Beoordelingen over ARCOTEL John F Berlin Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Werderscher Markt 11, Mitte, 10117 Berlijn, Duitsland

#76 van de 597 hotels in Berlijn

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Alles wat een hotel nodig heeft voor een City trip!

Alles wat een hotel nodig heeft voor een City trip! Goede locatie en bereikbaarheid. Ruime kamers en hygiënisch en het ontbijt voldoende en zeer lekker.

Grandioos, een aanrader

Echt niets !

Redelijk nieuw hotel, in het centrum. Ontvangst vriendelijk en informatief. Kamers schoon, ruim, mooie badruimte. Airco wat met 32 graden heel fijn was. Elke dag kranten, uitstekende wifi en het ontbijt was (bijna) overdadig en van uitstekende kwaliteit !

Zakelijk hotel met uitstekende ligging.

Personeel is zakelijk maar niet hartelijk. Bij het ontbijt duurde het lang voordat je tafel werd afgeruimd en ingedekt voor de volgende klant. Betaald parkeren is duur. Ook de prijs/kwaliteit verhouding van het restaurant.

Zeer nette en comfortabele kamers. Perfecte ligging: rustig maar op loopafstand van alles in het centrum. Stijlvol hotel met goede voorzieningen.

Zeer aangenaam verblijf in een centraal gelegen hotel.

Zeer comfortabele en rustige kamers. Goed centraal gelegen als uitvalsbasis voor ontdekken van centraal en groter Berlijn: dicht bij openbaar vervoer en taxis. Vriendelijk personeel.

Comfortabel, prettig, schoon hotel met verrassende extraatjes op echt een TOP-locatie!

Door versleten plekken plakte mijn haar vast aan de bedleuning als ik rechtop zat. Personeel (deze dame) was niet heel behulp- of spraakzaam bij in- en uitchecken. De fitnessruimte was echt bloedheet, ook met airco aan. Het koude water hielp en natuurlijk chill dat we extra hebben gezweet, maar het was niet ideaal. Verder was het top.

Hele fijne grote en goed schone kamer met mooi uitzicht. De locatie is echt top! Geen last van de drukte van de stad, maar wel precies in het midden van al het moois. Alle top-bezienswaardigheden zijn op loopafstand (Echt! Ook voor ons niet-wandelaars ;) ) en de bus/metro zit vlakbij (je kunt zonder overstappen naar het vliegveld). Verder is het eten (en drinken) van het restaurant heel lekker (zowel ontbijt en avond eten geweldig, maar wel duur!) Tip: reserveer ontbijt ipv 's ochtends ter plekke, scheelt een half tientje. :) Oja ook heel leuk dat wr elke dag verse appeltjes kregen, super lekker!

Comfortabel hotel op toplocatie

Heerlijke rustige kamer aan de binnentuin. Comfortabele en schone kamer, prima douche. Toplocatie nabij Museuminsel, Friedrichstrasse en Häckesche Höfe. Voor ons was dit de vierde keer dat we in dit hotel verbleven en wij komen hier zeker weer terug.

Aangenaam

De prijs van het ontbijt, zeker als je met 4 personen bent.4x18 euro. Teveel voor een gezin. Moet minder kunnen. Ontbijt kan best wat simpeler zijn. Nu vonden wij het erg overdreven veel.

Keurige kamer, goed bed. Airco aanwezig.

We komen terug

geen Sky

De locatie is super - dichtbij alles en zeer rustig gelegen. We waren eerder geweest en kwamen terug mede ook vanwege de locatie en verhouding prijs/kwaliteit. De kamers zijn ruim en netjes en twee fatsoenlijke stoelen. Helaas geen Sky - dus geen British Open.

Matige ervaring in een vrij prijzig hotel

Airco werkte slecht dus het was bloedheet op de kamer. Leek even gerepareerd maar later wederom niet te doen 's nachts. Personeel niet allemaal even vriendelijk en weinig extra service als in matige adviezen omtrent de omgeving en géén reactie op e-mails/telefonisch verzoek om iets, voorafgaand aan dit weekend.

Schone kamer, lekker bed, rustig gelegen, prima foyer met bar en terrasje buiten. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

er waren 2 teams die afwisselend werkte aan de balie.

er waren 2 teams die afwisselend werkte aan de balie. De ene ploeg was super tof en behulpzaam en de andere ploeg was gewoon onbeleefd en grof. Spijtig dat enkele medewerkers keer op keer de service verknalden. Check uw personeel.Proficiat aan de leuke medewerkers.

