Beoordelingen over Landhotel Mohren Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Bodenseestraße 7, 88239 Schwarzenbach, Duitsland

#1 van de 1 hotels in Schwarzenbach

Absoluut niet voor herhaling vatbaar.

Mijn beoordeling is gebaseerd op de prijs van € 150,- per nacht. Voor dat bedrag mag men verwachten dat bepaalde aspecten niet ontbreken en/of zwaar tegenvallen. 1.Om te beginnen viel het enorm tegen dat woensdags èn donderdags rustdagen zijn en het restaurant dus gesloten was. Ook 'n drankje nuttigen was niet mogelijk. Uiterst vervelend na 700 km autorijden. Hierdoor waren we genoodzaakt om in het 13 km verderop gelegen Lindau een restaurant te zoeken. 2. De kamers hebben geen koelkastje. In combinatie met een gesloten restaurant zèèr onhandig te noemen. Dus ook zinloos om van buitenaf een flesje drank voor de nacht mee te nemen. 3. De kamers hebben geen airco. Bij de hitte van de afgelopen weken dus geen genot om onder het dak te verblijven. In ons specifieke geval bijkomend vervelend dat mijn echtgenote enorme angst voor spinnen heeft en er dus geen raam open kon omdat er geen horren voor de ramen zitten. 4. Nadat de eigenaar de eerste ochtend vroeg of we lekker geslapen hadden en ik hem uitlegde waarom dat niet zo'n succes was geweest, en zodoende ook de spinnenmassa benoemde die boven de hoofdingang dusdanig weelderig tiert dat mijn echtgenote niet eens naar binnen durfde, had ik gehoopt dat deze de volgende dag niet meer daar zouden hangen. Helaas had dat blijkbaar geen prioriteit. Wel bood hij mij aan om via de achteringang naar binnen te gaan, gevoelloos voor het feit dat daar in de struiken en op de paden de rest van de wereldbevolking spinnen hing en liep. 5. Bij het ontbijt bleek de rustdag ook door te werken want het brood was op donderdag- en vrijdagochtend niet vers doch uit de diepvries. De geklutste eieren en het spek waren eveneens op en werden niet nagevuld. 6. Indien er trouwens wèl horren voor de ramen zouden hebben gezeten, zou ook dat niet tot èchte blijdschap hebben geleid, want terwijl er een begraafplaats mèt kerk (èn kerkklokken die alleen zwijgen tussen 22.30 en 07.

Het personeel en de staf waren, indien aanwezig, absoluut vriendelijk. De kamer was absoluut super schoon en op de badkamer viel helemaal niets aan te merken. Bedden waren eveneens goed.

Prima hotel met royale schone kamers.

Heerlijk ruime en schone kamer met prima royale bedden. Ontbijtbuffet ook uitgebreid en lekker. Bij mooi weer lekker buiten ontbijten. Goede ligging voor tussenoverrnachting. Restaurant was dicht op zondag maar op 2 minuten rijden een heel goed restaurant. Aanrader.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Familie hotel met gezellig restaurant, prijs/kwaliteit top!

Heel proper familie hotel met een gezellig restaurant. Prijs zowel restaurant, als hotel zijn zeer scherp. Kamers zijn ruim en proper. Lekker ontbijt. Voor een overnachting wanneer men op doortocht is het zeer gemakkelijk te bereiken vanaf de autostrade.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

prima hotel voor 1 overnachting op weg naar

geen bar, hele hotel mag iets moderner, zwembad niet aan hotel verbonden (buitenom lopen)

op de route naar vakantie verblijf, meerdere 4 persoonskamers beschikbaar, redelijk uitgebreid ontbijt, zwembadje

Prima voor enkele overnachting

Helaas was het restaurant gesloten op die avond ,was niet bekend bij boeking en we hadden juist daar geboekt omdat we er ook konden dineren. Voor ons gevoel waren we de enige gasten die nacht

Mooie ruime gerenoveerde kamer

Het was een super heerlijk rustig hotel. Wij kunnen het iedereen aanraden.

