Beoordelingen over Jägerhof Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Hauptstraße 223, 63879 Weibersbrunn, Duitsland

#1 van de 2 hotels in Weibersbrunn

Geschikt doorreishotel naar Oostenrijk, Italië of Slovenië.

Er overnachtte ook een busreis. Ik weet niet of dit vaker voor komt, maar was wel druk en ons kent ons in de ontbijtzaal

Heel handig voor doorreis want vlak bij A3. Goed restaurant met redelijke prijzen. Kamers waren netjes. Goede bedden.

Ligging vlak bij snelweg in pittoreske dorpje.
    • Kamer met 5 Bedden

Ligging vlak bij snelweg in pittoreske dorpje. Kamers ruim en heerlijke (stort) douche. Ontbijt was zeer uitgebreid ! Restaurant voor diner ook super.

Één overnachting: biertjes, diner en ontbijt uitstekend!

Geen airco op de slaapkamer waardoor bloedheet! Zeer kleine badkamer, slecht afgewerkt/ gemonteerd waardoor de douchecabine lekte als een zeef! Uitchecken een drama en ondanks hun ongelijk hooghartig en vooral géén excuses!

Één overnachting: biertjes, diner en ontbijt uitstekend!

Vriendelijkheid en service, ivm de file waren wij drie uur...

Geen airco. Maar normaal is het niet zo heet. Deuren en ramen open gezet en de wind binnen gelaten.

Vriendelijkheid en service, ivm de file waren wij drie uur later dan gepland. Om half elf kregen wij nog ons avondeten. We hebben dat we voor negen moeten bestellen. Ontbijt was super goed en we hadden mooie (bad) kamer.

Goede schone kamers.

Redelijk onpersoonlijk onthaal bij inchecken.

Goede schone kamers. In het restaurant zalig gegeten. Prima verblijf voor een tussenstop onderweg naar huis van vakantie.

Op de kamer na, prima.

Onze kamer was erg klein, vooral douche en wc. Als je de ene deur opendoet klapt ie tegen de andere. Verder geen zitgelegenheid zoals balkon o.i.d. om even gewoon op de kamer te zijn, dat vonden wij wel een gemis. Ook last van verkeersgeluiden zeker met open raam bij het warme weer. Hotel had verder een hele mooie uitstraling.

Ontbijt was heel goed, vanalles wat en niet overdreven, perfect!

Fijn hotel!

Omdat het buiten zo heet was, was het in de kamer ook redelijk warm. Voor de rest hebben we helemaal niets aan te merken!

Fijne ontvangst, personeel is zeer vriendelijk! Ontbijt was uitgebreid en ‘s avonds was het een lekkere en eerlijke, gewone keuken. De kamers waren mooi en netjes.

Prima overnachtingshotel

Geen balkon op onze kamer/uitzicht

Geweldige keuken, eigen slagerij, veel voor weinig geld! Prima ontbijt en leuke inrichting van het hotel. Bovendien zeer dicht bij de doorgaande route (A3)

Prima verblijf, voor herhaling vatbaar

zie vorige opmerking punt 3

alles was goed, alleen zondagavond cafe-restaurant gesloten om 20.00 uur. Dat is niet zo geweldig, zeker omdat er verder niets was, en zijn we naar Best Western hotel gegaan om nog effe lekker wat te drinken !!

Prima locatie, gezellig en vriendelijk personeel.

Ontbijt was prima verzorgd, veel keuze en erg lekker en ruim voldoende. Erg fijne rustige kamer met heerlijke bedden en een prima badkamer. Al met al een aanrader. Wij komen hier zeker terug als wij weer op weg gaan naar Oostenrijk. Ligt maar 1 1/2 km van de snelweg.

Prima hotel voor een tussenstop naar Oostenrijk, zit 800 m...

Prima hotel voor een tussenstop naar Oostenrijk, zit 800 m bij de A3 vandaan dus konden de volgende dag de reis weer snel vervolgen. Goed gegeten en prima kamers

wij zijn best tevreden over gans de lijn van ons verblijf...

ik ben uitgegleden in de instapdouche, een badmatje daarin leggen is misschien geen slecht gedacht, ik breng alvast voor mezelf eentje mee bij mijn volgende bezeoek

wij zijn best tevreden over gans de lijn van ons verblijf daar. het was ook een verkenning om later met een 40 tal personen van onze wandelclub daar te verblijven (van 10 tot en met 13 mei 2018)

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Comfortabel en prettig hotel

Nieuwe, frisse en hele comfortabele kamers. Ik kwam redelijk laat aan, 21:00, goede schnitzel kunnen eten in het restaurant en daarna goed kunnen uitrusten in een hele comfortabele kamer. Op en top schoon en goede bedden. Absolute aanrader en ik ben normaal vrij kritisch met hotelkamers.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Prima overnachtingshotel met goede faciliteiten en een prima restaurant

Ontvangst allerhartelijkst, we konden snel inchecken. Daarna heerlijk gegeten in het restaurant en met vrienden wat gedronken. Kamers zien er perfect uit en het lijkt of alles nieuw is. De opklapbedden vonden onze kids (twee pubers) ietsje minder, maar er werd goed geslapen in de hotelkamer

Heerlijk verblijf op doorreis naar alpen.

