Beoordelingen over Landart Hotel Beim Brauer Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Steinbornerstrasse 5, 54550 Daun, Duitsland

#4 van de 17 hotels in Daun

Dit hotel heeft prima kamers, vriendelijk personeel en heerlijk eten.

Wij hadden een comfortkamer aan de achterzijde van het hotel en daar heb je geen geweldig uitzicht. Alleen de huizen aan de overkant en die staan vrij dichtbij. Maar voor 1 nacht was dat geen probleem.

De kamer was modern en goed ingericht.

Desondanks hebben wij ons prima vermaakt

De coördinatie onderling van het personeel: waardoor erg lange wachttijden bij de bar en het restaurant (wij zijn uit het restaurant weggegaan om elders te gaan eten): de een wist niet wat de ander had gedaan of verwacht te gaan doen...

Ontbijt was prima

Heerlijk relaxen in mooie natuur

Veel vliegen bij ontbijtbuffet Kwantiteit van ontbijt was goed, echter kwaliteit viel tegen, zeker voor Duitse begrippen

Ruime kamer mooie kamer Goed restaurant in de avond

Heerlijk hotel met goede voorzieningen en vriendelijk personeel in een mooie omgeving.

Het hotel ligt aan een doorgaande weg die best druk is. De kamer heeft goede geluidsisolatie dus met de ramen dicht heb je daar geen last van. Dan kan het echter wel wat warm zijn in de kamer.

Meer welkom dan in dit hotel zal je je niet zo snel voelen. Ze doen alles om het je naar de zin te maken. Heerlijke kamer, goed ontbijt en in het restaurant kun je 's avonds lekker eten. Er is ook een fijne wellness met sauna's en de mogelijkheid om massages te boeken. Fijn voor een regenachtige dag. Ook de hond is welkom en krijgt zelfs een pakketje met iets lekkers. Vanuit het hotel starten diverse mooie wandelingen.

Nette, grote kamer.

"Kleine" minpuntjes: Badkamer was een beetje klein (je moest je tussen twee glazen douchedeuren in manouvreren om te kunnen douchen) + hoofdkussens iets te zacht

Nette, grote kamer. Rustig gelegen. Uitgebreid ontbijt. Personeel was erg behulpzaam. Zalige massage. Leuk dat je na een vermoeiende dag wandelen/fietsen gewoon iets in het hotel kunt eten en drinken.

Leuk verblijf bij vriendelijke mensen in een zeer mooi en rustig hotel.

We waren wat ontgoocheld in het restaurant. Het was zeer lekker daar niet van maar wel weinig variatie.

Desondanks we aan de straatkant gelegen waren was het zeer rustig 's avonds. Het waren zeer mooie ruime kamers en bovendien zeer proper. Er is een ruimte om je fietsen op te bergen, ideaal voor een streek die perfect is om te mountainbiken.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Een aanbeveling voor een heerlijk verblijf in een wondermooie streek !

De prijs was misschien wat aan de hoge kant, doch gezien het aanbod was dit het zeker waard.

We komen al vele jaren naar deze regio voor een korte vakantie. Dit was de eerste keer naar Landart Hotel Beim Brauer. Het hotel is over de gehele lijn fantastisch meegevallen. Het grootste gedeelte is reeds gerenoveerd, andere renovaties zijn nog aan de gang, doch daar hebben de gasten geen last van. We hadden een Comfort Zimmer op de eerste verdieping aan de straatkant. De kamer was zeer ruim met veel licht. Badkamer heel geriefelijk, en vooral het bed was buitengewoon goed. Geen lawaai van de straat. Maar liefst drie sauna's, allemaal om ter mooist en volledig nieuw. Het ontbijt was prima. Keuze in overvloed, alles reuze lekker. Overige maaltijden hebben we jammer genoeg niet kunnen proberen, doch we zijn ervan overtuigd dat de keuken ook aan te bevelen is. Wij komen in ieder geval heel graag terug, en liefst zo snel mogelijk.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Een dorpshotel zonder ongemakken

De menukaart is wat beperkt voor als je meerdere avonden in het hotelrestaurant wilt eten.

Het is het enige café/restaurant in Steinborn, zodat je ook enigszins 'in het dorp' bent.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Het was een zeer aangenaam verblijf in dit hotel.

Misschien 1 minpuntje maar dat is ieder zijn goesting: te platte hoofdkussens.

Het ontbijt was uitstekend. Veel keuze, zeer verzorgd en heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

WiFi viel soms uit.

