Beoordelingen over Hotel La Baia

Moselpromenade 1, 56812 Cochem, Duitsland

#15 van de 32 hotels in Cochem

Heerlijke locatie komen zeker terug

Super ontbijt We werden wakker van de geur van verse broodjes Helaas geen kamer met balkon maar de locatie midden in het centrum is zo goed dat je dat ook niet mist

De eigenaars zijn vriendelijk. Het personeel iets minder. Mooi hotelkamer wel iets te klein. Mooi uitzicht maar het terras was te klein. Ook geen airco. Goed ontbijt.

De locatie De douche De pizza in het restaurant

De locatie is midden in het centrum en uitzicht vanaf het...

Geen mogelijkheid om de fietsen te stallen in/bij het hotel. Bij openstaande ramen heel lawaaierig heel vroeg in de ochtend.

De locatie is midden in het centrum en uitzicht vanaf het balkon op de Moezel.

Hotel in het centrum, dus direct bij de winkels en terrassen.

De keien in de straten. Was slecht lopen. Iedereen had gymschoenen aan. En er werden fietsen in de gangen gestald. Vlak voor de deuren van andere gasten.

Hotel in het centrum, dus direct bij de winkels en terrassen. Hotelkamer ruim en schoon. Vriendelijk personeel.

Door een slapeloze nacht waardeloos.

De kamer had geen airco, hierdoor moesten de ramen open (het was buiten 26 graden) en hier was tot 24:00 een hoop lawaai, ook begon vroeg in de ochtend weer lawaai door het aanleveren van het centrum. Simpelweg een airco plaatsen had voor goede nachtrust gezorgd.

Het zag er netjes uit en alles was schoon.

Geweldig, is echt een aanrader en we komen beslist nog een keer terug!!

Wij hadden een kamer op de 2 etage, wat op zich prima is, maar er is geen lift tot aan de 2de etage. Dat vond ik wel jammer.

Het ontbijt was heerlijk, de kamer was sfeervol ongericht. Het fijne was dat we een balkon hadden, met het uitzicht over de Moezel. Echt geweldig!! de locatie is ook super, meteen in het centrum. Het personeel was ook heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Het verblijf was goed

Dat als je aankomt niet eerst overal moet vragen hoe je naar binnen kunt en uiteindelijk nog zelf het nummer moet bellen wat op de deur staat .

Fijne kamer goed ontbijt.

Heerlijk genieten in een fijn hotel in het mooie Cochem

Het ontbijt was verzorgd en lekker, we vonden echter dat er weinig keus aan brood was. We misten de lekkere Duitse broden.

Zeer grote kamer, vlakbij de lift. Daar ik minder valide ben, was dit zeer handig. Het eten in het restaurant was zeer lekker en door het mooie weer konden we buiten op het mooie terras eten. De eigenares was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Leuk weekendje Moezel.

Het personeel mag wel een beetje vriendelijker zijn, zeker in het restaurant. Het eten is er wel lekker, maar bediening is teleurstellend TV met enkel duitstalige zenders

Prima hotel, goed gelegen in centrum doch rustige, mooie en heel nette kamers. Lekker ontbijt. Op dat gebied zeker een aanrader.

Hotelinfo komt niet overeen met de werkelijkheid

Bij de informatie staat dat je kan inchecken vanaf 13u. Ik kwam aan het hotel omstreeks 15u gepakt en gezakt met de motor. Met als doel, ik lever vlug mijn bagage af, installeer mij in de kamer en ga in de namiddag de stad cochem gaan bezoeken.. Maar voor je aan de ingang van het hotel vindt ben je al 5 minuten kwijt, want die zit goed verstopt tussen 2 restaurants. Eenmaal die ik had gevonden moest je via een lift naar het hotel gaan. Dat was trouwens de enige toegangsweg. 10 minuten heb ik daar staan wachten... tot uiteindelijk mij een ober kwam aanspreken dat ze misschien in pauze zijn en dat ze misschien om 17u30 zullen open doen.... Heb gelijk mijn biezen gepakt en een ander hotel gezocht! Een echt schande!

Als er geen teken van leven wordt gegeven in het Hotel is het moeilijk om iets neer te typen wat me beviel.

Super goede accomadatie aan de Moesel.

Het is een druk punt maar geen problemen mee.

Mooie ruime kamer ( en badkamer) met groot balkon. Het ontbijt iedere ochtend anders en ook prima dineren in het restaurant.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Verwijzing naar de kamer in trappen portaal niet aanwezig zou beter aangegeven kunnen worden.

Kamers schoon en netjes vriendelijk personeel. Uitstekend eten. Nette bediening

Het ontbijt was matig ik hat iets beter verwacht.

