Beoordelingen over Hotel Schlosskrone Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Prinzregentenplatz 4, 87629 Füssen, Duitsland

#21 van de 44 hotels in Füssen

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Het was reusachtig ontspannen!
    • Classic Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden) - Luitpold

Wij werden bijzonder vriendelijk ontvangen na een lange en vermoeiende reis! De receptioniste stelde ons op ons gemak, gaf ons een upgrade, regelde een parkeerplaats in de garage en wenste ons met een brede glimlach een prettig verblijf!

Mooie locatie nabij centrum. Prima hotel met vriendelijk personeel.

Geen

Vriendelijk personeel. Keurig hotel, centraal gelegen. Hond werd vriendelijk bejegend. Eigen parkeerplaats voor de auto. Eigen koffie en theezaak met heerlijk gebak.

Hotel ligt aan 'hoofdstraat' in het dorpje Füssen,...
    • Deluxe Vierpersoonskamer - Herrenchiemsee

Het hotel lag minder idyllisch dan we dachten, namelijk aan straat met verkeer. Wij dachten dat het vrij geïsoleerd lag en hadden daarom ook in het restaurant gereserveerd. Dat is verder prima, maar het hotel ligt dus midden in Füssen, waar tal van eetgelegenheden zijn. Overigens heb je van het verkeer geen last bij het slapen, kamers zijn goed geïsoleerd.

Hotel ligt aan 'hoofdstraat' in het dorpje Füssen, vlak bij kasteel Neuschwanstein. Hotel is vrij groot, van alle gemakken voorzien, met vriendelijk personeel. Geweldig ontbijtbuffet met chocoladefontein (tot vreugde van de kinderen).

Het ontbijt, goede WiFi en airco.

We hadden een kamer voor vier personen. 1 bed waren ze vergeten op te maken. Ze kwamen dit als nog doen. Kamer vond ik wel wat klein voor 4 personen.

Het ontbijt, goede WiFi en airco. Ook lagen de bedden heerlijk.

We werden in de watten gelegd en hebben genoten. Gewoonweg fantastisch hotel!

Mooie en goed uitgeruste kamer en badkamer. Zeer gevarieerd en rijkelijk ontbijt met als extra aardbeien en chocoladefontein! Extraatjes: Mobiele bagagewagentjes om de bagage vanuit de parking mee naar boven te nemen. In de parking waren er emmertjes met borstels voorzien om de ruiten van de wagen te poetsen. Geweldig aanbod en fantastische service. En in de omgeving kan je werelderfgoed bezoeken. Top!

Eentje om te onthouden!
    • Deluxe Familiekamer - Residenz

Super lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. Zalig kamer. Kinderen vonden het leuk. Garage is een plus. Het was onze tussenstop heen en weer, ik had gerust langer willen blijven. Super gezellig hotel en stad!

Te kort
    • Deluxe Familiekamer - Residenz

Alles was top. Mijn zoon zei dat hij terug wilde komen naar dit hotelletje. Propere kamer, mooie badkamer met bad en douche, heel uitgebreid ontbijt, vriendelijke bediening, meteen in centrum Fussen, garage bij accommodatie . Staat voor ons in de top 3 hotelletjes die we de voorbije jaren bezocht hebben.

De kamers waren erg ruim, aparte wc, grote badkamer met bad...

Er lag overal vast tapijt, aan de lift ook met behoorlijk wat vlekken. Ik vind vast tapijt niet hygiënisch. Harde matrassen. De badkamer had een glazen deur/wand, vond ik niet erg prettig. We hadden een parkeerplaats gereserveerd maar de parking was al overboekt ... Mensen die al betaald hadden konden ‘s avonds niet meer in de parking enz.... niet goed georganiseerd, rommelig. Het buffet ontbijt was ok maar voor een 4 sterren hotel niet speciaal goed. De volgende keer zou ik pension buiten Füssen reserveren, in het centrum verblijven vind ik niet meteen een meerwaarde

De kamers waren erg ruim, aparte wc, grote badkamer met bad en douche, radio in de badkamer. Op het 2de verdiep had onze kamer een groot gemeenschappelijk terras

Goed!

Het ondergrondse parking is zooo smal!!! Met grotere auto's heel voorzichtig parkeren!!!

Het legging en ontbijt 👍👍👍 goed gegeten bij Vietnamese restaurant er naast!

