Beoordelingen over Landhotel Hirsch

Lenzfriederstr. 55, 87437 Kempten, Duitsland

#13 van de 20 hotels in Kempten

Zeer eenvoudig maar zeer vriendelijke mensen

Ontvangst was vriendelijk maar niet alle informatie is verstrekt, bleek achteraf. Zeer eenvoudige kamers voor de prijs. Op de bovenverdieping was het heel gehorig. Restaurant viel tegen. Prijs/Kwaliteit was slecht. De bediening bleef vriendelijk maar keuken maakte er een potje van.

Ruime familiekamers met ruime badkamer

Prettige overnachting met gezin op doorreis naar het Gardameer

Prima familiekamer voor een nachtje slapen op doorreis naar Italie (Gardameer). Schoon, ruim, rustig. Ontbijt prima, voldoende keuze. S'avonds een drankje doen in de bar terwijl de kids op bed liggen kan prima, goed bereik met babyfoon en onze kamer was er niet ver vandaan.

Perfecte plek voor doorreis.

Met 2 kinderen familiekamer geboekt.Die bleek uit 2 ruime slaapkamers met 5 bedden en een ruime badkamer en 2 toiletten te bestaan.TV op kamer. Prima voor de doorreis naar Italië.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Fijn Landhotel voor éen nacht

Alles voldeed aan verwachtingen, voor dergelijk 'Landhotel'

Leuk hotel, met prettig restaurant, waar eenvoudige maar verse gerechten worden bereid. Kamer is standaard; prima voor één nacht. Ontvangst is vriendelijk. Hotel ligt iets buiten centrum v Kempten. Goed bereikbaar.

Fantastisch hotel met uitstekend restaurant !!!!!!

Niks.

Het restaurant en zeker de carpacio is fantastisch ook de steak was heerlijk met zelfgemaakte frietjes en gebakken patatjes en het dessert was al hetzelfde chocomouse en creme brulee. Kortom fantastisch lekker

Fijn verbleef, met goed eten en vriendelijk personeel. Voldeed aan verwachtingen voor onze doorreis.

De verwarming in de badkamer zat erg vol met stof, en de kussens van de bedden waren echt veel te zacht.

Kamers waren zeer ruim opgezet, en het ontbijt was erg lekker. We kwamen tegen de avond binnen, waarbij de sleutels netjes klaar lagen op de balie.

Hele fijne plek om op de reis naar Italië of terug naar NL te overnachten

Ietwat gestresst restaurant personeel bij binnenkomst, maar eenmaal aan tafel zeer vriendelijk!

Gezellig sfeervol restaurant bij het hotel. Daar wordt je blij van als je na een reis in de avond binnenkomt

Was goed maar zou alleen daar terug gaan als de verwarming en het warmwater functioneren.

Er was geen verwarming en alleen koud water bij het douchen bij de avond van aankomst en bij het vertrek, plus dat de kamers al waren schoon gemaakt terwijl we nog onze spullen moesten ophalen. Wij hebben wel een vergoeding van EUR. 20,= in totaal gekregen.

Hotel ligging en ontbijt was echt goed

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Overnachting voor 1 nacht.

Badkamer inmiddels wat gedateerd. Douche wel warm maar weinig druk en even was er geen water meer.

Locatie, dichtbij de snelweg richting Oostenrijk.Prima uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

De eigen parkeer plaats is klein en onverhard, maar aan de...

De eigen parkeer plaats is klein en onverhard, maar aan de andere kant van het hotel ligt een uitstekend parkeer terrein dat behoort bij een supermarkt.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Heerlijk uitgerust!

Alles was dik in orde!

De kamer was ruim en schoon en de bedden erg comfortabel. Wij hadden de familiekamer en waren met 3 kinderen (8, 6 en 1) op reis. We hebben allemaal heerlijk gegeten en geslapen!

Verouderd maar aangenaam.

