Beoordelingen over Landhotel Behre Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Zum Großen Freien 3, 31275 Lehrte, Duitsland

#1 van de 5 hotels in Lehrte

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

SUPER!!

Er was een bruiloft de tweede dag en daardoor moesten we uitwijken voor het terras, jammer.

Alles was OK, mooi, schoon etc. Het mooiste vonden we dat we broodjes konden smeren en mee konden nemen na het ontbijt, dat kwam ons goed uit.

De kamer was erg mooi ingericht;
    • Comfort Eenpersoonskamer

De kamer was veel te warm. 's Avonds staat de zon erop. Het leek wel een sauna. Vanuit het hotel werd hier niets aan gedaan. Ik kreeg ook geen andere kamer aangeboden. Hierdoor slecht geslapen. Het bed was ook erg hard.

De kamer was erg mooi ingericht; hotel is verder erg netjes. Ontbijt is heerlijk met veel fruit. Receptie is erg aardig.

Prima verblijf voorals je onderweg bent.

De standaard kamer is klein maar wel heel keurig en tip top in orde.

Het personeel was heel behulpzaam. Omdat het hotel geen restaurant heeft en ook in het dorpje geen restaurant open was , werd ons aangeboden een pizza te bestellen, die we toen in de mooie en grote tuin konden opeten.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Prima plek, rustige omgeving Hannover centrum en beurs dichtbij..

Niets, alles in orde

Ontbijtbuffet was prima, was laat voor het ontbijt, buffet was ruim gesorteerd sommige belegsoorten waren op, maar dat zal zeker komen door het late ontbijten.

Keurig hotel, goed bereikbaar, gratis parkeren, Wifi...

Prijs relatief hoog i.v.m. beurs in Hannover, maar alle hotels in de buurt nog veel duurder; geen restaurant in hotel.

Keurig hotel, goed bereikbaar, gratis parkeren, Wifi functioneert goed.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

iemand anders was te gast

iemand anders was te gast, maar omdat hij eerder bij u heeft overnacht en naar dit hotel vroeg, weet ik dat hij het goed vond

iemand anders was te gast

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Aanrader, zeer net en schoon hotel

Beetje kleine kamer maar niet hinderlijk

Zeer netjes en schoon

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

Kamers en ontbijt prima, zeer rustige ligging midden in...

Dat in het hotel 's avonds niets te eten is (er is geen restaurant). Dat is op zich geen probleem (er is er een in het dorp + snackbar en ze komen het op verzoek brengen) maar ik wist het niet.

Kamers en ontbijt prima, zeer rustige ligging midden in klein dorp, waar toch allerlei dingen zijn (winkel, restaurant, station etc.). Met S bahn ben je zo in Hannover.

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

How clean it is

How clean it is Price Personell

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.