Beoordelingen over Kulinarium an der Glems Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Mahdentalstraße 111, 70569 Stuttgart, Duitsland

#88 van de 127 hotels in Stuttgart

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Heerlijk ontbijt

Vloerbedekking in slaapkamer was wel schoon maar zag er toch smoezelig uit, jammer want was verder prima.

Vriendelijk personeel, prima eten restaurant en heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Goed hotel voor overnachting onderweg naar vakantie bestemming.

De slaapkamer en badkamer verouderd douchen in het bad is onhandig. Matrassen van het bed zijn aan vervanging toe.

Prima ontbijt en goed gegeten in het erbij zittende restaurant.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Goede onderwegbestemming voor gezin met kids.
    • Appartement

Kinderen sliepen op een slaapbank die vrij hard was en de kussens zijn heel zacht. De kussens die van de slaapbank kwamen waren beter.

Gezellige onderweglocatie. Ideaal gelegen: goed bereikbaar via autosnelweg, dicht bij Stuttgart en toch rustig in het groen. Gezellig buitenterras waar we ‘s avonds met andere landgenoten hebben kunnen overleggen. Heel ruime familiekamer met een mooie pas gerenoveerde badkamer. Klein keukentje aanwezig op de kamer. Van de warmte niets gemerkt. Vriendelijke bediening.

Een eenvoudig hotel, prima voor een tussenstop.
    • Appartement

Er was toch redelijk wat achterstallig onderhoud aan de kamers. Een nachtlamp stuk, een tv die bijna van de muur valt met plug en al, een föhn die niet werkt. Maar na melding bij de receptie is het gelijk gerepareerd door de technische dienst.

De gezinskamer bestaat uit twee kamers, elk met een eigen tv. Zo kunnen kinderen en ouders afzonderlijk van elkaar even iets bekijken. De kamer beschikt ook over een keukenunit. Inclusief waterkoker en magnetron. Het hotel ligt ongeveer 8 km buiten Stuttgart en dat was nu wel erg fijn, want Stuttgart was nl één grote bouwput. Het ontbijt was prima, verse broodjes, yoghurt en cruesli en voor de liefhebber ook warm ontbijt.

Goed hotel voor tussenstop naar of van Italië.
    • Appartement

In the middle of nowhere dus je kunt niet zomaar een rondje lopen naar een ander restaurant of zo. Ik had een appartement geboekt, kreeg toen twee kamers, na bezwaar van mij toch weer een appartement dat ik bij nader inzien (dag erop) eigenlijk niet had mogen krijgen. Maar werd (terecht!) niet moeilijk over gedaan.

Goed hotel voor tussenstop naar of van Italië. Nette kamer die ruim genoeg is, schoon, prima ontbijt. Goed eten voor een correcte prijs. Beetje gedateerd aan de buitenkant maar binnenin in orde.

Fijne verblijfplaats op doorreis naar Italië met het gezin,...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

In het restaurant leek het personeel wat geïrriteerd, in ieder geval niet erg vriendelijk.

Fijne verblijfplaats op doorreis naar Italië met het gezin, twee kinderen (4 en 6 jaar) en een baby van 10 maanden. Fijne kamer, zeer ruim. Alles schoon. Heel veel speelgelegenheid voor de kinderen (ook een speelhuisje voor als het regent). Een aanrader! Wat ik niet zo duidelijk vond op de website: ter plaatse moet je nog apart betalen voor de bedden van de kinderen. Voor de terugreis hadden we dezelfde accomodatie geboekt, maar door omstandigheden moesten we deze overnachting laten schieten. Ondanks dat dit volgens de voorwaarden niet meer kon, mochten we toch annuleren met restitutie van de al voor de overnachting betaalde kosten. Super service!

Een kort verblijf en door het gemis van de airco erg warm. De vriendelijkheid van het personeel en

Wij verbleven één nacht in het hotel in een erg warme periode. We hebben het als gemis ervaren dat we geen airco hadden op de kamer. Het bleef tot laat in de nacht erg warm.

