Beoordelingen over B & B Hotel Centrum Winterberg

Hauptstrasse 19, Ortsmitte, 59955 Winterberg, Duitsland

#10 van de 51 hotels in Winterberg

Prima accomodatie op mooie locatie!

De douche had niet een geweldige straal en was lastig op goede temperatuur te krijgen, verder was de kamer heel schoon en van alle gemak voorzien.

De ontvangst was zeer vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt was prima verzorgd met opgewekte bediening.

helemaal top

helemaal niets

ontbijt is geweldig meer als genoeg keuze. kamers wel klein maar wel schoon en je bent er alleen maar om te slapen, eigenaar en personeel vriendelijk en een gezellige bar. ga beslist nog een keer terug. helemaal top.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Prima verblijf in het heerlijke Winterberg!

Geen suggesties wat beter zou kunnen. Het was prima zo!

We verbleven in een fijne comfortabele schone kamer met een heerlijk bed. We werden lekker uitgerust wakker en konden al vroeg aanschuiven voor een fantastisch ontbijt. Veel keuze, heerlijke verse broodjes. Heel veel keuze in soorten gezond beleg. We werden vriendelijk ontvangen, de locatie is perfect.

Goede herinnering aan het verblijf en de vriendelijke eigenaar.

Kwaliteit van het bed en de matras. Verduistering van het raam had iets beter gekund.

Vriendelijke en begripvolle eigenaar, uitstekende locatie, prima ontbijt.

Dit was de eerste keer ,maar zeker niet de laatste keer bij B&B Centrum Winterberg

Ik kan me niets voorstellen wat er beter had gekund.

De service is hier echt uitstekend, het ontbijt is uitstekend, zeker als er maar een paar gasten zijn, dan is de tafel al voor je gedekt en hoef je niet eens te lopen, koffie broodjes beleg etc. In ander geval loop je zelf langs het buffet, wat zeer uitgebreid is. Verder de uitgebreide uitleg van de eigenaar over de omgeving, de mogelijk heden in de buurt, en de gastronomie in de buurt. Overigens, mensen die lang zijn!!!, de bedden hebben geen voetschot, en zijn super van kwaliteit, evenzo de dekbedden en kussens hoor.

voor het korte verblijf een prima onderkomen

Door de eigenaar zelf ook al wel aangegeven, de badkamer viel een beetje tegen en dan met name de douche.

We zijn zeer vriendelijk ontvangen, de kamer was verder goed en het ontbijt prima.

zit tegen het centrum aan , als je van rust houd zit je hier goed .

op zich viel het niet tegen , door de week zit je alleen in het B&B

Ontbijt was goed , het is een echte b&b , verder geen voorzieningen , wij zaten in het weekend en door de week , vanaf zondag is het in het B&B uitgestorven . eigenaar wil je van alle kanten helpen en advies geven wat er allemaal te doen is . wij persoonlijk zouden hier niet weer heen gaan , ivm je moet de deur uit wil je wat beleven .

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Prima hotel voor een kort verblijf

Gehorig wanneer er mensen over de gang lopen / praten. Wel even de auto pakken om bij de pistes te komen. Lopen met skischoenen aan ga je niet redden.

Prima bedden en ontbijt

Heerlijk hotel in het centrum met enthousiaste eigenaren!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wij zijn al vaker in dit hotel geweest. Er is inmiddels een andere eigenaar : Arco van Veen die samen met Annelies het hotel nu runt. Prima mensen die erg enthousiast zijn en het je naar de zin willen maken! Op de zaterdagen is er tussen 16.00 en 18.00 Happy Hour met lekker zelfgemaakte hapjes. Wij kregen een prachtige kamer en ook het ontbijt is prima te noemen.

Prijs-kwaliteit was in orde.

