Beoordelingen over Hotel Kloster Nimbschen Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Nimbschener Landstraße 1, 04668 Grimma, Duitsland

#2 van de 5 hotels in Grimma

Dit is een mooi complex met meerdere gebouwen.
    • Economy Tweepersoonskamer - Pension ***

Luxe uitstraling van het hoofdgebouw, waardoor onze kamer in een van de bijgebouwen tegenviel. Ruime, maar wel erg saaie, basic kamer. Er zijn twee restaurants, wij kozen voor het terras van het eenvoudige restaurant met “gutbürgeliche” keuken. Was oké, niet bijzonder.

Dit is een mooi complex met meerdere gebouwen. De historische achtergrond is een leuk extra. Gratis parkeren bij het hotel. Ontvangst bij receptie is heel vriendelijk. Prima bedden.

Goede locatie voor verblijf of tussenstop
    • Economy Tweepersoonskamer - Pension ***

Het is jammer dat wij een kamer hebben gekregen waar de hele dag de tropische zon op heeft gestaan. Dat was in de nacht ook te merken. Het raam open zetten is geen optie omdat er een doorgaande (stille) weg ligt naar het wandelgebied en wij op de begane grond slapen is de kans aanwezig natuurlijk dat er iemand naar binnen kan sluipen. Maar het doet eigenlijk niets af aan het hotel verder. Het is ook een zeer extreme zomer qua hete dit jaar (2018). Verder wie er gevoelig voor is de vloerbedekking is aan vervanging toe.

De locatie is makkelijk te bereiken. Voldoende ruime parkeerplaatsen keuze uit twee restaurant en de omgeving biedt een de mogelijkheid om goed te relaxen. Personeel is vriendelijk en voor degenen die geen Duits spreken zij kunnen ook Engels. Ontbijt is ruim voldoende en goed.

Fantastisch uitzicht op de Kloster ruïnes en rust

Een waterkoker op de kamer zou een verbetering zijn. Anders nog een afdichting tegen regen boven de terrasjes.

Fantastisch uitzicht op de Kloster ruïnes en rust

Prima kamer als uitgangspunt voor stedenbezoek

Er ontbrak een zwembad. Ook misten we een plekje waar je s avonds gezellig koffie kon drinken (binnen).

Onze kamer was prima. Mooi groot en ook prima badkamer. Wij hadden met onze hond ook een terras. Het ontbijt was ook prima.

Tijdens ons bezoek was er geen wiffi beschikbaar en konden...
    • Economy Tweepersoonskamer - Pension ***

Tijdens ons bezoek was er geen wiffi beschikbaar en konden we niet pinnen... Moeten in het dorp contant gaan pinnen. Erg slecht !!! Zelfs geen backup voor de creditcard.

Geweldig ontbijt, erg ruime kamer.

Wij sliepen in een separaat gebouw, het ontbijt was in het hoofdgebouw, dat was een kleine wandeling.

Geweldig ontbijt, erg ruime kamer.

Ruime kamer en leuk restaurant Klosterschänke.
    • Economy Tweepersoonskamer - Pension ***

Het ontbijt: werd niet goed aangevuld.

Ruime kamer en leuk restaurant Klosterschänke.

Goede locatie in de buurt van Leipzig
    • Economy Tweepersoonskamer - Pension ***

Eigenlijk geen op- of aanmerkingen.

Is ruime locatie. Een restaurant met terras. Lekker eten en 's morgens goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

Ontbijt is zeer uitgebreid, kamer is schoon en ruim,...

Men besteedt aandacht aan milieu door het wassen van handdoeken te beperken. Kamer heeft helaas nog geen systeem dat bij het verlaten daarvan automatisch de lichten en stroomtoevoer uitgaan

Ontbijt is zeer uitgebreid, kamer is schoon en ruim, omgeving is zeer rustig

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

Het uitstekend ontbijt

Geen shampoo en douchecel op de kamer, voor die prijs van 95€ mag dat wel. Weinig info over faciliteiten bij de check in. Receptioniste was niet erg vriendelijk.

Het uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 19 maart 2016

Schoon mooie algemene ruimten

Kamer zeer klein en niet in verhouding tot prijs.

Schoon mooie algemene ruimten

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Geen airco op de kamers wat bij 36gr een gemis is.

Geen airco op de kamers wat bij 36gr een gemis is.

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.