De kamers waren ruim, stil en het ontbijt was uitstekend...

De snelheid van in- en uitchecken was erg laag. Er was te weinig personeel en er waren teveel handelingen. Ook werd om een garantie gevraagd voor de "minibar". 50 euro garantie voor een paar flesjes water vind ik aan de hoge kant en getuigen van wantrouwen.

De kamers waren ruim, stil en het ontbijt was uitstekend geregeld!

Mooi hotel op toplocatie en aanrader voor eerste Berlijn city trip.

Personeel is net en vriendelijk maar toch erg afstandelijk en onpersoonlijk. Wij gaan sowieso niet naar een hotel om vriendelijk personeel te ontmoeten maar iets 'warmer' had wel gemogen. Van het weerbericht in de lift klopt niets. Google weet dit beter.

De locatie is super voor een eerste bezoek aan Berlijn. Nauwelijks gebruik gemaakt van de metro omdat veel bezienswaardigheden op loopafstand liggen. Ontbijt is top.

Lekker weekendje Berlijn gehad!

De bedden sliepen niet heel lekker, maar vermoedelijk is dat voor een groot deel persoonlijke voorkeur.

Prima hotel, alles netjes op orde en goed verzorgd. Er waren appels beschikbaar in de kamer, een badjas en slippers. Ook de warmtelamp in de badkamer was een mooie toevoeging.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Goed verzorgd, vriendelijk personeel en centrale ligging.

Ik dacht dat ik een tweepersoonsbed aan zou treffen(stond in de beschrijving op deze website). Dit was een twijfelaar. Ook dacht ik dat de kamer iets groter zou zijn doordat ik een tweepersoonskamer had aangevinkt (prijs/kwaliteit).

Schoon en fijne slaapkamer. Alles was prima verzorgd en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. En het feit dat veel bezienswaardigheden op loopafstand zijn was fantastisch! Erg centraal gelegen! Modern en toegankelijk. Zeker een Aanrader.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Leuk verblijf en lekker ontbijt

Niet alle reizigers die op hotel komen spreken Duits. Gelieve te vragen welke taal hun het best ligt om te communiceren. Zo creëer je een betere band met je gasten.

Lekker ontbijt s'morgens

Perfect voor een stedentrip in Berlijn!

De ontbijtzaal is op sommige momenten te klein. Tafeltjes staan redelijk dicht op elkaar. Er stonden soms mensen in een rij te wachten totdat er een tafeltje vrijkwam.

Net hotel op een erg goede locatie. De kamer was netjes en goed uitgerust. Prima hotel voor een paar daagjes Berlijn. Uitgebreid ontbijtbuffet. Metrohalte praktisch in de straat, dichtbij Brandenburger Tor en andere bezienswaardigheden. Mitte is een erg leuke wijk ook!

Goed stadshotel , goede ligging wel wat saai en koel maar prima verder

Sfeer is koel, saai, en het personeel van housekeeping is wat rumoerig. Let op als je een kamer hebt dicht bij "verzamelpunt" housekeeping want dat is het smorgens vroeg al redelijk luidruchtig qua "werkoverleg"....De receptie is vriendelijk, dat dan weer wel. Oh ja en we kennen de Duitse punktionaliteit: ontbijten tot 10.30 is ook echt tot 10.30 en niet tot 10.35!

Locatie is goed/uitstekend

ideale uitvalsbasis voor citytrip Berlijn

zeer uitgebreid en gevarieerd ontbijt; professioneel en vriendelijk onthaal; mooie rustige kamers; de cocktailbar 's avonds was gezellig en knus

De kamers waren prima maar enkel een heel kleine kleerkast...

Kleine badkamers, 1 persoon en badkamer vol. Met kerstavond gereserveerd in restaurant van hotel, de maaltijd was verschrikkelijk. Bv. hadden eendenborst besteld, kregen eendebil, niet eetbaar, we dachten dat het mes bot was maar het was het vlees dat zo taai was, verschrikkelijk !!! Zagen dat andere klanten hun nagerecht niet eten enz. We hebben de maitre d'hotel aangesproken en ons ongenoegen kenbaar gemaakt. Resultaat, hebben enkel € 26 betaald voor de wijn, niet betaald, het aperitief, voorgerecht, hoofschotel en nagerecht. Maar onze kerstavond was wel naar .........!!!