Welk spek? Voor sommige extra's moest men bijbetalen.Restaurant heeft een zeer beperkte dagmenu kaart waaruit men kan kiezen er is geen ander gerecht mogelijk.Beperkte parkeermogelijkheden.

Bedden waren goed, WiFi overal te krijgen.in het restaurant ,de huisgemaakte desserts is een aanrader.

Prima.

Geen hartelijk ontvangst. Werd niet welkom geheten of gevraagd of we een goede reis hadden gehad. Kregen de sleutel in de hand gedrukt en dat was dat.

De grootte van de familiekamer.

Teleurstellend, geen aanrader.

(te) kleine eenvoudige kamer, niet lekker fris, wel netjes, gordijnen te klein waardoor licht in de kamer kon komen, te weinig handdoeken, één klein pompje met zeep voor zowel haar als lichaam, badafvoer slecht te openen, eigenaresse was stug bij vraag ivm onze peuter, prijs ad 140 was m.i. veel te hoog gezien de minimale faciliteiten.

Goed ontbijt, prima bedden , vriendelijk personeel, goed...

Het was erg warm en er is geen airco, raam open was geen optie vanwege het verkeerslawaai. Volgende keer een kamer aan de zij of achterkant reserveren.

Goed ontbijt, prima bedden , vriendelijk personeel, goed diner

Prima overnachthotel

De kerkklokken voor het hotel. Op maandag bleek het restaurant te werken met een erg beperkte kaart, weinig keuze. Jammer want ik had het hotel uitgezocht omdat er volgens de recensies een goed restaurant bij zat. Nu zijn we gaan eten in Kempten.

Wij verbleven hier 1 nacht op doorreis naar Italië. Nette kamer met een goed ontbijt. Net te ver om naar het centrum (Kempten) te lopen.

Heerlijke locatie voor een tussenstop naar Italië

Niks, het was echt prima! Als we kritisch moeten zijn dan is er wel iets aan te merken op het aantal parkeerplaatsen waar de volgepakte auto "veilig" kan staan. Maar goed, in 25 jaar nog nooit iets voorgevallen zei men. En ook tijdens ons verblijf ook niet.

Een perfecte locatie voor een overnachting tijdens doorreis of voor een langer verblijf. Mooie grote en schone kamers, vriendelijk personeel en een uitstekend ontbijt! Zelfs het meedenken voor eten en de geadviseerde restaurants in de buurt was prettig. Ondanks dat zij zelfs ivm een beperkte opening van de de keuken ook wel een klein hapje serveerden.

Hotel prima locatie. Personeel mag wel wat klantvriendelijker.

Vanaf 14.00 uur mocht je inchecken. Wij kwamen op maandagmiddag om 15.30 aan. Het was een warme dag dus wij dachten een lekker drankje op het bijbehorende terras te kunnen bestellen. Mooi niet dus. Terwijl er personeel was, konden we niet voor 17.00 uur iets te drinken bestellen. Heel jammer. We hebben toen maar een supermarkt in de buurt gezocht en ons gekochte drankje op het terras opgedronken. Toch wilden we er ook in de avond eten. Er werd meegedeeld dat er alleen een hele kleine kaart was om wat van te bestellen omdat ze op deze dag ( 31 juli midden in de zomervakantie ) normaal niet open zijn, of iets dergelijks. Het hele terras zat vol en het hotel ook. ???

Het hotel lag op een goede locatie, dicht bij de snelweg. Het ontbijt was uitgebreid. Prima

ideale accommodatie voor een overnachting op weg naar Italië

meer parkeergelegenheid bij het hotel zelf

comfortabele en ruime familiekamer, ontbijt was heerlijk, eten in het restaurant was prima. Dicht bij de snelweg

Goed hotel met vriendelijk personeel

Op maandag is het restaurant gesloten en bied het hotel alleen wat kleine hapjes aan hun gasten. Een vermelding hiervan op de site zou wel handig zijn

Het was een prima ontbijt

Goed bereikbaar.