Het ontbijt was heerlijk en in het restaurant was het eten heel lekker en smakelijk gepresenteerd. Het personeel was uitermate zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Kamer was geweldig, zag er nog uit als nieuw.

Bij de eerste keer ontbijt was het niet duidelijk dat je ook ei en spek kon bestellen. Tweede dag werd het ons wel verteld.

Kamer was geweldig, zag er nog uit als nieuw. Fijn balkon bij de kamer. Vers gemaakt spek en ei bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Prima kamer.

Prima kamer. Uitstekend restaurant voor liefhebbers van een goed stuk vlees. Heel goed ontbijt.

Wij komen zeker nog eens terug.

Wat een min punt was, was dat als je vooe op het terras zat je veel geluid hoorde vanaf de weg.

sauna, ligging, goed parkeren.

hoteltje was top

top kamer,heel goed bed,geluidsarme kamer,zeer goed uitgebreid ontbijt.......

Een goed Hotel perfecte bediening,en prachtige omgeving.

Het ontbijt was heerlijk De kaart voor het diner was maar matig er stond o.a.geen vis op

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Uiterst vriendelijk personeel, goede service

Massage uitstekend

Hier keer je terug !

Enkel Duitse TV kanalen.Toeristische info was er weinig .

Mooie kamers met ruim terras. Wellness TOP ! Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

De bedden liggen fantastisch

Ik miste een zwembad

De bedden liggen fantastisch

• Beoordeeld op: 8 april 2017

mooie comfort kamers , veel keuze bij ontbijt, ligging goed...

mooie comfort kamers , veel keuze bij ontbijt, ligging goed voor uitstappen omgeving als ook naar de Moezelstreek.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

we hebben genoten

het avondeten waarvan een enkel personeel wat vriendelijker had mogen zijn

ontbijt prima en de kamer was echt goed

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Goede uitvalsbasis voor wandelingen.

Heerlijk gegeten: Prima keuken, uitgebreide menukeuze en ook uitstekend ontbijt!

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Nieuw en authentiek samen

Ontbijtzaal

Mooie kamers, heerlijke sauna en heerlijk eten. Super speciaal rundvkees

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Goed, betaalbaar verblijf.

Kamers waren schoon, wel geen extra luxe. Wifi niet altijd stabiel.

Eten was heerlijk, zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Gezellig verblijf!

Lang wachtwn bij het koffiezetapparaat tijdens het ontbijt

Ontbijt was heel goed, kamers zeer schoon en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Wandelvakantie.

Geen WiFi verbinding op de kamer.

Gratis sauna met badjassen en handdoeken.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Aangenaam verblijf.

N.v.t.

Ontbijt goed en kamers oké.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Matig ontbijt.

Matig ontbijt. Steeds traag in 't bijvullen. Erg vriendelijk personeel en alles super schoon. Aan doorgaande weg en daardoor erg gehorig.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

leuk hotel met goed restaurant

badkamer had wat groter mogen zijn

goed restaurant, prima schone kamer

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Vriendelijk personeel. Prima plek om te vertoeven en fijne kamer met balkon.

Het ontvangstgedeelte van receptie en restaurant is toe aan modernisering.

Service op de kamer

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Ontbijt zeer uitgebreid, prima kamer met balkon, uitstekend...

Ligt aan weg, dus verkeer.

Ontbijt zeer uitgebreid, prima kamer met balkon, uitstekend restaurant.

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

Ruime kamer, goed bed, rustige locatie, goed restaurant,...

Kamer wel klaar, maar voor 1 persoon voorbereid. Werd wel snel in orde gebracht.

Ruime kamer, goed bed, rustige locatie, goed restaurant, prima sauna en spa.

• Beoordeeld op: 12 november 2015

Een prettige en to the point ontvangst, grondige rondleiding...

Van de twee sauna's werkte de vochtige niet tijdens de weekdagen. Er was een donkere kamer beloofd maar dit viel tegen.

Een prettige en to the point ontvangst, grondige rondleiding in het gebouw, het eten is eenvoudig maar van goede kwaliteit, het ontbijt is uitstekend.

• Beoordeeld op: 9 november 2015

De bedden en de luxe kamers.

We slapen graag met raam open en aan de zijde van de parkeerplaats veel geluid door langsrijdend verkeer. Beter is aan de andere zijde de kamer te hebben. Daarnaast is Daun niet te lopen maar moet je de auto of motor nemen.

De bedden en de luxe kamers. Daarnaast de fantastische wellness. Uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. Ruime parkeermogelijkheid voor de deur. Goede pizzeria in Daun genaamd La Stivale.

