Beoordelingen over Hotel Kallmeyer Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Seegefelder Str. 75, Spandau, 13583 Berlijn, Duitsland

#76 van de 107 B&B's en herbergen in Berlijn

6,4

Een locatie waar je in eerste instantie niet naar kijkt,...

interieur van de kamer was aan de tijdsgeest onderhevig, maar verder functioneel

Een locatie waar je in eerste instantie niet naar kijkt, maar zeker gezien zijn ligging t.o.v. het centrum van Berlijn zeer aantrekkelijk om hier te verblijven.

Ietwat gedateerde kamers en de ramen zijn niet genoeg bedekt.

De kamer en douche was heerlijk ruim, schoon, shampoo en zeep ruim aanwezig. Locatie rustig, in de buurt van openbaar vervoer en eetgelegenheden en je kunt makkelijk naar het centrum van Berlijn komen. Ook in de buurt kun je shoppen. Ontbijt was voldoende.

De kamer is ruim.

De badkamer was wel klein, maar je kunt doen wat je doen moet. Goed, die beugel aan de muur in het douchegedeelte. .

De kamer is ruim.Je kunt ook nog even lekker hangen op de bank voordat je naar bed gaat .Het was een lange onverwachte rit dus dan is het heerlijk bijkomen met een drankje en een stukje kaas. ( zelf meegenomen ). Het was ook geweldig geregeld dat wij na sluitingstijd toch binnen konden komen. SUPER! We sliepen aan de achterkant, dus geen straatlawaai. Heerlijk rustig.

Jammer dat je geen reservering voor de parkeerplaats kan...

Jammer dat je geen reservering voor de parkeerplaats kan maken. Nu was de parkeerplaats vol dus moesten wij in de buurt rondrijden op zoek naar een vrije plek waar geen vergunning vol gold. Dit komt het comfort niet ten goede. Ons advies: arriveer vroeg en gebruik daarna openbaar vervoer!

prijs was zeer gunstig op goed loopafstand van openbaar...

er was in de kamer gerookt door vorige bezoekers dit was nog duidelijk te ruiken hoewel alles verder keurig schoon was

prijs was zeer gunstig op goed loopafstand van openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Het kan ermee door, prijs-kwaliteitverhouding viel mij tegen, maar de gratis parkeerplek is zeker ++

De omgeving was totaal niet uitnodigend. Het ontbijt was heel erg basic, met alleen maar varkensvlees beleg. De kamer ruikt heel erg naar een oud huis. De voordeur presentatie vh gebouw erachter, wat ook bij het hotel appartement hoort is heel erg armoedig, alsof je in een getto bent.

De linnengoed waren vlekkeloos, zag er dus heel schoon en hygiënisch uit. Voldoende en veilige gratis parkeerplek! Tijdens ons verblijf van 1 nacht was het erg rustig, dus geen lawaaioverlast.

Geen aanrader. En foto's moeten aangepast worden op de werkelijkheid, betere omschrijving van een ap

Duidelijker omschrijven van de flat gebouw ik kan het geen hotel noemen, er waren ook mensen die er wonen.

Ontbijt was prima, bedden waren goed en de kamers ruim. Het was een flat gebouw uit de koude oorlog. Een armoedige uitstraling. Mijn zoon van 10 jaar vond het eng en voelde zich er niet prettig bij. De foto's waren niet realistisch zoals ik het daar aantrof.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Goed.

De kamer was erg gehorig, iemand naast/boven mij lag vreselijk te snurken. De kamer aan de straatzijde is erg gehorig.

Het Hotel is eenvoudig maar goed.Alles een beetje gedateerd, maar de prijs is prima, dus niet zeuren.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Voor herhaling vatbaar.

In het algemeen een goed hotel voor doorreis. Ietwat kleine kamers, maar wel schoon, goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Diverse eetgelegenheden in minder dan 500 meter.

Prima verblijf!

schoon, comfortabel, en prima ontbijt voor een zeer redelijke prijs. Dicht bij het station!

ontbijt was oke kamers smerig

veel

ontbijt was oke kamers smerig

prijs moet doorslag

de parkeerplaats

prijs

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Slecht

Hotel was een bouwval en niet schoon

Niks beneden alle peil

• Beoordeeld op: 17 april 2017

dat de locatie dicht bij de plek was waar we de volgende dag...

dat de locatie dicht bij de plek was waar we de volgende dag werken moesten

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Goed, locatie goed, ontbijt goed, prijs goed.

Pizzeria onder noodzaakt tot het gesloten houden van de deur 's avonds

Practisch, schoon hotel. Prima ontbijt met veel bijzonder liflafjes.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Schone kamers, voldoende voor een overnachting

Hele kleine douche kabine, heel gehorig

Schoone kamer, verouderde meubels, matig ontbijt

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

locatie: 7 minuten lopen van Berlin-Spandau station.

Receptie alleen tot 22.00 uur open.

locatie: 7 minuten lopen van Berlin-Spandau station. Vandaar uit met de S-bahn S5 het centrum te bereiken Ontbijt: eenvoudig. Goed. Accommodatie: eenvoudig, geen luxe. WIFI bereikbaar/aanwezig op kamer Badkamer/toilet: eenvoudig. proper

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

de achterbouw waar wij werden ondergebracht was moeilijk te...

de achterbouw waar wij werden ondergebracht was moeilijk te bereiken,geen lift,enkel met hulp van een gast kregen wij ons valies naar boven.Ingang s'nachts langs een kelderhol was beneden alles.

• Beoordeeld op: 14 april 2015

Het hotel is dichtbij een bushalte, en een paar minuutjes...

Na 22:00 gaan de voordeur en achterdeur op slot, en moet je er in via de zijdeur. Dan moet je een stuk omlopen om bij je auto te komen, als je staat geparkeerd op het parkeerterrein van het hotel. Verder vond ik het kussen te dun en te zacht. Neem een eigen kussen mee!

Het hotel is dichtbij een bushalte, en een paar minuutjes lopen vanaf een station. Prima om vanaf daar ver Berlijn in te gaan.

• Beoordeeld op: 8 maart 2015

In drukke tijden tijdens een beurs een goed alternatief met...

Ook verhoogde prijzen tijdens drukke beurzen.

In drukke tijden tijdens een beurs een goed alternatief met snelle verbindingen naar het centrum van Berlijn net om de hoek.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Kallmeyer