Beoordelingen over Landhotel Sonnenhalde Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Kornbergweg 1, 73087 Bad Boll, Duitsland

#1 van de 4 hotels in Bad Boll

9,7

Uitstekend hotel met extra faciliteiten

Niets. (Voor lange mensen was onze kamer een klein risico op stoten van hoofd)

Goed bereikbaar van snelweg. Gastvrijheid en service ten top! Ontbijt subliem en enorm uitgebreid. Gratis sauna, goed heet, handdoeken, kluisjes, heerlijke lig stoelen voor ontspanning.

Zéér vriendelijk onthaal en bediening.

Kan me niet iets bedenken dat me tegenviel, alles was piekfijn in orde en naar wens.

Zéér vriendelijk onthaal en bediening. Uitgebreid en overheerlijk ontbijt, keuze te over. Ruime, nette kamers voorzien van alle comfort. Rustige omgeving, ideaal om te gaan wandelen in volle natuur. Waren hier op doorreis maar komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Het was niet mijn eerste en laatste bezoek.

Geen opmerkingen Tijdelijk waren er werken in uitvoering maar ja moet ook eenmaal uitgevoerd worden.

Heerlijk ontbijt met vriendelijk personeel. Ruime kamer.

Niet bijzonder, ondanks een goed ontbijt

Hotel staat in de steigers, dus mijn dochter had kamer waarbij het terrasje verboden terrein was(steiger) en mijn kamer had plakker op de balkondeur...betreden op eigen risico. Restaurant voor avondeten gesloten en vroeg in de avond (20.00 uur) kopje koffie kon niet met de woorden, ik heb net de machine schoon en ik wil ook om negen uur aan mijn vrije avond beginnen...(hoezo roomservice???) Zelfs niet als je gewoon in de openbare ruimte wil zitten...nee, geen koffie...zeer onvriendelijke dame. Ons verhaal werd de volgende morgen wel aangehoord, maar we moesten toch de volle prijs betalen ondanks zoveel tekortkomingen.

Ontbijt was buitengewoon en de bediening op dat moment ook...

Goede overnachting gehad mede door de goede bedden en het fantastische ontbijt, het personeel is éch

De kamer was helemaal top, ruim en schoon met goede bedden. De badkamer is wat klein, maar alles wat je nodig hebt is er. Het ontbijt is gewoonweg geweldig! Alles is vers en er is een ruime keuze aan broodjes, beleg en fruit.

Uitgebreid ontbijt.

Het hotel staat momenteel in de steigers omwille van renovatie. Op zich heb je hier wel geen last van. Er is geen airco op de kamer. Personeel spreekt nauwelijks Engels. Weinig parkeerplaats.

Uitgebreid ontbijt. Ideaal gelegen langs de A8 op doortocht van/naar Oostenrijk.

Fantastisch ontbijt, behulpzaam personeel!

Restaurants vlakbij, daar niet aanwezig. Je kunt wat wat drinken bestellen op terras.

Ontbijt was fantastisch! Personeel erg behulpzaam! Er stond zelfs een ventilator op de kamer ivm de hitte. Kindvriendelijk; personeel dacht mee om eten op te warmen, kokend water in thermoskan, boterham mocht meegenomen worden van het ontbijt, mooi kinderbedje stond klaar. Goed geregeld daar! Heerlijke tuin om in te verblijven. Wij waren daar ivm doorreis Oostenrijk. Lag redelijk gunstig snelweg.

Een top-adres waar we zeker naar terug gaan!

Er is ons werkelijk niets tegengevallen. Wat een fantastische kamer, geweldig ontbijt en heerlijke tuin met fijne (relax)stoelen.

De ontvangst was hartelijk en er werd ruim de tijd genomen om ons goed te informeren over de omgeving. Alles was schoon en uitstekend verzorgd.

zeker voor herhaling vatbaar

supervriendelijk personeel, ontbijt perfect en konden ontbijten op terras , uitbater zeer gedreven, kan nog veel bereiken, kamer perfect en zeer rustige omgeving, lekkere restaurants op loopafstand ,.

Top overnachtingshotel

We kregen een gratis upgrade naar mooie gerenoveerde kamer (nr 102). Helemaal top. Het ontbijt was echt super. Heel uitgebreid. Hadden we niet verwacht.

Fantastisch!!!!!

De kamers zijn prima. Het ontbijt is ongeëvenaard. De gastheer en het personeel zijn uitermate vriendelijk maar niet hinderlijk. Het was voor ons genieten van begin tot het einde.

een heerlijke ontspannen tussenstop op weg naar Italie

geen idee

heerlijke kamer, perfecte bedden, zeer gastvrije ontvangst / bediening met humor en een ontbijt wat kan wedijveren met de verwennerijen in Italiaans Piemonte

Tof verblijf, zeer vriendelijke manager die aandacht heeft voor zijn bezoekers.

