Beoordelingen over Landhotel Broda Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Oelmühlenstrasse 29, 17033 Neubrandenburg, Duitsland

#1 van de 9 hotels in Neubrandenburg

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Waardeloze WiFi; niet meer van deze tijd (en de eigenaars weten het (maar doen er niets aan)).

De WiFi (onderdeel van 'zakenpakket' deed het zeer slecht; zelfs een 3G verbinding is hier onmogelijk. Een gemiddeld derde wereldland heeft dit nog veel beter voor elkaar. Kortom: voor de zakelijke reiziger een afrader. Voor de toerist (die WiFi niet belangrijk vindt) prima. Douchegordijntjes van plastic is niet meer van deze tijd!

Prima ruime (ECO!) kamer met een prima bed en een goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Prima hotel, maar jammer van de wifi

wifi was waardeloos, en de manager zegt ook dat hij dit weet. Doe er dan wat aan! badkamer is in vergelijking met de rest achterhaald

Prima ontbijt, stil, uitstekend bed, goed diner

Goed hotel

Eigenaar deed moeilijk omdat we een éénpersoons kamer geboekt zouden hebben, terwijl wij bewijzen konden dat we een tweepersoons kamer geboekt hadden. We konden volgens hem alleen contant betalen, maar de dag van vertrek kon het opeens toch met pin. Het voelde onbehagelijk omdat niet duidelijk was wat we uiteindelijk zouden moeten betalen: hij zei dat het wel goed kwam... Dat bleek ook zo, gelukkig.

Rustige locatie met park in de buurt en forellenkwekerij. Mooie kamer, gelijkvloers met klein terrasje.

Rustdag als excuus voor onwil

We kwamen op zondagmiddag om 13.30 aan. Per fiets, het had geregend. De eigenares kwam uit haar appartement om ons te vertellen dat we pas om 15 uur konden worden ingeschreven omdat het rustdag was. Wel gaf ze ons uitgebreid gelegenheid om de bagage in een kantoor te zetten. Daarna moesten we het afgesloten hotel verlaten tot 15 uur. Om 15 uur konden we inchecken: een handtekening zetten en naar de kamer. Een tijdsinvestering die véél kleiner was dan het weg laten zetten van de bagage. De sauna en het restaurant waren vanwege de rustdag niet beschikbaar.

Prima startpunt voor een route langs de Oostzeekust van oost naar west.

Het hotel ligt een eindje buiten de stad en toen wij aankwamen bleek zondag Ruhetag te zijn. Het restaurant was dus gesloten. Het vinden van een alternatief was nog een hele opgave.

Kamer was prima. Uitstekend ontbijt. Gratis parkeergelegenheid voor de deur. Wij vonden Neubrandenburg zeer de moeite van het bekijken waard.

Mooie ruime kamer met zeer goed bed. We hebben hier heel goed geslapen. Ook prima ontbijt.

Ruime, frisse kamer, vriendelijk personeel, prima ontbijt.

Ruime, frisse kamer, vriendelijk personeel, prima ontbijt.q

Prijs kwaliteitverhouding uitstekend.

Prijs kwaliteitverhouding uitstekend. verder uitermate vriendelijke patron.

wat belegen uitstraling, muffige kamer, hard bed, matig...

wat belegen uitstraling, muffige kamer, hard bed, matig ontbijt.