn geweldig. De ligging is fantastisch en de goed aangegeven wandelroutes maken een verblijf in dit hotel tot een absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Professioneel !

Hotel uitgebaat door de familie van generatie op generatie. Ze gaan er voor ! Alles is zéér goed onderhouden en vernieuwd. Eén oudbollig hoekje beneden wordt nog vernieuwd in een kinderbibliotheek. Rustruimte naast zwembad zeer modern met zicht op hun park.Alles zeer toegankelijk ! Aan zwembad enkele trapjes maar met zeer goede leuning. Half pension aan te raden. Zeer lekker eten prijs / kwaliteit. Kamers met elektrisch verstelbare matras.Proficiat aan het professioneel personeel en de familie. Vier sterren waard!

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Knus en gezellig, prima zo
    • Classic Appartement

Ober die z'n werk op zich uitstekend doet, maar je als klant onrustig maakt omdat alles heel snel moet!

Klantgerichtheid, vriendelijk en correct, uitstekende hygiene, allles heerlijk ruim

• Beoordeeld op: 21 september 2018

De locatie en de faciliteiten hebben hun doel niet gemist
    • Classic Tweepersoonskamer

Uitstekend verblijf, niks op aan te merken

De ligging van het hotel, rustgevende locatie

Buitengewoon prettig en professioneel werkende staf.

Het vertrek ..

Buitengewoon prettig en professioneel werkende staf. De heer Winkelmann (hoofd receptie) is het hart van het hotel!

Ontbijt, ligging en het zwembad.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt, ligging en het zwembad.

Rustgevend
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt en de salade bar en de wellness.

Geweldige sauna, goede kamers, eten en drinken ook goed en...

Het matras viel mij tegen

Geweldige sauna, goede kamers, eten en drinken ook goed en vriendelijk geprijsd. Mooi beginpunt voor fijne wandelingen.

Diner

geweldig hotel perfecte bedden en diner en ontbijt geweldig...

geweldig hotel perfecte bedden en diner en ontbijt geweldig en locatie top! kom zeker weer terug!

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Gezelligheid, , Maar ook de rust die het hotel uitstraalde

De lift .

Gezelligheid, , Maar ook de rust die het hotel uitstraalde

Perfect !

Alles!

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Onze stoutste verwachtingen werden ruimschoots overtroffen

Alles was perfekt

Het ontbijt was overheerlijk en de kamer fantastisch. Sauna en zwembad grote klasse

Een perfecte plaats om er even zorgeloos uit te zijn.

Parkeerplaatsen te weinig

Het was een gezellige volle boel. De kamers waren mooi en brandschoon. Het eten was prima

Super, is vatbaar voor herhaling
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamers zeer ruim en comfortabel. De bedden zijn uitstekend

Rustige ontspanning
    • Classic Eenpersoonskamer

De professionele houding van al het personeel en de mogelijkheden in de accommodatie.

Heerlijk genietend van omgeving en hotel, goed voor geest en lichamelijk gestel.

Helemaal niks.

De sfeer, de bosrijke omgeving en de rust. Om van te genieten.

• Classic Eenpersoonskamer

Lift is volgens mij aan vernieuwing toe

Ontbijt was fantastisch. Kamer was netjes

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

heerlijk verblijf. goed verzorgd en erg schoon hotel.

Ontbijt was heerlijk, erg gastvrij en de kamers en bedden waren super!

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Complex met zwembad, jacuzzi, sauna, stoombad,.
    • Classic Tweepersoonskamer

Bediening in het restaurant: norse ober, sfeer in het restaurant

Complex met zwembad, jacuzzi, sauna, stoombad,...

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Rust en omgeving.
    • Classic Tweepersoonskamer

Rust en omgeving. Aparte zithoek en ruime nette kamer Op dit niveau een waterkoker standaard

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Het was in 1 woord GEWELDIG
    • Classic Tweepersoonskamer

Het had niet beter gekund

Alles was perfect,in 1 woord GEWELDIG

• Beoordeeld op: 4 mei 2016

Fijne sfeer, zeer ruime en schone kamers met een mooie...

