Beoordelingen over Landgasthof Eiserner Ritter Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Zur Peterskirche 10, 56154 Boppard, Duitsland

#1 van de 14 hotels in Boppard

9,8

9,7

Kamer en ontbijt.

Balkon geeft uit op huis aan overkant van vrij smalle straat. Foto op booking.com laat een vergezicht uitschijnen en dat is helemaal niet zo.

Kamer en ontbijt.

Alles was zeer goed, het eten (grandioos) De keuken is...

Alles was zeer goed, het eten (grandioos) De keuken is fantastisch met bediening en presentatie. Hele prettige mensen! Zeer mooi ontbijt en prachtige kamers ... Lekker easy allemaal. Hier klopt alles! Wij gaan vaker terug komen. De omgeving is erg mooi.

Prima, rustig gelegen hotel

Goede afstand verwijderd van het toerisme boven in het dorp, dus lopen naar de Rijn kan een opgave zijn.

Kleinschalig hotel, familiebedrijf, goede keuken want heerlijk gegeten, buiten de drukte van het toerisme. Eigen parkeerplaats dus de motor stond redelijk veilig.

Aan te bevelen hotel nabij Boppard

De gemoedelijke sfeer en uitstekende keuken zorgden dat dat ons verblijf heel goed was en aan te raden is wanneer je in de buurt bent van Boppard.

Hoogtepunt van ons verblijf aan de Moezel.

Alles volledig in orde

Onthaal en persoonlijke service van de gastheer en gastvrouw. Centrale ligging met mooie tuin en rustige sfeer. Uitgelezen ontbijt in met smaak gerenoveerd gebouw.

Heel zalig en genoten van de rust en de vriendelijke mensen

Ik kan mij niets herinneren wat er minder zou zijn!

Heerlijk ontbijt! Vriendelijk personeel, ook vriendelijke gasten! Eten was super heerlijk! Prijs wijn was niet overdreven

Heerlijk verblijf in rustig hotel met mooi uitzicht

Weliswaar geen ontbijtbuffet maar ruimschoots voldoende en smaakvol. Kamer was schoon en had voldoende comfort en mooi uitzicht op de heuvels rond de Rijn. Diner uitstekend.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Schitterend verblijf in de Rijnvallei!

Zeer vriendelijk onthaal. Personeel steeds onmiddellijk klaar om aan wensen te voldoen. Zeer goed ontbijt. Ruime en zeer nette kamer. Het diner 's avonds steeds lekker en gezellig. De tip van de eigenaar om de mooiste uitzichten op het dal van de Loreley te bezoeken was tot in detail op een blad ,dat we meekregen, weergegeven. We hebben genoten van het prachtige weer en van het prachtige uitzicht vanop het terras van kasteel Rheinfels.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

We zijn weinig in het hotel verbleven.

We hebben ons geen moment welkom gevoeld Mevrouw was kribbig vanaf het inchecken ze was onvriendelijk en onprofessioneel.

Het ontbijt was goed verzorgd

Eenvoudig maar goed.

Geen lift, jammer wegens mijn lichamelijke handicap. Uitzicht op niet onderhouden tuin.

Hele vriendelijk personeel. Keuken was kwalitatief goed. Rusitg hotel, geeft vceel ontspanning.

Goede prijs kwaliteit verhouding, prettig Nederlands sprekend familie hotel !!

De ligging van het hotel is vooral bestemd voor rustzoekers, in de omgeving is 's avonds niet veel te doen. Jammer dat er geen koelkastje op de kamer aanwezig is.

De kamers zijn ruim en netjes, het ontbijt is goed. Verder beschikt het hotel over een zeer goede keuken. De bediening is zeer correct en hulpvaardig.

Doèn! Wie rust en beleving graag combineert én prijsbewust comfortabel wil logeren.

Je kan opmerken dat het hotel een beetje "ver" ligt van het Rijn-gebeuren, maar dat is een kwestie van persoonlijke voorkeur. In ons geval is het een voordeel. Zelf waren we erg blij met de rustige ligging en het is een prima uitvalsbasis voor wie graag wandelt. Zo is de tocht naar de panoramatoren erg mooi. Ook aan te bevelen: rij naar Bingen, via de N9, langs de Rijn.

Uitstekend ontbijt, ingrediënten worden aan tafel gebracht en zijn gevarieerd en vers. Tenslotte krijg je nog een voortreffelijke beker fruit- en notenyoghurt. Het diner is verrassend goed. De kamers zijn ruim, vernieuwd en erg netjes. Voortreffelijke en seniorvriendelijke regendouche. Gasten worden bij wijze van spreken op handen gedragen.

Zeer vriendelijk en gastvrij personeel.

Dat het ontbijt pas om 08.00u begon, was met onze dochter van anderhalf wat laat en ook misschien onhandig als je op doorreis vroeg wilt vertrekken.

Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Prima ontbijt en een grote hotelkamer.

