Beoordelingen over Landgasthof Erdmannshöhle Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Hauptstraße 14, 79686 Hasel, Duitsland

#1 van de 1 hotels in Hasel

Ga hier niet naartoe op vakantie,

Dit hotel verdient geen prijs en voldoet niet aan de beschrijving op de site. Kamer geboekt met balkon en uitzicht op bergen. Van de ongeveer 26 kamers zijn er maar 5 met balkon en uitzicht op bergen. Wij kregen kamer met balkon en uitzicht op drukke straat. Bezwaar gemaakt i.v.m. veel verkeerslawaai. Andere kleinere kamer gekregen. De badkamer heeft net voldoende ruimte voor 1 persoon. De overgordijnen in deze kamer bestaan uit 1 laag wit linnen waardoor kamer s’ochtends, rond half vijf, baadt in het licht. Weer verhuisd naar kamer met rolluiken en goede gordijnen. Geen uitzicht, geen balkon. Bij het openschuiven van de gordijnen vallen deze op de grond. Geen stop op de gordijnrails. Electra schakelaars in badkamer werken niet. Het ontbijt stelt weinig voor. Het hotel wordt veel bezocht door vertegenwoordigers/ zakenmensen die vroeg opstaan. Met als gevolg dat soms, rond 9 uur, de ontbijt keuze erg beperkt is geworden. Kortom, geen hotel om comfortabel de vakantie door te brengen

Het diner op zaterdag en zondagavond is van goede kwaliteit. Één hulpvaardige dame die helaas alleen maar s’middags na 15:00 aanwezig is. Tussen 11:00 en 15:00 is het hotel gesloten en is iedereen weg!

Goed voor 1 of 2 nachten

Aankleding kamer/badkamer

kamer/badkamer netjes, vriendelijk personeel, thema avonden, zoals BBQ op donderdag.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Opgefrist hotel in landelijke omgeving.
    • Classic Eenpersoonskamer

Propere nette kamer , goed restaurant ,ruim ontbijt, parking.

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

De hot tub en het balkon.

Bij aankomst bleek de voorzijde volledig in de steigers te staan. Niemand was aanwezig kregen de sleutel vd aanwezige bouwvakker. Bleek een kamer aan de voorzijde met zicht op de steigers. Dit was n kamer zonder 4 maanden eerder geboekte Hot tub en balkon... Gewacht tot 16.30 op personeel welke n familie kamer gaf die niet was geboekt voor onze 3 dagen mr wel met de hot tub + balkon.  Onze geboekte kamer was vergeven aan n man alleen. De volgende dag kwam de eigenaresse, nadat we eerst het diner hadden besteld, om mede te delen bij een vol terras dat we de laatste avond n andere kamer moesten betrekken aangezien er n gezin was gekomen. We werden ronduit schandalig bandeld en ze lachte ons nog recht in het gezicht uit. Zijn met tussenkomst van een medewerker van booking.com(zeer tevreden over trouwens) n dag eerder vertrokken.  Wat n verschrikkelijke ervaring! ! Kennelijk is geld verdienen belangrijker dan service verlenen.

De hot tub en het balkon. Maar de sfeer was verpest Door de onbeschofte behandeling vd eigenaresse die notabele tegen ons zei: " Ich bin doch nicht bose" Terwijl ze gewoon excuses had kunnen maken....Hier gaan we nooit meer naar toe want zo zijn we nog nooit behandeld.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Ontbijt en avondeten waren goed

Kamer was simpel en erg warm

Ontbijt en avondeten waren goed