Beoordelingen over Landgasthaus Alter Posthof

Hunsrückhöhenstraße 3, 56283 Halsenbach, Duitsland

#1 van de 3 hotels in Halsenbach

Heerlijk ruim appartement
    • Superior Familiekamer 6 Volwassenen

Ruime en nette familiekamer met 3x 2-persoonsbed en 1x 1-persoonsbed. Er is een aparte slaapkamer (stond niet op booking.com vermeld). Ook uitgebreide zitmogelijkheden (banken en stoelen). Zeker ook prima voor langer verblijf (wij waren er maar 1 nacht). Uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijke gastheer en -dame.

fantastisch

We hadden een super ruime kamer met bed, bank, grote douche met bad en aparte douche. Personeel was vriendelijk en er is een mooie tuin met zitjes, schommelbank en speeltuin. Avondeten was erg goed en ontbijt ook.

Precies wat we nodig hadden

Bed had beter gekund, geen wifibereik op de kamer

Zeer vriendelijk personeel, snelle service, heerlijk eten, top ontbijt, gezellig ingericht en superlocatie als je op doorreis bent

Heerlijk hotel, gastvrij onthaald

Heerlijk hotel. Heel gastvrije onthaal, ongedwongen sfeer. Erg lekker gegeten in biergarten. Bijzonder vriendelijk voor onze hond, met prima wandelpaden vanuit hotel. Erg ruime kamers met groot balkon. Een ontbijt waar echt niets ontbrak, enorm veel keus. Kortom: genoten van deze tussenstop. Absolute aanrader, wij komen terug

Aanrader ondanks geluidsoverlast verkeer

Gasthaus ligt langs drukke doorgaande weg, veel geluid van verkeer savonds /smorgens vroeg. verder echt een super locatie.

Fantastische ontbijt, heerlijke eten.

Vies hotel. Eens maar nooit meer.

Het is een oud hotel op zich niet erg maar het was erg vies. Kapotte lakens kapotte handdoeken. Een krakend bed. Overal stof en spinnewebben. Erg onhygiënische.

Het ontbijt was prima en het restaurant ook prima.

De vriendelijke ontvangst en de wil om speciaal voor ons het...
    • Deluxe Familiekamer

De mindere afwerking van ern kamer die op het eerste zicht knap lijkt. Een kast met kapotte achterwand, geen afsluitdop in de lavabo...

De vriendelijke ontvangst en de wil om speciaal voor ons het ontbijt vroeger te serveren

Heerlijk voor een rustige overnachting onderweg.

Geen.

Fijne kamer voor weinig geld. Goed geïsoleerde ramen waardoor we niets van de weg hebben gehoord. Goed restaurant met dezelfde goede prijs/kwaliteitsverhouding als het Hotel.

Uitstekend hotel voor doorreis.

Uitstekend hotel voor doorreis. Fijne, schone en ruime kamer. Zeer mooie badkamer. Mogelijkheid voor diner, goede prijs/kwaliteit. Gezellige ambiance om ‘s avonds nog een drankje te doen. Ontbijt uitstekend met ruime keuzemogelijkheden. Ik zou zo weer boeken.

Uitstekend verblijf in alle opzichten.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ik weet geen verbeterpunten te verzinnen....

Uitstekend ontbijt, grote familiekamer voor het gezin. Ook het diner is uitstekend. Vriendelijk, behulpzaam personeel.

Super overnachting gehad

Alleen het bed omdat wij rugpatienten zijn was het te zacht voor ons

Kamer was heel mooi met een prachtige badkamer en fijn balkon Eten was uitstekend, zowel het avondeten als het ontbijt. Zeer vriendelijk personeel en echt gastvrij ontvangen

Goed hotel in leuk dorpje

Het matras vond ik wat te zacht, maar dat is puur persoonlijk. Doet verder niets af aan het hotel.

