Beoordelingen over Park Plaza Berlin Kudamm Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Joachimstaler Str. 29, Charlottenburg-Wilmersdorf, 10719 Berlijn, Duitsland

#280 van de 598 hotels in Berlijn

Bijna helemaal GOED

badkamer iets gedateerd vies/schimmel randje douche.

Prima hotel, mooi centraal gelegen en behulpzaam en vriendelijk personeel. Simpel maar goed ontbijt. Kamer was op zich prima, heerlijk groot bed.

De locatie was perfect.

De kamer had geen stopcontact naast het bed, dus telefoon moest aan andere kant van de kamer opgeladen worden. Algemene reinheid kamer kon beter (veel vlekken in vloerbedekking en voegen douche aan vervanging toe). Het raam was niet geluidsdicht dus het verkeersgeluid was duidelijk hoorbaar.

De locatie was perfect. Directe busverbinding met Tegel Airport (109), U-bahn station in de buurt en veel winkels. Vriendelijk personeel en grote kamer.

Perfect verblijf voor een city tripje!
    • Executive Tweepersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

- Hoewel ik het tapijt motief geweldig vond, toch wel heel veel vlekken overal.

- De ontvangst was super, en in vlot Engels. Personeel in het algemeen zeer vriendelijk. - Parking onder het hotel, wel even zoeken. - Ruim en goed stevig bed, de kamers achteraan met 'tuinzicht' lijken over het algemeen beter. - 3 kamerpasjes gekregen voor 3 mensen. - Het zetelbed was beter dan verwacht door goede matras. - ontbijt gewoon goed, niet meer. - kamers vond ik zeer geluidsdicht, heb nooit andere bewoners gehoord. - grote moderne tv, perfcte wifi - dicht bij winkels, restaurants en 2 belangrijke metro lijnen

Correct hotel vlakbij Kudamm

Helemaal niks aan te merken.

Goede ligging, vlakbij Kudamm en metro Zoologischer Garten. Propere kamer, zeer goede bedden, goeie douche. Zeer uitgebreid ontbijt en erg vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteitverhouding top.

Locatie uitstekend.

Niet echt schoon. Rommel onder de bedden en de badkamer rook niet fris. Airco deed het niet goed (in beide kamers)

Locatie uitstekend. Parkeren in hotelparkeergarage prima en betaalbaar. Gym klein maar netjes en schoon. Lekkere douche!

Goed verblijf in hartje Berlijn.

Er zijn maar 2 liften in het pand aanwezig waarbij lift 2 niet tot de 7de verdieping gaat. Een tweetal keren mee gemaakt dat hij vol zat met andere mensen of schoonmakers. hierdoor moest je weer extra wachten omdat het erg trage liften zijn. Er was maar een barmedewerker aanwezig en liet ons 20 minuten wachten voordat hij gedag zei en eindelijk de bestellingen op kwam nemen.

In verband met de warmte in de kamer deed de airco niet het werk en de douche werd niet kouder. Dit aangegeven te hebben bij de receptie werd er direct actie ondernomen en werd er een andere kamer geregeld. Ontbijt was goed maar aanvulling liet op zich wachten, bijvoorbeeld de speciale broodjes als croissants etc.

Goed verblijf midden in het centrum

Vooraf hadden wij een verzoek gedaan om eerder in te checken en dit was mogelijk, wij konden dan ook eerder in checken en de spullen achterlaten. Kwaliteit van het ontbijt was goed, voldoende keuze alleen het aanvullen van de diverse producten liet geregeld op zich wachten. Kamer was groot genoeg en schoon.

Modern hotel, vriendelijk personeel

Kamer was heel modern, alleen was de bad iets minder modern aangekleed. Veel keuze op het ontbijtbuffet, maar weinig broodsoorten

Modern hotel, vriendelijk personeel

Super ligging, maar hotel heeft een opfris beurt nodig

Het tapijt op de kamer was heel vuil. De kamer rook muf. De airco blies wel maar er kwam geen frisse lucht uit. De badkamer is aan vernieuwing toe. Het is zeker niet zoals op de foto's!

