Beoordelingen over Landhotel Allgäuer Hof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Waldseer Straße 36, 88364 Wolfegg, Duitsland

#2 van de 5 hotels in Wolfegg

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Heerlijk hotel met ruime kamers, maar niet altijd even vriendelijke receptioniste

De service vanuit de receptie viel bijzonder tegen. Misschien dat de dienstdoende dame een slechte dag had? Wij kwamen binnen met een ziek (misselijk) kind, die uit voorzorg een spuugzakje vasthield. Vriendelijk verzoek om haar even buiten te laten zitten totdat de incheck geregeld was (het was -9 graden celcius...). Nadat we de kamersleutel ontvingen, werd ons aangeraden om snel naar de kamer te gaan, zodat ze niet in de lobby zou spugen. We gaven aan niet van het ontbijt gebruik te zullen maken, omdat we al rond 6.00 uur zouden vertrekken op doorreis. Toen ik om 21.50 uur naar de receptie ging om te vragen of we nu alvast zouden kunnen betalen of dat ze dat bij vertrek wilden doen, werd me gezegd dat het nu niet meer kon omdat ze al had afgesloten. De dame werkte namelijk tot 22.00 uur. Betaling bij vroeg vertrek was echter ook geen optie, want haar collega begon pas om 7.00 uur. Doodleuk verklaarde ze; dan zullen jullie toch moeten ontbijten. Na de nodige pressie, heeft ze haar systeem toch weer opgestart en hebben we kunnen betalen. Achteraf bleek onze dochter nog te ziek om om 6.00 uur al te kunnen vertrekken, dus hebben we uiteindelijk toch in het hotel ontbeten en zijn pas om 11.00 uur vertrokken. De dienstdoende receptioniste van deze ochtend was overigens wel heel vriendelijk.

Het hotel is rolstoelvriendelijk. Dat maakt dat de kamers en badkamers (wij sliepen op de begane grond) bijzonder ruim zijn opgezet. Het ontbijt was heerlijk en rijk uitgerust. Uitchecktijd van 11.00 uur is prettig!

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Fijne plek om te onyspamnnen

Zeer beperkt uitzicht aan de achterzijde. Voor dineren moet je daar niet zijn, weinig keus. Probeer wel een kamer aan de voorzijde te boeken, aan de achterzijde is bos en veel vliegen en muggen. Er loopt ook een spoorlijntje direct achter het hotel.

Prachtige ruime kamer met koelkastje , TV zithoek en zeer ruime douche. Mooie parkeer garage tegen kleine meerprijs,

Het uitzicht

De ligging langs een provinciale weg, verkeersgeluiden

Het uitzicht

Fijne kamer op een onhandige locatie.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Hotel ligt vlak naast een treinspoor.. met raam open slapen is geen optie.

Grote kamer met een fijn bed!

comfoort

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Het tetugkomen waard!
    • Comfort Eenpersoonskamer

De manager is chagerijnig

Locatie is magnefiek. Gratis fiets met 21 versnellingen Hele goede keukwn en een uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

• Beoordeeld op: 10 juni 2015

de inrichting en service

de inrichting en service

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

Dat het Hotel gelegen is aan de weg en achter de trein loopt.

Dat het Hotel gelegen is aan de weg en achter de trein loopt.

• Beoordeeld op: 23 februari 2015

Ruime kamers en zwembad.