De kamers waren prima maar enkel een heel kleine kleerkast dat was het.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Goed hotel op prima locatie

Er is geen toilet op de begane grond bij de lobby; je moet dan eerst een verdieping naar beneden met de lift. Daarnaast moest ik extra borg betalen van 30 euro, wat ik vreemd vond.

Op een prima locatie vlakbij de Gendarmenmarkt. Kamer was ruim voldoende met zelfs een kitchenette. Was schoon en verzorgd. Fijne bar beneden in het hotel.

Prima en voor herhaling vatbaar!

Afwezigheid koffiezetapparaat

Ontbijt was prima. Alles werd op tijd aangevuld. Persoonlijk vond ik het jammer dat er geen koffiezetapparaat was voor een vers kopje koffie

prima!

Badvloer is glad na douchen! Oppassen met uitglijden.

Prima bedden, goede badkamer, schoon, prettige benadering door personeel. Lekker ontbijt. Uitstekende locatie voor een stedentrip. Echte aanbeveling. Hotel schijnt soms veel duurder te zijn dan in deze vakantieweek, dus misschien mazzel met de prijs van 110 euro per nacht per kamer met ontbijt voor 2.

Heerlijk verblijf

Ruime en comfortabele kamer, goede bedden en uitstekend sanitair. Als attentie een dagelijkse appel op de kamer. Ligging van het hotel is subliem, nabij openbaar vervoer, het Museuminsel en het Nikolaiviertel.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Goed hotel tegen goede prijs

Het was te warm in de hotelkamer, zelfs met airco vol aan. Op tt matras lag een zeiltje, waardoor je enorm gaat zweten in de nacht.

De ligging, vlakbij museumeilamd en Unter dem linden.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Aandachtspuntje receptie personeel: vraag of de gast(en)...

Aandachtspuntje receptie personeel: vraag of de gast(en) bezwaar hebben tegen een kamer aan de straatkant? Wanneer je met je raam open wilt slapen kan het vanwege het verkeer nogal rumoerig zijn.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Prijs/kwaliteit zeer goed

Het internet was zeer omslachtig. Ik moest altijd terug inloggen en heb nooit mijn krant digitaal kunnen lezen omwille van de zwakke verbinding. De eindafrekening heeft heel lang geduurd. Moest mij telkens terug bewijzen dat ik ook had betaald voor het ontbijt.... niet echt professioneel voor zo'n niveau van hotel.

Het ontbijt is zeer lekker en perfecte bediening. Zeer rustig, zo goed als geen lawaai. Een super locatie om een citytrip te doen. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Centrale ligging, ruime en schone kamer

Beperkte parkeercapaciteit in eigen parkeergarage. Overigens iets verder een Qpark dus zo dramatisch is het ook niet. Kosten 23e per dag.

Centrale ligging, ruime en schone kamer

prima 4 sterren hotel in rustige omgeving

ruime kamer met kitchenette heerlijk bed rustig airco en wifi prima fijne badkamer heel schoon

Een echt eco hotel;

Een echt eco hotel; stille kamers heel praktisch ingericht; goede bedden; goed ontbijt, goede locatie

Perfecte uitvalsbasis voor een weekend!

fitnessruimte aan de kleine kant, leuk bedacht qua uitzicht.

Zeer vriendelijke personeel, ruime kamer.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Aangename ervaring.

Heel mooie ruime kamer met een heel goed bed.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Tof en modern hotel, goede locatie, aanrader

Alles was voorzien wat een goed ontbijt moet hebben .

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

perfect

superdicht bij plaats van onze meetings

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Fijn en professioneel hotel voor zakelijk verblijf

Prijs van het ontbijt is niet ok.

Heerlijke kamer

De ligging en service

De kamer was gehorig met de badkamer van de kamer naast ons

De ligging en service

Locatie is perfect voor een stedentrip

Bedden waren zeer slecht, veel te zacht

Locatie is perfect voor een stedentrip

zeer goed!

Mooie kamers, zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt, goed gelegen op wandelafstand van een aantal mooie bezienwaardigheden

• Beoordeeld op: 6 december 2017

ideaal hotel voor shopping en zakenreis

niets.

prima hotel, goed ontbijt, aangename kamer

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Persoon aan de balie deed het minimum

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Alles was prima

Vriendelijkheid

Ontbijd was geweldig .

Het diner in 1woord SLECHT !OP HET DINERna ...PRIMA

Ontbijd was geweldig .kamer en bedden waren goed !

Stil, behulpzaam, wandelafstand van heel wat bezichtigingen,...

