Beoordelingen over Landgasthof Wiesenmühle

Aarstr. 3, 65329 Burg Hohenstein, Duitsland

#2 van de 2 hotels in Burg Hohenstein

Prima. Hele mooie omgeving,. Veel zelfgemaakte jams, marmelades en likeurtjes.

Sanitaire voorzieningen. Alles was aanwezig (inclusief haardroger) maar in verhouding tot de zeer ruime kamer een beetje beperkt. De foto's geven trouwens prima aan hoe het sanitair is. Dus we wisten van te voren wat we konden verwachten. Het landhuis is zeer geschikt om langer te verblijven.

Voor ons was het een overnachting. We konden prima eten. Zijn goed ontvangen. Het was wel een stukje van de route maar we kwamen daardoor door een prachtig stukje Duitsland. Onze kamer was heel erg ruim. Sanitair was gedateerd en klein maar schoon en voldoende

Fijn hotel op een geweldige locatie.

Op een geweldige locatie midden in de natuur. Hele aardige eigenaresse die samen met haar vader, moeder en zus het hotel runt. Je kunt er ook dineren en dat is echt heerlijk! Met een mooie tuin waar je een lekker drankje kunt drinken. Wij zijn hier geweest op doorreis naar Oostenrijk en zullen voortaan altijd dit hotel boeken als we op doorreis zijn bijvoorbeeld ook voor wintersport.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Zeer vriendelijke uitbaters.

Zeer vriendelijke uitbaters. Het eten zeer lekker. Het ontbijt was copieus met oa. zelfgemaakte confituur. 's Avonds, als aperitief dronken we d'er van hun huisgemaakte bubbels. Wij reizen met de motor en zij konden ons een afgesloten plaats aanbieden waar we de motor veilig konden achter laten. Het lijkt alsof het landhuis niet bereikbaar is door wegenwerken maar dit is absoluut niet het geval, de weg is gewoon open!!!

Aanrader

Afstand van de 3

Vriendelijke eigenaresse en hygiene

Gastvrije en mooie accommodatie

Gebrek aan andere gasten, maar dat is het meest vervelend voor de eigenaar.

Erg gastvrij en ruime schone kamers. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Mooie kamer, schoon,Goede en vriendelijke gastvrouw.

Kleine badkamer. Het geheel komt buiten en binnen wat rommelig en verouderd over. Tom Tom kon de lokatie niet vinden .

Mooie kamer, schoon,Goede en vriendelijke gastvrouw. Mooie lokatie.Goed diner en ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Vriendelijk personeel en echt gevoel om on Duitsland te zijn...

Douche bleef s morgens koud

Vriendelijk personeel en echt gevoel om on Duitsland te zijn, leuk !

• Beoordeeld op: 18 maart 2016

Prijs / kwaliteit.