Beoordelingen over Hotel Landgasthof Franz

Hauptstraße 18, 97892 Kreuzwertheim, Duitsland

#1 van de 2 hotels in Kreuzwertheim

Uitstekend overnachtingshotel voor op doorreis naar het zuiden

Parkeerplaatsen bij het hotel zijn beperkt aanwezig en ontbijtruimte lichtelijk gedateerd.

Uitstekend hotel voor op doorreis naar Oostenrijk, goede keuken, vriendelijk personeel en je kunt er s’avonds nog een mooie wandeling maken

Nachtje Wertheim

WIFI is niet erg sterk

We mochten onze auto op de binnenplaats parkeren. Mooie kamer. Rustige ligging. Goed diner en ontbijt. Wertheim op ongeveer kwartier lopen. Heel aardig personeel.

Gastvrijheid, goede kamer en sanitair, lekker eten.

Eigenlijk geen minpunten, gewoon zoals je het in Duitsland kunt verwachten.

Gastvrijheid, goede kamer en sanitair, lekker eten. Lekker biertje uit de lokale brouwerij.

Het hele concept + parking op binnenkoer.

Niets. Misschien het klokkenspel van de kerk ernaast vroeg in de morgen maar dat heeft niets te maken met Franz.

Het hele concept + parking op binnenkoer. Persoonlijk onthaal, supervriendelijk, lekker en netheid en gezelligheid. Top ontbijt.

Heerlijk oord. Een aanrader in deze omgeving.

Geen opmerkingen.

Prima overnachtingshotel met een goed restaurant. Als extra, bij mooi weer kun je eten en drinken in een gezellige binnenplaats/tuin. Heerlijk ontbijt.

Erg fijn.

De keuken was tot een bepaalde tijd open. We belden onderweg en het was geen probleem dat we eventueel iets later kwamen. Bij aankomst rond 21.00u nog prima gegeten. Zoveel beter dan in een wegrestaurant.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Prima hotel voor enkele nachten.

Mix tussen oud en renovatie. Wisselende kamers en kwaliteit bedden en sanitair. Gering aantal parkeerplaatsen op eigen terrein.

Diner en ontbijt waren goed. Locatie is ook prima.

Prima familiehotel, compleet ontbijt

Badkamer voldoet en is schoon, maar is wel wat gedateerd.

Gezinskamer bestaat uit twee aaneengesloten kamers zonder tussendeur. Erg schoon, ietwat gedateerd. Wij logeerden er als tussenovernachting onderweg naar Oostenrijk. Zeer vriendelijk personeel (familiehotel), heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt. Diner (niet bij de kamerprijs inbegrepen) in restaurant was ook goed en wat je verwacht van een duits hotel in een dorp: lekker, traditioneel, veel vlees en grote glazen bier :) Tip met kleine kinderen: een korte wandeling langs de rivier (naar links, richting kasteel) brengt je bij een leuke speeltuin.

Prima hotel voor doorreis naar Oostenrijk!

Badkamer had wat schoner gemogen.

Zeer gastvrij personeel; hoewel we pas ruim na sluitingstijd van de keuken arriveerden konden we toch nog een warme maaltijd bestellen. Hele ruime familiekamker, lekker bed, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Vriendelijkheid personeel

De kwaliteit van de bedden en kussens was ondermaats. Dit is van grote invloed op de beoordeling daar een goede nachtrust het belangrijkste is. Verder was het prima

Vriendelijkheid personeel Ontbijt prima in orde

Uitstekend, aangenaam verblijf.

Kamer op tweede verdieping.

Prima hotel, zeer vriendelijke ontvangst. Eten in restaurant zeer goed, ontbijt geweldig. Grote kamer en grote badkamer. Ruime privé parkeergelegenheid

Kamer en badkamer ruim en heel proper onderhouden.

Kamer en badkamer ruim en heel proper onderhouden. Parkeren op afgesloten binnenplaats. 's Avonds heel lekker gegeten in het restaurant van het hotel, het ontbijtbuffet was ook heel uitgebreid en verzorgd. Rustig gelegen hotel in het centrum van Kreuzwertheim op +/- 10 km van autostrade A3. Een ideale tussenstop bij onze reis naar Italie.

Op doorreis

Onze kinderen moesten op een uitgeklapte slaapbank slapen en dat was geen onverdeeld genoegen. De slaapbank was echt keihard. Onze jongste zoon slaapt normaal als een roos, maar had op dit bed een zeer slechte nacht én stond op met rugpijn.