Het ontbijt was matig ik hat iets beter verwacht. wat de kamer betreft ,de tv of het bed stond verkeerd .dat was onhandig om naar t v te kijken . Wat de prijs betreft is wat hoog in verhouding met andere hotels in cochem daar we geweest zijn

Goed hotel met mooie verzorgde kamers

Je moet wel goed te been zijn, er is een lift tot op het eerste waar zich het restaurant bevind, maar voor de rest zijn alle kamers te bereiken via de trappen.

Mooie verzorgde kamers met geriefelijk en propere badkamer. Prachtige locatie tegenover de markt en de moezel. Bij de receptie kan je een parkeerkaart verkrijgen voor de parking welke zich op 200 meter bevind. Er Is voldoende keuze bij het ontbijt.

Perfecte ligging .

Manelijk personeel mocht wat vriendelijker overkomen tegenover de klanten . Indien men voor of na openingsuren van het italiaans restaurant naar bovenste verdieping moet , moet men 62 trappen doen , dit ter informatie voor mensen die slecht te been zijn .

Vernieuwde kamers . Locatie was perfect . Ontbijt was goed . WIj hadden kamer 8 , 3de verdieping , kamer zelf is perfect , maar is zonder balkon .

Al met al:.goed bevallen .

Er is geen lift naar de hotelkamers en geen airco,wat op de bovenste etage geen overbodige luxe zou zijn . Laden en lossen 's ochtends vroeg , maar dan zit je wel midden in het centrum .

Ontbijt prima, echter geen verse jusd'orange , jam en yoghurt .Kamers mooi en ruim.

Zalig weekendje genieten aan de Moesel in een héél goed hotel.

Perfecte locatie, winkels vlak om de hoek, zicht op de Moesel. Heerlijk ontbijten op het terras met zicht op Moesel en de burcht. Toen de dienster ons naar het terras zag stappen bij het ontbijt kwam ze dadelijk de couverts naar buiten brengen, erg aangenaam. Prima ontbijt met héél lekker roerei, spek, champignons, ui en courgette, ruime keuze vlees en kaas, confituur, aardbeien, meloen, yoghurt, pistolets, croissants... Tophotel... wij komen hier zeker terug.

De ligging is perfect.

Het personeel is vriendelijk maar wel afstandelijk. Er gaat een lift halverwege maar de rest is trappen lopen. Kom je na 23.00 uur in het hotel dan is de lift dicht en moet je via de achteringang. Wij zaten bovenaan en dat waren 9 trappen. Geen aanrader voor iemand die slecht ter been is.

De ligging is perfect. Je zit er precies in het centrum. Na een paar meter lopen is de bushalte, de boot en gezellige horica gelegenheden. Voor de trein moet je ongeveer 10 min lopen. De auto kun je op een parkeerplaats zetten die 5 minuten lopen van het hotel ligt en 6 euro per dag kost. Het totaal bedrag reken je op de dag van vertrek af dus prima zo.

Mooie omgeving, Beilstein zeker niet vergeten.

Betaling via ideal was door Booking niet doorgegeven aan het hotel wat enige consternatie bij het vertrek gaf.

Kamers zijn voldoende ruim en schoon. Het personeel is zeer correct en vriendelijk. Het restaurant is ook goed.

Superfijn verblijf, niet duur en zeer de moeite waard, een aanrader

Het hoofdkussen, maar dat is vaak in Duitsland ;-)

Het ontbijt was goed, er was voldoende en van alles te krijgen. Broodjes en croissants zelfs warm. 3-persoonskamer erg modern en groot. Uitzicht was zelfs zeer goed, vlak aan de moezel, direct in centrum. Weinig tot geen lawaai gehoord 's avonds/nachts. Je kunt uitstekend dineren in La Bahia, alles wordt vers en zelf bereid gemaakt.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Goed voor kort verblijf, maar niet langer wegens weinig/geen faciliteiten in hotel.

Geen onthaal/receptie: toegang enkel via lift, in- en uitboeken in restaurant, geen gemeenschappelijke ruimte of bar.

Propere, ruime kamers. Ontbijt vrij beperkt, maar wel lekker. Terras van restaurant heeft prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Super verblijf voor een paar dagen.

Gelegen op een erg rumoerig punt qua verkeer en verzamelpunt toeristen. Dit was opgelost met geluidwerende ramen. Maar omdat er geen airco was en de zon er van twee kanten op stond moesten de ramen open wanneer je op de kamer was.