Niet een heel uitgebreid, maar wel een goed en ruim voldoende ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Prima hotel met ruime kamers en goede service.
    • Deluxe Familiekamer

Er zijn in zo'n druk weekend wel wat weinig parkeerplekken.

Vriendelijke ontvangst. We kwamen laat aan, maar alles werd netjes voor ons geregeld. De extra persoon was door Booking niet goed doorgekomen, maar ze maakten gelijk een extra bed op. We hebben de volgende ochtend heerlijk ontbeten en zijn tevreden aan de rest van onze reis begonnen.

goede prijs kwaliteit verhouding
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Onze dochter was jarig en hier werd goed op ingespeeld. We kregen een mooie kamer en bij het avond eten was de tafel extra mooi gedekt. We zijn hier al 3 keer geweest op doorreis naar de wintersport. Een leuk hotel met vriendelijke mensen en goed eten.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Goede ligging ten opzichte van de snelweg

We werden heel vriendelijk ontvangen door de vrouw achter de balie die ons niet had verwacht. Ik had mij namelijk vergist in de datum van aankomst. Gelukkig was er tijdens onze komst nog een kamer vrij. Deze werd lachend gegeven en de andere reservering werd zonder kosten geannuleerd. Heel fijn!

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Het bijvullen van het ontbijtbuffet. De vleeswaren waren al bijna op. Maar men vroeg wel heel vriendelijk of we nog iets nodig hadden, dus we hadden het kunnen zeggen of vragen.

vriendelijke mensen

Fijn verblijf met persoonlijke ontvangst en veel gastvrijheid.

Kleinigheidje: iets meer verlichting bij de garderobekast zou fijn zijn.

Prijs/kwaliteit uitstekend. De kamers zijn basic ingericht, maar ruim. De bedden zijn prima, de badkamer netjes, fris en schoon. Het ontbijt is uitstekend, alles vers. Echt top! Bonus vonden wij het restaurant waar we 's avonds relaxed konden eten met een lekker wijntje erbij. Qua locatie iets buiten het dorp gelegen, maar voor ons was het uitstekend. De gastvrijheid van de eigenaresse maakt dat we graag nog eens terug komen.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Prima locatie voor een tussenstop!

Werkelijk geen tegenvallers

De gastheer en de gastvrouw waren zeer vriendelijk en ook flexibel voor wat betreft de aankomsttijd. De lFamikiekamer was werkelijk prima en de grote verrassing was een zeer uitgebreid en lekker ontbijt!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Goede lokatie, lekker eten.
    • Superior Familiekamer 6 Volwassenen

Perfect gelegen vlak aan de autobahn voor onze reis van Groningen naar Bern. In de avond een lekkere en betaalbare schnitzel in het restaurant beneden, daarna een goede nacht, en de volgende ochtend een keurig ontbijtbuffet. Aanrader!

Prima hotel n voor onderweg

Het bed kraakte al als ik adem haalde! Kamer 10 was dat.

Je kan er s avonds voor weinig geld eten en de huiswijn is prima. Hoofdgerecht rond de 10 euro, met salade en frietjes:)

eeste en laatste keer

Kamer: grote vlekken op de vloer. Douche: ging steeds van heet naar koud. Eten: erg matig en je bord werd al weggehaald terwijl de ander nog zat te eten. Personeel was niet erg gastvrij en stug.

Ontbijt was een goede prijs kwaliteitsverhouding.

Uitstekend overnachtingsadres

- Uitstekende avond maaltijd voor lage prijs - Prima ontbijtbuffet met een ruim assortiment - Ruime kamer en een grote fraaie gerenoveerde badkamer - WiFi prima

Prima verblijf ineen rustige omgeving.

Vriendelijkheid eigenaren. Bijzonder hulpvaardig. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Heerlijk gegeten en prima ontbijt. Bij goed weer is er een biergarten aanwezig. Alle benodigdheden zijn aanwezig. Hoeft de locatie niet meer te verlaten om elders iets te eten of te drinken.