De ligging was super. De bedden waren proper en goed.

Goed gelegen hotel

Alle tapijten in de kamer en andere plaatsen verdienen een grondige schoonmaak. Er waren veel plekken te zien.

ruime kamer, goed efficiënt onthaal. Het ontbijt bood ruime keuze maar vruchtensap en "vers" fruit waren niet echt vers. De fruitsla was gemengd in een stroopachtige jus waardoor de typische smaken van het fruit waren verloren gegaan.

De extra lange en fijne bedden en de ligging.
    • Executive Tweepersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

De airconditioning, die koelde niet heel erg veel, we hebben, altijd als we op de kamer waren, alle ramen open, ook s nachts. Daarnaast ging 1x s nachts het brandalarm af maar er was niemand van het hotel die vertelde wat we moesten doen waardoor er veel verwarring ontstond.

De extra lange en fijne bedden en de ligging. We waren op loopafstand van het station, ideaal!

Goede uitvalsbasis om Berlijn te ontdekken tegen een vriendelijke prijs.

Er viel niet echt iets tegen, doch door een recent ongeval was ik echter aan een rolstoel gekluisterd en dan zijn de kamers, lift en gangen wel aan de kleine kant. Ook is het meubilair in de kamers aan een opfrisbeurt toe.

Zeer goede ligging aan U, S Bahn en trein. De verschillende delen van de stad zijn hierdoor vlot te bereiken. Goed en uitgebreid ontbijt, wordt voldoende aangevuld en het personeel is steeds aanwezig. Mogelijkheid om buiten te eten. Zeer goed king-size bed. Propere kamer. Vlotte in- en uitcheck.

Prima hotel voor een prima prijs

Doucheruimte van slechts 30x40 cm. Iedere dag schone handdoeken, niet de mogelijkheid dit aan te geven door ze op de grond te leggen.

Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

Alles viel daarna in het niet

Een heel verhaal! De claim die gelegd werd op mijn creditcard, ondanks volledige betaling! Claim, €100, zou na uitchecken vrijgegeven worden echter blijkt standaard na 1 maand pas opgeheven dit ondanks mondelinge en schriftelijke toezegging anderszins!

Alles viel daarna in het niet

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De badkamer. De muren bij de toilet kunnen ook wel een poetsbeurt gebruiken. Het noodzakelijke wordt schoongemaakt maar de rest vergeet men in de douche.

Voor de rest een leuk hotel voor de prijs.
    • Executive Tweepersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

De kamer was erg warm in de avond. Het ontbijt is niet zo uitgebreid. De garage is zo klein dat je auto zo een beschadiging kan oplopen. Weinig ruimte om te dragen en om recht de garage uit te kunnen komen.

Dat het erg dichtbij het centrum was.

Prachtige locatie met fantastisch ontbijt en behulpzaam personeel

De kamer was aan de kleine kant en we zijn twee keer verhuisd. Aan de voorkant was geen optie. Veel te lawaaierig en warm. De achterkant was qua rust prima, maar een heel klein raam waar je weinig door kon zien en het heel eeg donker was in de kamer. Maar dit zou mij er niet van weerhouden weer te gaan, omdat je toch alleen maar slaapt op je hotelkamer.

Het ontbijt was fantastisch en de locatie.

Goede keuze voor stedentrip.

Dit hotel is een hele goede keuze voor een stedentrip. Prijs/kwaliteitverhouding is prima. Eén minpuntje: de vloerbedekking.

Ideale ligging van het hotel, dichtbij metro. De kamer wordt iedere dag keurig schoon gemaakt, dagelijks schone handdoeken. Tegenover het hotel kun je prima ontbijten en er is een doorgang naar een straat met wat restaurantjes. In deze doorgang is ook de ingang van de Lidl. Fietsenverhuur voor €12,- per dag.