Tijdens het ontbijt werd de kamer gedaan en het leek of je iedere keer een schoon bed had. Midden in Cochem dus alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Het was ok

Veel straatlawaai. Heel veel trappen dus niet toegankelijk voor mensen die niet goed te been zijn . Leeftijdsniveau ligt heel hoog, tussen 65 en 80

Mooie omgeving

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Heel prettig, wel erg druk en toeristisch, we zijn nog een keer verplaatst naar een rustigere plek

Het is lastig parkeren bij het hotel, weinig plekken en alleen betaald. Wel begrijpelijk gezien de centrale drukke ligging. De service van het hotel bestond uit een parkeerbon voor een verderop gelegen parkeerterrein, wel acceptabel.

Ontbijt uitstekend, heerlijke kamer met eigen flink balcon. Het eigen restaurant heel erg goed! We hebben nog een nacht extra bijgeboekt ter plaatse.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

niet voor herhaling vatbaar

onvriendelijk personeel !!!! 20 min moeten wachten aan de balie voor dat er iemand kwam !!!!! geen uitleg gekregen over het hotel !!!! alles zelf moeten uitzoeken !!!! tv was stuk , NIET VOOR HERHALING VATBAAR !!!!

De kamers zijn ruim, goed ingericht met een mooie, moderne...

De hotelkamers zijn alleen via een trap te bereiken. De receptie van het hotel ligt op de tweede etage, tot dat niveau gaat een lift. De kamers liggen op de twee etages daarboven; die zijn alleen via een trap bereikbaar.

De kamers zijn ruim, goed ingericht met een mooie, moderne badkamer. Alles wordt keurig schoongehouden. Het hotel biedt een goed voorzien ontbijtbuffet en beschikt over een prima restaurant met een brede menukaart. Uiteraard pizza's, ook vleesgerechten. Ligging van het hotel aan de rand van het toeristische centrum van Cochem. Prima vertrekpunt voor auto-, motor-, fiets- en wandeltochten.

Super verblijf

Niks.....

Het ontbijt was in orde. Kamers heel netjes en modern. Niks op aan te merken. We zouden zeker terug gaan en kunnen dit hotel zeker aanraden. In het restaurant hebben ze heerlijke pizza !

Het verblijf zelf was een echte meevaller, mooi weer gehad!

De bereikbaarheid van de kamers, veel trappen, niveauverschillen. De lift is overdag meerdere uren buiten werking. Voor oudere mensen, minder beweeglijke mensen niet zo aangewezen. We waren niet op de hoogte van het ongemak, gelijkvloerse kamers misschien een oplossing

Ontbijt degelijk, geen gewoon bruin wit brood

Bij ons volgende bezoek aan Cochem zou ik dit hotel zeker terug nemen.

Parkeergelegenheid nogal redelijk ver afgelegen en mochten ook niet blijven staan na uitchecken hotel, zelfs niet tegen bijbetaling.

Mooie kamers, goed gevuld ontbijt, vriendelijk personeel en goed gelegen.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Goed hotel op mooie centrale locatie

Prima kamer, niet erg luxe maar ruim voldoende, goede bedden. Leuk uitzicht over moezel en plein aan de zijkant. Goed uitgebreid ontbijt. Super ligging.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Een prachtige comfortabele kamer, maar met een mager ontbijt!

Ontbijt viel een beetje tegen. Wij zijn gewend om overal scrumbled eggs onbeperkt te kunnen pakken, maar dat was niet het geval... Ook met het overige beleg weinig keus!

Prachtige kamer met een fantastisch uitzicht, en ook de badkamer was echt fantastisch!! De bedden waren ook heerlijk!

Prima kamers,

Prima kamers, Prima ontbijt Vriendelijk en adequaat personeel

het ontbijt was uitgebreid en heerlijk vers, nette kamer en...

niet geschikt voor minder valide na de 2de etage geen lift meer,

het ontbijt was uitgebreid en heerlijk vers, nette kamer en sanitair

Voor herhaling vatbaar!

Zeer mooie kamer en badkamer, mooi uitzicht vanop balkon, fantastisch ontbijt!

Uitzicht vanuit de kamer.

Geen airco.

Uitzicht vanuit de kamer.

7/10

Het personeel was niet echt vriendelijk .

Het ontbijt was goed , de matras en bedkussens waren slecht .

zeer aangenaam

lekker ontbijt zeer ruime kamer vriendelijk personeel alles proper en net

Prachtig groot terras

Het lawaai

Prachtig groot terras

Fijn ik wou dat ik dit hotel eerder ontdekt had

iets beter ontbijt op tijd aanullen

de kamer was geweldig

goed hotel , goede ligging aan de moezel, kom zeker nog een keer terug

Het vele trappen lopen- De broodjes bij het ontbijt waren erg klein-weinig witte broodjes

Schone kamer-uitzicht op de Moezel-weinig last van lawaai

perfecte lokatie met professionele service

Lokatie helemaal goed, mooi uitzicht op de Moezel.