Hotel ligt vlak bij een kerk. Geen probleem als je 1 nacht blijft op doorreis, want dan sta je vroeg weer op. Voor een langer verblijf is het wel iets om mee te wegen in je besluit.

Goed bereikbaar. Prima restaurant en goed ontbijt. Kortom precies wat je zoekt als je op doorreis bent.

Ruime kamers met goede bedden, en een prima ontbijt voor een...

De parkeergelegenheid van het hotel is bescheiden, maar er is voldoende ruimte om in de directe nabijheid de auto te kunnen parkeren. Hotel ligt wat afgelegen van het centrum (1.8 km), en in de directe nabijheid van het hotel is er niet veel te beleven. Maar daarom is het ook een landhotel........

Ruime kamers met goede bedden, en een prima ontbijt voor een schappelijke prijs. Gezellig beschut terras waar je 's avonds van je maaltijd en je drankje kunt genieten.

Op doorreis naar Italië, Dolomieten.

We werden gastvrij ontvangen en voor onze fietsen was een goede plek in de kelder. Om te kunnen eten werd gelijk een plek gereserveerd. En toen ze onze zoon vergeten waren, kreeg hij gratis zijn eten. Volgend jaar komen we zeker weer!

We hadden op een maandag een overnachting tijdens onze reis,...

We hadden op een maandag een overnachting tijdens onze reis, restaurant was open naar de kaart te beperkt waarvan de helft niet meer te verkrijgen was, personeel was zeer behulpzaam om ons naar nabij gelegen restaurant te verwijzen!

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Prima Hotel.

Geen opmerkingen. Prima locatie voor de geboden prijs.

Hygiene was prima in orde, lekker bed en een goed ontbijtje. De kerkklok aan de overkant van het Hotel maakt het nodige kabaal hij doet ieder kwartier goed zijn best. Maaarrr geen zorgen want om 22.00 uur stopt hij met kabaal maken tot de volgende morgen 07.00 uur. Prima Hotel, kun je gerust gebruik van maken. Ook voor een eventuele tussen stop naar het zuiden. Zit mooi op de route Fernpass. En bovendien een gezellige dorpskern met de nodige restaurantjes en terrassen.

Prima bed, prima keuken!

Prima overnachting onderweg, je bent er zo vanaf de autobahn. Oorspronkelijk dorpje vlakbij grote stad. Goede bedden, kamer 23 niet al te warm na warme dagen. Uitstekende keuken Lenz im Hirsch en zeker niet duur.

Goed hotel voor 1 nachtje op doorreis.

Vond de prijs kamer wat hoog.

Goed hotel voor 1 nachtje op doorreis. Ligt wat verder van centrum. Maar wij hebben daar speciaal voor gekozen. Ligt dicht bij snelweg.Voor 5 euro ontbijt.Simpel maar voldoende. Restaurant prima.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Voor 1 nacht op doorreis een prima kamer.

Het was erg benauwd op de kamer. Het personeel op het terras vonden we erg koeltjes en opdringerig.

Dat we buiten konden ontbijten maar dat kon omdat het binnen vol was.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Leuk hotel

Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime en nette kamer. Restaurant aan het hotel met ruime keuze. Ruime parking

Een heel leuke ervaring zonder ergernissen !

Versleten hoofdkussen vol brokken in niet te doen om op te slapen was dan ook het enige minpunt die er was .

Vriendelijkheid en heel goed verzorgde keuken . Ook een heerlijk ontbijt vol lekkers . Heel goed bedden stevige matras . Bereikbaarheid naar de kamers vanuit de parking was perfect en heel hondvriendelijk .

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

De kamer was geweldig!

helemaal niks, zo netjes allemaal!