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Zeer mooie en nette kamers.

Zeer mooie en nette kamers. Leuke saunafaciliteiten en massage! Ideaal gelegen om te gaan wandelen. Op 4 km van Daun. Wij waren daar met onze 5 maand oude dochter en dat ging super.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2015

zeer mooie nieuwe kamers!

eentonig menu. friet gebakken aardapp. mocht wat meer variatie zijn in keuze eten!!

zeer mooie nieuwe kamers! gelegenheid voor fietsenstalling,prachtig.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

het eten , de vriendelijkheid .

niets te klagen behalve de Wifi connectie , die is gewoon niet goed helaas maar dat komt door de ligging denk ik

het eten , de vriendelijkheid . Ik reis al 50 jaar wekelijks , dit is écht een absolute aanrader àlles goed , behalve de Internet verbinding , die is uiterst matig

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Zeer rustig en net

Als we de rekening bij het vertrek vroegen was mevrouw nog in de privé we hebben dan nog 3/4 moeten wachten die moest dan nog alles uit reken op gewoon papier dan was het om 10h als we konden vertrekken nu we waren wel in Vakantie Maar anders was alles ok ze waren ook Vriendelijk

Zeer rustig en net

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

Dit hotel heeft de mooiste welness die ik ooit heb...

Het ontbijt is van grote klasse incl zalm en andere lekkernijen. Helaas liep er slechts één meisje in de bediening en hierdoor was niet alles altijd aangevuld.

Dit hotel heeft de mooiste welness die ik ooit heb meegemaakt in hotels. Werkelijk fantastisch. Ook de andere faciliteiten zijn prima in orde. Het gehele complex is recent gerenoveerd en hierbij zij kosten noch moeite gespaard. Super! De motor heb ik in de garage mogen stallen. Enorm vriendelijk!

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Gastvrijheid;

Ligging; voor alles moet je je met de auto verplaatsen. Met de fiets vertrekken vanuit het hotel is niet ideaal; geen fietspaden en meteen klimmen ...

Gastvrijheid; hulpvaardigheid; rust en stilte; sauna !

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

Goed verzorgd en proper hotel met vriendelijk personeel.

Prima comfortkamer maar geen koelkastje wat we met het bloedhete weer gemist hebben. Ontbijt was aan de sobere kant en beneden de verwachting

Goed verzorgd en proper hotel met vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 20 juli 2015

vlotte, vriendelijk bediening in restaurant

afrekenen ter plaatse was niet mogelijk want er was niemand aanwezig!! ontbijt was sober hotel ligt afgelegen prijs/kwaliteit verhouding niet ideaal

vlotte, vriendelijk bediening in restaurant

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Zeer vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk personeel. Alles is blijkbaar zeer recent vernieuwd. Je kunt er geweldig lekker eten ! Grote porties( vlees ) tegen een schappelijke prijs !

• Beoordeeld op: 12 juni 2015

Heel mooie komfortkamer, leuke sauna, zeer vriendelijk...

Het bijvullen bij het ontbijtbuffet kan op drukke momenten iets langer duren.

Heel mooie komfortkamer, leuke sauna, zeer vriendelijk personeel en lekker eten!

• Beoordeeld op: 26 maart 2015

Rustig en gemoedelijk verblijf

Restaurant was gesloten op dinsdagavond zonder daar een melding van te maken. Eten viel mij wel erg tegen op smaak en kwaliteit. het vlees vooral.

Rustig en gemoedelijk verblijf

• Beoordeeld op: 9 februari 2015

Ons bezoek aan Landgasthaus Beim Brauer was super.

Het enige nadeel was de gratis WIFI. We kregen wel verbinding met de hotspot, maar konden niet op internet. Misschien wel omdat we ver van de hotspot sliepen. Maar dit was zeker geen reden om negatief te denken over ons verblijf.

Ons bezoek aan Landgasthaus Beim Brauer was super. De ontvangst was vriendelijk, de kamer ruim en verzorgd. Het was zeer aangenaam dat we gratis konden gebruik maken van de saunafaciliteiten. Dit was zeer ontspannend na een dagje wandelen in de sneeuw. 's Avonds hebben we 2 maal lekker gegeten in het restaurant/café. Voor weinig geld kon je er lekkere plaatselijke keuken proeven. Zeker een aanrader voor mensen die de Vulkaaneifel willen bezoeken.

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

goede kamer compleet uitgerust.