Bij 190 cm lengte was het dekbed te kort en het matras was doorgelegen. Wat niet vermeld stond dat er nog voor 2 nachten nog eens €10,- extra aan kurtaxi betaald moest worden. Dit is totaal niet in verhouding bij wat er geboden wordt. Bij een verblijf in een winterportplaats zoals Winterberg verwacht ik veel meer luxe uitstraling, zoals b.v. fraaie plantenzuilen in de straten en misschien iets van live-muziek entertainment op straat met statafels en wintersportdrankjes voor een gezellige apres-ski. Ik was voor 25 jaar regelmatig in Winterberg, maar na een lange pauze viel het totaalbeeld van Winterberg mij erg tegen, alles zag er een beetje povertjes uit in vergelijk met andere wintersport gebieden. Met € 2,50 per nacht kurtaxi moet dit veel beter kunnen.

Het ontbijt was goed. Koffie was goed. Vriendelijke mensen. Kamer was schoon

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Saai
    • Kleine Tweepersoonskamer

De aanwezigheid van personeel en er was een soort van bar maar die was ons hele verblijf gesloten waardoor dit een zeer saaie locatie werd. Er wordt op de site een compleet andere indruk gegeven.

Heerlijk ontspannend en zeer gastvrij

Het was ontzettend gezellig en we zijn er warm ontvangen. Arco en Annelies, de eigenaren zijn uiterst gastvrij! We werden helemaal wegwijs gemaakt, zodat we optimaal konden genieten van ons verblijf in Winterberg. Ook de skilessen werden door Arco geregeld! Op vrijdagavond is Arco met een groep gaan avondskiëen!

Eenvoudig hotel, prima uitgangspunt om te gaan skiën, aardige eigenaar.

Bij de ontvangst werden we ontvangen door ander personeel. Dat was geen hartelijke ontvangst. Ze keken ons weg, omdat we te vroeg waren om in te checken. Een beetje uitleg over de omgeving was aardig geweest, we wilden alleen weten waar we heen moesten om te gaan skiën. De ruimte waar je 's avonds kon verblijven had iets gezelliger gekund. Ontbijt begon om 8 uur, 7.30 uur was prettiger geweest of een kleine pantry waar je alvast koffie en thee kunt pakken. Er was overigens wel gelegenheid om wat drinken (geen koffie/thee) te pakken.

Het ontbijt was uitgebreid en bediening super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Het ontbijt was prima en het was schoon.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De badkamer kan in deze tijd echt niet meer. De douche heeft ook een miezerig straaltje en dat is na een koude dag op de piste niet echt lekker. Ik vind de prijs voor zo'n gedateerde kamer echt aan de hoge kant. De aankleding van zowel de kamers als de ontbijtzaal is erg ongezellig. Daarnaast is de B&B erg onpersoonlijk.

Het ontbijt was prima en het was schoon. We hadden eerst een kamer die erg naar riool stonk en dat werd snel opgelost met een nieuwe kamer. Dat was erg prettig! De gratis parkeergelegenheid aan de achterzijde van het hotel was ook top!

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Ontbijt uitstekend
    • Kleine Tweepersoonskamer

Douche/WC zwaar verouderd Bar in huis en gemeenschappelijke ruimte buiten ontbijt-tijd gesloten

Ontbijt uitstekend Bedden en douch/wc matig Arco is een prettige behulpzame gastheer

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Super, zeker de moeite waard om terug te gaan
    • Kleine Tweepersoonskamer

Eigenlijk niks, maar alleen jammer dat er geen brood was alleen broodjes en crackers. Spek met ei eten is fijner/makkelijker op een snee brood.

de gastvrijheid, ontbijt was heerlijk, kamers prima

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Geen WiFi op de kamers.

Geen WiFi op de kamers. Onvoldoende parkeerplaatsen. Kamers werden tussendoor niet schoongemaakt .. verwarming niet regelbaar en niet heel warm op de kamer

Goede locatie, in het centrum tussen de restaurants.