Helemaal niets!

Wij hebben hier overnacht als tussenstop richting de Alpen. Buitengewoon net en rustig gelegen hotel. Kamers waren uitstekend uitgerust en beschikte over heerlijke bedden en een geweldige douche. Ontbijt was heerlijk en ruim voldoende. We waren blij verrast! Prettige, moderne uitstraling met mooi gebruik van traditionele elementen. We gaan deze plek zeker onthouden voor een volgende keer.

het ontbijt was uitgebreid en heerlijk

het diner van mij en mijn vrouw was absoluut niet lekker. De maaltijdsalade was gewoon vies en ook mijn diner waarbij het vlees was overgoten met een vette en veel te ruime mierikwortelsaus hield niet over. De keuken vinden wij hier ronduit slecht.

het ontbijt was uitgebreid en heerlijk

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Uitstekend !

Prima hotel en goed restaurant . Uitstekende prijs kwaliteit verhouding . Wij waren op doorreis en hebben heerlijk gegeten , gedronken en geslapen !

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Perfecte plek voor tussenstop richting Oostenrijk!
    • Kamer met 5 Bedden

Perfecte plek voor tussenstop richting Oostenrijk! Naast de snelweg zonder er last van te hebben. Goed gegeten en tegen schappelijke prijs. Top ontbijt. Echt aanrader.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Goed misschien als overnachting op doorreis, maar meer' zeker niet.

Personeel niet vriendelijk. Kok kwam tussendoor afrekenen....had zeer vuile nagels. Vroeg bij boeking kamer op 2de etage, kreeg kamer op 3 de etage, had hoogtevrees, dus minpunt...

Weinig

Aanrader.

Alleen goede wifi ontbreekt, dus aangewezen op eigen 4G.

Zeer vriendelijke en snelle bediening. Eenvoudige kamers maar schoon en heel modern. Fijne, moderne douche. Uitstekend restaurant.

Heerlijke bedden in mooie kamer met mooie badkamer, goeie service, kortom top !
    • Kamer met 5 Bedden

Wij kwamen vanwege verkeersdrukte heel laat aan in hotel maar eigenaar had ons in de file al gebeld en ervoor gezorgd dat wij nog naar binnen konden. Super attent!

Na een lange dag in de auto voelde het bijna als thuiskomen

Niets viel ons tegen. Alles was boven gemiddeld

Fantastische kamer met balkon, waar de hond heerlijk heeft liggen slapen. Zeer vriendelijke bediening, Goed eten. Geweldige bedden.

Super goed hotel!

Door file konden wij pas heel laat (na 23.00 uur) inchecken bij dit hotel. Na telefonisch contact werd er wat voor ons geregeld, dat wij gewoon het hotel in konden en naar de kamer konden gaan. Super gastvrij, erg vriendelijk. En een super ontbijt. Wij waren hier nu al voor de 3e keer op terugreis uit Italie naar Nederland. We zouden zo weer gaan.

Aanrader als doorreishotel
    • Kamer met 5 Bedden

Wie zet er nu een deur van matglas in een toilet op de kamer...

Zeer uitgebreid ontbijt in sfeervolle entourage. Het is een oud familiehotel, maar duidelijk recent helemaal opnieuw ingericht. Goed gedaan, mooie mix van modern zonder authentieke teniet te doen. Vleesporties bij diner enorm groot, geen van ons vijven kreeg het op. Heerlijk bereid.

zeer aangenaam, wij kijken al uit naar ons verblijf volgend jaar met de wandelclub

het dorp zelf misschien?

alles was voor ons in orde, misschien één klein puntje: de douche ruimte viel nogal klein uit, mijn partner heeft een schouder blessure, daarom heeft zij hulp nodig bij het wassen, dat lukte niet zo goed .

Snel geboekt en hond was welkom.

De kinderen lagen op opklapbedden daarvoor was de kamer aan de kleine kant. En van een van de bedden miste een lat van de lattenbodem.