Ik had om een rustige kamer verzocht. Daar werd helaas geen gehoor aan gegeven. We hadden een kamer aan de straat. Elke ochtend was ik om half 7 wakker door de vuilniswagen en/of het laden/lossen van vrachtverkeer

De ligging dicht bij een U-Bahn station.

De mengkranen van wasbak en douche, zien er mooi uit. Maar zijn slecht te regelen, en je bent snel nat als je voor de wasbak staat. En de grote handdoek is belachelijk groot en zwaar. Als je die in tweeën knipt heb je nog steeds twee grote handdoeken.

De ligging dicht bij een U-Bahn station. En de mini bar, koffie en thee worden iedere dag gecontroleerd.

perfecte uitvalbasis om Berlijn te ontdekken!

Het ontbijt was heel lekker, er werd voortdurend aangevuld. Met de metro ben je heel vlug bij alle belangrijke bezienswaardigheden in Berlijn. De metro-ingang is op 100 meter van het hotel. In de buurt van het hotel zijn er veel drink- en eetgelegenheden.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

super hotel met perfecte ligging en uitstekend ontbijt

de toegang tot de parking is zeer smal, steil naar beneden en een scherpe bocht. niet aangepast aan de huidige SUV auto's, kans op beschadiging auto zeer groot

perfecte locatie en super prijs kwaliteit, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

De ligging van het hotel, er zijn meerdere metrostations in...

De eerste nacht kregen mijn vriend en ik bij aankomst opeens een kamer met twee bedden (die we totaal niet naast elkaar konden zetten), terwijl wij een kingsize hadden moeten krijgen. Gelukkig konden we de volgende nachten wel in een groot bed. Daarnaast zijn de prijzen van de minibar artikelen bizar hoog. €5,60 voor een flesje water (0,5l), €2,50 voor een paar pinda’s enzovoort.

De ligging van het hotel, er zijn meerdere metrostations in de buurt en een van hen (Zoologischer Garten) is een groot knooppunt waar je vele richtingen op kan. Dit maakt het goed bereikbaar. In de buurt zitten ook meerdere supermarkten, dus daar kan je snacks halen voor de reis.

De locatie is top, vrijwel op de hoek bij de...

Het geheel doet wat gedateerd en smoezelig aan. Tijdens een zware regenbui liep het water langs de vensterbank naar binnen. De vloerbedekking in de kamer zat onder de vlekken. De afstandsbediening van de TV werkte niet. De temperatuur op de kamer was te hoog en was niet in te stellen, in de winter ga ik geen airco aanzetten! En hotels mogen best wel wat centen verdienen, maar EUR 5,60 voor een fles mineraalwater vragen is echt schandalig!

De locatie is top, vrijwel op de hoek bij de Gedächtniskirche en uitstekend bereikbaar per U-bahn (station vrijwel naast de deur).

Er is 2 x 120 euro ingehouden op mijn creditcard voor borg. Ipv 120 euro voor 2 kamers.

Personeel is vriendelijk, service was goed. Kamers waren schoon en het ontbijt was prima. In de avond keken we een film. Geen Duitse zenders maae een engelse film 1. Douche was zalig

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Prima uitvalsbasis voor een weekend of een midweek Berlijn.

Het is een vrij oud hotel, wat aan de kamer te merken is. De temperatuur kregen we alleen lager door het raam open te zetten. Als je terugkomt in de avond zou het prettig zijn als de avonddienst je even 'goedenavond' zegt (dit gebeurde elke avond niet) of in ieder geval opmerkt dat je binnenkomt. Nieuwe zak in de prullenbak..

De lokatie is een prima uitvalbasis: paar minuten van de Kudamm, Gedächtnisskirche en Bahnhof Zoo; en daarmee veel bussen, S- en U-bahn. Voor een paar dagen is het Plaza prima, behulpzaam personeel, alle essentials aanwezig

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Behalve de 1e nacht was het o.k.