Heerlijk hotel op rustige locatie

Voor zover dat tegen kan vallen: De menukaart van het restaurant was luxe. Heerlijk eten, maar ook wel aan de prijs. Weliswaar een rechtvaardige prijs, maar voor ons budget niet geschikt om elke dag te eten helaas.

Ruime kamer en superschoon. Zeer vriendelijke ontvangst en verzorging. Rustige ligging, maar binnen 10 minuten met de auto in Boppard. Goede wifi en prima ontbijt. De creme brulee als desert bij het avondeten een aanrader!

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Een aanrader in een prachtige omgeving met het historische Koblenz om de hoek!

Hele vriendelijke gastvrije mensen die goed toegankelijk zijn. Zeer gezellig samengezeten met hun na een concertavond in Loreley. Het personeel spreekt allemaal Duits, Engels en Nederlands. Prachtige omgeving, terwijl het hotel zelf erg rustig ligt wat zeer aangenaam is. De (bad)kamers zijn echt zeer netjes en strak te noemen. Ontbijt is gewoon goed als start van de dag (nothing fancy) en staat keurig netjes klaar. Bij een volgend bezoek aan de regio gaan we wederom hier naar toe....

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Hotel prima, locatie minder.

De locatie. Het hotel lag vrij afgelegen, niet aan de Rijn en er was in het kleine dorpje niets te doen. Wel een mogelijkheid om vanuit het hotel een mooie wandeling te maken door de bergen van ca. 11 kilometer.

Het ontbijt was prima en de kamer was goed. Heel netjes. De mogelijkheid om uitstekend te dineren in het hotel.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Een prettig verblijf

Helaas rook al het beddengoed en de handdoeken naar sigarettenrook.

Een prachtige kamer, keurige uitleg bij aankomst en zeer vriendelijke eigenaren. Ook het ontbijt was heerlijk.

Goed hotel maar nét te prijzig voor wat het is.

Mooie kamer maar de rest van het hotel is echter wel iets verouderd maar wel netjes. Ontbijt binnen in de ontbijtzaal is een minpunt aangezien er een terras aanwezig is. Het ontbijt was ok maar ook niet spectaculair. Met de fiets naar Boppard kan via een klein verkeersvrij wegje maar is ontzettend stijl en dus in omgekeerde richting enkel voor zeer getrainde fietsers, niet met stadsfiets en kinderkar. Foto's op de website zijn heel mooi, misschien iets té mooi. Ons terras keek uit op de woningen aan de overkant van de straat en niet in het dal of op de 2 kastelen zoals op de website wordt omschreven.

We hadden een fijn verblijf in dit hotel. De kamers waren zeer proper, recent vernieuwd en modern. Het personeel is zéér vriendelijk, niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 7 april 2017

goede locatie om de hectiek van treinen en scheepvaartlawaai snachts te ontvluchten.

het goede aan de badkamer was dat hij heel schoon en keurig was, maar aan de kleine kant.

ontbijt werd keurig uitgeserveerd op tafel. het diner was verrassend en heel goed. personeel was heel attent en zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Top hotel

Verzorgd ontbijt, voldoende keuze. Kamers ruim, modern en zeer verzorgd. Badkamer idem. Zeer vriendelijk onthaal en zeer vriendelijke bediening. Restaurant is top.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Aangenaam familiehotel met uitstekende keuken

Uitstekende keuken! De kamer was trendy, gezellig en ruim. Aangename badkamer met inloopdouche. Ze doen er alles voor om het je naar je zin te maken. Vooral de zoon was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Het hotel heeft ons doen verlangen naar meer overnachtingen(waren nu jammergenoeg op doorreis)

Het ontbijt werd aan tafel geserveerd , enkel verse yoghurt heb ik gemist maar misschien had ik er gewoon naar moeten vragen. Bij een volgend bezoek probeer ik dit zeker uit.

De kamers waren erg modern , mooie frisse kleurenkeuze in combinatie met prachtige houtsoort. De ligging van het hotel situeert zich in een rustige straat met voldoende parkeerplaats. Het lekkere avondmenu (Welterb) deed ons de voorbije uren (verkeers)stress al gauw vergeten.

Tuin

Vriendelijk

• Beoordeeld op: 8 september 2018

De kamer was netjes,lekker bed, heerlijke douche.

Geen tegenvallers

De kamer was netjes,lekker bed, heerlijke douche.

Uitstekend vertrekpunt voor de Romantische Rijn

Uitstekend ontbijt en kamer. Goede tips van eigenaar over de omgeving. Rijn op 5 autominuten. Centraal gelegen

Mooie grote kamers.

(Te) rustige omgeving.

Mooie grote kamers. Uitstekende keuken. Erg lekker gegeten.

Alles was top!

Geen lift.

Alles was top!

Een aanrader!

Hee l vriendelijke benadering van de gasten. Alles zag er ev en verzorgd uit. Ruime parkeergelegenheid ..

Aangename verrassing

De gastvrijheid. De mogelijkheid om lekker te dineren. Het ontbijt geserveerd aan tafel. Ruim voldoende keuze. De rustige ligging. Goede matras.