De inrichting van de kamer en ook de rest van het hotel was erg mooi met "ruig" als overkoepelend thema. Dit was overal doorgevoerd wat resulteert in robuuste meubelen en gebruik van natuurlijke materialen.

Ontbijt en diner perfect! Kamer ronduit slecht
    • Appartement

Kamer slecht! Matig schoon, gordijn viel eraf, handdoek rekje viel van de muur. Zeepdispensers waren al van de muur gevallen en er niet meer opgezet. Hoge piep in appartement, waarschijnlijk om muizen op afstand te houden. De kinderen hoorden ‘s nachts getrippel van ongedierte. Nare lucht in appartement en veel trappen, dus niet toegankelijk voor ouderen of rolstoelgebruikers.

Het eten en de bediening was prima!

Een mooie groene omgeving een een zeer prettige authentieke duitse sfeer.
    • Appartement

Het was extreem warm dus in de kamer was het ook heel warm...een hor in de ramen zou dit al kunnen verbeteren.

De kamer /badkamer/bedden waren fantastisch en ook lekker groot.

Gezellig groen hotel
    • Appartement

Het personeel was heel behulpzaam We kwamen al om 11 uur aan en mochten al de kamer in, de schoonmaak werd snel geregeld Mooie groene omgeving Geitjes die gevoerd mochten worden en tafeltennistafel, speeltuintje ,voetbalveld en voleybalveldje

op doorreis

airco op de kamers dat misten wij bij onze terugreis het was zo enorm warm op de kamers,gelukkig kregen wij wel een kamer in het bijgebouw was iets koeler Verder prima hoor

Vriendelijk personeel,schone maar kleine kamers was voor ons niet erg we waren op doorreis naar italie,onze terugreis hadden we ook weer hier geboekt Goed ontbijt en diner Mooi stuk natuur dichtbij waar je heerlijk kon wandelen Voor 1 overnachting vonden wij het prima

Mooie locatie, maar wij zouden niet meer gaan.

Het eten in het restaurant is te duur voor wat je krijgt. Erg warm op de kamer, geen airco. Slechte bedden. Het ontbijt is om 9.30 uur al afgelopen. Wij kwamen om 9.10 uur. Er werd gezegd dat we snel iets moesten pakken, omdat alles snel opgeruimd zou worden. Haasten dus.

Prima hotel voor onze tussenstop richting Italië. Ook voor de terugreis dus weer geboekt.

De 2e keer op onze tussenstop was de bediening verschrikkelijk. Duurde ontzettend lang, bestellingen werden vergeten en zelfs de rekening duurde zolang dat we na 30 minuten maar zelf naar de kassa zijn gelopen. Het eten zelf was overigens perfect!

Kwaliteit van ontbijt en diner. Echt prima in orde.

Gezellig hotel met prima keuken en leuk voor de kids met de grote tuin
    • Appartement

Omdat wij er waren op één van de warmste dagen in Duitsland ooit 39 graden was het op de kamers veel te warm maar dit kwam door deze hitte normaal zal dit wel oké zijn.

Het avondeten is helemaal top. De tuin in mooi om met de kids te spelen met een gezellig terras in een groene omgeving.

6,0
    voor 1 nacht (op doorreis) o.k.
    • Appartement

1 ober was onvriendelijk/onbeleefd. kamer netjes maar gangen onverzorgd.tapijt overal (op kamer en in gangen) vies. Restaurant geen aanrader.

Ruime kamer, netjes, goed genoeg voor 1 nacht

Heel mooie locatie!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De helft van het personeel was echt niet vriendelijk. De badkamer was niet proper. Het ontbijt was lekker maar niet verzorgd. Zowel waar het ontbijt stond als de tafels.

Heel mooie locatie! Leuke tuin voor de kinderen! Handig dat er een restaurant aan verbonden is. Ruime kamer.

Goede tussenstop op doorreis naar Oostenrijk.
    • Appartement

In het appartement waren geen afwasmiddelen ter beschikking.