De kamer aan de voorkant van het hotel. Was slecht geisoleerd. Veel last van autolawaai. Niet geslapen! Gelukkig kamer aan de achterkant van het hotel gekregen.

Goed ontbijt!

• Beoordeeld op: 16 december 2017

We hebben heerlijk geslapen op de toch wel harde matrassen. Personeel is zeer vriendelijk.

We hebben 2x verkeerde informatie gekregen over hoe te reizen met U-+S-bahn van de receptie.Bovendien kon ik zien dat onze kamer niet gestofzuigd was geworden. Geen enkele dag. Moet er wel bij zeggen dat we vergeten waren dit te vermelden.

Het ontbijt was goed. Zeer goed vonden wij dat de verschillende zoete broodbeleggen allemaal niet in verpakking zaten maar in potten, prima in verband met het verminderen van afval. De kamer was behoorlijk klein, maar eigenlijk had je ook niet meer nodig. Het bed was prima. We hebben geen enkele maal hinder gehad van andere gasten.Het was wel lastig om je bagage fatsoenlijk op te kunnen ruimen,doordat het zo klein was.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Het hotel ligt centraal, zowel t.

Klimaat kamer. Erg warm, luchtverwarming moeilijk te regelen. Raam open zetten niet echt een optie i.v.m. verkeer

Het hotel ligt centraal, zowel t.o.v vliegveldTegel als bezienswaardigheden. Uitstekende verbindingen openbaar vervoer. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Top locatie voor een citytrip naar Berlijn!

De badkamer is wat klein, maar al het noodzakelijke is aanwezig. Dus prima te doen. Qua ontbijt ontbraken steeds de croissants. Slechts 1 ochtend gezien van de 3 ochtenden. Ik wilde graag een parkeerplaats reserveren in de parkeergarage van het hotel, maar hier nooit een reactie op gehad. Kon gelukkig eenmaal ter plekke wel (even gebeld) toen ik voor de deur stond. We hadden een kamer met een mini balkon ervoor. Hadden we niet nodig, maar wel leuk. Echter lag deze vol met peuken van de vorige bewoner van de kamer. Kamer was wel schoon en fris overigens!

Perfecte locatie voor een citytrip naar Berlijn. Op slechts 5 minuten lopen van Zoologischer Garten vanwaar bus 100 je door heel Berlijn rijdt, of de U of S baan vertrekt. Er zit ook nog een U-halte nog dichter bij, maar moet je 1x overstappen. Er zit een parkeergarage onder het hotel, kost € 15 per nacht. Ontbijt was goed en uitgebreid. Ook scrumbled egg, kaasrolletjes en groenteburgers. Daarnaast vers fruit, diverse vlees- en kaaswaren en kleine afbakbroodjes. WiFi werkte goed, maar wel elke avond even opnieuw inloggen/ aanmelden (gewoon voorwaarden accepteren). Snelheid was ook prima. Je kunt nog sneller internet krijgen tegen meerprijs. Internet snelheid op gsm en laptop (gratis) was al prima, dus niet nodig! Hotelkamer was prima qua formaat en het tweepersoonsbed sliep goed! Ik raad het hotel zeker aan en zou hier een volgende citytrip weer gaan overnachten, inclusief ontbijt!!

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Kamer was nogal warm en met open raam veel straatlawaai

Locatie vlakbij Kurfürstendam. Kamer was veel goedkoper dan in omringende hotels en in kwaliteit niet minder.

Goede accomodatie op een uitstekende ligging.

Het enige dat tegen viel is de vrij kleine kamer.

Het ontbijt was rijkelijk en zeer uitgebreid aan keuze, de badkamer was ruim en goed ingericht. De ligging van het hotel was prima 3minuten lopen van de Kurfürstendamm/metrostation/busstation en iets verder een groot winkel aanbod.

Goede ligging.

Ruime kamers maar heel weinig kastruimte om kleren en andere op te bergen. Ruim ontbijt maar bijna geen variatie.

