Beoordelingen over Premiere Classe Köln-West

Max-Planck-Strasse 46, Junkersdorf Marsdorf, 50858 Keulen, Duitsland

#117 van de 223 hotels in Keulen

De locatie, deze was niet geweldig maar als je er alleen wilt slapen is het prima.

Ontbijt was prima, kamers waren netjes en schoon en personeel was vriendelijk.

Overnachting zonder luxe

Kwaliteit van de bedden. Grootte van de kamer en badkamer :-( ! Vloerbekleding afgeleefd en deuren waar overal verf vanaf is. Grote doorspoelknop van de toilet werkte niet. Meer dan 30 minuten wachten alvorens het onze beurt was om in te checken.

Verzorgd en lekker ontbijt !

Niets teveel

De kussens waren zeer magertjes

De slogan van het hotel is : alles wat je nodig hebt voor 1 nacht en hierbij hadden ze helemaal gelijk. Goed bed, propere kamer en niets tekort. Maar je moet zeker ook niets teveel verwachten. Geen kleine douchegel of body melk. Dus zeker niet vergeten dat je alles zelf moet meenemen.

De kamers waren zeer schoon en het ontbijt was heerlijk.

Door een defect raam kon deze niet geheel worden gesloten, waardoor we wel behoorlijk geluidsoverlast van de grote weg hadden.

De kamers waren zeer schoon en het ontbijt was heerlijk.

Prima plek voor een kort verblijf in Keulen

Gezellige bar zou mooi zijn, maar past denk ik niet in het concept.

Lekkere bedden, rustige kamer en een goed ontbijt. 15 minuten lopen naar de tram (U baan).

Top locatie, lekker vlot op de trein richting Keulen!

Bed was toch iets te hard maar voor 2 nachten top vol te houden.

Top locatie, lekker vlot op de trein richting Keulen! Kwartiertje en je bent in centrum van Keulen. Ontbijt was heerlijk. Pompstation om de hoek en een super markt. Super schone kamer

Heerlijk geslapen!

We hadden een 2-persoonskamer gereserveerd met 1 groot 2-persoonsbed waarbij ons zoontje bij ons in bed moest slapen. Bij aankomst hadden ze een apart bed voor hem opgezet zonder dat we ernaar gevraagd hadden en zonder meerprijs. Het ontbijt is lekker, voldoende variatie en genoeg keuze! Je kan met de tram naar het centrum, duurt zo'n 15 min. De tramhalte ligt op een 5tal min wandelen. Kortom super plek, ideaal voor bezoek aan het gezellige Keulen.

Ontbijt was voor de prijs zeer goed, ook de hygiene.

Wij zijn door omstandigheden, een dag vroeger moeten vertrekken,4 personen zijn gebleven (2 kamers), wij hadden 2 kamers en zijn met 3 personen en één hond + ontbijt ,gaan niet van de rekening worden afgenomen, omdat ik bij boeking com niets kan veranderen en alles al betaald was. Het hotel zei het te te wijzigen bij booking com maar is niet mogelijk.Kan u daar iets aan doen. Dank bij voorbaat

Ontbijt was voor de prijs zeer goed, ook de hygiene.

ontbijt was ruim voldoende.

Bed voor kind is heel smal ! op de locatie kun je negers te voet hen voor b.v. in de buurt iets te eten of te drinken. is gelegen tegen over een opvang voor vluchtelingen.

ontbijt was ruim voldoende. kamers in orde.

Prijs kwaliteit is dit zeker en vast een aanrader!

De matras is niet echt ok. Maar voor 1 nacht is dit wel nog te doen!

Ontbijt is goedkoop en je hebt een mooi aanbod. Dicht bij de autosnelweg en gratis parking! Voldoende eetgelegenheden in de omgeving en op 10km van het centrum van Keulen.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

afgemeten

geen toegang tot openbare toilet voor vertrek met verwijzing naar elders buiten hotel!! Aan de snelweg gehorig Dit zijn bevindingen van de gasten.

prijs

Ideaal hotel voor doortocht. Alles prima, jammer van het lawaai

Het hotel is langs een autoweg gelegen, dus veel lawaai. De kamers zijn goed geïsoleerd, maar er is geen airco. Je bent dus genoodzaakt omwille van de warmte de ramen open te laten met lawaaihinder als gevolg.

