Beoordelingen over Steinbergs Wildewiese NaturHotel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Wildewiese 1, 59846 Wildewiese, Duitsland

#2 van de 2 hotels in Wildewiese

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Komen er al ruim dertig jaar tot volle tevredenheid

Eigenaar Frans-Joseph was niet in de keuken en dat was te merken; hij kan het beter dan de kok. We werden gebeld dat er overboekt was en of ze ons in een ander hotel konden plaatsen; nee dus! Wel kamer up-grade gekregen dus. Foutje gemaakt en proberen de buitenlanders elders te plaatsen om de kosten van een up-grade te vermijden is niet chique.....

Kamer up-grade wegens overboeking, prima.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

De sauna was mooi en redelijk groot.

De kamer was niet wat er op de.plaatjes stond. Daar hadden we meer van verwacht. De kamers in het andere deel zijn mooier dan het deel boven het restaurant.

De sauna was mooi en redelijk groot. Het restaurant was gezellig en het ontbijt was goed

Als u voor de foto's valt, zorg dan dat u niet in het Stammhaus wordt gedumpt.

Na alle prachtige foto's en de omschrijving van het hotel hadden we ons erg verheugd op een weekend hier. Echter werden wij vlak na aankomst gedumpt in het "Stammhaus" aan de overkant, dat ook bij het hotel hoort. Onze kamer en ook ons restaurant bleken zich hier te bevinden en dus niet in het luxe hotel wat op de foto's te zien is. Eigenlijk kregen wij een heel andere beleving dan waar we op gerekend hadden. Geen mooi uitzicht, geen ruime kamer, geen wellnesshotel en geen luxe eten in het restaurant zoals op de foto's. Wel werd het volledige bedrag in rekening gebracht (ook voor het eten wordt goed gerekend), wat wij onze kamer en de ambiance totaal niet waard vonden, om over de duidelijk hoorbare blaaskapel en luide gezang van de andere gasten tot half één 's nachts maar niet te spreken. Niet dat het onderkomen persé superslecht is, maar we hadden wel erg het gevoel dat we genept waren doordat het hotel veel mooier was dan het Stammhaus. Personeel was op zich vriendelijk, maar niet superaardig. De manager was zo fair om ons kostenloos onze tweede nacht te laten annuleren. Het zal vast een prachtig hotel zijn, maar om ons dan zomaar ergens totaal anders onder te brengen is ronduit misleiding. Nergens (op zowel Booking.com als de site van het hotel) is te lezen dat je ook daar ondergebracht kan worden. Zo te lezen is dit meerdere reviewers overkomen. Positieve reviews zijn blijkbaar van de gasten die wel in het hotel hebben verbleven.

Personeel was op zich vriendelijk, accommodatie was schoon genoeg

Prachtige ligging, midden in de natuur, aan klein...

De glazen wc deur en de badkamer, met overigens goede douche, vond ik persoonlijk niet zo geweldig.

Prachtige ligging, midden in de natuur, aan klein skigebiedje. Heel goed restaurant naast het hotel. Kamer met balkon en prima bed.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

We hadden geboekt voor het natuur hotel het nieuwe gebouw...

We hadden geboekt voor het natuur hotel het nieuwe gebouw waarvan ook de foto s werden getoond bij de boeking.Maar toen we daar aankwamen werden we doorgestuurd naar een kamer in het tegenover liggende gebouw.Dat was dus een teleurstelling daar we ons verheugd hadden op het nieuwe hotel.Dan moet men bij de boeking aangeven dat het nieuwe hotel bezet is,en dan foto s tonen van de kamers van het andere gebouw. Dat is onjuiste voorstelling van zaken,dus niet correct.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Een aanrader voor jong en oud.

Weinig informatie verkregen bij aankomst/inchecken. Moesten dus voor alles twee a drie maal terug langst de receptie passeren. De plaatselijke bel die 's morgens om 8u luid naast het hotel

De ligging , faciliteiten .. grote kamer en het bijhorende restaurant is zeker het proberen waard!