Effe prijs checken, wij hebben 94€ betaald per kamer voor een ***s hotel waar 10d daarvoor op 40 km afstand in een Best Western **** maar 75€ betaald hebben.

Het ontbijt is schitterend !! Voor het avondeten ga je beter het dorp in daar de kaart zéér beperkt is. Vrouwtje heeft van de sauna genoten. De manager is super vriendelijk en helpt je heel graag maar heeft zeer jong receptiepersoneel in dienst die niet alle kennis van het hotel hebben. Bv." ik weet niet waar ik het kinderbed kan vinden." Probleem (nu) was dat er veel straatwerken plaatsvonden en wij een uur rondgereden hebben om het hotel te bereiken. Niet het probleem van het hotel, maar van de locale planning. We hebben ook gratis een upgrade gekregen naar een kamer met keuken. Niet gevraagd, wel een mooie ruime kamer (208).

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Prima hotel voor tussenstop of kort verblijf.

Vriendelijk onthaal, nette ruime kamer(upgrade). Propere (bad)kamer. Goed ontbijt, veel keuze en alles vers. Heel vriendelijke bediening. Heel goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Na een lange autorit was het hartverwarmend om bij dit Landhotel te worden ontvangen.

Geen gelegenheid voor een diner. Hiervoor werd men naar een gelegenheid in het centrum verwezen.

Ontbijt was zeer ruim, divers en van een uitstekende kwaliteit. Hoeveelheid aan bv. koffie was geen enkel probleem. De kamer was heel hygiënisch en voorzien van een aantrekkelijk balkon waar je prima kon zitten met een mooi uitzicht op de binnentuin.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Prima stop op weg naar zuiden.

?????

Uitstekend ontbijt, heerlijke kamer, goeie badkamer ! De vloeren kraken een beetje maar dat heeft wel iets sjarmants. Locatie; in centrum van vriendelijk dorpje, leuk restaurant op loopafstand. Erg vriendelijke ontvangst.

Uitstekend, Aanrader

Geen mogelijk om te avondeten in het Hotel, kregen ook nog verkeerde info betreffende uitgelegenheid in de buurt.

De kamer was prachtig kregen een gratis Upgrade, het ontbijt was uitstekend en enorm uitgebreid verrukkelijk.

Relaxed hotel

De bistro is alleen doordeweeks geopend, maar met een beetje geluk kun je in het weekend in een andere bistro in het dorp nog aanschuiven.

Hele vriendelijke ontvangst door het personeel. Superschone, grote kamers met goede bedden en goed sanitair. Een mooi gebouw met een grote tuin met diverse zitjes, in een stille omgeving. Het ontbijt is ontzettend luxe!

Super hotel voor een doorreis overnachting

Er werd heel duidelijk gesteld dat kamers via Booking.com geboekt de 'minste' kamers waren. Dat zou eigenlijk niet mogen. Blijft natuurlijk altijd lastig als je bij hotels zowel via Booking.com kunt boeken als direct bij het hotel. Meestal moeten de hotels tot 15% afdragen, daar wordt niemand beter van (behalve Booking.com dan).

Eersteklas ontbijt, bovengemiddeld goed. Mooie tuin met veel zitjes, erg vriendelijk personeel. De tip om bij Hotel Krone te eten hebben we aangenomen en het was inderdaad prima. Opvallend: er werd meermaals benadrukt om voortaan direkt bij het hotel te reserveren. Voordeel zou dan zijn een betere en grotere kamer, voor dezelfde prijs.

Prima overnachtingshotel.

in het hotel was er geen mogelijkheid om te dineren. Hoteluitbater verwees ons wel door naar een restaurantje in de buurt!

Zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijke hoteluitbater. Je kan er 's avonds rustig in de tuin op het terras een glaasje drinken. Niet ver van de autosnelweg.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

De communicatie vanuit booking.com naar het hotel was niet goed. Hadden voor 3 personen geboekt en slechts 2 personen doorgegeven aan het hotel.advies van het hotel was om rechtstreeks te boeken.

Goed ontbijt, prima kamer met mooie badkamer en comfortabele beden

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

TOP HOTEL!

Top hotel! Heerlijke ruime en zeer schone kamers met fijne bedden. Uiterst vriendelijk personeel. Prachtige terras-tuin. Ontbijt is ongelooflijk luxe en uitgebreid! Je krijgt een 4 sterren hotel voor de prijs van een 2 sterren hotel!