Kamers niet super groot, maar mooi, modern en proper. Vriendelijk onthaal & personeel. Gratis parking aan het hotel & WIFI is een pluspunt. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

prima kamer, prima prijs/kwaliteitsverhouding

met raam dicht hoor je niets van de snelweg maar 's nachts is dat wel warm dus of warm of verkeerslawaai maar gezien de lokatie is dat te verwachten.

prima kamer, goede douche

Het ontbijt was eenvoudig maar goed voor deze prijs.

Op de kamer hebben wij een aantal mankementen opgemerkt. Kappote poef bij de opmaaktafel. Douchekop schoot steeds los tijdens het douchen.

Het ontbijt was eenvoudig maar goed voor deze prijs.

De kamer is een meevaller

Ze hadden maar 1kinderstoeltje... wij moesten ontbijten met onze baby op onze schoot... was echt een tegenvaller... je moest op een soort krukje zitten wat heel erg tegenviel dan... niet voor gezinnen...

De kamer is een meevaller

Oke maar niet weer

De bedden waren keihard, in de kamer kon je je kont niet keren. De deur klemt. Douchehok klemt.

Ontbijt matig en iedereen was veel te luidruchtig. Eten bij de mc donalds is nog gezelliger. Personeel corrigeert ook niet.

Prima accomodatie voor 1 of 2 nachten!

Bedden zijn hard en neem je eigen kussens mee. Erg warm in de kamer.

kamer netjes en schoon. Kleine badkamer maar prima te doen. geluid is ook prima. Wij waren met een kind van 1,5 en ging prima. Keulen op 20 min rijden en parkeren daar is top. Nog geen 20eur per dag. (WEL CASH!!!) Ontbijt zeer uitgebreid en lekker.

Gezellig, kerstmarkt was super leuk. Openbaar vervoer een stuk lopen, maar goed te doen.

Geen toilet in de centrale lobby. Bij inchecken was kamer nog niet beschikbaar(wij waren te vroeg) maar we konden dus niet even naar het toilet.

Kamers waren mooi en schoon. Personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Goed en vriendelijk

Badkamer was redelijk klein. Meer een zaken hotel. Erg slap hoofdkussen. Aan te raden voor een kort verblijf. Wij waren er voor de kerstmarkt dan is het prima te doen.

ontbijt voor 8,50 genoeg. Goed hotel me een zeer vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Goede gelegenheid voor enkele dagen.

De ontbijt accomodatie. Erg kleine tafels en stoelen.

Ontbijt was gewoon goed. Echter de "ontbijtzaal" was (in het weekend) ontoereikend voor het aantal gasten. De kamers waren netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Goedkoop voor zo'n mooie kamer

De kamers zijn heel mooi en modern. Alles is heel netjes. Spijtig is genoeg is het wel 15 minuten rijden naar het centrum. Op wandelafstand vind u winkels en een bakkerij

Hotel is prima voor een weekendje Keulen

Erg warm in hotel Snachts erg gehorig, vanwege snelweg verkeer. Niet genoeg tafels in restaurant bij ontbijt.

Mooie kamers, goede ligging iov openbaar vervoer naar stad.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Het bed was prima en het ontbijt was uitgebreid en heerlijk.

Het bed was prima en het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. Het hotel ligt vlakbij de snelweg, wat wel te horen was met het raam open, maar had als groot voordeel dat we snel weer op weg waren naar huis, zonder in de file te staan.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Prima.

Toen we een taxi hadden besteld kwam er een zwarte taxi en geen normale centrale. Dat vind ik geen goede service

Kamers goed, je had er al het nodige. Bedden hard, vind ik fijn. Prijs is oké gezien er een grote beurs was.

Het ontbijt was prima.

Blijkbaar typisch voor Duitse hotels zijn de flinterdunne kussens en amper plaats om je koffer te zetten of kleren op te hangen.

