Beoordelingen over NH Collection Berlin Mitte Friedrichstrasse Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Friedrichstr. 96, Mitte, 10117 Berlijn, Duitsland

#36 van de 579 hotels in Berlijn

Voor herhaling vatbaar.,
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijtruimte is erg gehorig. Een enorme galm in een atrium van een ander bedrijf?

Locatie is perfect. Enorm centraal en ondanks dat het vlak bij het station is heb je op de kamer geen last van het geluid. Ruime kamer en een mooi verzorgde badkamer. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Goed verblijf op een leuke locatie met bezienswaardigheden op loopafstand
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op Booking.com staat vermeld dat er ook betaalde kanalen ter beschikking zijn. Is niet zo. Het 'Fernsehen' aanbod is nogal eenzijdig en georiënteerd op de duitse zenders De verlichting in de kamers was wellicht sfeervol, maar praktisch absoluut slecht te noemen. Iets lezen was niet te doen en een algehele verlichting, naast de 2 staande schemerlampen, was er niet. Het geluid van de treinen ( Bahnhof Friedrichstrasse ) was vervelend. Ramen zeker niet geluiddicht. Nb Onze kamers waren zelfs niet direct aan de spoor/straatzijde, maar aan de binnenzijde van het pand

Ontbijt was prima, ambiance binnen het hotel goed

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt omdat dit in verhouding met wat wij eten exeptioneel duur was. Buiten het hotel waren we vele malen goedkoper uit.

De kamer met zijn faciliteiten waren het best. Een opmerking ; de toiletpot is aan vervanging toe. Onder in de pot ziet het er vies, goor, bruin uit. Dat is geen gezicht.

Leuk hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer leuk hotel op een goede locatie. Dichtbij bezienswaardigheden en vooral een metrostation voor de deur. Fantastisch en zeer uitgebreid ontbijt. Fijne bar om 's avonds iets te drinken en vooral zeer vriendelijk personeel.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De verwarming in de hotelkamer stond veel te hoog en kon niet onder de 19 graden gesteld worden. Daardoor was het 's nachts heel erg warm op de kamer en hebben we slecht geslapen.

De ligging. Op loopafstand van bezienswaardigheden en openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Zeer goed hotel met enorm centrale ligging bij station.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onderhoud kamer kon beter. Koffievlekkken op nachtkastje bleven twee dagen zichtbaar. Prijs van het ontbijt is de duur!!!

De aangeboden menu was super lekker en kost maar 30 euro.

Het ontbijt was heerlijk wel beetje duur in vergelijking met...
    • Junior Suite met Extra Bed

kan niets opnoemen

Het ontbijt was heerlijk wel beetje duur in vergelijking met ander hotels waar we geweest zijn in verleden. Goede kamers en niet gehorig

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Prima hotel!
    • Superior Eenpersoonskamer

De kamer op de eerste verdieping in de hoek direct naast het spoor. Toch last van omgevingsgeluiden (van winkel/shop) op begane grond (rond 23:30- 00:30)

Uitstekend ontbijt maar de prijs-kwaliteitverhouding is een beetje zoek: € 28,00 voor een ontbijt is stevig maar wellicht normaal in Berlijn.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Geweldig!!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wel complementary vruchtenwater in de lobby met zoetigheden. Top! Op de kamer dure drankjes, hapjes. Gratis flesje water op de kamer was helemaal top geweest.

Ligging, mate van luxe, nieuw, schoon, strakke inrichting

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Fijne accomodatie midden in Berlijn.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer viel tegen, niet heel schoon. Schimmelvlek badrand, aanslag wasbak. Dit deed voor mij afbreuk aan een voor de rest heel fijne hotelkamer cq hotel.

Kamer beviel heel goed. Heel fijn bed! Mooie verlichting. Ligging van hotel, midden in centrum van Berlijn. En gezien ligging van de kamer toch heel rustig en weinig geluidsoverlast. Bar, zitjes lounge erg sfeervol, gezellig.

Heel goed
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontbijt prima, kamers comfortabel en schoon, perfect gelegen 1 halte van hauptbahnhof en alles prima aan te lopen of met U/S bahn volgende keer zeker weer dit hotel

Mooie historische stad en een uitstekend hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik heb maanden vooraf voor 2 verschillende data binnen 1 week 'n kamer geboekt en betaald en gevraagd om een rustige kamer. Bij het inchecken werd beide keren gemeld dat er nu helaas geen rustige kamer beschikbaar is, behalve tegen een 'kleine Mehrpreis'. (dus wel, denk ik dan) a) ik wil geen prijsonderhandelingen bij het inchecken b) wij hadden nu de ene keer een kamer aan de straatkant, de andere keer reed de S-Bahn onder ons raam door Niet eerder hebben wij een dergelijke aanpak meegemaakt: altijd goede ervaringen, zeker ook met NH hotels.