Stil, behulpzaam, wandelafstand van heel wat bezichtigingen, sauna, goedkope lunch. Heerlijk ontbijt zaakje om de hoek (chipps).

Van uitstekende kwaliteit.

Het ontbijt was zoals gebruikelijk uitstekend. De locatie is perfect. Internet/wifi is sterk verbeterd en is nu prima.

Oké

Geen parkeergelegenheid bij hotel

Ontbijt was goed

Centrale ligging.

Duur ontbijt en parking

Centrale ligging.

Zeer centraal gelegen.

Het bed was niet goed, erg zweterig door een plastic onderlaken.

Zeer centraal gelegen.

Fijn hotel & top locatie

De ligging, hotelkamer en het personeel.

Geweldige locatie

We hebben het iets minder voor tapis-plein

Kamers goed geïsoleerd, airco werkt goed, heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Uitstekend!

Tijdens onze 4 weken durende vakantie hebben wij in 7 hotels overnacht, deze was veruit de beste qua prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

kamer prima , locatie perfect

kamer prima , locatie perfect

Douche in bad straalt alleen de verkeerde kant op

Douche in bad straalt alleen de verkeerde kant op

Gunstige ligging, heerlijk ontbijt, leuke bar

Veel te warm in de kamer, airco onvoldoende

Gunstige ligging, heerlijk ontbijt, leuke bar

Goed hotel, centraal in een leuke buurt!

Langer verblijf, Haha

Mooie ligging en rustige buurt

Mooie luxe plek als basis om Berlijn te verkennen

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Locatie in het centrum, naast congrescentrum

Ontbijt wel erg duur

Locatie in het centrum, naast congrescentrum

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Geweldig ontbijt

De hoge temperatuur in de kamers. Benauwd en slechte kussens

Geweldig ontbijt

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Prima hotel, maar kamer was niet airco gekoeld -->

Prima hotel, maar kamer was niet airco gekoeld --> erg warm snachts

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Prima kamer met mooie badkamer.

Vitrage hing slordig voor het raam.

Prima kamer met mooie badkamer. Alles aanwezig. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Heel fijn hotel voor citytrip!

Super locatie, overal in de buurt van!

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Kerstmarkten

Niets wat te binnen schiet

Locatie. Vriendelijk personeel. Schoon, Bar

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Weekend Berlijn

Prima ligging, goede verbinding met het vliegveld. Ruime en schone kamer, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Ideaal hotel om Berlijn te bezoeken.

Het hotel is ideaal gelegen om Berlijn te bezoeken. Heerlijk en heel uitgebreid ontbijt! Aanrader!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Comfort en lokatie

Comfort en lokatie

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Geweldig diner.

Wifi op de kamer zeer matig

Geweldig diner. Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Comfortabel hotel.

Kamer en badkamer waren wat aan de krappe kant, zelfs met een upgrade. Een functioneel hotel. Jammer van de geluidsboxen op het terras aan de straat.

Comfortabel hotel. Personeel aan de balie was zeer behulpzaam en het hotel verhuurt goede fietsen. Wij vlogen 's avonds terug en kregen spontaan de mogelijkheid aangeboden in de fitnessruimte te douchen.

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Mooie, schone kamer.

Het personeel en beleid. Wanneer je in een hotel verblijft in een onbekende stad hoop je altijd dat het personeel je helpt en met je meedenkt. Dat is hier NIET het geval. Daarnaast moesten we een dag extra betalen voor onze gehuurde fietsen bij het hotel, omdat wij ze volgens hen niet op tijd hadden ingeleverd op de dag van ons vertrek. Maar niemand van het personeel had tegen ons iets daarover gezegd. Parkeer ook niet in hun garage, dan betaal je ook veel meer dan in de Q-park verderop en laten ze je zo weer voor een extra dag betalen.

Mooie, schone kamer.

• Beoordeeld op: 30 april 2016

Rustig gelegen kamer op 6de verdiep.

Kleine badkamer (1 wasbak) beperkte restaurantkaart

Rustig gelegen kamer op 6de verdiep. Vriendelijke mensen in de bar! Eindelijk eens een goede haardroger in een hotel!

• Beoordeeld op: 7 april 2016

De eerste hotelkamer in zo'n 35 jaar hotelbezoek die een...