De kamer was geweldig! Mega familiekamer, heel appartement, voor die prijs, ongelooflijk! Hier gaan we vaker heen op doorreis naar Italie

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Een zeer goede Wifi , lekker en gevarieerd ontbijt .

Eigenlijk niets.

Een zeer goede Wifi , lekker en gevarieerd ontbijt . De bedden zijn goed en personeel is vriendelijk. Op wandelafstand van de stad Kempten. Kunnen ontbijten vanaf 6u30 is ook een pluspunt.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Goed overnachtingshotel op doorreis naar Oostenrijk

Kamer ietwat gedateerd. Geluidsoverlast van gasten (met name kinderen) van een feest dat gaande was, klonk hard door in de gang.

Locatie vlakbij snelweg. Ruime 4-persoonskamer waar het kinderbedje al klaar stond, 2u nadat we boeking hadden gemaakt. Goed ontbijt voor maar 5,- pp.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Aangenaam doorreishotel.

kleine badkamer waarbij deuren in de weg zitten.

Het aanwezige restaurant was zeer goed met een gezellige ambiance. Hebben meteen weer kamer gereserveerd voor volgende reis.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Goed overnachtingshotel.

Het ontbijtbuffet is goed, maar had wat uitgebreider gemogen.

Het is een goed hotel. Kort bij de snelweg. Ruime kamers en schoon. Restaurant heeft een goede keuken.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Het andere hotel was prima.

Personeel beter instrueren aangaande de sleutelkast!

Onderweg telefonisch contact gehad over late aankomst. Was geen probleem, deur werd open gelaten en de kamersleutel op de balie receptie. Gesloten en er was een gecodeerde sleutelkast. Na tel. contact met zusterhotel uitgeweken naar dat hotel.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Prima hotel voor fitte mensen. Geen hotel voor mensen met een lichamelijke handicap.

Geen lift. De kamer was op de tweede verdieping en er was geen lift. Ik reisde met mijn schoonmoeder van 93 en zij is slecht ter been en heeft last van benauwdheid. Het was niet makkelijk om boven te komen. (Er is in het trappenhuis wel ruimte voor een lift).

Kamers waren ruim en schoon, met prima bedden. Een prachtige ruime, schone badkamer. Er was een uitgebreid ontbijt buffet en als iets op was werd dat direct aangevuld.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Prima hotel!

Er was geen lift (althans niet gevonden). Daarnaast waren er weinig parkeerplekken op het moment dat wij arriveerde (mogelijk doordat er veel mensen in het restaurant zaten).

Nette kamer.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Mooie ruime kamer en goed ontbijt.

Te weinig parkeerruimte bij hotel. Vlakbij is echter een publieke parkeergelegenheid.

Mooie ruime kamer en goed ontbijt. Ook het diner was prima in orde.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Hotel Hirsch

De matrassen waren keihard en dat sliep niet zo lekker.

Gezellige ambiance. Kamers comfortabel, lekker gedineerd en lekker ontbeten. het was een overnachting onderweg.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Badkamer is aan de krappe kant en gedateerd. (Wel schoon).

Goede doorreis hotel naar Italië. Goede prijsverhoging. Ontbijt was prima. Schoon hotel. Vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Fijne tussenstop.

Wat gehorig.

Zeer mooie en ruime kamer. Dicht bij snelweg. Het was zeer schoon en personeel erg vriendelijk. Goede Wifi. Fijne tussenstop. Niet veel van omgeving gezien, maar eerste indruk was erg goed.

• Beoordeeld op: 12 september 2016

Prima plek voor doorreis

Geen beste gordijnen, erg lichte kamers hierdoor. Douchebak is spekgladde, pas op voor uitglijders. Doordat weg naar hotel was opengebroken ZEER lastig te bereiken via allerlei lokale weggetjes.