Wifi was traag en viel geregeld weg.

goede kamer compleet uitgerust. Vriendelijke medewerkers. Lekker eten en goede verzorging. Mooie omgeving en geweldig wandel gebied.

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

Familiehotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel,...

WiFi problemen: enkel goede verbinding in de hotelbar

Familiehotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, persoonlijke sfeer, zeer goed restaurant, gezellige kamers, goede faciliteiten voor fietsen, toplocatie, goede verhouding prijs-kwaliteit

• Beoordeeld op: 1 februari 2016

ruime comfortkamer, zeer net, ruime parking, vriendelijk...

ruime comfortkamer, zeer net, ruime parking, vriendelijk personeel, rustige ligging.

• Beoordeeld op: 14 november 2015

Heerlijke rustige kamer.

Heerlijke rustige kamer. Geen last van autoverkeer.

• Beoordeeld op: 8 november 2015

heel vriendelijk en behulpzaam personeel

heel vriendelijk en behulpzaam personeel heerlijke bedden en mooie kamers fijne sauna en genoeg parkeerruimte .

• Beoordeeld op: 6 november 2015

Rustige omgeving en goede uitvalsbasis om zaken te...

Ik zou gerust wat meer willen betalen om een iets uitgebreider ontbijt te hebben.

Rustige omgeving en goede uitvalsbasis om zaken te bezichtigen

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

Het ontbijt en diner was prima en een prachtige omgeving...

Het ontbijt en diner was prima en een prachtige omgeving daar gingen we voor.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Kamer met balkon

Restaurant, ontbijtzaal, wat oubollig.

Kamer met balkon

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Aangename ruime kamers en moderne (kleinere) badkamer.

Gratis wifi werkte niet goed.

Aangename ruime kamers en moderne (kleinere) badkamer.

omgeving, natuur, kamer, ontbijt, restaurant

op de spitsuren, vrij druk verkeer

omgeving, natuur, kamer, ontbijt, restaurant

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

mooie rustige omgeving.

mooie rustige omgeving. fietskaart werd gratis ter beschikking gesteld ,twee dagen heerlijk gefietst met i bike bij heerlijk zomerweer;

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Mooie propere kamer met koffiefaciliteiten

Het terras aan een drukke weg

Mooie propere kamer met koffiefaciliteiten

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Lokatie prima

Wij hebben een avond met gasten gegeten. Dit was de slechtste ervaring, die wij ooit gehad hebben. Het was uitgesproken smerig.

Lokatie prima

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

de hygiene van de kamer en de badkamer

het avondeten

de hygiene van de kamer en de badkamer

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

kamer en ontbijt

lawaaierig terras aan de voorkant hotel geen koelkast op de kamer

kamer en ontbijt goede uitvalbasis voor mooie wandelingen

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Goede bedden en alles was netjes en heel.

het ontbijt was niet echt bijzonder en continu auto,s die voorbij reden.

Goede bedden en alles was netjes en heel.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

vriendelijk personeel ,kamers zijn ruim en net.

Het dorp is zeer klein, hierdoor weinig alternatieven.

vriendelijk personeel ,kamers zijn ruim en net. Het eten is er goed en schappelijk in prijs.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Ondanks goede belegging in een drukke periode zeer...

Ondanks goede belegging in een drukke periode zeer vriendelijk en behuplzaam personeel.

• Beoordeeld op: 28 april 2015

Ligging en comfort

te warm in restaurant en taverne

Ligging en comfort

• Beoordeeld op: 25 april 2015

goede bedden, wifi, senseo op kamer

fauteuils niet comfortabel

goede bedden, wifi, senseo op kamer

• Beoordeeld op: 24 maart 2015

Kamers, restaurant, keuken en parkeren

Niks, maar Een ruimte met wat makkelijke stoelen zou een pre zijn!

Kamers, restaurant, keuken en parkeren

• Beoordeeld op: 24 maart 2015

Gastvrijheid

Gastvrijheid

• Beoordeeld op: 4 maart 2015

Gezellig restaurant en goede keuken.

weinig gasten en daardoor een lege eetzaal tijdens ontbijt.

Gezellig restaurant en goede keuken.

• Beoordeeld op: 23 februari 2015

Erg pittoresk, typisch van de streek,

Erg pittoresk, typisch van de streek, je boelt je er direct thuis.

• Beoordeeld op: 15 februari 2015

mooie nieuwe wellnesszone

mooie nieuwe wellnesszone

Goed ontbijt

Het diner, vrij vettig eten, maar wel lekker. Andere kok kan wonderen doen

Goed ontbijt

Er zijn ook 17 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.