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Geen hotel voor "doorreis". Prima als Wellness. Personeel is bijzonder aardig.

De slaapkamer. Er werd ons verteld dat men, indien via Booking.com gereserveerd, de kamers op de hoogste verdieping krijgt. Hoewel de trap prima te lopen is en men aanbood de koffer naar boven te brengen - wij zijn beiden 76 jr - viel dat ons tegen. Geen balkon, slechts één raam dat open kon (het was heel warm die dag). Kleine, iet wat onhandige badkamer. Bedden overigens prima. hygiëne ook prima. Wat dat betreft geen commentaar. De mededeling dat je, als je rechtstreeks boekt, goedkoper een mooiere kamer met balkon krijgt, stoorde ons. Wij konden 's avonds niet in het hotel eten. (Had misschien vermeld moeten worden op de site??) Men verwees ons naar Hotel Restaurant Appartementhaus Lowen ca. 750 meter verder in 't dorp, waar we heerlijk hebben gegeten.

Het ontbijt was fantastisch.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Fantastisch hotel, super ontbijt en bijzonder vriendelijk personeel

Lastig dat je in het hotel niet kunt avondeten. En helaas waren de weinige restaurants in de omgeving dicht ivm Ruhetag of vakantie dus avondeten binnen een straal van 10 km rondom hotel was flinke uitdaging.

Ontbijt buffet was heerlijk en heel veel waar voor je geld. Personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We kregen zo maar een nieuwe suite ipv gereserveerde kamer.

Uitstekend ontbijt en zeer smakelijk

De zgn "booking.com" kamers bevonden zich op de zolderverdieping ! ? en moesten hiervoor meerdere trappen op. Er was geen lift. Dit vonden wij bezwaarlijk gezien onze leeftijd > 70. Andere kamers niet beschikbaar !

Uitstekend ontbijt en zeer smakelijk

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding, geweldig ontbijt!

Heel vriendelijk personeel en ruime, fijne kamer met goed bed. Paar minuten lopen naar restaurants. Het ontbijt was fantastisch, jammer dat we er maar één dag van konden genieten!

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Vriendelijkheid van het personeel.

Bij de hotelfaciliteiten staat: Restaurant (a la carte) Dat is er helemaal niet. Alleen een bistro die op vrijdag, zaterdag en zondag niet open is. We moesten dus het stadje in om daar naar een restaurant te gaan. Als ik dat van te voren had geweten, had ik dit hotel niet uitgezocht.

Vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Geweldig en voor herhaling vatbaar.

Wat had beter gekund? Ik zou het niet weten.

Het ontbijt was heel goed verzorgd. Er was van alles. De kamer was prima en heel schoon. Allles in dit hotel klopte. Avondeten hebben wij in een gasthaus ongeveer 300m verderop genoten (was door de receptioniste aanbevolen). Regionale keuken. Heerlijk.

Zeer fijn Hotel

Badkamer was klein.

Ontvangst vriendelijk Ziet er mooi uit. Rustige ligging Super ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Zeer vriendelijke mensen en super mooi en aangenaam hotel !

Zeer vriendelijke mensen en super mooi en aangenaam hotel !

Geweldig echt een aanrader

Prachtige kamer met balkon fantastisch ontbijt alles erop en eraan mooie tuin

Ideale tussenstop, super vriendelijke uitbaters en personeel, rustige ligging

Super ontbijt in mooie zonnige tuin

Heerlijk ontbijt.

Niets. Enkel beetje jammer dat er geen airco was

Heerlijk ontbijt. Vriendelijke ontvangst. Mooie locatie.

goede kamer, perfect ontbijt op een gezellig terras

De kamer was goed maar het ontbijt was outstanding

Prima hotel op reis van of naar Italie

slechte verlichting in de kamer

hartelijke ontvangst, goed ontbijt, mooie tuin

Super schoon en zeer vriendelijk personeel en een heel...

Super schoon en zeer vriendelijk personeel en een heel uitgebreid ontbijt

Super vriendelijk personeel, het geweldige ontbijt.

Keiharde bedden

Super vriendelijk personeel, het geweldige ontbijt.

ontbijt was top

ontbijt was top

Op doorreis

Vriendelijk personeel. Upgrade kamer. Bijzonder goed en ruim gesorteerd ontbijt. Het was in een woord geweldig, een echte aanrader.

Mooie locatie vriendelijk personeel en lekker gevarieerd ontbijt.

Zoals hierboven geen avondeten.

Bijna alles was geweldig. De kamer, het ontbijt. Enkel spijtig dat je er 's avonds niet kon eten.