Wij hadden de bovenste, ZEER ruime kamer! Kinderen samen een eigen kamer. Zit hoekje in onze eigen zeer grote slaapkamer. Restaurant heeft prima kaart keuze en prima kwaliteit. Komen ook veel lokale mensen uit omgeving hadden wij de indruk. Fijn buiten terras bij mooi weer. Ontbijt was goed. Auto kan achterom geparkeerd worden.

• Beoordeeld op: 12 september 2016

Fijn overnachtingshotel met jong gezin.

Het gesneden fruit bij het ontbijt had verser gekund.

Ontbijt was niet erg uitgebreid, maar wel lekker. Bedden waren heerlijk en de vier-persoons kamer was prettig ingedeeld met aparte hoekjes voor de kinderen. Fijne douche met veel water. Het eten in het restaurant was lekker. Bijzonder vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Goede hotel voor de doorreis naar Italië

Had een drie persoons kamer geboekt met 3 bedden. Maar er stond een slaapbank. Dat viel tegen. Opgelost door een extra matras op de bank en ontbijt was gratis.

Diner was erg lekker. Ontbijt ook goed.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Super verblijf, uitstekende prijs/kwaliteit!

Helaas was er geen mogelijkheid om aan het eind van de middag een drankje te nuttigen in het hotel. In de buurt van het hotel was helaas ook niets te vinden.

Supergrote kamers (familiekamer). Was meer een appartement. Prima bedden en voorzien van alle gemakken.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Goed tussenstop hotel

Klokken die luiden vroeg in de ochtend.

SuperRuime familiekamers. Minpuntje klokken die luiden in de ochtend. Goed hotel voor tussenstop ook dat was ons doel van de reis.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Overnachting doorreis Toscane naar huis.

Het ontbijt was redelijk karig. Wat er was was wel goed te eten!

Overnachting op doorreis naar huis vanuit Toscane. Mooie ruime en schone kamer. Heerlijk geslapen. Vriendelijk personeel. Wakker geworden door de kerkklokken die een vijftal minuten bleven luiden. Was bijzonder. Ontbijt enigszins karig maar wat er was was zeker goed te eten. Zou hier zeker terug gaan.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

prijsverhouding duur,niet weer

bij aankomst, was restaurant niet voor ons beschikbaar, na een lange dag rijden, moesten wij alsnog weer in de auto, op zoek naar een restaurant om te eten, viel vies tegen, om iets te vinden.In een oude duitse stad, wisten niet, dat wij moesten reseveren voor het restaurant, die bij het hotel zat

het verdere door reizen, naar het volgende hotel, weinig parkeerplaats, restaurant niet beschikbaar, qua prijsverhouding, best wel prijzig

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Mooie kamer, vriendelijk personeel.

Kleine schimmelvlekjes in de badkamer, maar niet ernstig. Betere verluchting plaatsen misschien?

We zijn door files pas om 21u30 toegekomen. Het was geen enkel probleem om toch nog in het restaurant iets te eten.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Mooie ruime familiekamer.

Mooie ruime familiekamer. Ontbijt was prima. Leuk restaurant bij het hotel waar je savonds prima kan eten. Dichtbij de snelweg, ideaal als je op doorreis bent.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Goed hotel voor onderweg met heerlijk eten

We hebben zowel op de heen- als terugreis hier overnacht. Heel vriendelijke mensen (het was druk bij inchecken en daarom hielp de kok ons:). Weer heerlijk gegeten in de tuin!

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Een echte aanrader! Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding en dichtbij de snelweg richting Brennerpas.

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. De vier- en zespersoonskamer waren heel ruim en schoon. De 6-persoonskamer leek wel een appartement! Het ontbijt was uitstekend en werd constant aangevuld. Het personeel was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Een hotel met een authentieke sfeer, 's avonds in de...

Hotel ligt aan een doorgaande weg. De kerkklokken in de omgeving luiden elk kwartier, maar gelukkig 's nachts niet.

