Beoordelingen over Landgut Stetter Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Riggerding 15, Landgut, 94508 Schöllnach, Duitsland

#4 van de 4 hotels in Schöllnach

5,6

Heel goed

Dame in de bediening was stug keuken pas open vanaf 17.30

Kamers was erg ruim en prachtig uitzicht Heerlijke bedden alles fris en schoon, Ontvangst door eigenaresse was bijzonder hartelijk

Goed overnachten en maar niet teveel op restaurant details letten 😉
    • Landhuis Kamer

Het avond eten. Een erg kleine kaart. Ongelooflijk veel vliegen in het restaurant. Ontbijt was om 8 uur maar stond er pas om half 9 onvolledig.

Ruime schone kamer . Schone nette badkamer. Fijn plaatsje erbij om buiten te zitten. Moet je wel reserveren met balkon of beneden plaats natuurlijk. Vriendelijk personeel.

Wel erg hoge prijs voor hetgeen geboden werd.

Geen volledige gordijnen/verduistering kamer. TV werkte niet. Bedden niet opgemaakt / voor 1 persoon beddengoed. Geen handdoeken. € 8,50 p.p. voor standaard ontbijt (ook kleine kinderen).

Vriendelijkheid

Prima kamer voor een doorreis met hond

De bank was niet geweldig en er was wat geluid van het weinige verkeer.

Heerlijke grote ruime kamer. Lekker bed en een moderne badkamer. Mooie omgeving met vriendelijk personeel wat duidelijk hun best deed je te verstaan.

Als wij vooraf (beter) hadden geweten wat wij aan zouden treffen, hadden we hier niet geboekt.
    • Landhuis Kamer

Een vriendelijker opstelling van enkele van de personeelsleden....

Het ontbijt was redelijk. Beperkte keuze.....

Perfect

prima kamer, lekker eten, vriendelijke mensen, rustig dorpje in prachtige omgeving

Mooi pension in een mooie omgeving.

Mooie ruime kamer met prachtig uitzicht, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Op zich een mooi mooi hotel met goede bedden voor een...

De ontvangst was slecht, er was niemand aanwezig bij de balie. Het hotel was zelf ook vrij leeg, moesten zelf maar op zoek op de eerste verdieping naar personeel nadat we 20 minuten stonden te wachten. Uiteindelijk een man gevonden die bezig was in het restaurant om de tafels te dekken. Zonder enig woord werden ons sleutels in onze handen geduwd en de kamers gewezen. Niet echt een vriendelijk welkom-gevoel. Volgens mij moest deze man het hele hotel runnen, want hij zorgde ook voor de bar en restaurant 's avonds. Volgens de voorwaarden konden we vanaf 07.00 uur uitchecken. Helaas ook om 7.00uur niemand beneden te bekennen. Een poetsvrouw gevonden die dezelfde man uit zijn bed moest bellen omdat wij wilden afrekenen. Na 20 minuten wachten verscheen de man met een chagrijnig gezicht om de factuur vervolgens op te stellen op de computer. Hij wilde ons nog ontbijtkosten in rekening brengen omdat we niet hadden aangegeven dat we niet wilden ontbijten. Terwijl ontbijt juist niet in de prijs inbegrepen zat, dus wij deze ook niet hadden bijgeboekt en meneer ons bij ontvangst ook niet te woord had gestaan, dus ook niet had gevraagd of wij een ontbijt wilden bijboeken. Ik begrijp dat in het laagseizoen niet een heel team aanwezig hoeft te zijn, maar om op dat moment alles door 1 man te laten runnen leek hem duidelijk te veel. Ondanks dat hij het vast goed bedoelde, voelde het niet gastvrij en straalde er totaal geen klantvriendelijkheid vanaf, iedere vraag leek teveel. Ik heb al veel hotels meegemaakt, maar om die rede zal ik hier niet terugkeren helaas, ondanks de faciliteiten die het hotel biedt en de goede prijs-kwaliteit verhouding.

Op zich een mooi mooi hotel met goede bedden voor een nachtrust als doorreis, de prijs-kwaliteit verhouding is zeker een pluspunt.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

De eigenaarsesse was zeer vriendelijk en het eten was toppie.

De kamer mocht een opknapbeurt gebruiken. De bedden waar doorgelegen. Ook de kamer prijs met booking.com en wat we werkelijk moesten afrekenen klopte niet. Het bedrag was ongeveer 20 euro meer.

De eigenaarsesse was zeer vriendelijk en het eten was toppie. Ligging rustig geen verkeer.

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

De ligging, het is er om heen zo mooi!

De wifi is zooo traag!

De ligging, het is er om heen zo mooi!!

• Beoordeeld op: 8 mei 2015

Rustige ligging, vriendelijke bediening.

Rustige ligging, vriendelijke bediening.