Beoordelingen over Komforthotel-Restaurant Württemberger Hof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Karlstraße 13, 88348 Bad Saulgau, Duitsland

#5 van de 5 hotels in Bad Saulgau

geen 3 sterren waard !!!

De kamer was zeer ruim maar de badkamer in verhouding zeer klein en enorm onpraktisch. We kregen een zolderkamer die bovendien snikheet was. Met kids en valiezen per trap naar de derde verdieping (geen lift). We hebben die twee nachten NIET kunnen slapen door de enorme hitte. Aangezien er geen muggenramen waren konden we ook de ramen niet optimaal open laten anders zat het er vol muggen ... De trappenhal en de kamer geurden onfris door de verouderde en niet al te propere tapijtvloeren. Ook de kamer oogde zeer rommelig. Stond vol met overtollige meubelen. Het ontbijt was ondermaats maar al bij al nog te doen. Koffie in thermos was koud maar de vriendelijke dame deed er alles aan om dit direct op te lossen. Ze was ook zeer behulpzaam en vriendelijk naar onze kinderen toe. Dit is zeker geen 3 sterren hotel waard. Wij gaan zeker niet meer terug. Prijs kwaliteit is dit niet ok. We hebben veel betaald voor deze 2 nachten ! Jammere ervaring.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Er kon tegenover het hotel geparkeerd worden.

Er kon tegenover het hotel geparkeerd worden. Er is prima te eten in het restaurant en ook het ontbijt is voldoende uitgebreid. Vriendelijke, Italiaanse eigenaar, met voldoende service.

Pas op voor de addertjes

Haddeb voor 2 volw en kind van 11 een 2-persoonskamer geboekt. Bleek dat de bedoeling dan was dat kind tussen ouders in dubbel bed sliep. Bijzetbed wilde eigenaar niet plaatsen, hoewel er plaats was. Dubbel bed had trouwens 2 aparte matrassen. Dergelijke redenering nog nooit meegemaakt. Meerprijs voor grotere kamer 33 euro per nacht!!!! Deze prijs niet waard, hebben al veel betere gehad.

Sympatiek keukenpersoneel

Prima tussenstop naar volgende bestemming

Geen lift, het was hard werken om alle bagage op de bovenste verdieping te krijgen.

Terrasje, parkeerplek voor de motoren

Restaurant

Kussens te dun

Restaurant

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Vriendelijke ontvangst en een prima ontbijtje met warme...

Ondanks de niet-rokers kamer was te ruiken dat er wel degelijk (veel) gerookt was in onze kamer. De kamer was veel te warm en er was, zelfs met een ventilator, nauwelijks verkoeling in te krijgen. Het hotel ligt in een weinig inspirerende omgeving (tegenover het station en een fabriek)

Vriendelijke ontvangst en een prima ontbijtje met warme broodjes, ei en diverse soorten beleg

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Ontbijt was inbegrepen en was goed.

wij hadden een vijfpersoonskamer, derde verdieping. Erg verouderd. Badkamer echt onder de maat.

Ontbijt was inbegrepen en was goed. Personeel is vriendelijk. 's Avonds nog van het restaurant gebruik gemaakt, dat was prima.

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Grote familiekamer