Goede ligging. Ruime kamer en badkamer met de nodige faciliteiten. Parking van hotel beschikbaar aan 15euro per nacht.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Hotel Park Plaza Kudamm een aanrader

De douche straal bij warm water was te zacht.

Verschillende dingen, zoals de kamer; deze was uitstekend voor 2 personen en volledig uitgerust met kluis, minibar, koffie/thee mogelijkheden, goed bed en spierwitte lakens. Elke dag schone handdoeken was mogelijk. Gratis wifi. Goed uitgebreid ontbijt en de ligging vh hotel.

Hotel is goed vertrekpunt om de stad te verkennen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Kamer en badkamer ok. Bed en badkamer worden iedere dag schoongemaakt. Ca. 200 meter vanaf de Kurfursterdam. Vlakbij U-Bahn en S-Bahn. Zeer rustig hotel. Parkeren in de kelder. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt. In de buurt meer dan genoeg mogelijkheden vwb eten en drinken. Per auto (uit de richting Potsdam) is het maar een klein stukje door de stad naar dit hotel.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Heerlijk verblijf in het Park Plaza Berlin

Niets....

De ligging van het hotel was uitstekend, het personeel super vriendelijk. Wij hebben met plezier drie nachten in dit hotel doorgebracht en kunnen het iedereen van harte aanbevelen.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Fijne plek om de stad te verkennen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Ietwat gedateerd maar alles was schoon en prima.

Heerlijk bed, goed in geslapen. Kleine kamer maar prima voor het doel van de trip. Flexibel personeel!

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Prima.
    • Executive Tweepersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

Door de luchtverversing is het vrij benauwd. Dat zijn wij niet gewend. Raam op een kier vinden wij prettiger slapen.

Fijn hotel, geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Buiten de deur vonden wij leuker. 24 uurs receptie staat altijd voor je klaar. Geen gebruik gemaakt van eet/drinkgelegenheid. kunnen hier dus niet over oordelen. Ruime kamer. Wij hadden de executive suite aan de achterzijde voor 3 personen. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Heerlijke ruime goed afgesloten douche .

Jammer dat de afvoer in de douche niet lekker rook .

Heerlijke ruime goed afgesloten douche . Geen gevecht met douchegordijnen of klein cabine wanden Prima bedden Vlak bij openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Perfecte locatie en prima kamers

Doordat we op de eerste etage aan de voorkant sliepen, kon je het raam wegens geluidsoverlast niet open laten 's nachts

Perfecte locatie en prima kamers

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Aanrader!

Niets viel tegen!

Ontbijt was heel goed en gevarieerd. Kamer/douche/wc uitstekend schoon! Op 2de verdieping (niet roken) lekker rustig. Prima gelegen in leuk winkelgebied. Goede OV-verbindingen naar alle wijken van Berlijn. Eten bij KDW en Vapiano was erg lekker!

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

Goed hotel op een goede plaats in een fantastische stad!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Binnenplaats

De details: gordijn uit de ophanghaken, deur douche niet goed vastgeschroefd, een spinnenwebje,

Goed en volledig ontbijt. Fijne douche.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Het enige wat ik kan bedenken is dat ze een nieuwe wasbak...

Het enige wat ik kan bedenken is dat ze een nieuwe wasbak hadden kunnen plaatsen, deze was wat verouderd

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Goede service en ligging

N.v.t

Goed ontbijt en vriendelijk personeel en goede ligging t.o.v centrum en u bhan

Goede locatie

Mooie kamer en badkamer.
    • Executive Tweepersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats (3 Volwassenen)

Mooie kamer en badkamer. Ontbijt was top! Airco deed het niet goed maar kregen meteen een ventilator aangeboden

hebben genoten van dit hotel en de locatie

Kamers en personeel erg goed, airco en minibar, prima locatie, dichtbij metro en centrum. Gezellig terras

Airco werkte niet en het was zeer warm. Zeer veel lawaai van de straat de hele nacht door als het raam openstond

Uitstekende locatie hartje Berlijn

Het was prima

Rusig hotel, geen geluidsoverlast.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Binnenplaats

Rusig hotel, geen geluidsoverlast. Heerlijke bedden. Locatie erg goed.

