Beoordelingen over Ferienwohnungen TalBach

#4 van de 16 hotels in Simmerath

Gebaseerd op 219 beoordelingen over dit appartement

Groot appartement op goede locatie
    • Appartement Talblick 4

Het bed is voor mij iets te hard, het kussen te zacht. Het beddengoed is aan vernieuwing toe en is, denk ik, niet van katoen. De douchekop in één van de badkamers lekte. Op de kapstok in de gang lag stof (verder was het erg schoon).

Het appartement ('Talblick 4') is groot en alles is aanwezig. Vanaf het balkon heb je een mooi uitzicht op het dal, de beboste heuvels. Dit is mooier dan het uitzicht bij een ander appartement waar ik eerst zat ('Bachblick 6'). De locatie is uitstekend, heel rustig. Eten kan in Einruhr, voor de boodschappen ga je naar Simmerath. Vanaf het appartement kan je zo het Natuurpark Eifel in (wandelen of fietsen).

Groot appartement op goede locatie
    • Appartement BachBlick 6

Het bed is voor mij iets te hard, het kussen te zacht. Het beddengoed is aan vernieuwing toe en is, denk ik, niet van katoen. De woonkamer (in een hoek) is 's avonds vrij snel donker.

Het appartement is erg groot en alles is aanwezig. Eén van de twee badkamers is erg ruim. De keuken is voorzien van alles. De locatie is uitstekend, heel rustig. Eten kan in Einruhr, voor de boodschappen ga je naar Simmerath. Vanaf het appartement kan je zo het Natuurpark Eifel in (wandelen of fietsen).

Super locatie en verblijf
    • Appartement BachBlick 4

Het gehele appartement, de inrichting, de locatie en de omgeving. Als je voor rust en natuur gaat is dit de perfecte locatie. Super verblijf gehad.

Was goed.
    • Appartement Bachblick 5

In de maisonette was je aanspreekpunt, deze sprak niet zo goed Engels of Duits. Zo wisten wij niet wat de code van de deur was en werd dit ook niet meteen uitgelegd. Maar met handen en voeten kom je een heel eind.

Het appartement was groter dan wij hadden verwacht. Ook was erg gedacht aan de details: er waren vaatwasblokjes aanwezig, theedoeken, handzeep, veel kruiden, volledig ingerichte keuken. Erg fijne regendouche ook!

Ruim huis , alle keukenspullen aanwezig.
    • Appartement Talblick 1

Het bed in achterste kamer links is hard en matrasbeschermer zorgt voor ‘erg warme nachten’.

Ruim huis , alle keukenspullen aanwezig. Schoon , en een lekkere tuin. Vanuit het huis kunnen meerdere wandelroutes worden gelopen, het bos is in directe omgeving.

We hebben een heerlijk weekend gehad en kunnen Feriënwohnung Talbach zeker aanbevelen!

Niks, het was perfect.

De appartementen zijn perfect! Schoon en zéér goed uitgerust! Hele rustige ligging met een mooi uitzicht! Wij hadden app. Talblick 2 en 3. Vanaf de accommodatie wandel je zo de heuvels in en ook het dorpje Einruhr is te voet goed bereikbaar.

Fantastisch verblijf in de Eifel in de natuur.

De WIFI.

Het appartement is perfect. Alles was aanwezig en compleet. Het appartement heeft binnen enkele treden waardoor toegang met rolstoel niet mogelijk is. Het terras met zicht op het bos,het kabbelende riviertje en fluitende vogels gaf het gevoel van in de natuur zijn. Vlak naast het huis een wandelpad het bos in. De televisie deed het eerst niet i.v.m. geen ontvangst maar na hulp van de host een andere tv gekregen met wel ontvangst. De WIFI ontvangst is slecht. Alleen buiten enig ontvangst mogelijk. De Poolse host is vriendelijk maar lastig bereikbaar en spreekt geen Duits of Engels. Gelukkig maar weinig nodig gehad. Toegang tot het huis makkelijk met een code welke vooraf wordt toegestuurd zodat je direct naar binnen kan. In de nabijheid vele restaurants op 2,5 km. Voor grotere supermarkten moet je wel wat verder rijden. Auto wel noodzakelijk.

Mooie omgeving, veel te doen in een straal van een half uur rijden. Echt een mooi appartement!
    • Appartement - AmBach 4

De WiFi deed het nauwelijks, in beide badkamers liep het doucheputje niet door en een paar van de dekbedden en kussens roken naar zweet. Door (ik denk) de plastic onderdeken en de zeer synthetische dekbedovertrekken was het heel warm. Jammer dat je voor Eur 15 PP voor handdoeken en beddengoed geen katoen krijgt. En als laatste voelt het niet zo symphatiek dat je de eigenaar niet aanwezig is. Dat draagt niet bij aan een gastvrij gevoel. Iemand heeft de appartementen dan niet omdat hij het mensen graag naar de zin maakt.