Kan niets verzinnen.

Fijne sfeer, zeer ruime en schone kamers met een mooie inrichting, heerlijke sauna's en zwembad, ook grote ligruimte met gratis koffie en thee. Eten zeer goed, zowel het ontbijt als het diner. Hotel ligt in een prachtige omgeving, heerlijk om een paar dagen door te brengen, helaas waren we op doorreis. We gaan zeker terug!

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Zeer vriendelijk personeel.

Wifi is wat moeilijke ontvangst. Hotel is op de hoogte hiervan .

Zeer vriendelijk personeel. Wijhadden voor onze moeder een badkamer nodig met dousche werd gelijk geregeld. Ookhet mooie park wat toegangkelijk is voor oudere die wat moeilijk te been zijn.

• Beoordeeld op: 5 maart 2016

Fantastische kamer, geweldig ontbijt, mooie en rustige...

Fantastische kamer, geweldig ontbijt, mooie en rustige omgeving. Wandelmogelijkheden vanuit het hotel. Je voelt je zeer welkom, alles is klasse!

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Fantastische week gehad, heerlijk zwembad, massagebank en...

Verschrikkelijk slechte internetverbinding, viel elke keer uit! Zeker voor onze (oudere) kinderen erg belangrijk en ook als je nog wat zakelijke dingen moet regelen. Dat hoort voor deze prijs wel goed geregeld te zijn!

Fantastische week gehad, heerlijk zwembad, massagebank en relaxruimte. Prachtige, ruime kamers met vooral een grote badkamer! Van alle gemakken voorzien!

• Beoordeeld op: 22 november 2015

Ondanks het mindere weer hebben we een prachtig weekend...

Twee minpuntjes: de tapisplain in de gangen en kamer en de matrassen die voor ons veel te zacht waren.

Ondanks het mindere weer hebben we een prachtig weekend gehad. Schitterende omgeving in de bossen , heel verzorgde wellness , super zwembad en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2015

Het hotel was perfect: ruime kamer, mooie badkamer, goed...

De wifi-verbinding was niet overal goed. In het restaurant, op onze kamer etc. was geen verbinding.

Het hotel was perfect: ruime kamer, mooie badkamer, goed restaurant en prima ontbijt.. Onze kleijnzoon heeft genoten van het zwembad. Zeer mooi allemaal.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

De sfeer, de fijne verzorging met schitterend personeel van...

De sfeer, de fijne verzorging met schitterend personeel van zaalpersoneel tot poetsvrouw, de smaakvol ingerichte en comfortabele kamers, de lekkere keuken , enz...

• Beoordeeld op: 3 oktober 2015

Hartelijke ontvangst, comfortabele kamer, goed eten,...

Wifi is nogal omslachtig en werkt niet altijd.

Hartelijke ontvangst, comfortabele kamer, goed eten, uitgebreide welnessfaciliteiten, heerlijke bosrijke locatie, aangeboden dagprogramma's voor de gasten

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

De hele sfeer en vooral de geweldige locatie,

Eigenlijk viel niets tegen.

De hele sfeer en vooral de geweldige locatie, waar men alles kon doen, zoals zwemmen, wandelen in de directe omgeving en uitstapjes maken.

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

De mooie wellnessruimte met prachtig zwembad, jacuzzi,...

WIFI niet zo gebruiksvriendelijk: elke dag opnieuw inloggen + traag.

De mooie wellnessruimte met prachtig zwembad, jacuzzi, saunalandschap en rustruimte (met gratis thee, koffie en fruit). Ruime en rustige kamer. Uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel aan het onthaal en de ontbijtruimte.

• Beoordeeld op: 19 februari 2015

Hele goede wellness, goed gegeten, mooie lokatie, zeer...