De rust, ontbijt , mooie kamers en vriendelijkheid

De rust, ontbijt , mooie kamers en vriendelijkheid

Prima kamer en een prima ontbijt !

Prima kamer en een prima ontbijt !

Super ruime kamer en een fantastisch ontbijt

Super ruime kamer en een fantastisch ontbijt

Er was geen mogelijkheid tot diner!

Er was geen mogelijkheid tot diner! Geen kok! Waardeloos

Prima overnachtingshotel.

Geen airco.

Ontbijt waa super. Uiterst vriendelijk personeel. We kregen een gratis upgrate.

Graag ook in het weekend een dinee na 6 uur

De kamer was uitstekend en het ontbijt ook , jammer dat je in het weekend geen avondeten kunt krijgen.

Personeel , kamer ( zeer ruim) em en personeel

Personeel , kamer ( zeer ruim) em en personeel

Great !

Suite mooi. Alles nieuw !

knus schoon uitgebreid ontbijt.

knus schoon uitgebreid ontbijt..sauna

overnachting onderweg naar Oostenrijk

Alles was perfect. Zeer vriendelijk personeel. Nette schone kamers. Super ontbijt. Kortom een aanrader

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Weinig eetgelegenheden in de buurt

Heerlijk ontbijt, sauna en mooie kamer

Ideaal doorreis hotel

Een bar en restaurant

Uitstekend ontbijt. Mooie kamer Restaurants op 15 min stappen. Hotel op 8 min van autostrade.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

ontbijt super, kamers zeer proper en groot.

ontbijt super, kamers zeer proper en groot.

Super verblijf als tussenstop.

Dat we niet konden blijven eten 's avonds.

Goed gelegen van autostrade. Makkelijk bereikbaar en rustig.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Erg fijn hotel, mooie locatie voor tussenstop op weg naar wintersport

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed en gevarieerd ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

perfeckt

ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prima verblijf met een onovertroffen ontbijt.

geen minpunten

Rustig gelegen hotel met een vriendelijk ontvangst. netjes onderhouden, prima hygiene en een uitmuntend en niet te overtreffen ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Geweldig, zou hem zo weer boeken indien van toepassing

Geen opmerkingen

Geweldig ontbijt, zeer schone kamer en badkamer. Super vriendelijk personeel

Rustige omgeving dicht bij autobaan

Geen problemen

Zeer goed en vriendelijk onthaal. Heerlijk ontbijt met een zeer groot aanbod. Persoonlijke vragen worden goed opgelost.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Zeer uitgebreid ontbijt.

Zeer uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Zeer uitgebreid ontbijt.

Zeer uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijke ontvangst.

Heel erg goed zeker een aanrade

Het ontbijt was super,heel veel keus

Redelijk hotel, niet geweldig.

Hotel heeft geen restaurant en is vrij gehorig.

Het ontbijt was erg goed.

Mooie kamer en goed ontbijt

Mooie kamer en goed ontbijt

Prachtig, gastvrij

Hoofdkussen te slap

Vriendelijke mensen, goede faciliteiten en lekker ontbijt, alles wat een motard kan wensen

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Goed hotel op doorreis

Geen mogelijkheid voor het diner

Prima nette kamer

Goede plek voor onze tussenstop

Jammer dat het restaurant niet geopend us in het weekend.

Goede plek voor onze tussenstop

Op doorreis naar Oostenrijk een ideale tussenstop.

Dicht bij afrit snelweg. Vriendelijke uitbaters. Rustige omgeving. Ontbijt uitstekend

Aanrader

Fantastisch ontbijt en zeer vriendelijk personeel.

Prima doorreishotel

Heerlijk ontbijt, goede plek voor doorreis naar oostenrijk

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Uitstekende ligging voor onze doorreis.

Geen enkele negatieve opmerking.

Uitstekende ligging voor onze doorreis. Verzorgde ontbijt. Hele vriendelijke ontvangst en bediening.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

De kamer was zeer proper, ontbijt was lekker, zeer...

heel kleine badkamer

De kamer was zeer proper, ontbijt was lekker, zeer vriendelijk onthaal.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Hartelijke ontvangst, fijn ontbijt. Kamer prima.

Een perfecte gastheer. Verder alles in orde!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Prima verblijf voor de doorreis

De kamer was wat benauwd en had alleen een dakraam, dat vanwege de regen niet (helemaal) open kon.

Prima ontbijt met persoonlijke keuzes.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Landelijke gelegen hotel in een mooie omgeving

Landelijk gelegen hotel met uiterst vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, goede bedden, goede service