Beoordelingen over Land-gut-Hotel Höhengasthof Adler Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Fohrenbühl 1, 78730 Lauterbach, Duitsland

#3 van de 9 hotels in Lauterbach

9,8

blij dat we hier waren
    • Tweepersoonskamer met Balkon

het ontbijt was compleet, het personeel en uitbaters zijn super vriendelijk, de kamer voldoet aan alles wat we nodig hebben, wifi, alles zeer hygiënisch, grote parking, zeer uitgebreide echt Duitse keuken alles zelf gemaakt,

Prima locatie met lekker eten.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Kamers zijn wat aan de kleine kant, maar weel schoon.

Prima ontbijt met naar keuze roerei of gekookt ei. Locatie is ideaal om wandelingen of fietstochten te maken. Restaurant is echt top, geen uitgebreide kaart maar wel met smaak bereid door Italiaanse kok. Alles wordt ter plaatse vers gemaakt, geen opgewarmde halffabrikaten. Personeel is erg vriendelijk en geeft het gevoel dat je welkom bent.

Goede kwaliteien ,goede bezorging. en mooie streek om te verblijven en rustig.

Alles was uitstekend van ontbijt tot avondeten. Personeel was zekers vriendelijk en behulpzaam. Parkeren was geen probleem. Voor ons en mijn vrienden, zekers een goeie 9 waard. Wij gaan er zekers nog terug.

Oubollige familiezaak met dito keuken in "the middle of nowhere".
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De wifi werkte niet, noch op de kamer, noch onmiddellijk onder de router. Eenvoudige mails zonder bijlage versturen lukte niet, websites raadplegen ook niet. Heb dit gemeld en getoond, maar men bleef volhouden dat dit bij alle andere klanten wel werkte. De volgende dagen werden we hierover telkens aangesproken, hetgeen enorm stoorde.

Een geweldige week ondanks het iets mindere weer

Bar sluit vrij vroeg(21.30u) 4.60 € voor een dubbele espresso is toch wat overdreven als men er in de buurt slechts 2.30 € voor betaalt.een cocktail kost er evenveel.

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet met elke dag vers fruit en eiergerecht naar keuze. Zeer vriendelijke gastvrouw en personeel. Afgesloten garage voor het stallen van onze motoren.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Hier word gastvrijheid nog met hoofdletters geschreven.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het hotel ligt "in the middle of nowhere" en de WiFi kan wel beter.

Hier word gastvrijheid nog met hoofdletters geschreven. Wat een ongelofelijk vriendelijke mensen. Ik kwam in de stromende regen aan en werd gelijk een handdoek geregeld. De motor kon in een afgesloten garage. Prima kamer met balkon. Heerlijk diner en uitgebreid ontbijtbuffet. Allemaal lokale producten die ambachtelijk bereid worden. Top! Ik kom zeker nog eens weer.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

goed nachtrust gehad en lekker gegeten.

Bij het boeken heb ik 2 twee persoonskamers geboekt en vier namen opgegeven. Ter plaatse bleek ik volgens het hotel 2 eenpersoons kamer te hebben geboekt. De prijs was 194 ipv 109 euro. Op dat moment is er geen alternatief en voldoet het niet aan je verwachting, hoe goed het hotel ook verder is. Het vertrouwen in het boeken via booking.com is hierdoor minder groot .

goed nachtrust gehad en lekker gegeten.

doorreis

ontbijt goed kamers goede eten zeer goed

het was een prettige kennismaking met dit hotel

ja ontbijt en kamers uitstekend. voor ons was de ligging iets minder maar voor wandelaars perfect

Zeer goed en goedkoop

Geen lift

De schoonheid , vriendelijkheid en de menu kaart

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Zeer goede gasthof, zeer vriendelijk personeel, lekker eten, rustige en mooie ligging.

Zeer uitgebreid ontbijt met uitstekende plaatselijke ambachtelijke producten. Rustige en mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Fantastich
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Fantastische locatie en het verblijf in het Hotel was super

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Vriendelijkheid van het personeel.

Vriendelijkheid van het personeel. Uitstekende keuken. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

rust en heerlijk eten

Het eten, de vriendelijke mensen en de omgeving

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

de familie die het hotel runt en het overige personeel zijn...

de familie die het hotel runt en het overige personeel zijn allemaal heel vriendelijk en gezellig, en het eten is uitstekend.Het ontbreekt je aan niets.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Heel vriendelijk personeel, gasthof wordt nog door de...

Heel vriendelijk personeel, gasthof wordt nog door de familie gerund en uitgebaat, wat niet zo zakelijk is. Heel familiair.