Het ontbijt was prima. Het was ook heel rustig, ondanks de ligging vlakbij de A1 en A4

Prima voor een of twee nachten

De douche kop viel constant naar beneden tijdens het douchen. En ook de kraan was erg link met een heupzwaai was hij warmer, kouder of uit.

Schoon. Comfortabele bedden. Aangename sfeer. Zeer goed ontbijt.

goed en gezellig

bedden, de matrassen liggen op een plank en zijn daardoor hard en kunnen weinig ventileren.

vriendelijkheid en hulpvaardig personeel, goed ontbijt en schoon

De kamer was klein maar netjes en schoon en het ontbijt was...

We konden niet slapen door een niet werkende airco. Deze stond uit na september(?) we moesten maar een raam openzetten was het advies alleen omdat het hotel aan een drukke snelweg zit was dat teveel herrie.

De kamer was klein maar netjes en schoon en het ontbijt was goed. Voldoende parkeergelegenheid en dichtbij een supermarkt.

Het is er schoon, nette kamers.

wij sliepen op de 1e verdieping boven de lobby. Je hoorde de muziek van de lobby in de kamer.

Het is er schoon, nette kamers. En ondanks dat het hotel goed vol zat was het op de gangen stil en rustig. Personeel erg vriendelijk. Ontbijt was prima

Wij vinden de ontbijtruimte veel te klein en niet handig ingedeeld. Je zit veel te dicht op elkaar en je hebt amper ruimte. Vandaar dat wij altijd elders ontbijten.

Als je tussendoor iets wilt drinken wordt dit netjes verzorgd. De bediening is zeer vriendelijk.

Prima overnachtingsadres

Locatie is prima als je op doorreis bent. Naast het hotel is een grote supermarkt en met de U bahn ben je in 20 minuten in het oude stadscentrum. Goed ontbijt en een fijne maar basic kamer. Het hotel ziet er schoon en verzorgt uit.

Praktisch hotel aan de snel weg, uitstekend voor op doorreis.

Er zijn meer kamers dan parkeerplaatsen. Als je laat terug komt, wat gebruikelijk is als je een stad als Keulen bezoekt, is er geen parkeerplaats meer op het terrein van het hotel. We stonden aan de weg, wel eens waar dicht bij. Maar aan gezien er een assielzoekerscentra tegen over het hotel zat, (waarvan echt niks van te merken was), heb je liever je auto op het terrein van het hotel. Als je het centrum snel wilt bereiken moet je in een ander hotel gaan zitten. Wij hadden bewust voor een hotel gekozen aan de rand van Keulen ivm een goedkopere prijs en gratis parkeren. Houd er rekening mee dat het centrum auto 20 minuten rijden is, waarvoor je tegen een redelijke prijs in een wereldstad voor 20 euro dagtarief kan parkeren. In Amsterdam betaal je zo € 45-50 euro!

De kamers waren schoon. Je hebt alles wat je nodig hebt (op koffie/- thee voorziening na). Uitstekend ontbijt! Wel eens waar niet in de prijs inbegrepen, maar voor 8,50 p.p. echt zeer uitgebreid. Bij een van der Valk of Best Western betaal je hier het dubbele voor.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Een acceptabel verblijf, met een paar persoonlijke minpunten

Een optie om te annuleren was wel fijn geweest. Daarnaast zou ik een kluis in de kamer ook wel waarderen, nu moest ik mijn kostbare bezittingen verstoppen. Ten slotte had de televisie in de kamer wat meer van de muur af gemogen, het koste nu moeite om de HDMI kabel voor mijn laptop in de aansluiting te krijgen.

Het personeel was heel vriendelijk, daarnaast kon je in de ochtend zoveel eten nemen als je wilt.

prima maar Duitse bureaucratie .

er zijn in Keulen meer straten die maxplankstrasse heten . we reden naar de verkeerde misschien erbij zetten op de site dat je moet opletten.

prima maar Duitse bureaucratie . duurt wat lang bij de incheckbalie daardoor .

• Beoordeeld op: 16 september 2017

We hadden een hoger tarief betaald, dit betekende voor ons een slechte prijs kwaliteit verhouding.