We hadden ‘de Studio’ toegewezen gekregen voor ons vieren (2 volwassenen, 2 kinderen). Je moet even wat trappen op, maar dan heb je ook een geweldige en ruime accomodatie tot je beschikking. De auto kon op het binnenplaatsje geparkeerd staan. Het was geen probleem dat we best laat aankwamen. Het ontbijt was súper.

Parkeren op binnenplaats

Parkeren op binnenplaats Gezellig en goed restaurant Ruime kamer Goed ontbijt Leuke omgeving en goede plek voor overnachting naar of van Oostenrijk

Jammergenoeg was het licht slecht in de kamer. Maar dat is bijna voor ieder hotel een punt van aandacht. Het lezen gaat daardoor moeizaam.

We heben heerlijk gegeten in het Restaurant van het Hotel. De wandeling naar Wertheim langs de rivier was prachtig en heerlijk na een dag in de auto. Het ontbijt was erg uitgebreid en met verschillende soorten glutenvrij brood.

Uitstekende tussenstop.

Je kan niet naar Wertheim lopen.

Weinig mis mee. Fijne ruime familiekamer. Leuk als tussendoor hotel van of naar verwegiestan. Heel lekker gegeten bij het diner.

prima overnachtingshotel.

geen nadelen.

Een 10 voor het ontbijt. De gezellige binnenplaats om buiten 's avonds nog wat te drinken. Uitstekende keuken. Gezellig restaurant. Al met al een topper (voor ons voor 1 overnachting i.v.m. doorreis) Leuk stadje (historisch)

Prima hotel voor doorreis.

Foto's op site zijn niet gelijk aan de werkelijkheid.

Lekker ontbijt, ruime kamers, prima tussenstop (wij waren onderweg naar huis). Heel gemoedelijk, aardig personeel. Prima gegeten.

Prima hotel voor 1 nacht

De kamers die we kregen waren erg gedateerd. Het was erg heet op de kamer, dus helaas bijna geen oog dicht gedaan.

Prima hotel met familiekamers. Ideaal voor als je op doorreis bent. We kregen 2 aangrenzende kamers met een halletje ervoor wat ook af te sluiten was, met eigen badkamer. Enorm veel ruimte. Schoon! Ontbijt prima!

Super gezellig hotelletje op een rustige locatie met prima ontbijt op loopafstand van leuk Wertheim.

Prima gezellig hotel. Mooie nette kamers en vriendelijk personeel. Parkeren bij het hotel. Hotel op prachtige locatie. Rustig gelegen en op loopafstand van het leuke plaatsje Wertheim am Main. We waren maar 1 nachtje ivm doorreis richting Slovenië, maar wij gaan zeker nog eens terug.

Goed doorreishotel en zelfs meer ...

Zeer beperkte parkeerruimte op eigen terrein. Moesten parkeren naast de weg, weliswaar vlak voor de deur. Lift ontbreekt in gebouw met 4 verdiepingen. Schaars (gezellig?) verlicht restaurant.

Zeer rustige, zeer ruime en gerieflijke kamer. Drie personen in kamer met 4 bedden en reeds voorzien van vast kinderbed. Overvloedig ontbijtbuffet met o.a. streekproducten en zelfgemaakte bereidingen. Grote keuze aan brood en beleg. Uitstekend restaurant met typische streekeigen Frankische keuken, bij voorkeur op voorhand te reserveren want zeer druk bezocht.

Geweldige plek

De WiFi is niet sterk. Weinig bereik buiten de eetzaal. Da's 'n beetje jammer maar weegt eigenlijk niet op tegen de rest die heerlijk is.

Al een paar keer overnacht op doorreis ( sinds een paar jaar) en telkens weer súper. Op alle vlakken; personeel, kamer, eten, ontbijt, omgeving. Zo fijn daar.

Warm op de kamer

Zeer ruime familie kamer. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten 's avonds in het hotel en ontbijt was ook super. Makkelijk te bereiken vanaf de snelweg als je op doorreis bent.

Fietsen Taubertal

Wij hebben s'avonds in het restaurant van het hotel gegeten. Is ons, zowel de prijs als de kwaliteit, tegen gevallen. Veel eten van bijzonder matige kwaliteit.