Comfort kan beter

het 2p bed had een 2p matras die echt aan vervanging toe was, ik heb geen oog dicht gedaan.

schone en zeer grote kamer, het hotel ligt redelijk dicht bij de autobaan, dus handig voor op doorreis.

Wederom prima tussenstop op weg naar huis, maar hotel heeft een update nodig
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 3 Kinderen)

Ontbijt kan gevarieerder. Croissants waren veel te hard en aangebrand. Het valt me op dat het laminaat van een van de kamers niet volledig was voorgelegd. Had ik er last van? Nee, maar het komt slordig over. Wifi is niet goed. Dit had ik in mijn vorige recensie al een keer genoemd, het is niet verbeterd. Het is zo jammer dat een hotel blijkbaar niets doet aan de feedback van hun klanten. Het hotel is qua styling ook gedateerd. Een frissere look zou het hotel aangenamer maken. De biergarten is een allegaartje. Voor het lekker zitten in de tuin maakt het niets uit, wel voor de beleving.

Dit hotel is voor zijn prijs en wat het biedt gewoon prima. Kamer is op orde, douche en toilet schoon en groot. Personeel is vriendelijk, ook al kwamen we laat aan. Er was nog ruimte om een lekker groot glas bier te schenken.

Dichtbij de snelweg gelegen dus ideaal voor een overnachting...

Voor onze kamer moest je een gammele brandtrap op wat niet handig is met een 2 jarige. Verder vonden wij het een beetje vies en oudbollig. Kamer was overigens wel schoon

Dichtbij de snelweg gelegen dus ideaal voor een overnachting op doorreis. Verder is prijs kwaliteit in orde.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

minst van elle geboekte hotels
    • Superior Familiekamer 6 Volwassenen

niemand daar aanwezig bij aankomst, was rustdag en dat kan toch niet voor een hotel. Veel nachtlawaai van aangrenzende kamer (radio bleef de hele nacht spelen) en van bovenliggende logees. (veel rond geloop en contactgeluiden) Ontbijt was echt minimum wat verwacht kon worden. Hotel is geen aanbeveling waard

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Mooie grote kamer, maar met krakende bedden
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Toen we aankwamen bleek het zgn ruhetag en was het restaurant in het hotel niet open. Wel handig om dat in de advertentie te vermelden We kregen de sleutel van de kamer en succes

Mooie grote kamer, maar met krakende bedden

Erg prettig. Moderne kamer met voldoende facaliteiten.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We ontdekte 's ochtends bij vertrek een paar zilvervisjes op de kamer.

We hebben een gratis upgrade gekregen naar een zes persoons appartement ipv een gezinskamer, vanwege een grote groep mensen die kwam eten. De eigenares gaf aan dat het vanwege geluid van de groep voor ons en de kinderen prettiger was om iets verderop naast het hotel te slapen. Zeer hoe geregeld dus!

Kort, gezellig en lekker gegeten.

Het weer. Het was erg regenachtig. Het hotel ligt aan een drukke weg en er was geen groene thee.

De mooie ruime kamers en de outdoor pooltafel in de prachtige biergarten

De prijs kwaliteit in combinatie met een geweldige ontvangst...
    • Superior Familiekamer 6 Volwassenen

Heb niets negatiefs te melden

De prijs kwaliteit in combinatie met een geweldige ontvangst heerlijk eten en ontbijt maakt het helemaal af daarnaast is de omgeving ook nog eens top

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Comfortabel en goedkoop
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Geen lift, dus 3 trappen op met je koffer.

Zeer ruime, comfortabele gezinskamer, mooie badkamer. Prima restaurant en goedkoop. Uitstekend, uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

was heel aangenaam, goed vertoeven.

de weg, verkeer, was nogal druk, maar dat neemt niet weg, dat we goed geslapen hebben

prettige ontvangst, mooie kamer met balkon...mooi sanitair, heerlijk ontbijt met extra aandacht voor de gasten, goede bedden. kortom, een heel goed onderkomen..