We zaten In het appartement naast het hotel, waar we zelf voor ons eten hebben gezorgd. Maar het ontbijt in het hotel was erg goed.

Geweldig! We wilden eigenlijk langer dan 1 nacht blijven. 😄
    • Appartement

Niets, ja de wifi deed het niet deze keer. Ze hadden net een storing maar dat kan gebeuren.

De kamer was boven verwachting. We waren met 3en en er was deze keer een appartement op de begane grond voor ons met aparte slaapkamer en een bed op de slaapbank. En weer heerlijk gegeten voor het 3e jaar op rij. Ook het ontbijt was weer heerlijk! Voor ieder wat wils.

Prima locatie op doorreis
    • Appartement

Geen airco op de kamer,in deze tijd echt een minpunt Slechte Wi-Fi,werd wel aan gewerkt

Super locatie in de bossen Heerlijk avondeten en prima ontbijt Personeel zeer vriendelijk en begaan,)

De ligging, het feit dat we een ruime gezinskamer hadden
    • Appartement

Eigenlijk alleen de kussens. Super zacht, voor onze kids prima maar voor ons te weinig vulling

De ligging, het feit dat we een ruime gezinskamer hadden

net buiten stad, restaurant matig
    • Appartement

restaurant is matig, begrijp niet waarom ze het kulinarium noemen. geluidoverlast van omgeving, motoren en schietvereniging.

locatie net buiten centrum in bosrijk gebied, echter in weekend aan een zijde knallen van schietvereniging en andere zijde veel racende motoren over de weg. ontbijt was goed.

Prima hotel en restaurant voor een heel redelijke prijs.
    • Appartement

Er was weinig ventilatie op de kamer. Er kon wel een raam open maar het hoosde van de regen dus dat was geen goed idee. Geen airco.

Grote kamers, prachtige badkamer, veel ruimte.

Een prima en diervriendelijke tussenstop voor één nacht.

Het personeel straalde niet echt een hartelijke ontvangst uit. De receptionist die ons ontving was nors en deed nauwelijks zijn best om zich verstaanbaar te maken of om ons te verstaan. De ober die onze bestellingen opnam en uitserveerde voor het avondeten was evenmin het zonnetje in huis. Beetje jammer voor zo'n mooie plek.

Het hotel is vanaf de snelweg prima te bereiken en het valt direct op in de beboste omgeving. Wij waren aangenaam verrast door de kamers, die lekker licht, comfortabel en groot genoeg waren om ons en onze twee XXL-honden te herbergen. Vanuit het hotel loop (herstel: klim) je direct de bossen in wat je prachtige plaatjes en uitzichten oplevert. Het eten en het ontbijt gebruikten we op het buitenterras van het hotel, zodat onze honden ook lekker rustig bleven. Hadden we in de ontbijtzaal moeten ontbijten, was het te krap, te warm en te onrustig geweest.

Het hotel ligt prachtig en goed bereikbaar.

Niets. Wij kwamen erg laat aan maar na een telefoontje met t hotel werd het zo geregeld dat we de sleutel konden krijgen bij aankomst. Prima!

Het ontbijt was prima en de kamers waren uitstekend in orde. Erg leuk met balkon en stoelen.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Goed hotel, lekker eten en ontbijt.

Badkamer was nog wel oud, dat geeft niet, maar douchen in een bad blijf ik drama vinden. Wifi gratis, maar geen hoge kwaliteit en niet stabiel. Mede een must voor mijn zaken reis en hierdoor zou ik hotel niet nog een keer boeken. Maakt het je niet uit dan een prima hotel.

Lekker gegeten en ook ontbijt was goed. Kamer was opgeknapt en goede bedden. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Toplocatie onderweg naar de wintersport met prima prijs/kwaliteit verhouding!
    • Appartement

De kamers waren uitstekend en met 2 aan elkaar gekoppelde appartementen bood dat voor ons gezin met 2 kinderen van 14/15 een uitstekende invulling. De keuken was eigenlijk al dicht, toen we na alle files 's avonds aankwamen, maar er werd toch nog iets voor ons klaar gemaakt, zodat een lange dag uitstekend konden afsluiten.