Snel geboekt en hond was welkom. Overzichtelijk en netjes hotel. Heerlijk gegeten.

Goed hotel, zijn er voor het 2e jaar terug gekomen voor...

Goed hotel, zijn er voor het 2e jaar terug gekomen voor overnachting op de terugreis. Goed eten zowel in de avond als het ontbijtbuffet. Zeer sfeervol.

Prima hotel voor tussenstop naar vakantiebestemming.

Aangenaam, rustig doorreishotel. Vriendelijk personeel. Je kunt er 's avonds lekker eten en 's morgens is er voldoende keuze voor een goed ontbijt.

Nette en propere kamers, vernieuwde badkamer met grote...

Nette en propere kamers, vernieuwde badkamer met grote inloopdouche, uitgebreid en verzorgd ontbijt buffet. Het diner s'avonds veel en heel lekker,heel vriendelijk en hartelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Geweldig heerlijk en mooi en vriendelijk verblijf!

Alles was daar degelijk en goed en lekker! De vriendelijkheid was enorm, echt een aanrader! Als wij weer die kant opgaan gaan we daar op zeker weer naar toe!

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Prima hotel en als we op doorreis zijn gaan we er zeker nog een keer slapen.

Wifi...Deze werkt slecht of helemaal niet. Elke keer opnieuw moeten inloggen is niet handig. Personeel is vriendelijk en servicegericht maar wat afstandelijk. Op de website wordt de tuin wat overdreven aangedikt, een verhoogd plateau met prieel...veel meer is het niet.

Mooi hotel, netjes en schoon. Kamer met balkon was zeer goed met mooie ruime badkamer. Bedden uitstekend en kinderbed stond klaar. Voor ons was het prima als doorreis hotel. Ons bijt was prima verzorgd. Terras met zonnetje was goed toeven. Prettig dichtbij snelweg zonder geluid ervan.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Top doorreishotel, nabij de snelweg gelegen

Niets, alles was in orde

Ontvangst was goed, ondanks de last minute boeking waren wij heel welkom, desondanks dat het heel druk was in het hotel. Avondeten was heerlijk. Goede service en vriendelijk zaalpersoneel. Ontbijt: ruime keuze.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Fijn overnachtingshotel

De kamer was wat aan de kleine kant. Ook de badkamer was krap. Maar voor één of twee nachten prima. Weinig parkeerruimte.

Heel goed ontbijt. Schone, moderne kamer. Goede bedden met fijne dekbedden (niet te warm). Prima gegeten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Prima voor stop richting Nederland vanuit Oostenrijk, maar ook voor langer verblijf prima.

Gangen roken naar sigarettenrook. En had met een reservering voor 3 persoonskamer verwacht dat kamer al klaar was. Moesten op laatste moment nog bed bijzetten. Wer gelukkig wel heel snel en behuplzaam geregeled.

Super goede bedden en mooie ruime badkamer

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Weinig ontspannend na lange autoreis

Gericht op bustoerisme. De individuele reiziger krijgt geen aandacht noch informatie. Pas toen we ons ongenoegen lieten blijken deed men wat meer inspanning.

Propeee kamer. Degelijke keuken.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Fijn hotel op handige lokatie met waardeloze WiFi

Te veel lawaai aan de achterzijde van het hotel, waardoor de kinderen niet in slaap kwamen. Zeer slechte WiFi!

Lokatie (dicht bij de snelweg) en fijne, compacte familiekamer

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

De vriendelijke ontvangst!

De vriendelijke ontvangst! Wij kwamen op vrijdagavond rond 21 uur aan en kregen zonder problemen nog een lekkere maaltijd. Ruime badkamer, wij sliepen in een familiekamer. Dichtbij de autosnelweg.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

ontbijt was goed.

geven op internet aan 24uurs receptie. is niet zo. ik heb gemeld late aankomst en was er om 23:00 uur en volgens receptie net op tijd anders was receptie weg en voordeur op slot? Dit was 5 minuten later ook het geval en op kamer was niets te vinden over wifi en inlog gegevens en kon het dus niet navragen

ontbijt was goed. personeel is vriendelijk. kamers zijn verzorgd en schoon.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Zeer tevreden. Komen beslist nog eens terug.

Badkamer aan de kleine kant. Klein minpuntje in de overigens zeer stijlvol gerenoveerde kamers. Compliment!

Uitstekend adres om te overnachten, halverwege Nederland en Oostenrijk.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Heerlijk uitgebreid ontbijt met verse producten.