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Wij hadden een geweldig mooie kamer.

Geen minpunten. Maar kunnen geen oordeel geven over omgeving, wij gebruikte Dit hotel voor doorreis.

Wij hadden een geweldig mooie kamer.met goede mooie goedwerkende douche. Wel beetje mazzel dat we de familiekaner kregen. Ontbijt was zeer uitgebreid en heel goed verzorgd. Eigenaars zijn heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Leuke tussenstop op weg naar het zuiden.

Blijkbaar moesten we de accommodatie verwittigen hoe laat we zouden aankomen, ongeveer 30 min. voor aankomsttijd. (Wij zijn pas om 23.00u aangekomen). Dat wisten we niet maar we zijn toch goed ontvangen.

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij waren op doorreis.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Goed overnachtingshotel.

De hoofdkussens van de bedden waren erg dun. Gelukkig hadden we onze eigen kussens bij.

Het ontbijt was goed en ruim voorzien. We kregen zelfs nog een vers gebakken ei. Top. Kamers ook goed, ruim en netjes.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Ideale tussenstop
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Met een verouderde navigatie kun je beter de coördinator invoeren aangezien het adres in een straat van 15 km 5 keer voorkomt. Het beste is om rechtstreeks naar het dorp te rijden. Je kan het dan niet missen.

Zeer ruime kamers. Wij hadden de familie-kamer voor drie personen geboekt maar er waren zes slaapplaatsen. In tegenstelling tot eerdere beoordelingen, was het ontbijt uitgebreid. Het personeel sprak ook goed Engels. Veel buitenspeelruimte voor (jonge) kinderen. Prima restaurant voor ieder budget.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Een gemoedelijk overnachtingsadres met heerlijk eten voor een vriendelijke prijs.

Geen klachten.

We kwamen pas om 20:45 aan maar we konden nog een heerlijk gutbürgerliches Abendmahl krijgen. Vers saladebuffet en heerlijke wildschotel, schnitzels en cordonbleu. En dat voor een heel vriendelijke prijs! Je zit in een gemoedelijke Gaststube met karakteristieke houten banken. De bediening is heel vriendelijk. We sliepen in een Familienzimmer met twee 2-persoonsslaapkamers. Goede bedden, de badkamer was gerenoveerd. Een vrolijke inrichting en comfortabel. Het hotel is op ca 10 minuten rijden van de Autobahn gelegen en de volgende dag rijd je weer vlot naar de snelweg. Prima adres op doorreis.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Dichtbij de snelweg lekker eten en slapen.

De wifi werkte matig.

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Het eten was voor weinig geld buitengewoon. Zowel het avondeten als het uitgebreide ontbijt. Ontzettend aardige mensen. Lekker dicht bij de snelweg.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Heerlijk hotel, gastvrij en heerlijk ontbijt en avondeten

Niets viel tegen

We hadden hier op de terugreis voor 1 nacht geboekt en we werden zeer aangenaam verrast. We werden gastvrij ontvangen en kregen een ruime (familie)kamer met een mooie nieuw gerenoveerde badkamer. Vervolgens konden we beneden in het restaurant meteen een hapje eten en dat was werkelijk voortreffelijk, zowel het voor- het hoofd- als het nagerecht! Na vervolgens een nacht heerlijk geslapen te hebben volgde ook nog eens een uitgebreid ontbijt. Het was echt heerlijk en wij komen dan ook graag nog eens terug, al is het alleen maar om er te gaan eten!

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Goed onderkomen tijdens terugreis naar NL.

Geen minpunten.