Erg gehorig. (Bad)kamer inrichting gedateerd/simpel, maar functioneel en schoon.

Goede locatie, in het centrum tussen de restaurants. Parking achter het hotel. Goed uitgebreid ontbijt, voor iedereen iets te kiezen wat je lekker vind.

We hebben het super gehad!

Kussens veel te dik waardoor icm het ietwat doorgezakte matras rugpijn. Schuine wand in de kamer maakte de kamer erg klein voor het gevoel.

Ontbijt was heerlijk, personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De locatie was werkelijk perfect!

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Perfect uitje voor een paar dagen uitwaaien tegen een hele redelijke prijs op een perfecte locatie.

Wifi is erg onregelmatig

Perfect ontbijt buffet, super gastvrij en belangstellend. Eigen parkeergelegenheid. Prijs-kwaliteitsverhouding erg goed. Ligging in het centrum wat wil een mens nog meer.

Geen hotel alleen B&B
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was veel te klein voor 2 personen. Wel schoon maar gedateerd. Het mag ook geen hotel heten want 's middags een kop koffie of zo kun je er niet krijgen.

Het ontbijt was goed, jammer dat de yoghurt gewone bakjes van de supermarkt waren. Verse fruitsalade was ook lekker geweest. Parkeren van onze motoren inclusief auto + aanhanger werd goed geregeld!

Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er is op het geheel (vriendelijke ontvangst, prima kamer, uitgebreid ontbijt, centrale lokatie, eigen parkeergelegenheid) niks aan te merken. Volgende keer hoef ik niet meer te zoeken; hier wil ik terugkomen!

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Prima goed verzorgde locatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De algemene zitruimte had iets comfortabeler en gezelliger mogen zijn.

Kamers en ontbijt prima uitstekende prijs-kwaliteits verhouding. Kamers schoon.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

komen zeker terug

de verlichting in de gezamenlijke woonkamer is TL. dat mag wel wat gezelliger. ;)

ondanks gedateert inventaris is het zeer schoon en erg netjes. Prima ontbijt en hoge inzet van de eigenaren.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

keurig onderkomen op een perfecte plaats, goed ontbijt
    • Kleine Tweepersoonskamer

kamer is wat gedateerd maar wel schoon en er was geen nederlandse zender (BVN), dat was wel jammer

Het ontbijt was heel goed en de gastheer was ontzettend aardig en behulpzaam. De locatie is perfect

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Een rustig en netjes verblijf midden in het centrum met eigen parkeerplaats.

Goed verzorgd ontbijt. Ze hebben geen restaurant geopend waardoor veel rust in het hotel en er zijn zat leuke en goede restaurant in de buurt. Vriendelijke Nederlandse eigenaar. Niet erg luxe, maar netjes. Wifi op 1e etage met zitplaats. Kamers er om heen uitstekend bereik. Kamers aan het einde van de gang minder goed bereik.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

We hebben genoten van de gastvrijheid, fijne kamer, super locatie, gezelligheid!

Helemaal niets!

Ontzettend hartelijk ontvangst, we voelden ons echt welkom :-) De locatie is geweldig, gezellige winkelstraat en leuke restaurants! Heerlijk uitgebreid ontbijt. Hele goede bedden, fijne kamer. Kortom: een heerlijke vakantie gehad, bedankt!

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Ons verblijf was super aangenaam! Voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kussen vonden wij te zacht. Onze kamer had heel weinig daglicht, kamer 4. Douchekraan was lastig te en gevoelig voor ander watergebruik, weinig druk op water.

De ligging in de plaats, de parkeerplaats, het wifi wat op onze kamer perfect was en de eigenaren

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Fijn verblijf in Winterberg

Geen minpunten.

De locatie was prima. Het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. De kamer was netjes en compleet. Ontbijt erg verzorgd! Zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Nette kamers, niet sprankelend, maar bedden zijn goed en het...