Prima.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamers zijn netjes en schoon maar hier en daar moet er echt wel wat worden opgeknapt of vervangen. Wij waren op doorreis en daarvoor was het hotel prima.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en divers. Daarnaast waren wij echt verrast door de goede prijs/kwaliteit verhouding van het diner in het restaurant van het Hotel. Dit is zeker een aanrader!

Het appartement was ruim opgezet.
    • Appartement

De douche was echt belabberd, een zeer klein koud straaltje. Douchen is geen aanrader. Verder was het erg gedateerd maar een prima hotel voor een tussenovernachting.

Het appartement was ruim opgezet.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Een heerlijke uitvalsbasis voor onze museumbezoeken aan Porsche en Mercedes

Het hoofdkussen, slap en vormeloos. Maar achteraf bleek, dat we dit hadden kunnen melden. Dan was er een andere verstrekt

Er wordt heerlijk eten geserveerd in het restaurant.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Een oase in het bos vlak bij Stuttgart.

De kamer was behoorlijk warm bij aankomst, hoewel ik me ook kan voorstellen dat men dit erg prettig vindt. Ventileren via het balkon gaat echter heel snel.

Het is gezellig binnenkomen. Je voelt je er direct thuis. De receptie is zonder plichtplegingen, je krijgt de tijd om eerst bij te komen van de reis. Er wordt ook direct gevraagd of de reis vermoeiend was en of alles goed gegaan is. Het is een gezellig familie gebeuren, en families komen er ook graag, wat te merken was in het restaurant. Het eten is uitstekend, alles is vers bereid met eerlijke producten. De kamers bevinden zich in een los gebouw iets naar achteren op het terrein. Een erg rustige plek waar het goed slapen is, met een leuk balkon en een rustgevend uitzicht. Dit hotel is direct één van mijn favoriete plekken geworden.

De kwaliteit en grootte van het appartement was goed.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De vloer van het appartement was wat vies.

De kwaliteit en grootte van het appartement was goed. Lekkere douche en we hadden een eigen terrasje met uitzicht op de tuin.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Goed hotel in de bosrijke omgeving van Stuttgart.
    • Appartement

In rekening brengen van parkeerkosten voor deze locatie is opmerkelijk.

Redelijk goed hotel gelegen in bosgebied en op korte afstand (auto) van Stuttgart. Goed ontbijt en makkelijk toegankelijke wifi.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Volgende keer weer.

Geen noemenswaardige minpunten om te vermelden ten opzichte van de prijs. Alleen dunne kussens maar dat hebben veel accommodaties die ik bezocht heb. Volgende keer eigen kussen meenemen.

Keurige accommodatie voor de juiste prijs. Diner en ontbijt prima verzorgd en nette prijs.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Ongewenst en alles behalve culinair.

Het personeelslid welke aanwezig was toen wij gingen inchecken was erg onvriendelijk, niet behulpzaam. Maakte ruzie met de kok. En kibbelde enorm vaak met het ander aanwezig personeel. Meneer was erg sfeerbepalend en behandelde ons erg vreemd. Zoals bijvoorbeeld tijdens het eten zijn hoofd voor onze gezichten houden op zo'n 10 cm afstand en vrij luid roepen alles picobello?! . Wij voelden ons hier door niet op ons gemak en erg onwelkom. Het eten is niet lekker, droog en smaakloos.

Het uitchecken

Zie boven

Wij vonden de matrassen nogal hard, sliepen niet echt lekker en de hoofdkussens waren onhandelbaar groot, het leken wel zitzakken! We waren zeer tevreden over het diner. Ivm dieetbeperkingen gevraagd of daar wat aan gedaan kon worden. Dit was direct geen enkel probleem, er werd verrassend flexibel mee omgegaan. Verrukkelijk gegeten. Dit ervaren wij helaas vaak anders. Daarentegen vonden we het ontbijt minder. De keus was enorm maar de smaken ervan waren minder. Wat warm moest zijn was goed warm maar de rest was bovenmatig koud (waardoor?) bv het fruit gewoon hard, onrijp en smakeloos was en de boter onsmeerbaar.