Locatie is heel goed voor als je op doorreis bent, niet heel ver van de Linksrheinische autobahn, makkelijk aan te rijden. De accommodatie was prima, ruime kamer, goede bedden, schoon sanitairen en het ontbijt was gevarieerd en ruim voldoende. Het avondeten in het bijbehorende restaurant had een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Fijne kamer en ontbijt. Goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

onze kamer lag wat gehorig boven het restaurant

Voor een beschaafde prijs een mooie grote kamer met een goed ontbijt. Leuk terras met speelmogelijkheden voor de kinderen

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Prima prijs / kwaliteit verhouding.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Locatie is redelijk gedateerd alhoewel de familiekamer er nog redelijk bij staat. Ligt direct naast een doorgaande weg en in combinatie met de slechte isolatie / geen rolluiken erg gehorig.

Prima prijs / kwaliteit verhouding. Ruime familiekamer ideaal voor gezinnen op doorreis. Het ontbijt was uitgebreid en goed.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Eten, personeel prima.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Appartement met erge kraakvloer, verschrikkelijk. 1 raam in een groot appartement zonder airco met 35 graden is dramatisch. Bedden erg slecht. Geen 90 euro waard.

Eten, personeel prima.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Weg van de snelweg een prima overnachtingplek
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 3 Kinderen)

Ontbijt vanaf 8:00 uur als je vroeg weer door wil.

Goede bedden en en prima ontbijt. Ook de mogelijkheid tot avondmaaltijd voor een prima prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Prima verblijf voor 1 nacht, fijne tuin voor de kinderen in een mooie omgeving
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Met een brandtrap naar je kamer is wat apart en de houten vloer kraakte ontzettend bij iedere stap die je zette...

Goed ontbijt, fijne speeltuin, nette badkamer!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Goed hotel, mooi gelegen, vriendelijke uitbaters, voor ons een aanrader met jonge kinderen
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

ontvangst van de wifi viel tegen vanwege de ligging van onze kamer (bovenaan het bijgebouw)

Vriendelijke eigenaars, mooi verzorgd ontbijt met ruime keuze.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Zeker voor herhaling vatbaar en een echte aanrader voor gezinnen
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De vloer kraakte erg waardoor je amper durfte te lopen in de avond voor de onder buren

Heerlijke grote familiekamer met perfecte douche, zeer vriendelijke mensen en een goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Schone en ruime accommodatie voor weinig geld.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt was OK, maar minimaal voor Duitse begrippen. Werd wel speciaal eitje gebakken.

Mooi opgeknapte en zeer royale familiekamer met zeer betaalbare minibar (ideaal bij late aankomst) en ruime en zeer compleet uitgeruste badkamer (incl. bad en douche). Mooie biergarten met ruimte en vertier voor de kinderen.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Super verblijf voor onderweg!

Geen minpunten

Goed bereikbaar via de snelweg, we hadden een familiekamer met super zithoek en prachtige badkamer met ligbad en stortdouche. Ontbijt was ook super keuze uit gebakken of gekookte eieren gemaakt naar wens (hard/zacht) zeker een aanrader

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Prima hotel voor overnachting
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 3 Kinderen)

Het hotel is schoon, maar wel verouderd. De mensen doen wel hun best om er iets van te maken.

Prima hotel voor een overnachting. Gezellig restaurant met een uitgebreide kaart en zeer goed geprijsd. Goed ontbijt. Hotel wordt gerund door een familie en zijn vriendelijk.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

ideaal adres voor tussenstop

Door de files, kwamen wij pas om 21u toe. De keuken was dan al dicht. Dit viel een beetje tegen. Ook in het naburige hotel was er geen eten meer te verkrijgen.

Ruime, nette kamer. Ontbijt was in orde. Wij waren op terugreis van Oostenrijk naar België, ideaal niet ver van de autostrade.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Grote kamer en niet duur.

Spijtig van de wenteltrap.

Goed gelege aan snelweg. Zeer vriendelijk onthaald. Grote kamer, helaas wel een wenteltrap omhoog wat moeilijker zal zijn voor mensen minder goed te been. Je kan hier ook wat eten en drinken.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Vriendelijke mensen

De bedden kraakten heel erg. Nauwelijks WiFi in de kamer.