Receptie was ronduit onprofessioneel, hotel verder prima

De receptie was onprofessioneel en weinig vriendelijk. Bij inchecken vond de receptioniste het kennelijk belangrijker mijn introductie bot te onderbreken, de telefoon te beantwoorden en daarna een lang gesprek te voeren over een mogelijke boeking en dit zonder enig excuus. Daarna nog wat gedoe of er nu wel of geen ontbijt bij zat en een wel heel plichtmatig en ongeïnteresseerd uitgevoerd incheck proces. Dat maak ik niet vaak mee. Ronduit onbeleefd. Dat maakte een slechte indruk. Bij het uitchecken aangegeven dat de airconditioning condensor een storend borrelend geluid maakt, waardoor je hem in de nacht eigenlijk niet kunt aanzetten. Deze dame was weinig geïnteresseerd, mompelde iets dat het bekend was, geen enkel excuus, geen vraag of we ons verblijf als goed hadden ervaren, en de fout dat ze eerst het bedrag noemde om te betalen. Pas na betaling werd er een rekening uitgeprint. Ronduit onprofessioneel. Jammer, want voor de rest was het prima, maar de receptie is toch het uithangbord van het hotel, het geeft een eerste en laatste indruk. En die was niet best..

Lokatie, schoon en de parkeergarage onder het hotel. Verder de kamer op de vierde verdieping met een gelegenheid buiten te zitten met mooi uitzicht. Zeer goed ontbijt

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Een tractatie

Het enige kleine minpuntje en dat hebben we het hotel al laten weten, zijn de oude versleten handdoeken. Dat past niet bij de geweldige uitstraling en verzorging van dit hotel.

We kregen een ongevraagde upgrading, zo aardig. Prachtige hele ruime kamer met een groot dakterras, heerlijk comfortabel. Ontbijt was royaal en heel goed verzord. En wat een vriendelijk en voorkomend personeel.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Heerlijk ontbijtbuffet, perfecte ligging in het centrum van...
    • Comfort Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden) - Sissi

Heerlijk ontbijtbuffet, perfecte ligging in het centrum van Füssen, mogelijkheid tot ondergronds parkeren. Fantastische patisserie die bij het hotel behoort. Kamers zijn OK, binnen mijn verwachtingen voor deze prijs.

Prima voor een gezin met kids tijdens de feestdagen
    • Suite met Bubbelbad

de dames aan de receptie met hun ellelange teksten bij check-in, inclusief accent of gebrek in engelse taal, dat het water niet weg kon uit het bubbelbad, dat men wel ergens voor de rust zoeker kon melden dat er herrie op het plein in de buurt was op 30 en 31 december. Kan Booking ook iets in betekenen!

Het heerlijke avondeten, het bubbelbad de ruime kamers, de centrale ligging, de exclusieve parkeerruimte, de gevulde minibar.

Geweldige kamer, mooi, ruim.

Parkeergelegenheid is slecht. Beperkt aantal plaatsen in eigen garage. Ik moest in een andere openbare garage parkeren voor een best pittige prijs.

Geweldige kamer, mooi, ruim. Schitterende badkamer.

Oke, maar ff te duur voor wat je krijgt.

Bediening in restaurant was tijdens diner erg amateuristisch. Kwaliteit van het eten past niet bij een 4* hotel. Kamer was erg gedateerd en krap, niet als op de foto's en passend bij de prijs.

Locatie was perfect.

Fijne locatie vlakbij Neuschwanstein

Parkeergarage vereiste goede stuurmanskunsten: erg krap. Airco werkt snachts niet/onvoldoende

Fijne locatie middenin Fussen. Oa neuschwanstein makkelijk te bereiken. Nette kamers.

Prima ligging en faciliteiten
    • Deluxe Vierpersoonskamer - Herrenchiemsee

Zeer toeristisch, alles gericht op Neuschwanstein. Verder had de doucheruimte een glazen deur, net als de douche zelf die niet op slot kon. Ik vind dat vreemd voor een familienamen. De bedden waren redelijk, maar niet fantastisch voor iemand met rugklachten.

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Goed ontbijt, mooie badkamer

Vermeld dat het om huwelijksreis ging, maar werd geen woord over gezegd. Zelfs bij aangeven werd dit gewoon volledig genegeerd. Geen uitleg spa en kwamen erachter dat deze al om 21.00 sluit toen we erom vroegen. Als je laat aankomt en nog moet eten is dit niet haalbaar om gebruik van te maken.