Prima verblijf hartje centrum

Nette kamer, ontbijt was goed. Behulpzaam personeel. Hartje centrum, alles op loopafstand.

Verblijf op een toplocatie in het centrum met een geweldig restaurant erbij.

Geen airco aanwezig.

De locatie van dit hotel is super en het restaurant wat er bij hoort serveert heerlijk Italiaans eten.

Overheerlijk ontbijt.

Overheerlijk ontbijt. Geweldige nette kamer. Vlak in het centrum en toch rustige omgeving.

Mooie nette kamer en heel fijn en spontaan personeel

Goed en gezellig hotel waar het personeel heel aardig was en alles zag er schoon en verzorgt uit.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Mooi hotel in het centrum

Veel trappen op

In het centrum

• Beoordeeld op: 24 december 2017

De aankomst was vanaf 15:30 en we kwamen om 16 uur en deur...

De aankomst was vanaf 15:30 en we kwamen om 16 uur en deur was tot 17:30! Dat is de na deel!

Schoon en goede accommodatie en locatie

Contact met hotel ver beneden de maat

Schoon en goede accommodatie en locatie

We hebben erg genoten mooie kamer.

We hebben erg genoten mooie kamer. Prettige ontvangst

Perfect hotel in centrum Cochem.

Ligging van het hotel midden in het centrum en je kunt heerlijk eten in het restaurant La Baia.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Kawwai snachts

Kawwai snachts

Hun bereikbaarheid, en administratie

Ontbijt goed

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Kwaliteit prijs is goed. Opmerkelijk is dat ik boek en bevestig krijg voor een 1 pers.

Locatie erg rumoerig

Zuiver en schoon

Algemeen ok, uitstekend ontbijt, zeer vriendelijk personeel.

Geluidshinder van terras net onder het raam v d slaapkamer. 4de verdiep zonder lift.

Algemeen ok, uitstekend ontbijt, zeer vriendelijk personeel.

Locatie van het hotel

Aanduiding ingang hotel. Lawaaierige kamer gelegen onder het restaurant en naast lift.

Locatie van het hotel

Goed gelegen nabij stadscentrum, mooie schone kamers!

Gastvrijheid personeel

Zeer nette, nieuwe kamers, prima verzorgd!

Prima ligging t.o.v. winkels en restaurants.

Vriendelijkheid, bediening.

De ligging.

Prima ligging. Heerlijk centraal in het centrum. Goed italiaans restaurant in hotel zelf en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

aanrader

prima kamer en ontbijt. zalig dineren op groot terras met mooi uitzicht

De ligging en het restaurant waren prima

De ligging en het restaurant waren prima

Het ontbijt was lekker.

De kamer was vuil van zo veel stof en geen airco en geen extra kussen

Het ontbijt was lekker.in de kamer had een mini bar

prijs kwaliteit goed maar geen lift geen fitness geen zwembad

toegang naar kamers

aangenaam personeel netheid locatie

Zeer goed

S.nachts beetje veel lawaai buiten

Zeer goed

De moeite waard! 😄

Het hotel was in orde ! Mooi! Ontbijt lekker, vriendelijk en netjes. Het is voor herhaling vatbaar. We zijn tevreden 😄

prima hotel, gewoon okay

nogal onpersoonlijk. foto's geven indruk van eer sfeer. veel verkeer

prima hotel, gewoon okay

Propere kamers,niet veel lawaai,vlak in het centrum

Ontvangst,toegang tot hotel

Propere kamers,niet veel lawaai,vlak in het centrum

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

was prima

s"morgens om 6 uur veel lawaai buiten.

het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Kamers waren en het ontbijt was uit stekendalles was

Alles was alleen het wasj net voor het hooghseizoen dus was stil savonds in de stad

Kamers waren en het ontbijt was uit stekendalles was

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

goed hotel in het centrum waar je uitstekend kunt eten.

Je kunt er heerlijk dineren

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Parkerplaats ver weg.

Parkerplaats ver weg. Kamers boven Pizzeria.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

een goed hotel met een goede keuken

verwijzing naar kamers in het hotel

goede kamers

parkeren. (maar is lastig te realiseren)

De ligging en het balkon

Zalig verblijf, zeer fijne mensen, lekker eten.

Superheerlijke ligging, zalige bedden, top ontbijt! Graag nog een keer!

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

onbijt heerlijk , kamers dik in orde