Prachtige rustige ligging. Enorm ruim en volledig appartement.

ruim, gezellig ingericht, modern appartement midden in de Eifel
    • Appartement BachBlick 4

de plastic matrasbeschermer in bed, waardoor het heel warm was in bed. Hiervoor in de plaats kan ook een dikke ademende matrasbeschermer.

het ruime appartement bij iedere slaapkamer een eigen badkamer de moderne, gezellige inrichting 2 balkons, zowel 1 op het westen als 1 op het oosten, dus altijd zon

Indeling appartement ideaal voor 2 gezinnen, alles...

Kleden in de badkamer vinden wij niet erg hygiënisch, deze kun je beter vervangen door badmatjes.

Indeling appartement ideaal voor 2 gezinnen, alles toereikend aanwezig

Prachtig, voor herhaling vatbaar.

WiFi was zeer zwak.

Wij zaten in Ambach 1. Groot, zeer schoon en alles aanwezig wat je nodig had. Snelle reactie van de verhuurder. Late check out zonder extra kosten, top. Aan een beekje, groot terras met voldoende meubilair.

Het balkon van Bachblick 3 kijkt uit op lelijke aanbouwen en...
    • Appartement BachBlick 3

Het balkon van Bachblick 3 kijkt uit op lelijke aanbouwen en niet (zoals de naam suggereert) op de beek... Het bed de tweede slaapkamer bleek een twijfelaar te zijn. Erg klein voor grote mensen.

Beste vakantiehuis ooit!
    • Huis met 3 Slaapkamers

Er zijn geen winkels in de nabije omgeving. (Wel veel fijne restaurantjes!)

Prachtig, aan de beek gelegen vakantiehuis. Het huis was mooi en luxe ingericht, ruim en comfortabel. Het leukst vonden we het grote raam bij de zithoek met uitzicht op de beek. De eigenaren waren zeer flexibel: we mochten eerder aankomen en later vertrekken. Het huis ligt naast het bos, dus je kan zo het bos in om te wandelen.

Wat een geweldig uitzicht: bos en een kabbelend beekje voor je raam!
    • Huis met 3 Slaapkamers

kookpotten en vooral iets grotere mochten er iets meer aanwezig zijn, maar dat is wellicht het enige dat ik kan bedenken ;)

Geen afspraak nodig om sleutels op te halen, code werd via email bezorgd en konden zo zonder wachten binnen en ons direct installeren. Heel veel plaats en een prachtig uitzicht. Veel borden, glazen en bestek; strijkplank, strijkijzer, haardroger, grote ijskast, ...

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Nette, verzorgde woning, comfortabele en moderne inrichting ...
    • Appartement BachBlick 2

1) Het lukte me niet de televisiezenders aan te zetten. Na een telefoongesprek met de eigenaars bleek het eenvoudig. Misschien toch een beetje uitleg op papier voorzien. 2) Een microgolf-oven zou wel mogen voorzien zijn .

Nette, verzorgde woning, comfortabele en moderne inrichting , alle inboedel inbegrepen, in de keuken was al het nodige voorzien. Leuke locatie, prima ! Zeker aanbevelenswaardig.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Van een zalige rust genoten, net de quality time dat we nodig hadden.
    • Appartement Bachblick 5

Misschien een informatiebrochure bij het verblijf leggen ivm werking elektronische apparaten, eventueel welkomstwoord (hier word u niet persoonlijk ontvangen,wat niet stoort maar een welkomstwoord is altijd aangenaam) en informatie ivm verblijf zoals bv afrekening toeristentaks.

Alles wat je nodig hebt, is aanwezig in deze appartementen, zelfs kruiden en een gourmet en steengrill. Vriendelijke en behulpzame kuisploeg, ondanks het taalgebrek, het appartement was zeer proper. Problemen bij aankomst met het appartement(nog niet klaar), maar een uurtje later hadden we al een upgrade naar een ander appartement. Wij hebben genoten en gaan zeker terug!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Zeer goed
    • Appartement Bachblick 5

1. Internet (spotnet). Snelheid was 1,4 Mbits. 2. Verder het traplopen (2 hoog), terwijl de rest van de appartementen leeg stonden. 3. Het gemis van een magnetron.

1. Prachtige ruim appartement. 2. De rust en de omgeving.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Heel fijne woning met open haard, midden in wandelgebied
    • Appartement BachBlick 1

Er was geen magnetron. Supermarkt was ver weg.

Ruime comfortabele woning, met geweldige zithoek met open haard. Midden in wandelgebied. Goede bedden. Gezellig ingericht.