De familiekamer zag er verzorgd uit, met oog voor detail. De eigenaars en het andere personeel waren allemaal erg vriendelijk. Lekker ontbijt en prima avondeten in het gezellige restaurantje.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Prima stop-over

De ontvangst, eind van de dag op zondag, had iets vriendelijker gekund. De ruimte bij de receptie is nogal klein en de trap naar onze kamer kon niet kleiner. Onze kamer daarentegen was extreem groot, maar aan de voorkant en daar was een (kleine) doorgaande weg. Op zich niet storend, maar iemand die niet gewend is aan verkeer zou er last van kunnen hebben.

Wij hadden een zeer ruime kamer, met groot balkon. Heerlijke bedden. Het uitgebreide ontbijt werd met liefde klaar gemaakt/gezet. De heer des huizes had er echt zin in, niets was te veel. 's Avonds heerlijk gegeten, ook weer voor een heel schappelijke prijs.

Verbleven in juni 2016

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

geweldige rust en luxe!

geweldig ruime en luxe appartement. Groot balkon en mogelijkheid om buiten te zitten in het algemene deel. Rustige omgeving en goede uitvalsbasis voor dagtochten.

Verbleven in juni 2016

Zeer aangenaam

Goede ligging, vriendelijk personeel, goede prijs kwaliteit verhouding

Overnachting heel goed bevallen, voor herhaling vatbaar.

Alles was perfect verzorgd, ontbijt en ook heerlijk gedineerd. Slaapkamer was ruim en zag er goed uit. Eigenaar en personeel zeer vriendelijk

gastvrije familie en geweldig ontbijt en diner

De omgeving weinig vertier

Vriendelijke familie en prima ontbijt.Ook een lekker diner voor weinig geld.

Zalig verblijf gehad.

In de Biergarten wat last van vliegjes op bepaalde uren van de dag.

Zeer mooie kamers,prima ontbijt,zeer goed restaurant. Vriendelijke eigenaars.

Ideaal adres voor tussenstop bij heen/terugreis.

Vanwege het korte bezoek niet te beoordelen.

Kamer voldeed aan onze verwachting. Ontbijt en restaurant uitstekend. Vriendelijk personeel.

Mooie rustige plek vlakbij A61

Goede keuken

Slecht en krakend bed

Slecht en krakend bed Gedateerde kamer Niet schoon

Het ontbijt was buiten gewoon.

Het ontbijt was buiten gewoon.Omgeving was bosrijk.

goede ruime kamer, schone badkamer

goede ruime kamer, schone badkamer fantastisch ontbij

Ontbijt viel tegen. Veel Lidl producten! Bed versleten. Kamer niet schoon en uiterst gedateerd. Lekkend toilet!

Geluid straat.

Geluid straat. Veel verkeer

Ok mbt de prijs

Badkamer was nieuw

Prima hotel voor één nacht.

Bij het ontbijt was ham en fruit wat niet lekker was. Ook de tweede keer een nacht in het hotel was dat het zelfde.

Eten en kamer zijn prima

Ruime kamer, mooie badkamer, en een restaurant waar je prima ( ook vegetarisch) kunt eten. Ruime par

Eigenlijk niets

Een uitstekend ontbijt, zeer vriendelijke bediening in een sfeervolle ontbijtruimte.

goed restaurant en ruim gesorteerd ontbijt. vriendelijke, beleefde ontvangst.

de kamer was ruim met extra bank/bed. Mooie, schone, ruime badkamer. mooi balkon met zitje. Tv satelliet en waterkoker en fohn aanwezig.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

waren reeds meerdere malen tijdens doorreis in dit hotel, steeds in orde.

ontbijt was prima.

prima doorreis hotel!

sfeervolle locatie, heerlijk ontbijt, erg vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Wij waren erg tevreden met dit verblijf.

geen idee

het ontbijt was prima. De kamer was goed

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

zeer goed prijs kwaliteit