Beoordelingen over Landhaus Keller Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Weseler Str. 71, 46348 Raesfeld, Duitsland

#3 van de 3 hotels in Raesfeld

6,4

Vriendelijk ontvangst.

Volgens de site is er een restaurant. Maar dat is niet meer in gebruik. Er zijn genoeg restaurants in de nabije omgeving. We waren wel verrast toen we binnen kwamen. In een gedeelte van het hotel is een “seniorenhotel” aanwezig. Wat wij begrepen is dat een hospice. Dus veel oudere mensen in een rolstoel.( dit is wel min of meer gescheiden van het hotel) Er loopt verplegend personeel in de gang. Ontbijtzaal is apart in een mooie serre.

Vriendelijk ontvangst. Goed ontbijt. Mooi interieur met mooie meubels. Ruim voldoende parkeergelegenheid. Zeer grote kamer met zitje.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

superrrrrrr wij komen zeker een keer terug

het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam.de kamer met een prachtige badkamer was boven verwachting goed .het ontbijt was zeer royaal en veelzijdig. vanuit het hotel loop je zo richting slot en restaurantjes. bij de welles lagen handdoeken en badjassen klaar voor gebruik.

Heerlijk relaxed en verzorgd verblijf in een superschoon onderkomen.

's avonds laat is er bij de receptie niemand aanwezig en moet men via een soort achteringang naar binnen. Dit kost even tijd voor er zich daar iemand meld. Misschien zou toegang middels de kamersleutel een mogelijkheid kunnen zijn.

Zeer goed ontbijt, reusachtige kamer, zithoek, schrijftafel en heerlijk bed, bijna kasteelachtige inrichting. Enorme badkamer die ook nog eens superschoonwas met een enorm bad. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

een hotel om aan te raden

Bed is niet mijn type smaak

ontbijt was uitgebreid en erg lekker, zeer vriendelijke bediening. Hotel is erg geschikt voor ouderen. het is daar ook berekend en staat ook zo buiten aangeprezen.

Teleurgesteld in hotel en in Booking .com dat dit hotel zo aanprijst

Het bleek een combinatie te zijn van verzorgingstehuis/hotel. De receptie werd bemand door een receptioniste en tevens deed daar het verzorgend personeel in een wit uniform hun administratie. Restaurant niet meer operationeel, er werd alleen gekookt voor de mensen die in het verzorgingstehuis woonden. Om 21.00 uur sloot de receptioniste het hotel en ging naar huis. Dan kon je ook niets meer drinken. Kwam je na 21.00 uur terug in het hotel, dan moest je bellen bij het verzorgingstehuis en liet de avond/nacht zuster je binnen. Het ontbijt, waar de recensies zo lovend over waren vonden wij niet slecht, maar ook niet onderscheidend van andere hotels. Helaas hebben wij vooraf de recensies over dit hotel niet uitvoerig gelezen. Het bleek dat alles wat wij minder prettig aan dit hotel vonden al uitgebreid beschreven was. Verbaasd waren wij dan ook, toen wij bij het afrekenen aangaven dat wij geen prettig verblijf hadden gehad de receptioniste van die dag niet wist dat het hotel zo vroeg in de avond sloot. Maar hoe licht ze dan arriverende gasten in? Ze zou onze klachten zeker doorspelen. En wij zijn er zeker van de klachten niet in behandeling genomen worden, daar ze inmiddels al maanden bestaan.

Er waren voor ons geen hoogtepunten

Absolute aanrader!

Het viel me tegen dat ik maar 1 nacht geboekt had , ik was er graag langer gebleven.

Ik waande me een kasteelheer , wat een uitsraling zeg! Fantastisch!

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Weekendje ontspannen

Stoombad en caldarium scheen niet automatisch aan te gaan.

Persoonlijke aandacht, uitgebreide welness, helaas bleek het stoombad defect (?) Een ruim Hotel en kamer met uitstraling. Grandioos ontbijt. Leuke wandelmogelijkheden in de directe omgeving van het hotel.

Prima verzorging, goede locatie met veel parkeergelegenheid.

Bij aankomst geen restaurant mogelijk ivm bruiloft voorbereiding.

Prima verzorging, goede locatie met veel parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

redelijk

restaurant was niet meer in gebruik maar wordt wel genoemd op website

mooie wellness ruimte

Diner en ontbijt: fantastisch goed!

Diner en ontbijt: fantastisch goed!

1 keer, maar een 2de keer komt er niet

geen avondeten geen airco slechte internetverbinding na 21h00 geen service meer storend lawaai op de kamer heel de nacht

Locatie van het ontbijt..

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

De locatie was geweldig.

Houd er bij de boeking rekening mee dat het tevens een onderkomen is voor oudere mensen ( inclusief verzorging). We hadden het gevoel dat we in een bejaardenoord zaten.

De locatie was geweldig. Veel rust!

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

Ontbijt was prima.

Restaurant en bar bleken gesloten tijdens ons verblijf! Eten moesten wij maar elders doen. Zeer ongastvrij. Receptie na 20.00 uur volledig onbezet. Deze tekortkoming had men bij boeking bekend moeten maken. Een bedoeld weekendje uit in een 4 sterren wellness hotel hebben wij na 1 nacht beëindigd.

Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Elegant boutique hotel in een mooie landelijke omgeving.

Dit hotel gekozen vanwege aanwezigheid van lift. Helaas is de lift alleen beschikbaar in het seniorenheim. Alle kamers in het hotel zijn op de 1e verdieping die via een trap bereikt kan worden. Dankzij het vriendelijke personeel is dit probleem opgelost maar dat kan een probleem zijn.

Elegant boutique hotel in een mooie landelijke omgeving. Alle, zeer ruime, kamers zijn verschillend ingericht en hebben uitstekende sanitaire voorzieningen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

Uitzonderlijk goed bereid ontbijt.

Het weekend van ons verblijf bleek carnavalsweekend te zijn en de eerste nacht waren wij de enige gasten. In een deel van het hotel zitten residenties voor senioren, wanneer men na 21u het hotel weer in wil doet de nachtzuster open. Buitenschilderwerk hoognodig. Zonde van zo'n verder prachtig hotel. Restaurant lokte niet uit aangezien wij de enige gasten waren, gaf treurig gevoel; hopelijk voor het hotel was dit een momentopname!

Uitzonderlijk goed bereid ontbijt. Entourage als in een middeleeuws landgoed; wij vonden het prachtig verzorgd. Personeel erg beleefd en hulpvaardig.

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Rust en goede WiFi echt top en loopafstand Bij winkels...

Niks viel er tegen

Rust en goede WiFi echt top en loopafstand Bij winkels vandaan

• Beoordeeld op: 3 juni 2015

Ontbijtview richting het kasteel

Hotel is blijkbaar een combinatie van pensioners home en hotel, keuze is onduidelijk

Ontbijtview richting het kasteel