Modern en schoon appartement in een afgelegen omgeving.
    • Appartement BachBlick 3

Het appartement was erg donker. De foto's suggereerden dat we uitzicht hadden op een beekje, maar dat was niet zo. Bachblick 3 kijkt uit op een ander appartement en de afscheiding daarvan. Ik had de eigenaar van te voren tot 2 keer toe een e-mail gestuurd met een vraag over beddengoed, maar daar werd niet op geantwoord. Niet zo klantvriendelijk! Tip: als je genoeg ruimte hebt, neem dan je eigen dekbed en kussens mee. Ook een paar onderlakens zijn handig, tenzij je graag op een plastic zeiltje slaapt.

Het appartement was erg schoon. Er waren een paar mankementjes, maar die werden snel verholpen. Compleet ingericht en 2 badkamers is erg fijn. Als je van rust en wandelen houdt zit je hier goed.

Fantastisch complete accommodatie, in een prachtige omgeving!
    • Appartement BachBlick 4

Het bed kan echt nieuwe matrassen gebruiken. Die zijn aan vervanging toe.

Het huis is erg compleet, aan alles is gedacht. Neem je eigen kleren mee, en wat je wil eten, en de rest ligt in het huisje! Ook de omgeving is fantastisch, het beekje naast het huis is erg rustgevend!

Hemels.

Eigenlijk niets.

De accommodatie met de super gezellige inrichting. Heel mooi allemaal. En de tuin zou met mooi weer de perfecte plek zijn om buiten te vertoeven.

Mooie omgeving, appartement netjes en hygiënisch, zolderappartement niet geschikt voor lang verblijf
    • Appartement - AmBach 4

De wifi is echt slecht. Daarnaast is het telefoonbereik (voor 4g verbinding) ook niet beschikbaar. Ook de kussens (hadden er net zo goed niet hoeven zijn) op de bedden waren van zeer slechte kwaliteit. Wij hadden het "Ambach 4" appartement (zolderverdieping). Ik ben blij dat we met 4 personen in een 6 persoons appartement zaten. Twijfelaars (breedte bed 1,4 meter) worden ook als 2-persoonsbed gerekend. Nadeel: het zolderappartement kent bijna alleen schuine wanden, ik ben niet extreem lang, maar moest geregeld met een schuine nek lopen en heb er diverse blauwe plekken overgehouden. Ook is er wel een mooi kookeiland, maar is er geen afzuiging in het appartement. Met als gevolg dat het appartement na het koken naar de kooklucht ruikt. De afvoer van de douches kan een normale hoeveelheid water van een douchebeurt bijna niet verwerken. Met kinderen douchen wordt dan moeilijk ...

Het appartement was schoon en is goed gesitueerd in de Eiffel. Binnen een half uur rijden alle toeristische trekpleisters bereikbaar. Vanuit de locatie prachtige boswandelingen door de Eiffel te maken.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Fantastische accommodatie in een mooi gebied.
    • Huis met 3 Slaapkamers

De kussens op de bedden zijn waardeloos (zo dun als een velletje papier) en de bedden wat hard.

Wat een top accommodatie. Wij hebben het 'huisje' gehuurd, wat een prachtig ingericht en overcomplete villa bleek te zijn. Met twee badkamers en drie slaapkamers kun je hier ook met grotere groepen logeren. Het huis is van alle gemakken voorzien en vooral het grote raam in de huiskamer met uitzicht op het beekje is heerlijk. De omgeving is erg rustig en op enkele minuten rijden ligt een fijn dorpje met restaurants. Voor een supermarkt moet je wat verder rijden. De wifi is sterk en de verwarming doet het prima, waardoor het grote huis nooit koud wordt. De korte wandeling naar het boskapelletje is een aanrader!

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Heerlijk, ruim appartement in een prachtige omgeving. Gewoonweg TOP!
    • Appartement Talblick 4

De bedden en beddengoed zijn het enige wat voor verbetering vatbaar is.

Prachtig ruim appartement in een schitterende omgeving. 2 slaapkamers en 2 badkamers. Mooi balkon

We hebben een heerlijke vakantie gehad
    • Appartement BachBlick 3

Dat de indruk via foto's op de website werd gewekt dat de bedden opgemaakt waren. Er waren wel kussens en dekbedden waren, maar er was geen beddengoed. De afstandsbediening van de TV deed het matig en er waren geen niet-duitstalige programma's.