Totaal verrast door de accommodatie, kamer/appartement super.Bediening sprak gebrekkig Duits, jammer

nvt

Via de mail gevraagd of het mogelijk was om het ontbijt Glutenvrij/Koemelkvrij/Lactose-vrij te eten.Geen probleem er was kaas, melk en brood. Super geregeld! Kamer was bijzonder, schoon en netjes. Via de deur naar de binnentuin, hond helemaal blij en gelukkig!

Een fijne tussenstop op weg naar of van vakantie.
    • Appartement

2 van de 3 personeelsleden waren erg kortaf.

Ruime kamers, goed ontbijt, fijne speelplek in de tuin van de accomedatie. De locatie: in het bos bij prachtig park.

ideaal voor een snelle overnachting in de richting van onze vakantie.
    • Appartement

Sommige auto's stonden lekker breed zodoende je er niet meer tussen kon en zo 2 auto's op 3 plaatsen stonden. Parkeerplek in overvloed wel, maar door het regenweer (bij onze aankomst) wilde iedereen dicht bij de inkom staan natuurlijk.

Zeer openlijk, kwamen vrij laat aan met 2 kinderen en hadden nog niet gegeten. Mochten eerst gaan eten vooraleer we de rest deden zoals inchecken, uitladen,... Kamers waren zeer ruim en goed ingedeeld. Zeer rustig, ook al lag de accommodatie dichtbij een grote weg.

Even uitrusten op weg van Italie naar NL, en door...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het personeel had er maar weinig zin in, waren niet echt vrolijk (op de gastvrouw na) en waren meer met hunzelf bezig dan met hun gasten. Bij het uitchecken stoorde ik de gastheer blijkbaar bij zijn andere werkzaamheden, want alles ging heel kortaf. Ik zei nog vriendelijk Tschuss bij het weggaan, maar toen zat hij alweer met zijn hoofd in de boeken en hij reageerde daar niet eens meer op. Verder was het een dooie boel. In de omgeving niets en op het terras een aantal bejaarden. Verder niets... Misschien een slechte dag getroffen, want er zijn wel faciliteiten voor kinderen en het terras en restaurant zijn groot genoeg voor een man of 150.

Wij hadden een familiekamer, wat in feite 2 geschakelde kamers zijn. Een daarvan is heel ruim, de andere klein, maar bij elkaar genomen heel erg riant! De kamers waren mooi schoon.

ok als doorreis
    • Appartement

service bij avondeten, ober weinig toeschietelijk. Hij wou geen enkele poging doen om iets anders te spreken als Duits, kwam arrogant over in tegenstelling tot vriendelijkheid van ander personeel.

ontbijt gevarieerd, snelle check-in en out

Heerlijk!!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Niets viel tegen. Al zijn er altijd kleine verbeterpuntjes, zoals een vies mes in de la en de gootsteen waarvan de stop vast zat. (Hebben we zelf gefixt)

Mooie kamer, groot genoeg en een mooie badkamer. Goed en vers ontbijt. Avondeten was ook ook lekker. Onze kinderen hebben zich heerlijk vermaakt in de speeltuin en het speelhuisje. De tafeltennistafel en het voetbalveld deden het ook goed bij de kids. Onze dochter was helemaal weg van de geitjes die er zijn.

