Beoordelingen over Kurpark Hotel Bad Lauchstädt

Parkstraße 15, 06246 Bad Lauchstädt, Duitsland

#1 van de 2 hotels in Bad Lauchstädt

katastrofa

het eten , verschrikkelijk en dekamers waren ontzettend heet , sauna en zonder ergo

de omgeving

Het restaurant, heerlijk gegeten!

De wifi werkte niet

Het restaurant, heerlijk gegeten!

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Goed overnachtingshotel dichtbij de autobaan op weg naar Leipzig/Dresden

geen restaurant

Omdat in het plaatsje het restaurant al gesloten was maakte de receptie extra nog wat belegde broodjes.

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

- Kamer was in orde.

Wat me heel hard tegenviel was dat toen ik de zaterdagavond in het hotel aankwam, de dame die me eerst aansprak, niet vriendelijk was. Was precies tegen haar goesting. Er was een huwelijksfeest aan de gang op het eerste verdiep en ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ze daar tegen haar zin aan het werken was. Het stond op haar gezicht te lezen dat het tegen haar goesting was.

- Kamer was in orde. Enkel de gordijnen mochten nagekeken worden, 1 van de gordijnen hing los en ik kon deze dus niet dichtdoen.Eventjes Mc Gyver gespeeld en heb het probleem dan maar met een stoel opgelost. - Over het bed, de matras was heel goed; - Er was een huwelijksfeest aan de gang in de feestzaal, ik had enorm schrik voor mijn nachtrust. Maar de kamers zijn super geïsoleerd, ik hoorde niets. - De handdoeken zijn superzacht. - Ontbijt was zeker in orde, de dames die in de zaal waren heel vriendelijk. - Er is parking, maar door het huwelijksfeest was die volzet. - Misschien toch ook ergens een aanwijzing plaatsen aan de trappen, waar de kamers zich bevinden. ik moest toch eventjes zoeken. - Maar al bij al is dit voor mij een 3+ hotel.

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

ontvangst

geen internet verbinding, contant afrekenen, geen actuele zenders op tv

ontvangst