Perfecte locatie met trein en S/U-baan om de hoek. Mooie verzorgde kamer met koffie- en theefaciliteiten.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Goed hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is veel te duur. Hoe het er uit ziet weet ik niet. Wij hebben het niet genomen maar zijn in de stad gaan ontbijten.

Top locatie! Schoon, ruime kamer. Prachtige schone badkamer, leuk de mini 's. Zelfs een Nespresso apparaat geweldig.

Voor een vier sterren hotel en voor dat prijs, was de wc erg...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor een vier sterren hotel en voor dat prijs, was de wc erg vies. Bij de balie kon je ook spinnenwebben zien bij de lampen. Hygiene viel erg tegen, maar verder prima.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Goed en rustig hotel in zeer centrale lokatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nogal duur voor wat je krijgt. Zal ook vanwege de centrale ligging en onze late boeking zijn, maar ik vond de kamer erg aan de prijs.

Goed hotel, nette kamers, lekkere cocktails in de bar, centrale ligging maar toch rustige kamers, parkeergarage waar onze fietsen konden staan.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Nette hotel, OV op korte afstand, dicht bij bezienswaardigheden.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De toilet... mechanisme vind ik moeizaam.

Wifi is supergoed, heel sterk, zelfs buiten het hotel heb je nog Wifi. Ligging is super, tram, trein- en metro station 1 a 3 minuten loopafstand. Zeker aan te raden als niet met de auto bent.

Mooie kamers volledig uitgerust evenals de badkamer, lekker ontbijt!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heb geen negatieve ervaringen opgedaan.

Alles was uitstekend!! Wij hadden een avondvlucht en konden onze kamer(s) tot 17 u behouden, super tevreden hierover!

heerlijke locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel ligt aan een druk spoor voor trein en S-bahn. Bij de receptie zeggen ze dat de kamers geluiddicht zijn en mooi uitzicht hebben, maar dit is niet zo. Volgende keer gaan we naar een ander hotel.

Heerlijk uitgebreid ontbijt vanaf 6 uur. Mooie lichte kamer met bad en goede douche (in bad). We hebben het hotel gekozen vanwege de centrale ligging voor onze activiteiten. Station Friedrichstrasse ligt voor de deur. Hauptbahnhof, Alexanderplatz en Brandenburger Tor zijn op loopafstand. Ook leuk om te gaan eten: Hackesche Markt en de straatjes ten noorden ervan.

Erg mooie stad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

personeel erg onkundig toen ik alles had betaald werd er bij het uitchecken nog aagegeven dat ik een belasting moest betalen hier ben ik niet mee akkoord gegegaa . Parkeer plaats kost 25 euro p dag hotel kamer was 160,-. We kregen een kamer met een klein bed ook omdat alles vol was nh is belabberd.

Berlijn is een prachtige stad

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Topverblijf in Berlijn
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed had nu 2 aparte matrassen, waardoor we verder uit mekaar lagen.

Het ontbijt was zeer lekker en uitgebreid. Heel vriendelijke ontvangst. Mooie, propere kamers.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Prima kamer, prima ontbijt, prima personeel: prima hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ondanks we tot 12u mochten uitchecken, stond de poetsvrouw om 9u30 al op de deur te kloppen (terwijl 'niet storen' ophing). Ze opende zelf de deur, min of meer tegelijkertijd met het kloppen, en vroeg hoe lang we nog nodig gingen hebben. Dit kwam een beetje opdringerig over.

Heel mooi en modern hotel. Zeer goede bedden (sliep beter dan thuis) en - ondanks onze kamer recht naast het station lag - zeer stille nachten/ochtenden. 's Morgens was er steeds een zeer lekker en uitgebreid ontbijt, voor ieder wat wils. Tenslotte was het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Fijne plek
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verlichting wat koud op de kamer ...LED Ontbijtzaal koud temperatuur en ongezellig ...LED verlichting. Nochtans een prima ontbijt met alles erop en eraan.