Wij zijn op terugreis van Italië naar Nederland hier gestopt voor een overnachting. De kids konden h

nvt

Aangezien wij 3 kinderen hebben is het altijd wel een gedoe om een kamer naast elkaar te krijgen waardoor we noodgedwongen opgesplitst overnachten. Dat was hier niet het geval. We hadden een 2 kamers met een gedeelde deur. Ideaal. (wel op voorhand gevraagd of dit mogelijk was en we kregen de dag later de bevestiging dat dit mogelijk was. Echt top. Badkamer van de familiekamer was ook luxe en als bonus zat er een klein keukentje en een magnetron. Kortom geslaagde overnachting.

net niet
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

prullenbakken niet geleegd in de kamer. lege zeepbakjes in de douche en bij de kraan bij het toilet. Spullen van de vorige huurder nog in prullenbak. In het keukentje alleen schoteltjes en geen kopjes

het ontbijt was goed

Familie op doorreis

Onderhoud van de kamers is matig. Kapotte lampen, slechte afwerking van reparaties etc.

Ons verzoek om van kamer te wisselen werd direct gewaardeerd. Ligging voor een nacht op doorreis is prima.

Zou dit hotel niet aanraden qua comfort en hygiene
    • Appartement

De familiekamer was niet goed schoongemaakt, er lag nog veel stof overal en de kamer had wel beter gelucht kunnen worden. De bedden waren smal en de kussens plat.

1 personeelslid was zeer onvriendelijk en vraag me af of de beste man het wel naar zijn zin heeft om in dit hotel te werken. Rest van het personeel was wel vriendelijk en behulpzaam in de omgang.

Zeker geen aanrader

Gelukkig was het maar voor een tussen-overnachting. De Tv stond op een verschrikkelijk slechte plaats, de kamer was gewoon vuil, we moesten van de kamer naar buiten om aan het restaurant en de receptie te komen, wanneer we iets vroegen moesten we het telkens aan iemand anders vragen, zeer beperkt ontbijt, kleine eetruimte ...

We hadden goede Wifi verbinding en een uitzicht op een weide. Dit was waarschijnlijk het meest positieve aan ons verblijf.

Prettig
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Fijne plek voor een doorreis. Vijf minuten van de snelweg maar toch helemaal weg van al het geluid. Mooie tuin, volleybalveldje, speeltuin etc. Ideaal om even de lange autorit te verwerken.

goed voor 1 overnachting
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

hygiëne: haartjes van de vorige reizigers lagen nog in bad de kruimels van de tafels belanden bij de opkuis gewoon op de vloer comfort: tweepersoonsbed met verschillende matrassen van hoogte, dekbed niet comfortabel veel te zwaar

ontbijt was uitgebreid faciliteiten in de kamer

Redelijk
    • Appartement

Kamers niet schoon haren onder bed etc erg jammer want het appartement ziet er op zich mooi uit

Goede ligging ongeveer 5 min vanaf snelweg. Goed ontbijt

Prima doorgangshotel
    • Appartement

Receptie moeilijk te vinden, weinig personeel om te helpen (behalve op het terras), je kan rustig een tijd zoeken voor iemand je aanspreekt en in de ochtend geen bestek (ontbijt was tussen 7 en 10 en wij kwamen om half 9). Om 9 uur werd er weer nieuw klaargelegd.

Goeie ruime familiekamer met heerlijke bedden en schoon en nieuw sanitair. Goede locatie voor op doorreis, gemakkelijk aan te rijden, buiten o.a. voetbalgoaltjes en speeltuin. Ruime parkeerplaats. Het hotel heeft een restaurant met terras erbij waar je gezellig en goed kunt eten. Het ligt wel aan een lokale weg met veel verkeer, maar dat neemt duidelijk na 19.00 uur af en in de avond is het stil dus een goede nachtrust. Snelle afhandeling in de ochtend.

Goed voor een nachtje
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De WiFi was slecht, viel steeds weg Doordat de familiekamer met een gang verbonden was, zat er een bewegingssensor, deze ging vrij snel aan, dit was best vervelend 's nachts

Zeer ruime familiekamer Zag er allemaal netjes en schoon uit Vriendelijk personeel Goede, donkere kamer

Goede locatie voor onderweg

Erg dunne kussens

Vlakbij de snelweg. Leuke buitenruimte met oa zandbak voetbalveldje/volleybalveld en tafelvoetbal. Lekker gegeten in het restaurant. Prima locatie voor onderweg

Erg fijne overnachtingsgelegenheid met kids.
    • Appartement

Bij een niet-rokers kamer is het jammer als je precies boven het terras zit waar volop gerookt wordt. De kamer stond blauw als je de ramen open liet staan. Veel langskomende motoren (herrie) tot in de vroege avond. Lokale specialiteiten (diner) niet om over naar huis te schrijven.

