Beoordelingen over Landgasthof Deutsche Eiche Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Ranertstr. 1, Aubing - Lochhausen - Langwied, 81249 München, Duitsland

#155 van de 349 hotels in München

Onderweg een dagje München doen.

Heerlijk, uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijke bediening. Het restaurant heeft een heerlijke biergarten, waar je heerlijk kan eten. Op loopafstand de S-bahn, dan ben je in 20 min in hartje München , voor 2.60 euro P.p. Wij sliepen in het bijgebouw, boven de slager, die volgens mij al om 0600 uur begon met coteletjes hakken, dus vroeg wakker, maar het ontbijt maakte weer een hoop goed.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Lokale Beierse wereld

Gedateerd

Echt Beiers restaurant met hotelfunctie. Uitstekend als je van Beiers eten houd.

Typisch Beierse sfeer in hotel.

Typisch Beierse sfeer in hotel. Uitgebreid ontbijt. De ligging, openbaar vervoer is vlakbij. Op 10' sta je in het centrum van München

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

het eten in het restaurant
    • Standaard Eenpersoonskamer

het eten in het restaurant

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Gezelligheid, restaurant met veel keuze, waarbij we alle...

Onze dochter en vriend hadden een pas gerenoveerde kamer die nog naar verf rook en zonder overgordijnen. Door fel licht van lantaarn, lawaai van de straat en veel te dunne hoofdkussens (ook in de andere kamers) hebben ze heel slecht geslapen. ik heb die klacht gemeld en niet met zoveel woorden om een prijsverlaging gevraagd, maar het was heel redelijk geweest als ze dat wel gedaan hadden.

Gezelligheid, restaurant met veel keuze, waarbij we alle bijgerechten (knödels, spätzle etc.) mochten vervangen door andere bijgerechten.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Uitstekende ligging voor bezoeken van Munchen centrum met de...

Slechte matras, mijn matras ging nog maar die van mijn vrouw was beneden alle peil. Je kon de veringen voelen in je rug. Hebben dat aangekaart en men heeft de matras vervangen maar door een exemplaar van dezelfde matige kwaliteit. Geen grote kom quark bij het ontbijt, wat je anders overal in Duitsland tegen komt

Uitstekende ligging voor bezoeken van Munchen centrum met de S-bahn

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

Gezellig van sfeer, heel aardige mensen, heerlijke...

Kamer rook een beetje muffig. De gordijnen trokken we bij het dichtdoen deels van de haakjes. We zaten niet op zo'n gezellig plekje in het restaurant.

Gezellig van sfeer, heel aardige mensen, heerlijke klafslever, prima douche met veel druk op het water. Heel dicht bij de snelweg. Lekker bier.