We hadden kamer 011 op de begane grond, deze was erg lawaaiig. Als we een dag eerder hadden geboekt dan hadden wij de kamer voor de helft prijs gehad.

Locatie was ideaal om per auto de stad in te rijden. Kamer was deugdelijk en schoon.

Goede locatie, nette prijs en gratis parkeren.

Op onze kamer was geen electrciteit van 19:00 tot 22:00 uur. We moesten wachten op de technische dienst. Met een baby is dat knap onhandig, persoonlijk vond ik dat ze wel een zaklamp oid haden moeten kunnnen geven.

Goede locatie, nette prijs en gratis parkeren.

Prima prijs-kwaliteit hotel net aan de afrit van de autosnelweg.

Enige minpunt: de matrassen zijn niet super comfortabel.

De kamers zijn erg compact, maar heel erg netjes. Je hebt alles wat je nodig hebt. Een nette douche, toilet en wastafel. Het is handig dat de wastafel zich in de kamer bevindt en niet in de douche/toiletruimte. Ondanks dat het hotel vlak aan de autosnelweg ligt, heb je hier geen geluidshinder van. Wij hebben nadien toch een ontbijt bijgenomen en waren hier erg tevreden over! Verschillende broodjes, ontbijtkoeken, confituur, choco (nutella), ontbijtgranen (kellogs),... Een aanrader!

Ontbijt was goed, kamer schoon en personeel vriendelijk

Niet echt een minpunt: De indeling van de kamer was wat vreemd. De doucheruimte en toilet zaten in 1 ruimte, die vrij klein was waardoor je je af stond te drogen half boven het toilet. De wastafel was apart, in de hotelkamer - niet in de badkamer dus. Aparte indeling maar wel heel netjes op zich, en schoon. Wel een minpunt: We waren te vroeg bij de accommodatie en konden de kamer nog niet in. Begrijpelijk natuurlijk. Het hotel had echter geen toilet voor klanten, daarvoor moesten we naar de supermarkt aan de overkant van de straat...

Ontbijt was goed, kamer schoon en personeel vriendelijk

Fijn hotel goed gelegen voor elke dag uitstapjes te doen

Dat er beneden geen toilet was dat je altijd terug naar je kamer moest .f

De kamer was top, mooie douche alles perfect niks op aan te merken . Ontbijt was goed meer dan voldoende .

goed ontbijt

bij aankomst bleek dat ik een 2 persoonskamer had. terwijl ik bij jullie een familiekamer had geboekt dit schijnt via boeking.com meer voor te komen volgens de receptionist. er werd wel een oplossing gezocht voor mijn zoon op de kamer ,was niet al te comfortabel maar het ging. weet dan ook niet zeker of ik weer van jullie gebruik zal maken in de toekomst

goed ontbijt

1 keer en nu nooit meer.

Het personeel. Het extra gevraagde hoofdkussen aan de balie hebben we niet gekregen. Men kwam mij 's morgens van de ontbijttafel weghalen omdat mijn ontbijt nog niet aangevraagd was terwijl dit via de app gebeurd was en de balie de avond ervoor mij had gezegd dat ik dit op het einde van mijn verblijf mocht betalen. Nogal onbeleefd vond ik. Mijn vrouw en k hebben weinig geslapen, want de bedden waren superhard.

Áls we teruggaan naar dit hotel willen we in elk geval een andere kamer dan we nu hadden.

Het inchecken duurde ontzettend lang, bijna een half uur. Er was iets mis, maar we weten niet precies wat. Daarnaast was er een feest/bruiloft vlakbij, waarvan veel bezoekers ook gast waren in ons hotel. Onze kamer was vlakbij de lobby en we hebben tot zeker 3 uur 's nachts wakker gelegen van het lawaai dat er door terugkomende gasten werd gemaakt. Daarnaast was het bed allesbehalve comfortabel.

We hadden een mooie & schone kamer. De douche/badkamer was prima. Het ontbijt was erg goed.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Modern, leuk hotel dichtbij McDonalds en KFC.

We kwam in de middag aan (rond 16u) en er was toen al geen parkeerplek meer op het eigen terrein. Wel konden we de auto aan de straatkant neerzetten.