Dikke donsdekens, propere kamers en topligging.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Ontbijt veel te duur
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs van het ontbijt. Een ruime keuze maar 28,95 pp is echt te gek voor woorden

Prima locatie in Friedrichstrasse en moderne uitstraling met vriendelijk personeel

Prima hotel op prima locatie! Mooie moderne kamers.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hoofdkussens waren matig en helaas waren er niet meer grote kussens op voorraad. Wel kregen we extra kleinere kussens, maar de voorkeur was uitgegaan naar grote hoofdkussens

goed geisoleerde kamer, het geluid van het spoor was niet te horen binnen. Locatie goede uitvalsbasis voor bezoeken verschillende delen Berlijn.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Uitstekend hotel om Berlijn te ontdekken
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie is perfect om Berlijn te ontdekken. 5 min. lopen naar het Brandenburger Tor, midden in winkelstraat en toch rustig. Heerlijke kamer, goede bedden.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

ligging is ideaal
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs van het ontbijt is belachelijk hoog en staat in geen verhouding tot het gebodene Het was een prima ontbijt maar de prijs niet waard

ligging is ideaal

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Geweldig weekend gehad op een top locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Super mooie kamer met een mooi uitzicht op de friedrichstrasse, ook de service van het hotel was goed. De ligging is centraal en direct aan het metrostation.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Ontbijt was heerlijk.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een 2-persoonsbed geboekt, maar blijken 2 1-Persoonsbedden tegen elkaar aan geschoven. Dan kan het beter niet gevraagd worden.

Ontbijt was heerlijk. De producten (fruit, kazen) van uitmuntende kwaliteit. Het aanbod zeer ruim.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Berlijn binnen handbereik vanuit NH Friedrichstrasse
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De wellness was prima maar er was niet veel sfeer. Beetje weggestopt in de kelder.

Locatie zeer goed. Gezellige drukte en winkels in de straat. Veel bezienswaardigheden op loopafstand. Openbaar vervoer extreem goed. Metro, S-bahn en tram voor de deur. Prima bedden en erg mooie kamer (kamer op 8e etage aan binnenkant). Daardoor niet veel treingeluiden gehoord. Prima personeel dat werkt in een moderne lobby. Bar in de lobby dus er is wat te zien. Conciërge die info geeft over bezienswaardigheden erg handig. Elektrische fietsen te huur. Prijs kwaliteit was gunstig door vroege boeking zonder annulering.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Zeer goed maar lawaaierige straatmuzikant
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dagelijks bij goed weer is er luidruchtige muzikant met versterkingsintallatie op de hoek van de straat tot 23u-23.30u. Onvoorstelbaar op deze plaats. Rustige kamer vooraf gevraagd, maar niet mogelijk bij aankomst. Had men kunnen voorzien vr verblijf van 4 nachten want er zijn kalme kamers in dit hotel

Zeer comfortabele kamers. Goed ontbijt. Zeer goede ligging bij station en metro

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Ideaal gelegen, schoon en efficient hotel

Junior suite had een bank/sofa maar dat was een doorgezakt bankbed en leek nergens op in de kamer. De gang gaf veel geluid door dus als er rumoerige gasten je kamer moeten passeren hoor je dat.

Hotel ligt erg centraal naast station met S en U en tram verbindingen. Ideaal. Er zijn kamers die rustig zijn gelegen aan de andere kant van het gebouw dan de spoorzijde.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Prima hotel voor citytrip
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Route naar hotel zoals aangegeven op hun website klopte niet. Het is nu een andere Bahn( staat overigens wel aangegeven bij vliegveld Schönefeld)

De ligging is uitstekend. Alles is prima verzorgd in het hotel

Heerlijk!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was heerlijk. De ligging is goed.

Locatie was perfect, dichtbij metro, station.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Locatie was perfect, dichtbij metro, station. Schone kamer. Leuke restaurantjes in de buurt.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Prachtige ligging

Geluidshinder van de treinen

Prachtige ligging

Geweldig verblijf, in een h=woord

niets!

heerlijke ruime en schone kamer. Prima bed!

Een prima hotel op toplocatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De fitnessruimte was klein en bevatte nauwelijks apparatuur.

Kamer was comfortabel en heerlijk rustig.

Geweldig verblijf gehad in dit hotel in Berlijn
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ideale ligging in het centrum van Berlijn, daarnaast goed en behulpzaam personeel.

Fantastisch!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden waren iets te hard.

De grote regen douche!

Toplocatie voor een city trip!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Echt een fantastisch hotel, super locatie, waanzinnig ontbijt, goede service!

