Beoordelingen over Schweiger's Landgasthof Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Manhartsdorf 2-4, 85456 Wartenberg, Duitsland

#1 van de 2 hotels in Wartenberg

Ik had bij booking voor 2 personen geboekt en 2 kinderen. Maar er was maar voor 2 personen bij het hotel geboekt geboekt door boeking en ik moest 60 euro bij betalen!!!

Kind vriendelijk en een mooie acomedatie en lekker eten

• Beoordeeld op: 17 november 2015

Fijn hotel in de buurt van de luchthaven, bieden ook shuttle...

Niets !! Kleine tip.....Een verhoogde plek om je koffer open meer te leggen op de kamer miste ik ......

Fijn hotel in de buurt van de luchthaven, bieden ook shuttle service en parking aan. Erg rustig gelegen en stil s'nachts Relatief kleine kaart in het restaurant maar top gegeten !! Gezellige bediening !!

• Beoordeeld op: 9 oktober 2015

Hygiene was prima.

Wifi werkte niet. Zowel in het hoofdverblijf als op de kamer niet. Personeel gaf aan dat het probleem bekend was en helaas nog geen oplossing. Een verzoek om een setje extra handdoeken om een dagje thermen te bezoeken leidde tot grote problemen en onvriendelijkheid bij de receptie. Matige bedden.

Hygiene was prima. Ontbijt was goed verzorgd en ruime keuze. Rustig gelegen en dichtbij het stadje Erding voor bezoek aan thermen en de Erdinger brouwerij.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Ontbijt was goed en betaalbaar