Kamers klein naar zeer netjes en modern.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Voor doorreis en onverwacht overnachten een prima locatie en hotel

Ontbijt is relatief duur en eenvoudig

De kamers zijn efficient ingericht met een goed bed; badkamer is klein maar voorzien van goede douche en schoon toilet.Snelle incheck en ruim voldoende parkeergelegenheid. De accomodatie ligt zeer dicht bij de snelweg, wat een snelle doorreis mogelijk maakt.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

prima hotel voor 1of 2overnachtingen

kleine tafeltjes bij ontbijt lage stoeltjes

ontbijt voldoende .. vriendelijk personeel was ff uit de stad maar met de metro ben je er zo. Vraag er naar en ze helpen je verder hellaas geen bar maar je kon wel wat nuttigen uit een grote koelkast dat ging prima..

Het ontbijt was goed, lekkere verse producten en veel keus.

we werden op een bijna onsympathieke wijze verwelkomd. Eerst werd gezegd dat we moesten bijbetalen omdat de twee kamers voor 1 persoon ipv 2 geboekt zouden zijn. Een van ons moest bij aankomst nodig het toilet bezoeken en dat kon niet want we mochten allen van het toilet op de kamer gebruik maken. Voor de fietsen was geen enkele mogelijkheid deze voor de nacht binnen te stallen. Behalve op de kamer, maar twee fietsen op 1 kamer dat was veel te krap. Dat alles ging op een onvriendelijke manier. Uiteindelijk, na aandringen, werd akkoord gegeaan met een door ons zelf aangedragen oplossing om de fietsen in het afvalcontainerhok te stallen. Echter dan moesten we wel s morgens vroeg die fietsen daar weer weghalen. Kortom; hier gaan we niet meer naar toe.

Het ontbijt was goed, lekkere verse producten en veel keus.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Modern!

Geen gemeenschappelijke WC beneden in de algemene ruimte. Aldus na een auto rit niet de mogelijkheid om direct snel een plasje te doen. Je wordt hiervoor verwezen naar de supermarkt aan de overkant

Zeer nette kamer met een fantastische regendouche. Voor een kort verblijf zeker aan te raden!

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Op foto's groter dan in werkelijkheid is

Op de foto's leek de hotelkamer, de douche en hotel zelf veel groter. En in werkelijkheid alles is heel klein. Matrassen waren steen hard.

Ontbijt was goed en de hotelkamer was schoon

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Inrichting was prima.

Niet de kamer gekregen die was gereserveerd. 2-persoonsbed ipv 2 losse bedden. Veel te warm terwijl airco niet functioneerde. Daardoor met raam open moeten slapen. Hierdoor veel last van nabij gelegen snelweg.

Inrichting was prima. Vrij nieuw, modern en schoon.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

In de beschrijving staat dat er gratis airco aanwezig is, deze werkte niet. Geluiddichte kamers zoals in de beschrijving staat klopt ook niet helemaal, je hoorde alle mensen over de gang lopen. Maar gelukkig was het niet heel warm buiten waardoor een raam open zetten hielp tegen de warmte, en waren er weinig luidruchtige mensen in het hotel.

Vriendelijk personeel, compleet en goed ontbijt, supermarkt en openbaar vervoer in de buurt, goede bedden, mooie en schone kamer.

Het was een ontzettend fijn verblijf in een prima hotel met heel aardig personeel

Ik vond de bedden hard (maar dat is persoonlijk). En het was ontzettend warm op de kamer, geprobeerd om de airco aan te krijgen maar dat is niet gelukt.

De kamer was schoon en netjes, het ontbijt was uitgebreid en erg goed. Het personeel was erg aardig en behulpzaam

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Het ontbijt was heel goed ,werd steeds goed aangevuld door...

Had liever stoelen in plaats van krukjes gehad

Het ontbijt was heel goed ,werd steeds goed aangevuld door vriendelijk personeel. Kamers waren prima,netjes en schoon. Alleen de douche ruimte aan de krappe kant ,maar wel heel schoon

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Ontbijt was goed;

Locatie op bedrijventerrein (tussen 2 snelwegen). Bedden waren nogal hard. Geen goede WIFI verbinding.