Het ontbijt was prima de kamers brandschoon en ruim genoeg

Prima! Schoon en rustig hotel

Wederom in dit hotel als tussenstop naar Italië. Kamer en badkamer brandschoon, bedden heerlijk, rustig en prima avondeten in het hotel. In tegenstelling tot wat vermeld staat kun je vanaf 6.30u ontbijten, wat prettig als je vroeg je reis wilt vervolgen. Het ontbijt is zeer uitgebreid in keuze. Er is met name erg veel keuze in vers gesneden fruit. Bediening is vriendelijk en correct. De omgeving is ook erg mooi. Tip: terrasje aan de rivier van de plaatselijke bierbrouwer. Leuk zitten na een lange autorit. Ook voor langer verblijf in de regio een prima hotel.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Goed, maar rolstoelonvriendelijk.

We hadden een 3 persoonskamer geboekt in een accommodatie die geschikt zou moeten zijn voor gehandicapten. Er was 1 persoon mee in een rolwagen. Dat was ook in de speciale wensen genoteerd. Het hotel was daarover niet geinformeerd. Het hotel is absoluut niet geschikt voor rolwagengebruikers. Er is geen lift en de kamer die we oorspronkelijk zouden gekregen hebben was ook niet geschikt voor rolstoelgebruikers. We hebben toen maar op twee kamers geslapen en nog moeten bijbetalen ook.

ondanks het feit dat het hotel absoluut niet geschikt is voor rolstoelgebruikers, was het personeel heel welwillend. We hebben ook heerlijk ontbeten.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Fijne plek om te overnachten

Het lijkt alsof de afzuiging van de frituur/ keuken op de gang uit komt waardoor het op de gang echt niet lekker ruikt. De afwerking (oa plinten e.d.) van de kamers kan beter.

Eigenlijk was alles gewoon goed. De ligging was verrassend mooi en rustig. Fijn om na een dag in de auto naar de rivier te kunnen wandelen. Er is ook een leuke speeltuin in de buurt van het hotel. De ontvangst was vriendelijk, de kamer perfect voor ons als gezin en het eten was echt goed. Gezellig restaurant ook! Het was ook fijn dat we de volgepakte auto op een binnenplaats konden parkeren.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Zeer gastvrij.

Niet alle kamers hebben een eigen badkamer. Wij hadden het geluk deze niet met onbekenden te hoeven delen.

Zeer gastvrij. Prima bedden, uitstekend gegeten en een geweldig uitgebreid ontbijt. Wij waren slechts op doorreis en daarvoor is het meer dan prima, volgend jaar zullen wij dit adres zeker weer aandoen.

Uitstekend verblijf.

Potje melk op tafel voor de koffie. De melk stond op het buffet!

Super ontbijtbuffet! Lekker eten. Zeer vriendelijk personeel. Telkens zeer mooi versierd interieur (Kerst).

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Prijs kwaliteit verhouding was zeer goed.

De entree was een beetje lastig te vinden, en de locatie vonden wij niet top.

Schone nette kamer met heerlijke douche. Een uitgebreid ontbijt, en vriendelijk personeel.

Goede overnachtingsgelegenheid

N.v.t.

Correcte bediening en voldoende comfort

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Heel goed overnachtingshotel.

Heel goed overnachtingshotel. We hebben lekker gegeten. Er was plaats aan het hotel om te parkeren.

De kamers waren zeer ruim en net

Het was erg warm in de familiekamer en er waren geen ventilatoren

De kamers waren zeer ruim en net

Zeer goed hotel een aanrader

Netheid, vriendelijkheid en lekker eten. Parking.

Heel sfeervol hotel en restaurant.

Heel sfeervol hotel en restaurant. Dicht bij de snelweg. Super aardig personeel.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

kort, maar prima.

Het ontbijt was te eenvoudig.

Warm welkom door gastheer. Het restaurant heeft een prima kaart en schappelijke prijzen.

Super locatie als tussenstop voor onze reis naar Oostenrijk

In plaats van de verwachte kamer met 5 bedden kregen we een complete suite met 3 aparte kamers. Heel ruim.

Prima overnachtingshotel.

Moderne kamer wat je aan de buiten en bij binnenkomst niet zou verwachten. Prima uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

super!

ontbijt!

Heerlijk landelijk hotel

Heel erg schoon, opgeruimd, goed verzorgd. Hele aardig personeel

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Een heerlijke locatie om te verblijven

Gezelligheid en personeel

Een topper en zeker voor herhaling vatbaar.

Heel grote aangename en moderne kamer en badkamer. Het eten in het restaurant was heel lekker en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Vriendelijkheid, netheid,comfort en vooral lekker eten.

