Beoordelingen over Berlins KroneLamm Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Marktplatz 2-3, 75385 Bad Teinach-Zavelstein, Duitsland

#2 van de 4 hotels in Bad Teinach-Zavelstein

Gezin, doe dit niet!
    • Classic Tweepersoonskamer met Balkon

We hadden aangeven met onze dochter van 8 te reizen, maar hier was geen rekening mee gehouden. Ze waren vergeten op de mail te reageren. De spa was niet voor haar toegangelijk en dan is het erg duur geprijsd voor een achteraf kammertje met een lihstoel voor de kleine op te slapen. Als ze de auto weg zetten duurt het 10-15 minuten voor ze deauto brengen. Wij vonden het voor een gezin op door reis een slechte en dure keus.

Schitterende ligging in zwarte woud.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

prima ontbijt, ruime kamers.
    • Eenpersoonskamer in Hoofdgebouw

internet zeer slecht

prima ontbijt, ruime kamers.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

zowel ontbijt als kamers als welness als restaurant zijn...
    • Deluxe Tweepersoonskamer in Hoofdgebouw

zowel ontbijt als kamers als welness als restaurant zijn "top"

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Ontbijt was super lekker, zeer vriendelijk, zeer proper,...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Bos

Ontbijt was super lekker, zeer vriendelijk, zeer proper, rustig, gewoon top !!!

• Beoordeeld op: 27 september 2015

De wellness area is een echte aanrader, jammer dat die al om...

De ligging tov Stuttgart, slechte oftewel langdurende verbinding met het centrum van Stuttgart. De handdoek in de badkamer was net schuurpapier, bij de minst uitgeoefende druk ligt de huid open. Afstandsbediening televisie met nagenoeg lege batterijen.

De wellness area is een echte aanrader, jammer dat die al om 20:30 u sluit. De grootte van de kamer, het ontbijt

• Beoordeeld op: 15 september 2015

De rust, het zwembad, en het uitstekende restaurant.

Jammer dat het hotel geen eigen parkeerplaatsen heeft. Ik heb een gehandicapten kaart, maar ook daar was geen speciale plek voor in het hele dorp.

De rust, het zwembad, en het uitstekende restaurant. Ook een fijne kamer met heerlijke bedden. Alleen het hoofdkussen was erg slap en dun, bood geen steun.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

heel fijn verblijf, alles erop en eraan, wellness ok, heel...

tijdens ons verblijf was er de laatste 2 dagen een probleem met de wifi... zou opgelost worden, gezien dit tijdens het weekend was, niet opgelost voor maandag, dag van ons vertrek.

heel fijn verblijf, alles erop en eraan, wellness ok, heel vriendelijk personeel, lekker ontbijt, vanaf 14h30 klein buffet voor de kleine honger (gratis, ook al hadden we enkel K&O)

• Beoordeeld op: 8 juli 2015

Uitzicht is zeer mooi.

Douche was niet helemaal schoon.

Uitzicht is zeer mooi. Het buitenzwembad is zeer aangenaam maar bij heet weer natuurlijk vol. De saunas vonden wij uitstekend. Wij waren in restaurant lamm, Dit was erg goed. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

Zeer goed ontbijt en diner.

Zowel op de kamer als in het restaurant was het onaangenaam warm, geen airco aanwezig, volgens het personeel vond de eigenaar dit te duur.

Zeer goed ontbijt en diner.

• Beoordeeld op: 26 november 2015

Heerlijk eten, leuke bediening

Sauna ging om 21.00 uur dicht

Heerlijk eten, leuke bediening

• Beoordeeld op: 25 september 2015

Bijzonder ongastvrij personeel.

Bijzonder ongastvrij personeel. Klachten worden op een bijzonder klantonvriendelijke wijze behandeld.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

bijzonder vriendelijk personeel

bijzonder vriendelijk personeel spa zwembad + comfortabele ligzetels