Ontbijt was goed; kamers waren klein maar modern ingericht. Hygiëne / schoonmaak goed

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

dagje köln voor de kerstmarkt.

Helaas is er geen bar maar een koelautomaat waar je wat te drinken of snoepje uit kan halen. De locatie is niet geweldig maar wel rustig. Zeer kleine badkamer.

Het personeel was zeer vriendelijk en je wordt hartelijk ontvangen. De hotel kamer is precies zoals in de omschrijving wordt weergegeven. In het hotel is alles schoon en het ontbijt is prima.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

goed hotel en zeker voor herhaling vatbaar

Ontbijtplaats was veel te klein. Was veel volk en zaten allemaal kort op elkaar. Wij moesten aan het salontafeltje zitten. Niet echt comfortabel.

Ontbijt was heerlijk en heel propere en mooie kamer

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Alleen voor te slapen geschikt gezien het comfort.

Het bed (uitgeklapte stoel) is voor een 12 jarige geen prettig slaapcomfort. Drank alleen uit een automaat.

Het ontbijt is qua prijsverhouding oke. Schone kamers en stille kamers

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

We waren 3 uur voor inchecken aanwezig, maar we konden onze...

de tramhalte was iets verder lopen dan we verwachten.

We waren 3 uur voor inchecken aanwezig, maar we konden onze kamer in en inchecken. Dat was allemaal geen probleem. Heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 december 2016

eenvoudig goed verblijf voor de Keulse kerstmarkt

geen lift nog publiek toilet. 2 aansluitende nachten apart geboekt 2x bij de receptie moeten inschrijven i.p.v. formaliteiten in één keer af te handelen.

propere, geluidsdichte kamers,

ff weg

De kamer was op zich groot genoeg alleen we hadden ons kleinkind bij ons dus als we iets makkelijker aan een tafel hadden kunnen zitten om een spelletje de volgende booking zullen we iets beter op letten

Voor het doel waarvoor we hier waren was het hotel prima de metro was op loop afstand alleen jammer dat er geen gelegenheid was om savonds in de buurt wat te drinken

Ideaal gelegen voor bezoek aan Keulen, U-bahn op wandelafstand

Onvoldoende parkeergelegenheid bij volledige bezetting (in 't weekend wel nog parkeergelegenheid in de buurt)

Ruim ontbijt, veel keuze en verse producten. Ondanks het feit dat de autostrade vlakbij ligt geen geluid binnen (wel met gesloten ramen, dus in de zomer waarschijnlijk heel wat minder rustig)

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Bedden goed, vriendelijk personeel.

De ruimte voor het ontbijt was veel te klein. Het was ontzettend druk en konden niet bij elkaar zitten { 8 pers} Het ontbijt was goed.

Bedden goed, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Ideaal als doortochthotel

Was niet comfortabel om te ontbijten. Te kleine tafeltjes (bistro) en geen stoelen met leuning ! Ik had nl last van mijn rug en dit viel toch wel tegen.

Alles wat er moest zijn, was er.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

functioneel

inrichting ontbijtruimte, ontbijt op zich was voldoende en goed

In doorsnee was alles oke maar sober. Maar voor onze vriendengroep een goede locatie als uitvalsbasis naar de carnevalsviering in Keulen. S-bahn op 500 meter afstand en directe lijn naar het centrum.

Ontbijt was prima verzorgd.

De grote van de ontbijtzaal. Het was dat het mooi weer was en er al mensen naar buiten waren gegaan om te ontbijten. Maar anders was er weinig ruimte om met velen tegelijk te kunnen eten en als je in de lobby naar het toilet moest. Moest je naar je eerst helemaal naar je kamer toe om naar het toilet te kunnen

Ontbijt was prima verzorgd. Volop keuze voor iedereen en de kwaliteit daarvan was ook prima

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Alles was Excellent

Kamer schoon en goed insulatie van de weg heb goed geslapt. Heet water en de ontbijt was top beter dan veel 3 en 4 ster hotels. Personeel waren super as wij ben nooit naar keulen wij krijt map of stad tram restaurants van ze niks was teveel.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Prima uitvalsbasis voor een weekendje Keulen

De bedden waren aan de harde kant, de kamer niet al te ruim en het uitzicht was niet geweldig. Alles in verhouding tot de prijs.