Vernieuwing van badkamer facaliteiten, beetje verouderd.

Nette kamers, niet sprankelend, maar bedden zijn goed en het is schoon. Eigenaar is zeer vriendelijk en maakt het verblijf zeer persoonlijk.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Heel goed
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het internet viel tegen,en buiten roken geen probleem mee maar afdakje dat de mensen droogstaan is een aanrader

Het was er super goed ontbijt kamers waren goed vriendelijke mensen kortom gewoon heel goed

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Voor herhaling vatbaar!

Een absolute aanrader voor een verblijf in Winterberg. We werden erg vriendelijk ontvangen & kregen direct goede tips en uitleg over de omgeving. Het hotel ligt centraal in de gezellige winkelstraat met restaurantjes en ongeveer een kwartiertje lopen naar de piste. Het ontbijt was super & de kamers ruim en schoon. Niets meer aan doen!

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Geweldig!

Niets viel tegen

Als je de recenties leest, lijkt het allemaal te mooi om waar te zijn... maar het klopt echt. Als laatste aanschuiven voor ontbijt en nog steeds net zo veel keuze als de eerste gasten. Nette, ruime kamers. Sanitair is netjes, schoon en compleet. In 1 woord was het: GEWELDIG!

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Personeel vriendelijk en gastvrij.

Personeel vriendelijk en gastvrij. Schone kamers. Lekker ontbijt, veel keus. Voor iedereen wat wils. Bed te kort. Zijn maar 180. Is voor nederlanders niet lang genoeg. Kussens op bed waren wel heel plat, liever wat dikkere kussens. Douche/wc erg krap.

Zeer gastvrij, enorm zorgzaam, super schoon en geweldig ontbijt.

De accomodatie s avonds niet even lekker nog afzakkertje nemen. Maar daar pas je je weer op aan.

De kamer was super waren bevooroordeeld dat we een van de 2 gemoderniseerde kamers hadden. Super schoon en goede bedden.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Heerlijke (kerst) dagen gehad..

De aankomst was al gelijk perfect.!! Gezelligheid & Vriendelijkheid .. Mooie schone kamer, goede bedden, goede locatie, lekker ontbijt.. Wij hebben een top kerst (2016) gehad ..

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Top top hotel!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wel een saai stadje als je geen skiër bent. Weinig winkeltjes , na 1 dagdeel heb je alles wel gezien. Geen hippe winkels en op kerstavond alles na 12 uur dicht. In de winter wel wat kerstmarktjes (ong. 10). Wel een groen en veilig gebied. Maar erg saai voor vrouwen als de mannen skiën zijn.

Hele vriendelijke eigenaar, goed en schoon hotel met heerlijke bedden! De kachel werkt goed in de winter! Ontbijt ook voldoende keuze. Dicht bij winkeltjes

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Leuk en gezellig hotel met leuke vriendelijk eigenaren

Ontbijt was lekker en goed voor iedereen wat wils,lekker gebakken spek en eieren en zelfs hagelslag was er!! Personeel erg vriendelijk,zijn Nederlandse eigenaren dus voor ons zeker pluspunt!!! bed vond ik iets te hard maar dat heeft meer met mijn slechte rug te maken want de andere hadden daar geen last van. Lekkere grote badkamer. Leuk en gezellige ontbijtzaal. Ideale plek zit midden in het centrum en auto kun achter het hotel parkeren. Wij komen hier zeker terug als we weer naar winterberg gaan!!!

juiste prijs kwaliteit verhouding, heerlijk ontbijt

vriendelijke man, was steeds bereid om je te helpen. Sprak Nederlands, dat maakt alles toch weer wat gemakkelijker.

Uitstekend en omgeving erg mooi

Het ontbijt was prima en lekker. Kamer uitstekend. Lekker in het centrum maar heb je s nachts geen last van . Personeel en eigenaar er aardig.

Goede locatie, fijne bedden, aardig personeel.