Alles was goed! Personeel was erg vriendelijk! Eten was goed en lekker. Familie kamer met balkon was zeer goed. En het was zeer rustig daar. Heerlijk om bij te komen. En hoteleigenaar had alle tijd voor ons en wilde aan alle kanten helpen als het nodig was. En een ontzettend mooie omgeving bij het hotel en in de buurt! Zwembad heerlijk, vaak prive zwembad omdat er op dat moment dan geen andere mensen aan het zwemmen waren. Onze dochter van 12 heeft het hier ook enorm naar haar zin gehad.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Komen graag nog eens terug en hopen dat het restaurant dan ook geopend is.

Dat er van te voren niet bekend was gemaakt dat het restaurant niet geopend was. We zijn wel door de eigenaar doorverwezen naar de beide andere zeer goede eetgelegenheden in het dorp.

Hele mooie kamer met een groot balkon uitkijkend op een schitterende tuin, en beneden in het souterrain een zwembad. 's Morgens een uitgebreid ontbijtbuffet.

Ruime, schone kamers.

Ruime, schone kamers. Zeer vriendelijke ontvangst en een heerlijk ontbijt. Makkelijk parkeren. Prettig zwembad. Alles top.

Mooie ruime kamer.

Kamer is aan de warme kant

Mooie ruime kamer. Vriendelijk en gastvrij. Fijn restaurant met vriendelijke bediening

Heerlijk hotel, perfecte stopover naar de wintersport.

Heerlijk ontbijt, goede familiekamers en heel vriendelijke service.

Niet nog eens heen

Restaurant was dicht, stond nergens vermeld. Eigenaar onvriendelijk en gehaast. Kamer veel te warm, geen airco en stonk naar rook.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

De kamer en de hygiene

Prima hotel op korte afstand van de snelweg.

Het ontbijt was erg goed. En voor het avondeten hadden ze een aparte gezellige ruimte. Het eten was prima.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Overnachtingshotel

Prima overnachtingshotel voor onze door reis naar de wintersport. Uitstekend ontbijt en ook het diner was zeer goed.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Ideaal hotel voor doorreis naar wintersport

Grote mooie familiekamers en het ontbijtbuffet was zeer goed werd steeds aangevuld.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

De ruime kamers, de hygiëne ondanks dat er huisdieren welkom zijn.

• Beoordeeld op: 28 januari 2016

Comfortabele, ruime kamer in goed, maar toch eenvoudig...

Comfortabele, ruime kamer in goed, maar toch eenvoudig gebleven accommodatie. Het hotel ligt perfect op weg naar de wintersport in Vorarlberg, maar ook om naar Lindau te gaan.

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Schoon mooi hotel.

Kamer beetje gehorig. Wel helemaal nieuw :-)

Schoon mooi hotel. Wij zijn 1 nacht gebleven ivm doorreizen naar Nederland. Betaalden in de maand sept €120 voor 2 pers Incl ontbijt. Ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Gastvrijheid, vriendelijk!

Was erg warm op de kamer, maar het was ook erg warm deze periode. Ventilator was prettig geweest. En de slaapbank was erg hard.

Gastvrijheid, vriendelijk! Alles gemoedelijk en vriendelijk

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Erg vriendelijke mensen, een prima kamer en lekker eten in...

Erg vriendelijke mensen, een prima kamer en lekker eten in de gelagkamer.Uitgebreid ontbijt.Een prima stop op weg naar de wintersport.

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

Dit hotel geboekt op doorreis naar Oostenrijk.

Dit hotel geboekt op doorreis naar Oostenrijk. Wij zijn hier met ons gezin maar één nacht gebleven. Zowel de kamers als het ontbijt waren goed.

• Beoordeeld op: 20 december 2015

Goed verzorgd ontbijt en goed avondeten

Goed verzorgd ontbijt en goed avondeten

• Beoordeeld op: 20 december 2015

Alles is goed

Alles is goed

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

leuk de bedienende dames in klederdracht.

leuk de bedienende dames in klederdracht. Heerlijk eten, heerlijke wijn!

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Wij kwamen op maandag aan ons eerd niet verteld dat alles...

Wij kwamen op maandag aan ons eerd niet verteld dat alles gesloten was en moesten zelf maar uitzoeken waar we konden eten.

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Vriendelijke bediening;

Vriendelijke bediening; heerlijke gerookte zalm

• Beoordeeld op: 16 februari 2015

Verzorgd ontbijt, locatie (dicht bij snelweg)

Te zachte hoofdkussens

Verzorgd ontbijt, locatie (dicht bij snelweg)

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.