Het ontbijt was mooi uitgebreid, voor ieder wat wils: Taart (!) voor ons zoontje, spek en eieren voor manlief, perfect gekookt eitje voor dochtertje, broodjes met allerlei beleg (zoet en hartig) voor mij, en voor de liefhebber ook ontbijtgranen e.d. Zelfs pannenkoeken! Bedden goed. Fijne speelgelegenheid voor kids die op deze overnachtingslocatie hun energie kwijt moesten (bos, speeltoestellen, geitjes, voetbalveldje). Je kan er tegen schappelijke prijzen ook het avondeten gebruiken.

Was een perfecte tussenstop voor onze terugreis van onze vakantie in Zuid-Europa
    • Appartement

Leuk hotel in groene omgeving. Lekker gegeten in het restaurant bij het hotel. Kamer (familiekamer voor 4 personen) was ruim en de badkamer was duidelijk juist vernieuwd.

Ruime kamer, heel rustige en groene omgeving.
    • Appartement

Matras van de kinderbedden waren veel te hard.

Ruime kamer, heel rustige en groene omgeving. Goed restaurant met goede prijs / kwaliteit verhouding.

Prima locatie onderweg naar Italie,
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Prima locatie onderweg naar Italie, Heel handig is dat we twee kamers hadden, achter een aparte deur op de gang (appartement en een slaapkamer) zodat de kinderen en wij apart konden slapen. Prima ontbijt. Bedden waren goed.

Ideale overnachting voor onderweg
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ideaal voor overnachting onderweg door prachtige bosrijke ligging én heel dicht in buurt van de snelweg. Hoef je drukke stad Stuttgart niet in. En voor 's avonds een gezellig terras.

Een speeltuin voor de kinderen
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Vergane glorie Stuiterbedden Vreselijk warme kamer, geen doortocht mogelijk. Ook geen klimaat koeling Bediening was ons vergeten leek het

Een speeltuin voor de kinderen

Op doorreis naar Italië: superstop om even tot rust te komen!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Aanbevolen restaurant beetje verscholen maar prima voedsel na een dergelijke reis

Praktisch ingesteld, na 12 uur reizen zagen ze dat opfrissen en wat eten beter voor ons was dan de incheckprocedure volledig volgen: zeer gastvrij! Fijne gezinssuite met twee badkamers, handig met kleine kinderen. Mooi uitzicht vanaf het balkon.

Prima hotel. Zowel voor een tussenstop als voor een langer verblijf.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Geen minpunten. Receptie zit in het hoofdgebouw links en niet in het hotel aan de rechterkant maar dat wijst zichzelf.

Zeer gastvrij. Prima kamers en het eten is ronduit goed. En dat alles voor een redelijke prijs. Ligt goed op de route richting Italië, paar kilometer van de snelweg.

Het ontbijt was uitgebreid maar de kwaliteit is matig.
    • Appartement

Het ontbijt was uitgebreid maar de kwaliteit is matig. Personeel is erg zakelijk. Bediening kan de kaart niet uitleggen. Weinig keuze op menukaart en het eten is matig.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Perfecte locatie
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Tijdens het diner werd bij 2 van de 3 personen het hoofdgerecht al geserveerd terwijl de andere persoon nog met het voorgerecht bezig was... dat was jammer. Verder heerlijk gegeten en buiten op terras nog kunnen genieten van ons bakje koffie.