Een hotel met een authentieke sfeer, 's avonds in de sfeervolle tuin heerlijk genoten van plaatselijke en verse producten. Wij hadden een familiekamer geboekt; we kregen een ontzettende grote kamer met 3 bedden en nog een aparte kamer met nog een 2-pers.bed. Hotel is goed bereikbaar vanaf snelweg. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Prima doorreishotel, fijne familiekamer

Grote schone familiekamer. Heel handig vlakbij de 7 richting Oostenrijk. Daardoor ben je snel /vroeg bij de grensovergang Fussen (30 km) richting Innsbruck. Vriendelijk personeel in het hotel en prima gegeten in het restaurant. Ook het ontbijt voor 5€ pp was goed.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Ontbijt voor € 5,00 P.

Zorg ervoor dat je niet aan de weg kant slaapt, veel verkeer en kerkklokken op 10 meter afstand van het hotel. Ze slaan om het kwartier en niet 1x!! Geen airco/klimaatsysteem.

Ontbijt voor € 5,00 P.P. is prima, restaurant is goed. Veilig parkeren en dicht bij de snelweg.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

We hebben ervan genoten.

De wagen moest twee straten verder geparkeerd worden door de iets minder goede parkeergelegenheid.

We hebben zeer goed gegeten in het restaurant en het personeel was super vriendelijk.

De kamer was heel schoon.

De kamer was heel schoon. Het eten was uitstekend.

Prima plek voor tussenstop

Prima ontbijt, goed restaurant, goede ligging tov autoweg Ulm-Oostenrijk

Prettig verblijf. Door de ligging is het een handig hotel wanneer je op doorreis bent.

De doucheruimte was onhandig; het diner was matig van kwaliteit

Ruime kamer, prima ontbijt, vriendelijk personeel, handige ligging t.o.v. snelweg

Ruime, schone kamer, lekker gegeten in restaurant

Ontbijtbuffet goed, niks mogelijk qua drankjes voor kinderen.

Ruime, schone kamer, lekker gegeten in restaurant

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Hele mooie schone kamer, met een heerlijk bed, badkamer aan de kleine kant, maar voor 1 overnachting prima. Ontbijt uitstekend.

Aanbeveling!

Het eten in Lenz im Hirsch, prima, druk maar niet storend, verder was alles prima, schoon, vriendelijk, en rustig!

prima verblijf

Prima hotel erg netjes en schoon vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima hotel om op doorreis 1 nacht te verblijven

Leuk en knus hotel

De kamers zijn een beetje gehorig

Het is een knus hotel, het personeel is vriendelijk en het ontbijt is goed

Goed ontbijt, prima kamer, ideaal voor een overnachting op...

Goed ontbijt, prima kamer, ideaal voor een overnachting op doorreis

Prima plek voor een tussenovernachting

Ontbijt, tegen extra betaling een gebakken eitje of cappuchino. Ook wel prijzig

Zeer ruime grote kamers.

Geweldig ontbijt.

De bedden waren kei hard..

Geweldig ontbijt. Vriendelijke mensen.

Mooi hotel in een leuk plaatsje.

Het hotel is ruim en heeft een prima restaurant. De kamer was lekker groot en schoon.

Alles ok.

Alles ok. Prima , vriendelijk personeel.

Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Prima brandschoon hotel met erg vriendelijk personeel

Zeer gastvrije onthaal en erg vriendelijk personeel bij zowel restaurant als bij hotel. Goed restaurant en prima kamer

Prima doorgangshotel met lekker eten

De persoon achter de bar was niet erg vriendelijk

Kamers prima, eten lekker, goede wijnen, leuke ober

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Prima kamer, gezellig fris ogend (modern) restaurant.

Op kamer aan het einde v/d gang was de WiFi niet echt sterk genoeg om nog wat te werken.

Prima kamer, gezellig fris ogend (modern) restaurant.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Een zeer aangename tussenstop

Uitstekend doorreishotel, lekker eten.