De kamer was heel erg warm, de kachel stond aan op 24 graden bij aankomst (23:00). Direct uitgezet en raam open, maar het was helaas slapen in een sauna, maar dan met het geluid van buiten er bij. Verder geen mogelijkheid om iets van beeld op de aanwezige TV te krijgen...een E-reader is dan erg erg prettig om bij je te hebben;-)

De eerste hotelkamer in zo'n 35 jaar hotelbezoek die een levensechte schommelstoel had. Heerlijk om in te lezen... Voor de rest letterlijk naast de plek waar ik een afspraak had, erg prettig.

• Beoordeeld op: 25 december 2015

De locatie was ideaal als uitvalsbasis om Berlijn te...

De locatie was ideaal als uitvalsbasis om Berlijn te verkennen. Kortbij de bezienswaardigheden en de U baan (metro). Mooie kamers, leuke bar, lekker ontbijt en vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 12 november 2015

De locatie van het hotel is ideaal, dicht bij de...

Het hotel is relatief aan de prijs, de badkamer is mooi maar niet altijd praktisch en na het douchen is de hele badkamer nat (te kort schotje in het bad om het water tegen te houden.) Daarnaast is er vanaf november geen airco actief en bij 18 tot 19 graden buiten staat de verwarming dus aan op de kamer, dat is niet altijd prettig.

De locatie van het hotel is ideaal, dicht bij de Gendarmenmarkt en Friedrichstrasse en daarmee ook op loopafstand van de metro lijnen die je snel overal naar toe kunnen brengen. Alle hot-spots van Berlijn zijn praktisch om de hoek en allemaal makkelijk te bewandelen. Wij hebben vanuit het hotel ook nog een fiets gehuurd en zo door de stad gefietst (aan te bevelen op zaterdag of zondag)! Het personeel was aardig en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Ideale locatie met de meeste bezienswaardigheden op...

De prijzen van het ontbijt en voornamelijk de drank in de bar waren aan de hoge kant.

Ideale locatie met de meeste bezienswaardigheden op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

De ligging in het centrum op loopafstand van...

Aan het hotel niets, de parkeergarage zit iets verderop wat lastig kan zijn als je slecht ter been bent. Maar voor ons (38/33) was het geen probleem!

De ligging in het centrum op loopafstand van bezienswaardigheden, heerlijke bedden, goed ontbijt en erg gastvrij!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

De vriendelijke service van het personeel.

Dat de reservering van de parkeergarage niet door gekomen was en de garage vol bleek. Hierdoor moest de auto de eerste dagen aan de straat staan bij een parkeermeter.

De vriendelijke service van het personeel.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Locatie kan niet beter;

Ditmaal werd na inchecken onaangekondigd € 30 per verblijfsnacht van mijn Visa-rekening gereserveerd, ondanks dat de totale huurprijs reeds vooruit betaald was. Protesten aan de balie daartegen werden met "instructies van de chef" afgedaan.

Locatie kan niet beter; ontbijt uitmuntend.

• Beoordeeld op: 5 juni 2015

We hadden een superior kamer geboekt welke aan de voorkant...

1. De wifi. We hadden geen wifi op de kamer. Niet op de superiorroom waar we eerst zaten en ook niet op de comfortroom. Dit was zeer telleurstellend. 2. We zijn in een weekend voor zaken naar Berlijn gegaan wanneer er ook een belangrijke voetbalwedstrijd zou zijn. We zouden aanvankelijk vrijdag inchecken en dinsdag uit. We wilden (gezien onze thuis situatie met 2 kids) dit verzetten naar zaterdag inchecken. Na veel mailwisseling was dit absoluut niet mogelijk. Hun verklaring: de voetbal wedstrijd. We mochten wel zaterdag inchecken maar we moesten wel al vanaf vrijdag betalen. Uiteindelijk bij aankomst (op zaterdag dus ipv vrijdag) konden wij onze kamer niet in omdat er geen was gereserveerd. We hebben dan wel vanaf zaterdag betaald en niet vanaf vrijdag, maar hadden hierbij wel gemengde gevoelens, zeker na alle mailwisseling vooraf waarbij het absoluut niet mogelijk was om vanaf zaterdag te betalen.

We hadden een superior kamer geboekt welke aan de voorkant van het hotel was gelokaliseerd. Deze leek bij aankomst druk en hebben gedowngrade naar een comfort room die aan de binnenplaats lag. Dat was zo geregeld en hebben voortreffelijk geslapen! We hebben de pinda's en waterkoker niet gemist ;-) Het is bovendien heerlijk vertoeven in de lobby beneden voor een goed glas wijn/bier/eten/koffie

Er zijn ook 54 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van ARCOTEL John F Berlin