Beoordelingen over Hotel Landgut Aschenhof Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Aschenhofer Weg 10, 98529 Suhl, Duitsland

#9 van de 10 hotels in Suhl

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

De prijsverhouding niet waard.

Onpersoonlijke ontvangst via telefoon, zelf sleutel pakken. Kamer niet warm te krijgen. Te kleine radiator. Ook badkamer met moeite warm te krijgen. Douche klein. Alleen in de ochtend heet water. 's Avonds 10 minuten laten stromen en nog pis lauw. Niet slecht maar beetje kaal voor de prijs en een sleets gevoel. Ontbijt was simpel zonder omelet en de eieren waren op. De keuken wordt vnl. als kantoor gebruikt. Volgende keer "Goldenen Hirsch" in Suhl. Die ligt ook rustig in woonwijk. Ik boek uitsluitend hotels met 8 of hoger als beoordeling en deze maakt dat absoluut niet waar. Had een veel hoger verwachtingspatroon van een goed lopend en druk hotel.

Wifi werkte goed. Bed was o.k. vnl. voor reizende monteurs. Zeer rustig en het bos ligt er naast. Prijzen zijn geen super deal maar normale prijzen.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Koude douche!

In ieder geval een verwijzing naar een eetgelegenheid.

Wij kwamen na een lange reis vanuit Tsjechie aan en de teleurstelling was groot. Er was geen receptie aanwezig en het restaurant was gesloten. Via een telefoon nummer moesten we aan onze sleutel van de hotelkamer komen. Na een zoektocht en in het dorp verderop door een tip van een bewoner kwamen we bij een sportkabtine terecht. Daar hebben we overigens 2 avonden heerlijk gegeten. Verder was het een aanfluiting!!

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Binnenzijde ziet er netjes uit.

De gastheer leek vriendelijk maar bij het afrekenen bracht hij deze vriendelijkheid in rekening:-(

Binnenzijde ziet er netjes uit.