Vriendelijkheid, netheid,comfort en vooral lekker eten.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Leuk, familiair gasthaus.

Kamer prima en voldoende ruimte. Dineren kan perfect en het eten was zeer goed!

leuk hotel op een leuke locatie.( vlak bij het water)

de bediening in het restaurant van Hotel Franz is echt geweldig!!

Prijs kwaliteit superdeal.!

Lawaaierige Nederlanders en te warm in restaurant.

Vriendelijkheid, netheid, mooie vernieuwede kamers, lekker eten.

een zeer prettige overnachting met uitstekend ontbijt. ook het restaurant is zeer goed!

alles is perfect en de kamers super schoon!

Kamers zeer groot én comfortabel. Groot aantal handdoeken. Zeer uitgebreid ontbijt. Ook het avondeten was heerlijk. Heel vriendelijk personeel.

Ontbijt geweldig

Ontbijt geweldig

Lekker glutenvrije broodjes bij het ontbijt.

Uitstekend!

Ontbijt was uitstekend! Zeer uitgebreid met vers fruit, verse groenten, gerookte zalm, gebak...

Zeer goed ontbijt en een prima kamer voor een nacht.

Erg ruime familiekamer en een super ontbijt

Erg ruime familiekamer en een super ontbijt

UITMUNTEND

Het was perfect

Het was perfect, kamer, tv, eten en het ontbijt was geweldig.

Zeer kort verbleven maar zeker een vervolg waard

Iedereen deed zijn uiterste best om ons toch aan onze kamer te helpen, ondanks onze zeer late aankomst. Bijzonder vriendelijk personeel.

Perfecte accommodatie!

Niet van toepassing.

Ontvangst was goed. Mooie ruime kamer. Perfect ontbijt.

Zeer aangenaam!

De bedden. De matrassen waren oud en doorgelegen.

Gemoedelijkheid ten top

Heel goed.Mooie ligging.

Beperkt avondmens.

Goed hotel prijs/kwaliteit

Geen lift.

Lekker ontbijt, zeer vriendelijk personeel.

Lekker ontspannend en was nodig voor de reis terug naar huis.

Geen airco op de kamer.

Eten was heerlijk vooral de schnitzels waren uitstekend. Ook het ontbijt was erg uitgebreid.

goed hotel voor fietsers die de Main en de Tauber langsfietsen.

informatie van de omgeving op de kamer.

personeel heel vriendelijk, rustig restaurant, goedburgerlijke keuken, uitgebreid onbijt goede stalling fiets.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt

Bar

Vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt

Prima plek voor wanneer je op doorreis bent.

Ruime kamers. Eenvoudig maar schoon. Eten prima. Ontbijt echt goed!! Vlotte in- en uit check.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Perfecte tussenstop

Perfecte locatie. Heerlijk ontbijt Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Prima geslapen, allen restaurant was gesloten

Restaurant was gesloten en dat was niet verteld Erg jammer

Kamer was prima

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Erg goed!

Prima verblijf voor overnachting onderweg naar oostenrijk.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Heerlijke tussenstop op reis naar het zuiden.

Uitgebreid ontbijt buffet met heerlijke verse zaken. Goede kaart voor het avondmaal. Prettige bediening.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Heerlijk adres in Kreutzwertheim

Zeer gastvrij. Goede keuken. Praktische ligging in dorp.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Prima hotel en restaurant op weg naar Oostenrijk.

Goed bereikbaar vanaf snelweg, vlak bij altstadt van leuk stadje Wertheim. Goed restaurant in hotel.

Op onze aankomst dag konden we geen diner nuttigen, dat was...

Op onze aankomst dag konden we geen diner nuttigen, dat was jammer na een lange rit.(i.v.m. Kerstavond)

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Alles was perfect

Alles was perfect

• Beoordeeld op: 10 februari 2016

Uitstekend service, schone en ruime kamers, uitstekend...

Uitstekend service, schone en ruime kamers, uitstekend ontbijtbuffer en heerlijke avondmaaltijden. Parkeerplaatsen op eigen terrein. Zeer hond-vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 24 januari 2016

Wij kregen een mooie ruime familiekamer, twee kamers.

Wij kregen een mooie ruime familiekamer, twee kamers. De kosten waren erg laag, 1 overnachting inclusief ontbijt voor 5 personen €105 euro. Hier zat ook een drankje bij in..👍🏻

Er zijn ook 31 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.