Zeer vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk personeel. Restaurant in het hotel met heerlijke keuken voor eerlijke prijzen. Mooi uitzicht van op het balkon.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

fijn hotel, aardige eigenaren, heerlijk kamer en bedden, goed eten.

prima hotel voor onderweg

Ideale uitvalbasis voor mooie wandelingen

Mooie en heel propere kamer. Kleine maar zeer praktische badkamer. Vriendelijk onthaal en spreken perfect nederlands. I

ANDERS NETS OP AAN TE MERKEN

EXTRA ETEN EN KAMERS. IK NEEM LIEVER ZELF MIJN VLEES OF KAAS BIJ HET ONTBIJT

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Gastvrijheid ten top.

Geen opmerkingen

Mooie locatie, lekker eten, vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Echt op het land met een zeer gastvrije vriendelijke gastheer.

Zeer vriendelijke ontvangst, perfecte kamer en bedden. Restaurant is een aanrader en het ontbijt was een geweldig mooie afsluiting.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Schitterend en voor herhaling vatbaar

Een heerlijk ontbijt. Grote kamer. Goed bed. Alles zeer net & proper.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Mooie kraaknette kamer

Nogal luidruchtige, gehorig kamer op eerste verdieping

Mooie kraaknette kamer Lekkere maaltijden

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

van harte aan te bevelen! héél goed!

niks!van harte aan te bevelen...héél goed!

rustige ligging van het hotel, aardige mensen! eten prima!

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Heel leuk

De ligging!

Heel vriendelijk!

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Wij kozen voor half pension: prijs/kwaliteit verhouding...

Eigenlijk niets als je aanvaardt dat je je moet verplaatsen voor de toeristische bezienswaardigheden in de regio. Je krijgt hier veel kwaliteit voor de prijs die je betaalt.

Wij kozen voor half pension: prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Zowel voor het ontbijt als het avondmaal: tafelbediening! Zeer vriendelijke, attente en voorkomende uitbaters en personeel.

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

Heel rustige omgeving en toch niet ver van de autostrade...

Trappen

Heel rustige omgeving en toch niet ver van de autostrade vandaan. Super ontvangst, ... in het Nederlands ! Uitstekend ontbijt. Op aanraden van de uitbater hebben we mits een kleine omweg nog iets van de streek gezien. Hier kom ik nog terug.

• Beoordeeld op: 15 november 2015

De vriendelijkheid, aanspraak in het Nederlands, het lekkere...

lag iets verder van de Rijn af dan we dachten: 10 min met de wagen.

De vriendelijkheid, aanspraak in het Nederlands, het lekkere eten, nette mooie kamer.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Mooie rustige locatie, In de dorpen aan de Rijn is meestal...

Mooie rustige locatie, In de dorpen aan de Rijn is meestal veel herrie van de treinen. Niet in het dorpje Weiler. Vlak bij het hotel zijn mooie uitzichtspunten op het Rijndal (10 minuten lopen). Gezellig familiehotel met persoonlijke benadering.

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

(Bijna) Alles was opperbest: Het eten was lekker en van...

De Wifi was tijdens ons verblijf zeer wisselvallig, meestal zelfs geen verbinding mogelijk. Gelukkig zijn we niet internetverslaafd ;)

(Bijna) Alles was opperbest: Het eten was lekker en van verse produkten! Uitstekende bedden, vriendelijk en behulpzaam personeel, ... De eigenaar en zoon spraken zelfs Nederlands!

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Keurig hotel, lekker rustig en fijn personeel.

Keurig hotel, lekker rustig en fijn personeel. Omgeving geweldig kortom voor herhaling vatbaar !!

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Uitstekende kamers, heerlijk restaurant, zeer vriendelijke...

Een minibar had wel gemogen

Uitstekende kamers, heerlijk restaurant, zeer vriendelijke uitbaters

• Beoordeeld op: 3 april 2016

ontbijt avond eten in restaurant

ontbijt avond eten in restaurant

• Beoordeeld op: 18 januari 2016

Bijzonder aardige mensen.

Bijzonder aardige mensen. Het eten was heerlijk. De bedden waren supergoed en de kamer zag er prachtig en superschoon uit. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Vriendelijk, vrolijk, je bent echt welkom.

Geen gezellige bar of cafe waar je even kunt napraten/zitten.

Vriendelijk, vrolijk, je bent echt welkom. Het eten is uitstekend.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Gezellig, gastvrij, fantastische keuken

Gezellig, gastvrij, fantastische keuken

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Ongedwongen Sfeer en vriendelijk personeel

Terras en afstand te voet naar dorp

Ongedwongen Sfeer en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 juli 2015

rustig, goed bed en rolluiken

rustig, goed bed en rolluiken lekker ontbijt en zeer proper

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

• Beoordeeld op: 2 mei 2015

Prima familie hotel in prachtige omgeving.

Prima familie hotel in prachtige omgeving. Heerlijk restaurant. Mooie ruime kamers.

• Beoordeeld op: 18 april 2015

Heerlijk hotel en fantastisch wandelgebied