Goed ontbijt, mooie badkamer

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Een geweldige locatie/hotel voor een paar dagen er op uit of als tussenstop.
    • Comfort Tweepersoonskamer - Maximilian

De kamer was op zich goed maar viel qua oppervlakte wat tegen (erg smal) zeker qua prijsstelling dat meer deed verwachten. Tevens zaten wij onder het (schuine) dak.

Het ontbijt maar ook diner was zondermeer goed. Leuk/mooi traditioneel restaurant . De locatie was uitmuntend en goed bereikbaar .

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Ontbijt was erg goed

Ik had op de site aangegeven dat wij met 2 volwassenen en 3 kinderen zouden komen. Toen gaf booking mij een aantal suggesties voor kamers. Ik heb toen op een kamer geklikt, maar bij aankomst bleek dat dit maar voor 4 personen was. De receptionisten was niet erg behulpzaam en licht onvriendelijk. De drie kinderen hebben toen maar samen in een twee persoonsbed geslapen. Ik vind het raar dat booking deze kamer als optie geeft terwijl het niet paste in mijn selectie criteria.

Ontbijt was erg goed

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

De kamer was mooi en de plek, midden in Fussen, op onze...
    • Comfort Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden) - Sissi

Het Italiaanse restaurant was wat ongezellig

De kamer was mooi en de plek, midden in Fussen, op onze route naar Italie, maakt het voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Functioneel voor doorreis, maar op details viel het wat tegen.

Lawaaiige, kleine (familie)kamer (naast de lift) en in 4-sterren hotel verwacht je koffie/thee op de kamer en parkeermogelijkheden niet duidelijk vooraf.

Vriendelijk en behulpzaam personeel en geweldig ontbijt

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

ontbijt

op de foto's was het iets gezelliger dan in werkelijkheid. Restaurant en kamer in verschillende gebouwen die wel binnendoor verbonden waren

ontbijt

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Heel lekker hotel met goede keuken en perfecte ligging!

We hadden een hotel met binnenzwembad via booking.com gezocht, maar er bleek helemaal geen binnenzwembad te zijn... wel een wellness, maar dat is heel iets anders dan zwembad.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Ontbijt goed en meer dan voldoende.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden) - Hohenschwangau

Parking / garage volzet. Geen mogelijkheid om nog te eten in hotel bij aankomst 's avonds.

Ontbijt goed en meer dan voldoende. Kamer zeer ruim.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met Balkon - Linderhof

Kleine kamer tov prijs

Ontbijt was goed , het restaurant voor 'savonds was...

Ontbijt was goed , het restaurant voor 'savonds was minder goed

De centrale ligging plus parking
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon - Linderhof

Diner en wijn prijs kwaliteit verhouding erg slecht. Veel te hoge prijzen ivm wat geserveerd werd

De centrale ligging plus parking

Gezellig stadje!
    • Deluxe Familiekamer - Residenz

Zeer onvriendelijke/onprofessionele service tijdens het ontbijt!

Gezellig stadje!

Het was een zeer aangenaam verblijf

de grootte van de kamer voor 4personen

het ontbijt was heel uitgebreid en superlekker

Het was een fijne tussenstop.
    • Deluxe Familiekamer - Residenz

Het was een fijne tussenstop. Leuke kamer, lekker ontbijt en vriendelijke receptie met leuke tips

Het ontbijt buffet was super zoveel keuze
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 gescheiden bedden - Ludwig

Vond ze bij de receptie beetje kortaf

Het ontbijt buffet was super zoveel keuze

Top hotel

niets viel tegen

Ontbijt was top Vriendelijke medewerkers Mooie kamers

De ligging en de faciliteiten
    • Deluxe Vierpersoonskamer - Herrenchiemsee

Het was erg warm op de kamer en de airco functioneerde niet goed; eerst helemaal niet en daarna met veel lawaai.

De ligging en de faciliteiten

Wij kregen een upgrade en waren zeer tevreden over alles.

Alles was prima.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

De ligging.

De ligging. Verzorgd ontbijt. Mooie kamers.

Zeer goed
    • Deluxe Familiekamer - Residenz

Vriendelijk ontvangst, comfortabele kamer en fantastisch ontbijt.

bediening restaurant

bediening restaurant

Er lagen allemaal haren in bed en het rook niet fris.

Goed verblijf voor een nacht.

Ontbijt was goed,alleen druk bij koffieautomaat.

De hotelkamer

De parkeer gelegenheid.

De hotelkamer

Luxe hotel, prettige prijs.