Centraal gelegen op 5 min van metrostation.
    • Executive Tweepersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats (3 Volwassenen)

Centraal gelegen op 5 min van metrostation.

10 minuten vanaf Berliner Zoo
    • Executive Tweepersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

10 minuten vanaf Berliner Zoo Veel winkels en eetgelegenheden in de buurt Heerlijke kamers

Vers ontbijt
    • Executive Tweepersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats (3 Volwassenen)

Vers ontbijt Vlak bij het centrum

De ligging is gewoon perfect
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Er hing een vieze geur in de badkamer. Er was geen mogelijkheid om te verluchten.

De ligging is gewoon perfect

Goed ontbijt

Airco werkt niet of niet voldoende erg warm op de kamer. En aan een drukke straat gelegen.

Goed ontbijt Dicht bij de metro

Heerlijk hotel met goede ligging in Centrum van Berlijn
    • Executive Tweepersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

Heerlijke kamer met lekkere bedden

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Kamer was erg warm, buiten was het 32graden en in de kamer...

Kamer was erg warm, buiten was het 32graden en in de kamer geen airco

Airco matig tot slecht en nogal gehorig

Airco matig tot slecht en nogal gehorig

Uitstekende locatie.

Uitstekende locatie. Goed ontbijt .

verzorgd ontbijtbuffet;

1 van de 2 2-persoonskamers was wat krap en rook wat muf

verzorgd ontbijtbuffet; fietsenverhuur

Goede ligging in de stad.

Weinig personeel voor de receptie. Afhandeling duurt lang.

Goede ligging in de stad.

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Nette schone kamer. Goed ontbijt, vanalles wat. Dichtbij winkels, openbaar vervoer. Fietsen huren in hotel en zie maar wanneer je ze terugbrengt

Rustgevend en voldeed aan de verwachtingen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Internet, geen connectie met laptop mogelijk.

Rustige kamers, goed ingericht en verzorgd.

Prima hotel, priijs kwaliteit verhouding is goed

bed was niet schoon, maar werd direct opgelost er werd zelfs een andere kamer aangeboden.

De bedden zijn goed. en de ligging is centraal.

veel van Berlijn gezien, mede door de centrale ligging van het hotel

de vriendelijkheid van het personeel, in het bijzonder van de barkeeper

De mogelijkheid fietsen te huren aan het Hotel

De mogelijkheid fietsen te huren aan het Hotel Het ontbijt was OK, zeker een goede prijskwaliteitverhouding

Hele nette en schone kamer.

De kamer bleef nogal warm ondanks dat de airco helemaal op koud stond.

Hele nette en schone kamer. Ook de grootte was goed in combinatie met de prijs.

Comfortabel uitgangspunt voor Berlijn

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, goede bereikbaarheid vanaf vliegveld Tegel (bus 109)

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Goed ontbijt.
    • Executive Tweepersoonskamer met Uitzicht op Binnenplaats

Goed ontbijt. Dicht bij station, bushalte en metrostation

rioollucht in kamer door douche afvoerput

rioollucht in kamer door douche afvoerput

Geweldig hotel echt waar voor je geld.

De douche was was met krap met de l-vorm

Mooie grote kamer, prima ontbijt en vlakbij station. Mooie uitvalsplek voor uitstapjes.

Top locatie, lekker bed

Badkamer, zat een gekke hoek in waardoor niet veel ruimte maar wel lekkere douche

Mooi hotel met super ligging voor weekend Berlijn.

Kamer aan de kleine kant. Prijs kwaliteit goed.mooi

Ontbijt was geweldig,

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Park Plaza Berlin Kudamm