Heerlijk uitgebreid ontbijt met verse producten. Pate uit eigen keuken mee gekregen als cadeau. En heerlijke bedden en mooie landelijke uitstraling! Ook voor onze twee kids. Zeker weer een volgende keer.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Goede tussenstop

Ruim. Net. Schoon en goed bereikbaar

keurig hotel dat lekker dicht bij de snelweg ligt.

dicht bij de snelweg, keurig hotel

Prima overnachting op doorreis
    • Kamer met 5 Bedden

Harde matrassen op de bedden

Mooi hotel en vriendelijke medewerkers. Mooie badkamer. Ligt vlak bij de snelweg.

Zeker een aanrader!

Prima hotel, leuk personeel. S'avonds heerlijk gegeten en een prima ontbijt. Zeker een aanrader!

Ontbijt was perfect!

Ontbijt was perfect! Zelfs een verse honingraat bij het ontbijt waar de honing uitsijpelt! En een regendouche, héérlijk!

OK als tussenstop, maar minder voor langer verblijf

4 bedden op elkaar gepropt op de kamer

Het ontbijt was goed.

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

Niks specifieks alles was goed voor elkaar.

Niet van toepassing

Niks specifieks alles was goed voor elkaar.

Perfect hotel voor doorreis!!

Badkamer was netjes maar wat klein!

Alles. super mooi en net hotel met heerlijk eten en een zeer uitgebreid ontbijt. Locatie vlakbij de snelweg.

Prima hotel op doorreis!

Prima hotel op doorreis!

Op de boeking stond met ontbijt maar dat bleek achteraf gedeeltelijk waar

Koning
    • Kamer met 5 Bedden

Dat alles schoon was en goede bedden

eten was uitstekend

niets, betere kamer als op 4/5 aug

eten was uitstekend

Het diner en het ontbijt waren uitstekend

Het was erg warm op de kamer, en er waren 2 extra bedden op de kamer gezet erg krap

Het diner en het ontbijt waren uitstekend

Jagershof.

Het hotel heeft geen airco. De kamer was bloedheet.

De ligging vlak aan de snelweg.

Top, schoon en ruime kamers

Helemaal niets!

Zeer net, schoon hotel met ruime kamers en super vriendelijk personeel, n echte aanrader

alles

alles

Ideale tussenstop

Ideale tussenstop

Uitstekend!

Goede locatie, schoon, klassiek modern, heerlijk ontbijt.

Mooi proper hotel

Mooi proper hotel

Ideaal voor overnachting voor doorreis, vlak bij de snelweg.

Heerlijk ontbijt en goed eten in restaurant. Kamer keurig netjes en ruim

Fijne tussenstop locatie onderderweg naar Oostenrijk.

Kamer zag er goed en netjes uit. Eten was heerlijk en veel. Redelijke prijs.

Een zeer goed doorgangshotel

Een klein beetje het ontbijt: geen vers fruitsap en geen of weinig vers fruit voor in de youchourt

dse comfortabele kamer

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

aangenaam verblijf , een aanrader

alles was voortreffelijk kamer excellent (met balkon) en eten (ook ontbijt) zeer goed en niet te duur

Heel goed!

In 1 woord..geweldig!

heerlijk uitgebreid ontbijt, ruime kamers met goede bedden,...

heerlijk uitgebreid ontbijt, ruime kamers met goede bedden, vriendelijk personeel, familiale sfeer

Goed ontbijt, heerlijke kamer

Goed ontbijt, heerlijke kamer

prachtig hotel, goeie ligging vlak bij de autostrade. Ideaal voor tussenstop

Heerlijk ontbijt !

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Uitstekend hotel op doorreis naar Oostenrijk.

Uitstekend hotel op doorreis naar Oostenrijk. Prettige mensen. Goed ontbijt. Kamer heel schoon en netjes.

heerlijk overnachtingshotel, prima service

mooi hotel, prima kamers, vriendelijke service. Ontvangst allerhartelijkst, heerlijk gegeten en de volgende morgen een prima ontbijt.

Sfeer

Sfeer

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Heerlijke stop richting Oostenrijk vlak bij de snelweg, zonder overlast ervan, met geweldige keuken.

Koelkast op de kamer en koffie en thee mogelijkheid op de kamer

Het geweldige diner dat we genuttigd hebben in het restaurant van het hotel

Niet

Vriendelijk personeel. Prima diner en ontbijt.

We hebben onderweg gebeld en werden zeer welkom ontvangen...

We hebben onderweg gebeld en werden zeer welkom ontvangen voor het kerstdiner op doorreis voor wintersport. Gezellige kerstversiering en lekker eten