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Prettige kamers met uitzicht op heuvellandschap.

Prettige kamers met uitzicht op heuvellandschap. Weide met paarden. Vriendelijk gastvrij personeel. Schoon. Nieuw. Goede menu kaart met heerlijk eten.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Rustgevend verblijf midden in het Sauerlandse berglandschap

Het personeel is zeer klantgericht en informeel, maar naar onze mening nét iets te amicaal.

De ligging, je wandelt zo de bergen in. Het ontbijt: heel erg gevarieerd. De kamer (in het nieuwe gedeelte): supermodern, lekkere bedden.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Rustige vakantie in prachtige omgeving

De kamer was bij aankomst een beetje stoffig (vooral bovenop kasten en op randjes), maar dit werd op verzoek snel en prima hersteld.

Goede keuken, prachtige ligging, erg rustig, leuk terras, heel erg aardig personeel. Er was een mooi meer op plm 12 km afstand, waarin je ook kon zwemmen.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Mooi hotel in wandelomgeving.

Stoel om te zitten lezen viel tegen. Het uitzicht was minder: op de begane grond zie je niks, er is een muur van groen, zonder uitzicht. Dat het regende hielp niet mee.

In het nieuwe deel zijn de kamers mooi. Groot genoeg. Mooie badkamer. Wifi werkte goed. Eten was prima.

Heerlijk ontbijd, heerlijk eren, fantastisch geslapen.

Heerlijk ontbijd, heerlijk eren, fantastisch geslapen. Echte aanrader

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Gewoon top!

Gewoon top! Aanrader!!

Pareltje in het Sauerland, reeds dertig jaar wat ons betreft.

De eigenaar Frank Joseph was er nog niet en dat was aan het eten te merken, helaas!

Als altijd rustig, goede kwaliteit van onderkomen.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Lekker om even te ontstressen

Ligging wat afgelegen.

Mooie ruime kamers. Fijne sauna en goed eten.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Zakelijke tussenstop

Erg mooie lokatie. Eten in restaurant is erg goed. Zeer net en vriendelijk personeel.

Booking.com had niet doorgegeven dat de accomodatie al betaald was via IDeal.

Het uitzicht in t nieuwe gedeelte van het hotel.

Genieten van de locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer (1 Volwassene)

Mooie omgeving in the midle of nowhere Goed eten.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Prachtige nieuwe kamer

Hygiene sauna en prijs/kwaliteit verhouding

Prachtige nieuwe kamer

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Eten zeer goed

Internet , steeds opnieuw inloggen

Eten zeer goed

Verbleven in juni 2016

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

De kamers in het nieuwe gebouw zijn echt super.

Opvallend is het prijsverschil per nacht op een zaterdag, zondag of doordeweekse dag. Zowel in het "oude" gedeelte als in het "nieuwe" gedeelte.

De kamers in het nieuwe gebouw zijn echt super. Momenteel wordt er nog een gedeelte aangebouwd. De combinatie met de "echte Duitse sfeer" in het -prima- restaurant in het oude gebouw beviel ons erg goed. Met onze hond liepen we zo de weide op en het bos in. Erg van de natuur en het eten genoten. Als uitstapje is een bezoek aan Arnsberg leuk.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Alles was fantastisch.

Personeel was zo gehaast dat er weinig aandacht was. Voor mij geen punt. Als je paar dagen op avontuur bent beetje jammer.

Alles was fantastisch. Kamer wellness restaurant. Wordt veel op details gelet. dikke 10. Kom zeker terug

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Uitgebreid ontbijtbuffet, smaakvolle keuze voor diner...

Uitgebreid ontbijtbuffet, smaakvolle keuze voor diner (alleen à la carte), vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2015

gast vrij goed bediening

gast vrij goed bediening

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Kamer, rust, ligging, asperge buffet was erg goed!

Kamer, rust, ligging, asperge buffet was erg goed!

• Beoordeeld op: 30 mei 2015

uiterst zorgzaam en vriendelijk personeel