Beoordelingen over Hotel und Restaurant Kranichsberg Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

An der Schleuse 3 - 4, 15569 Woltersdorf, Duitsland

#2 van de 3 hotels in Woltersdorf

prachtige omgeving. Véél natuur. Voordelig om te eten. Hotel was in orde.

Als je een bad nam zag je dat er eens een spray mocht gebruikt worden onder aan de kraan en aan de hendel waar je de kraan mee open zet. Van bovenaf zie je dit niet. Is een klein detail natuurlijk maar op zo'n dingen moet gelet worden. Spiegel achter de deur had vuile kinderhanden op staan. Ons gehele verblijf zo gebleven. Jammer dat dit niet weg was na de eerste poetsbeurt. Wij hadden geen kinderen bij ons en onze handen zijn te groot om op deze van de spiegel te passen ;)

Kamers waren in orde. Alles was meer dan ruim genoeg.

Prachtige omgeving, goede verbinding met tram naar Berlijn.

Zwembad kostte 5,50 euro per persoon extra. Terwijl de kamer 140 euro per nacht kost. Hotel voor het zwembad uitgekozen vonden we jammer.Personeel niet erg communicatief. Restaurant is om 20:30 al dicht.

Prima ontbijt, kamer lekker ruim voor 3 personen. Met 100 jaar oude tram naar het station om met de S Bahn naar Berlijn te gaan.

Mooie plek maar zal er niet snel meer terugkomen.

Wij hadden in kamer net onder het dak met een klein raam. S'Avonds was het een sauna. Bloed en bloed heet en geen enkele manier om te luchten. Water liep van mijn lichaam af, zelfs als je niets deed. Laat staan air conditioning. Als de temperatuur buiten oploopt is de kamer niet te harden. Kamer is keurig netjes maar met een schuin dak en redelijk klein. Met het bed, bureautje en kast is de kamer ook zo goed als vol. Badkamer is OK (en vooral schoon). Wij betaalden 90 euro via booking.com (inclusief ontbijt, was 20 euro dacht ik). Kamer op de derde etage, deels onder het schuine dak.. Wel een lift maar niet iets simpel als een trolley. Alles stuk voor stuk naar boven brengen. WIFI is zeer complex te installeren (op tablet). Is geen WLAN maar een third party hotspot (WANSPOT of zoiets). Ligt er voortdurend uit. Zeker als je met zijn twee-en bent. Op de telefoon (Samsung, nieuw) mij (IT specialist overigens) niet gelukt om het te installeren. Als het liep liep het redelijk snel; en dat is voor Duitsland al heel wat. Bij uitchecken was er niemand aan de balie. 3 maal op de bel gedrukt en toen auto maar ingepakt. Daarna nog steeds niemand te bekennen. Heb toen maar de sleutel achtergelaten en vertrokken. Als je na het sluiten van het restaurant binnenkomt moet je een achteringang van het hotel gebruiken om binnen te komen. Je komt dan niet bij de lift maar moet 3 verdiepingen met de trap omhoog. In mijn geval was dat 22:15. Als U slecht ter been bent misschien een punt.

Ontbijt was uitstekend. Kamers waren heel schoon.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Goeie locatie, grote kamer, niet zeer smaakvol.

De ontvangst (matig vriendelijk)

De grootte van de kamer en badkamer.

Ontbijt en warm eten waren goed.

Wifi hapert soms.

Ontbijt en warm eten waren goed.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Uitgebreid ontbijtbuffet.

Uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

Prima bed, schone kamer.

Het bijgebouw van het hotel was zeer dicht tegen een weg met kinderhoofdjes. Geen drukke straat, maar genoeg verkeer om de nachtrust in de vroege ochtend te verstoren. Wifi leek in de avond overbezet, slecht bereik. Zwembad is onderdeel van sauna-complexje. Dus even zwemmen met rondlopende naakte mannen was geen succes met twee pubers. Bedden prima met waardeloze zachte kussens.

Prima bed, schone kamer. Mooi gelegen aan een meer. Klein stukje rijden voor een directe trein naar Berlijn.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel und Restaurant Kranichsberg