Prima hotel voor 1 overnachting op doorreis. Perfect voor met 3en op de kamer. Zelfde kamer als vorig jaar dus was perfect. Alleen nu een nieuwe badkamer dwz wastafel en wc en douche dus helemaal geweldig! Ontbijt is buffetvorm en je komt niets te kort. S'Avonds ook heerlijk gegeten weer hier. 😃

Slecht
    • Appartement

Het lawaai, uiteindelijk was het een overnachting om de reis weer voort te zetten maar helaas was er een bruiloft gaande waardoor wij de hele nacht tot 03.00 uur hebben wakker gelegen. Gewoon waardeloos.

Het ontbijt!

Prijs-kwaliteit is perfect!

Niet echt negatief, maar het hotel is gelegen naast een weg dat vroeger een 'circuit' is geweest. Op moment dat wij er waren was het erg mooi en warm weer en waren er o.a. veel motorrijders op pad. Dit kan erg luidruchtig zijn. Echter, alleen in de vooravond. Tijdens de nacht hebben we echter geen last ondervonden!!! Qua prijs-kwaliteit verhouding is dit hotel een echte aanrader! Een plek waar je zeker nog eens naar toe gaat!

We hebben dit hotel alleen als tussenstop naar Italië gebruikt. Het buffet-ontbijt is perfect en uitgebreid. Ook dineren is perfect. Erg lekker en voldoende keus. Wij hadden goed weer en dan is het buiten goed toeven. Ruim en lekker terras. Het Hotel is verdeeld over 2 'locaties'. Het 'hoofdgebouw' en een 'bijgebouw'. Het bijgebouw oogt wat moderner, maar het comfort en de kamers zijn verder identiek. Wij hadden erg warm weer en onze ervaring is dat het bijgebouw wat koeler is. (we hebben beiden gehad). Ander voordeel van het bijgebouw is dat dit iets verder van de naastgelegen weg is.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Prima hotel.
    • Appartement

We hebben overnacht op doorreis naar Italië. We hadden een appartement waarbij de 2 kinderen binnen het appartement ook konden slapen. De kinderen hadden wel een week willen blijven. Goede bedden, luxe badkamer, ruim van opzet en lekker gegeten in het hotel. Voor ons ideaal als tussenstop, het was echt even een rustpunt.

Niet boeken!!!!

De rioollucht in de smerige, slecht schoon gemaakte badkamer was verschrikkelijk, het afval achter het gordijn in de hotelkamer was te ranzig voor woorden. De draadloze wifi was alleen in het restaurant te ontvangen... personeel was drukker methet bruiloftsfeest en zijn vaste gasten dan de hotelgasten.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

ok als doorreishotel
    • Appartement

Wij hadden een appartement geboekt voor 4 personen . Er was echter maar 1 dubbelbed. Voor de 2 andere personen was de hoek sofa opgemaakt als bed ! ( geen uittrekbaar bed ).

Het ontbijt was ok. Goede ligging bij doorreis (niet ver van autosnelweg )

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Tegenvaller en foto,s doen het te mooi voorkomen. Het geheel is gedateerd.

Geen Wifi/Internet. Herrie van de nabij gelegen weg. Slechte verlichte parkeerplaats. Rommelig ivm verbouwing.

Stilte snachts. Eten plus bediening goed.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Een prima locatie

Een prima locatie Een goed restaurant Een lekker en gevarieerd ontbijtbuffet.

Netjes verzorgd, goede sfeer, goede voorzieningen op de...

Netjes verzorgd, goede sfeer, goede voorzieningen op de kamers en ruim, hoge kwaliteit van eten.

Aangenaam familiehotel met ruime kamer en parking in de buurt van Stuttgart

Geen airco.

Prijs/kwaliteit zeer ok. Grote familiekamer.

Iedeale doorreis hotel.

We hebben dit hotel geboekt als tussenstop.
    • Appartement

We hebben dit hotel geboekt als tussenstop. Lekker ontbijt, heel lekker avondeten gegeten in het restaurant en een heel ruim appartement.

Pere
    • Appartement

Zeer lekkere keuken in het hotel en zeer vriendelijk personeel !

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Goed eten zowel het avondeten als het ontbijt.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Goed eten zowel het avondeten als het ontbijt. Mooie kamers en goede bedden.