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Goede service
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Fijne locatie. Goede prijs/kwaliteitsverhouding en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Correcte prijs kwaliteitsverhouding.we hadden op het juiste moment geboekt tegen een schappelijke pr
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lekker uitgebreid ontbijt en fijne kamers Ontvangst balie viel tegen Goede ligging aan U6 metro,vlak aan het hotel

Modern hotel, in het centrum van Berlijn, alle comfort, zeer...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Modern hotel, in het centrum van Berlijn, alle comfort, zeer uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

goed hotel, perfecte ligging, zeer attent personeel

duur ontbijt

mooi hotel, zeer gunstige ligging, zeer attent personeel

Het ontbijt was top!

De wifi was slecht

Het ontbijt was top! Ook de ligging van het hotel is heel goed!

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Niets ontbrak bij het ontbijt, Kamers perfect

Niets ontbrak bij het ontbijt, Kamers perfect

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - XL

De kamer

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

service gewoon, niets bijzonders. Locatie langs het spoor slecht.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontbijt extreem duur. Kamers aan de kant van het spoor luidruchtig. Heel de nacht herrie.

Een aangenaam hotel met goed opgeleid personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de verwarming op de kamer ik kreeg deze moeilijk ingesteld

Het ontbijt was meer dan goed

Een paar dagen genieten van de stad Berlijn

......

Ontbijt was goed, maar mag ook wel voor die prijs! De ligging van het hotel is fantastisch!

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Goede locatie, zeer modern hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Duur maar bijna alles was aanwezig! Sinterklaas kwam langs op 6 december aan iedere kamer!

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Citytrip Berlijn

Nihil

Comfort van de kamer en ligging hotel

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Geweldige dagen Berlijn

Vriendelijk personeel. Centraal gelegen. Mooie ruime kamer. Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Goed hotel op een goede locatie

De koffie kon beter.

Ruime, comfortabele kamer. Goed ontbijt.

Strak design, schoon en modern
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is wel érg prijzig

Strak design, schoon en modern

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Prima hotel met zeer goede ligging
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goede ligging, prima kamers, geweldig ontbijt

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Super ontbijt, goede kamer, vriendelijk personeel, goede...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Super ontbijt, goede kamer, vriendelijk personeel, goede ruime parkeergelegenheid, zeer nabij openbaar vervoer en centrum

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

breakfast

breakfast

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Ideale locatie in het centrum van deze grootstad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beantwoordt aan de verwachting.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Prima plek in centrum van de stad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima ontbijt, goede kamers, uitstekende ligging

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Genieten middenin het centrum van Berlijn!

Afhandeling factuur

Ontbijt en locatie

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

De locatie op zich
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat men bij zo'n prijs nog eens moet betalen voor een ontbijt a €28.00 en daar bovenop een parkeergeld van €25 p/dag

De locatie op zich

Ligging was super !
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligging was super ! Hotel een aanrader.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Prima kamer, lekkere bedden, luxe badkamer, centrale ligging...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was met € 26 p.p. wel erg aan de prijs.

Prima kamer, lekkere bedden, luxe badkamer, centrale ligging in de stad.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

goed hotel !

nvt

goed hotel ! Goede prijs/kwaliteitverhouding, goede ligging.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Hotel ligt zeer centraal en is van alle gemakken voorzien...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is erg duur, maar er zijn voldoende alternativen de buurt.

Hotel ligt zeer centraal en is van alle gemakken voorzien inkl fitness en sauna.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Uitstekende ligging van het hotel, zeer centraal.

Duur ontbijt.

Uitstekende ligging van het hotel, zeer centraal. Kamers met alle comfort en faciliteiten.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Comfortabel hotel met een centrale ligging naast Station vwo...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Comfortabel hotel met een centrale ligging naast Station vwo S en U Bahn.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Super locatie in een prachtige stad
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Super locatie om Berlijn te voet of met het openbaar vervoer te verkennen. Super vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Uitstekend hotel met fantastische ligging!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is erg duur (ca. € 26,00 p.p.), we hebben er daarom geen gebruik van gemaakt.

Uitstekend hotel. Prima ligging!

Uitstekend hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Locatie is goed! Veel restaurants en koffiezaken in de omgeving. Mijn kamer had een mooi uitzicht over de Friedrichstrasse. Goed bed.

Dichtbij alles

Sportfaciliteiten

Kamer

Rust in de drukte.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Fitness heeft 3 toestellen.

Geweldige geluidsisolatie en comfortabele kamers.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Ontbijt en locatie was echt super

Ontbijt en locatie was echt super

Perfect hotel om centrum Berlijn te bezoeken!

Niets, was perfect!

Perfecte locatie, leuk hotel, mooie suite (upgrade)