Toerit naar de garage

Ruim ontbijt, royale kamer, zeer stil.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Fantastisch verblijf

De smalle parkeer plekken

Het prachtige ontbijt en de aangename bedden.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Fijn

Avondeten was van niet heel goed

Kamer

Het eten oudejaarsavond was een absoluut drama, geen enkel gerecht was dan ook maar enigszins lekker

Kamer

Zeer comfortabel hotel aan de rand van het oude centrum

Zeer prettig personeel, mooi hotel, heerlijk ontbijt

Mega!

Voor Wifi ontvangst moesten wij bij de deur aan gang staan, onbegrijpelijk...

Personeel, kamer, ontbijt , netheid, ondergrondse parking, ligging....

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Ontbijt, comfort en locatie

Wifi en directheid van het personeel

Ontbijt, comfort en locatie

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Centrale ligging.

Gehorig

Centrale ligging. Grote kamer.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Super hotel gewoon boeken!

Kamer bed en ontbijt

Totaal ontspannen

Ontbijt was echt perfect, en de accommodatie ook. Ze hebben niet voor niets 4 sterren

Heerlijk, zou terug gaan als ik in de buurt was.
    • Deluxe Familiekamer - Residenz

Ontbijt was voortreffelijk. Kamers fris en schoon. Prima Italiaans restaurant beneden (Chili).

geweldig ontbijt

geweldig ontbijt

Vlotte bediening

Redelijk druk

Vlotte bediening

• Comfort Tweepersoonskamer - Maximilian

Parkeren in de kelder , veel te smalle helling er in en er ook weer aan uit .

Terras

Uitgebreid ontbijt.

Hotel ligt aan drukke weg. Kamer aan achterzijde is een plus (of met raam dicht tegen lawaai).

Uitgebreid ontbijt. Prima kamer met ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

In een woord super

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Viel zwaar tegen, kleine warme kamer, geen airco ( staat wel in folder, website e.d. ), heel druk ve

Alles!

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Mooi hotel, maar dat mag ook wel voor de prijs.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

OK voor kort verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden) - Sissi

Wachttijd bij in- en uitchecken aan de receptie

Ontbijt OK maar verloopt nogal chaotisch

Leuk doorreis hotel met lekker uitgebreid ontbijt

Te kleine badkamer. Winkels op zaterdag gesloten om 16u, dus niet echt shopping mogelijkheid

Supergoed ontbijt en gezelligheid tijdens avond diner.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Tussenstop op vakantie naar ischgl

Locatie en comfort

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

nvt

eigen parkeerplaats

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Prachtig ontbijt, mooie kamers

Receptie niet vriendelijk, parkeren 200m verder lopen kost € 12,=/nacht.

Prachtig ontbijt, mooie kamers

• Junior Suite - Panorama

Heerlijk. Erg druk. Schalen leeg. Tafels niet afgeruimd

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Goed hotel.

Lawaaierig aan de weg. Parkeergarage erg krap en steil.

Goed eten zowel avond als ontbijt. Vriendelijk personeel. Parkeergarage aanwezig.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Goddelijk ontbijt, luxe kamer en gezellig plaatsje

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Ontbijt buffet fantastisch

eigenlijk niets

Ontbijt buffet fantastisch Kamer, bedden en sanitair± ruim, schoon en comfortabel. Rustige kamer (op achterzijde) Parkeren onder het hotel Centraal in Füssen.

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Standaard kamer was ruim genoeg, bedden lagen prima, schoon,...

De garage was erg knap dus een uitdaging om in en uit te rijden, onze kamer lag aan de straatkant waardoor het wat lawaaiig was als het raam open stond.

Standaard kamer was ruim genoeg, bedden lagen prima, schoon, ontbijt genoeg variatie. Een uur voor inchecktijd geboekt dat waas geen probleem. Midden in centrum

• Beoordeeld op: 16 maart 2016

Mooie ruime en schone kamers met een niet al te grote...

Mooie ruime en schone kamers met een niet al te grote badkamer maar wel heel netjes. Ontbijtbufet. Goede basis voor bezienswaardigheden zoals Schloss Neuschwanstein maar ook als overnachtingshotel.

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Ontbijt was prima.

Wij boekten een familiekamer voor één nacht. De familiekamer bleek een tweepersoonskamer met een extra uitklap-bed waar je je kont niet kon keren. Geen balkon. Nog nooit zo duur overnacht in zo'n slechte kamer. Voor een viersterrenhotel kan dit echt niet!

Ontbijt was prima.

Er zijn ook 41 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.