Vlak langs de snelweg dus snel ter plaatse. Verder was het centrum eenvoudig bereikbaar. Schoon. Ontbijten in het zonnetje op het terras, prima!

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Heerlijk ontbijt, voldoende keuze.

Mijn zoontje van 7 is autistisch, de eerste morgen liep hij gewoon beneden in zijn onderbroek en bloot voets rond aan de receptie en ontbijt ruimte. Blijkbaar vond het personeel het nogal gewoontjes dat zo iemand rondloopt en ze stonden ermee te lachen in de plaats van uit te zoeken waar hij vandaan kwam.Het moment dat wij naar beneden kwamen om hem te zoeken liep hij gewoon buiten rond op de parking. Heeft het personeel dan geen enkele bezorgdheid als er een kind beneden alleen rond loopt. Ze hadden beter mijn kind kunnen helpen in de plaats van ermee staan te lachen. Ik was dan ook heel boos op hen .

Heerlijk ontbijt, voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Ontbijt prima , vriendelijk personeel

WiFi zeeeer slecht en nauwelijks bruikbaar. Hotel ligt op industrieterrein. Openbaar vervoer is 1 uur naar centrum, taxi ca 25 min

Ontbijt prima , vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Perfect hotel om een nachtje door te brengen en niet ver van Keulen centrum.

De gratis wifi staat min of meer gelijk aan geen wifi. Het duurt een eeuwigheid om bv. een Facebook app te gebruiken. Ik heb uiteindelijk gewoon mijn eigen data gebruikt, dat ging veel sneller.

De kamer was proper, het personeel aan de balie sprak goed Engels en was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Mensen niet boeken waardeloos hotel en service geen airco bij 34 graden met als gevolg dat ons zoontje van 1 jaar de...

Airco deed het niet gevraagd of ik en andere kamer kon krijgen dat ging niet want het was toch maar voor 1 nacht met als gevolg dat we van narigheid het raam maar opendeden

Locatie maar dat is dan ook het enige positieve aan dit hotel in de Middle of nowhere ontbijten moet je doen op super kleine tafeltjes en stoeltjes

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Een prima hotel voor kort verblijf in Keulen, maar het internet is voor zakelijk gebruik slecht.

Het internet was echt slecht. We hadden het internet nodig voor ons werk, maar werkte meer niet dan wel.

Het personeel was aardig, de kamers waren prima verzorgd.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Zeker voor herhaling vatbaar (in de zomer toch)

Dat ons huisdier alleen maar mee op het terras mocht tijdens het ontbijt, niet binnen.

De vriendelijkheid van het personeel en de properheid van de kamer.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Schoon en gastvrij hotel. Locatie laat echter te wensen over.

Lange inchecktijd en veel papierwerk. Kamer was pas net schoongemaakt bij check-inn (+/- 15.30 u). Locatie is erg achteraf en looptijd naar dichstbijzijnd treinstation bedraagt al snel 15 min. Tip: Vanaf station Marsdorf kan een kaartje alleen met muntgeld (GEEN betaalpas/briefgeld) in de trein gekocht worden (enkeltje naar centrum kost €2,80).

Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Schoon en goed onderhouden hotel. Ruim voldoende parkeergelegenheid naast het hotel.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Heerlijk moderne kamers.

Wifi problemen. Gedurende ons verblijf was de wifi uit de lucht. Helaas.

Heerlijk moderne kamers. Klein maar van alle gemakken voorzien. Uitchecken om 12.00 super!

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Ontbijt was prima, douche was heerlijk, personeel was zeer...

Parkeergelegenheid maar dat is omdat ik iets moet noemen. We moesten 1 avond iets verderop parkeren, maar we kwamen ook weer erg laat terug in het hotel

Ontbijt was prima, douche was heerlijk, personeel was zeer vriendelijk: al met al prijs kwaliteit verhouding was top!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Premiere Classe Köln-West