Goede locatie, fijne bedden, aardig personeel. Helemaal top.

Gemoedelijk hotel in hartje Winterberg

Druk van het water in de douche.

Nederlandstalige eigenaars

Gewoon super.

Gewoon super.heerlijk plekje.toffe mensen.

Subliem verblijf

Bar gesloten s'avonds

Zeer vriendelijk ontvangst.

Mooie Accomodatie op een goede plek

Goede gastheer met veel kennis en info

Midden in het centrum, prijs kwaliteit top.

Midden in het centrum, prijs kwaliteit top.

Aanrader!

Hartelijke ontvangst en de vriendelijkheid.

Perfect ontbijt en perfecte lokatie.

Perfect ontbijt en perfecte lokatie.

Gastvrijheid

Gastvrijheid

De gastvrijheid van de eigenaar

Kamer aan voorkant had geluidsoverlast van naburige horeca

De gastvrijheid van de eigenaar

Vriendelijk ontvangst, mooie,grote nette, schone kamer en...

Vriendelijk ontvangst, mooie,grote nette, schone kamer en goed ontbijt

ontspannen en terug opgeladen

Ontvangst was subliem. Super vriendelijk

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

keurige mooie schone gelegenheid midden in de stad.

keurige mooie schone gelegenheid midden in de stad.

Goed zeer leuk hotel met goede ligging

nvt

Ontbijt was goed verzorgd en compleet. Eigenaren hebben ons goed ontvangen. Goede sfeer.

Lokatie

Geen mogelijkheid koffie te maken of thee

Lokatie

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Heerlijk ontbijt en ruime keuze.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Heerlijk ontbijt en ruime keuze.

heerlijk ontbijt

heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

eenvoudige B&B met goed ontbijt en parking

kamer is verouderd

goede ligging met parking

Gastvrijheid.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Riool lucht in de badkamer.

Gastvrijheid. Ontbijt.

Personeel was erg vriendelijk.

Personeel was erg vriendelijk. Gezellig

Alleen om te slapen prima

Geen sfeer Eigenaar een keertje gezien bij aankomst Kleine kamer Oude inrichting

Ontbijt voldoende Locatie prima Parkeren prima

Badkamer

Aangenaam verblijf

Ruime en nette kamer. Zeer uitgebreid ontbijt met lekker verse broodjes

Goed voor een paar dagen

Afstand naar pistes, licht achterstallig onderhoud

Ruimte van de slaapkamer, goede bedden, redelijk goed ontbijt

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Prima gastheer, goede bedden en een goed verzorgd ontbijtbuffet.

Het sanitair.

Ziet er allemaal netjes uit, het sanitair is gedateerd en vertoont gebreken.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Locatie, goed ontbijt, eigen parkeergelegenheid

Locatie, goed ontbijt, eigen parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

goed verblijf voor een aantal dagen.

uitstekend ontbijt. kamer lekker warm. rustige omgeving en in het centrum gelegen. auto gratis achter het hotel te parkeren

Goed ontbijt.

Niks.

Goed ontbijt. Aardige eigenaar goede prijs kwaliteit verhouding. Midden in het centrum voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Prima hotel voor een paar dagen

Debadkamer is wat gedateerd . De douche heeft wat weinig kracht.

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Goed ontbijt, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar.

Goed ontbijt, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Prima.

Badkamer. Wel super schoon maar verouderd.

Prijs/kwaliteit was prima. Ontbijt was echt top.

Netjes , prima voor pretentieloos verblijf , prima prijs - kwaliteit

Douche mag ge-update Geen lift

Ok alles aanwezig, geen variatie, elke dag zelfde, croissantjes welkom

Een echte aanrader!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamers zouden iets gezelliger ingericht kunnen worden, verder prima!

Personeel was heel aardig en behulpzaam!

• Kleine Tweepersoonskamer

Top, vriendelijk en goed!