Inrichting is wat oubollig alhoewel dat in het Sauerland wel past... Verder zijn er relatief veel oudere gasten.

Hele goede wellness, goed gegeten, mooie lokatie, zeer vriendelijk personeel. Duidelijk een 4-sterren hotel gezien de faciliteiten.

• Beoordeeld op: 9 februari 2015

zéér mooie locatie aan de rand van natuurgebied;

in de naaste omgeving geen mogelijkheid tot huren van langlaufskis (ca 25 min rijden)

zéér mooie locatie aan de rand van natuurgebied; rustig ingebed in de omgeving; hartelijke en behulpzame ontvangst en service; zeer geriefelijke kamers (suite met aparte zitkamer) met uizicht op besneeuwde omgeving; keuken, zwembad en sauna: een aanrader

• Beoordeeld op: 28 januari 2015

Locatie, mooie nieuwe en ruime badkamer.

Locatie, mooie nieuwe en ruime badkamer. Zwembad en de welness. Overal was aan gedacht, tot in de details! Het persoonlijke welkom bij aankomst.

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

ontbijt redelijk - kamer klein

de kamer

ontbijt redelijk - kamer klein

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Omgeving, luxe, gastvrijheid, bedden, eten, spa, rust, schoon

Omgeving, luxe, gastvrijheid, bedden, eten, spa, rust, schoon

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Het ontbijtbuffet is fantastisch, het zwembad gedeelte is...

Het ontbijtbuffet is fantastisch, het zwembad gedeelte is pure luxe.

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

Alles was geweldig.

Alles was geweldig. Gratis upgrade kamer. Luxe bovenal.

• Beoordeeld op: 15 november 2015

goede prijs kwaliteit verhouding en proper

goede prijs kwaliteit verhouding en proper vriendelijk en gedienstig personeel ligging, directe start van vele wandelroutes

• Beoordeeld op: 5 november 2015

De verschillende sauna's zijn super!

De verschillende sauna's zijn super!

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Goeie uitvalbasis om grote wandelingen te maken.

Goeie uitvalbasis om grote wandelingen te maken. Uistekende wellnisfaciliteiten Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Geweldige sauna en zwembad.

Geweldige sauna en zwembad.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

De rust

Het balkon

De rust

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Welness, samenhang van het oude originele interieur met een...

Welness, samenhang van het oude originele interieur met een nieuwe inkleding. Lekker eten

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

accommodatie, voortreffelijke service en prachtige omgeving

accommodatie, voortreffelijke service en prachtige omgeving

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Het hotel was heel schoon.

Veel bejaarden. Onmogelijk om internet goed te regelen(anno 2015!!) niets te beleven in directe omgeving.

Het hotel was heel schoon. Mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

Zeer persoonlijk en betrokken personeel, prachtige omgeving,...

Zeer persoonlijk en betrokken personeel, prachtige omgeving, sfeervol hotel.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Alles was prima

Alles was prima

• Beoordeeld op: 13 juni 2015

Alles beviel goed, uitstekende luxe accomodatie, waar we...

Alles beviel goed, uitstekende luxe accomodatie, waar we graag terug willen komen in de toekomst.

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

Eten en de spa

internet haperde af en toe, maar dat was ook lekker rustig

Eten en de spa

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Zwembad

Geen : minibar, waterkoker, koffie en thee

Zwembad

geen goede of slechte Wifi

zwembad en sauna faciliteiten

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

De ontvangst .

De ontvangst ....net alsof je er al jaren komt ,direct een ontspannen gevoel en dat voelde iedereen zo. Alles perfect,kamer ,eten ,personeel etc

• Beoordeeld op: 12 februari 2015

het ontbijt en het diner waren elke dag een feest!

het ontbijt en het diner waren elke dag een feest! mooie ligging voor start heel veel wandelingen en loipes heerlijke spa!

Er zijn ook 16 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.