Het appartement was schoon en ruim. Ruim voorzien van apparatuur, bestek, borden, etc. Het bed is prima.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

prima accocomodatie met enige verbeter punten
    • Appartement Talblick 4

de bedden erg zijn erg laag en de matrasssen slecht warm water duurde even voor dat je dat had en jammer dat er geen lift meer in zit ( heeft er volgens mij wel ingezeten ) i.v.m. bagage als je naar de bovenste etage moet

keurig schoon netjes in gericht veel keuken apparatuur aanwezig b.v. fonduepan gourmetset brood rooster

Heerlijk verblijf gehad, zou graag nog eens terug komen.
    • Appartement AmBach 2

Voorzieningen in het dorpje zelf zijn zeer beperkt. Er is geen bakker of supermarkt. Een nabij gelegen dorpje (3,5 km verderop) heeft dit allemaal wel. Iets verder rijden is in Simmerath een grotere keuze aan voorzieningen, zoals een Lidl, sportzaken enz. Waar je verder helemaal tureluurs van wordt zijn de flitspalen. Elk dorp heeft er minimaal 2 tot 3 en ze doen het allemaal :-(.

Bijzonder ruim appartement, 2 grote slaapkamers en 2 aparte badkamers. Daarnaast grote bijzonder compleet uitgeruste leefkeuken, een grote woonkamer met TV (wij konden geen Nederlandse zenders vinden, maar we zijn sowieso geen TV kijkers) en als klap op de vuurpijl een mooi terras met ruime hoeveelheid tuinmeubilair. Echt helemaal super!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

geweldig verblijf
    • Appartement Talblick 4

Wifi bereik was slecht bijna geen bereik advies, het plaatsen van een schemerlamp of wat kleinere lampen in de woonkamer/keuken. duidelijkheid t.a.v. bedlinnen en handdoeken bij Booking.com staat vermeld incl. volgens huisbaas excl.

zeer goed uitgerust en modern appartement, rustige en schitterende omgeving.

Geslaagd en volgende keer zouden we langer willen blijven.
    • Appartement Talblick 2

Het weer...., er zou een overzicht moeten zijn van de televisiezenders, er zijn er zoveel maar bijna geen Nederlandstalige, dat begrijp ik niet goed omdat Nederland vlakbij is en de accommodatie toch veel aan Nederlanders en Vlamingen verhuurd word? Enkel BVN op nr 911 dus lang zoeken eer je die gevonden hebt.

De omgeving midden de natuur, rustig, goede wifi in huis, alles wat nodig is voor koken is aanwezig etc.

Prachtig appartement op ideale locatie
    • Appartement Bachblick 5

Het synthetische beddengoed en een hoeslaken met een plastic onderlaag waardoor het slapen voor ons alles behalve comfortabel was.

Prachtig, groot en modern ingericht appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers en een balkon met eettafel, stoelen en ligstoelen. Rustige locatie dicht bij start wandelingen. Keuken erg compleet, met mooi serviesgoed en vele pannen. Wij vonden alles fantastisch behalve de bedden.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

mooi huis in een zeer mooi rustig dal
    • Appartement Talblick 2

slechte wifi- weigert een heleboel sites - douche miste plankje voor zeep - de mensen in het chalet bij de beek hadden de hele dag de sauna aan - dus je zat steeds in de rookstank op je balkon

ruime woning

Fantastisch verblijf met alles erop en eraan !!
    • Appartement Bachblick 5

Geen bakker in de buurt reden naar Simmerath daar had je dan keus genoeg.

Het was een fantastische omgeving om te wandelen en te fietsen en het verblijf was prima alles was aanwezig in het appartement. Kortom we hebben genoten van ons verblijf en hadden ook prima weer.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

accomodatie voor lenige mensen
    • Maisonnette Appartement

De trappen tussen de verdiepingen zijn ronduit gevaarlijk. Onvoldoende hoofdruimte voor de trapopgang, onregelmatige treden. Op de begane grond ontbreekt ook nog een wisselschakelaar voor het licht op de eerste verdieping. De trap moest ook nog veelvuldig worden gebruikt omdat er geen sanitair op de begane grond is. De graafwerkzaamheden aan de weg, 5 meter van onze eettafel waren behoorlijk storend. Niet de schuld van de verhuurder maar na een week ongemak had een verontschuldiging wel op zijn plaats geweest.

De omgeving. De rust buiten de bedrijfsuren van de graafmachines.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

zalig
    • Appartement BachBlick 3

Heerlijk ruim appartement gelegen op een rustige, prachtige locatie. Een goed uitgeruste keuken, zalige bedden, balkon, een uitzicht en een mapje vol info (winkels, wanneer vertrekken, wat te doen...) zorgden voor een stressvrije vakantie!

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

super mooi!!
    • Appartement AmBach 2

De wifi mag iets sterker zijn, Netflix werkt goed maar de verbinding valt af en toe weg.

Het appartement was modern ingericht en de hele inventaris was meer dan compleet. Alles was netjes en schoon, echt een super appartement, meer dan we van te voren hadden verwacht. De ligging is centraal in de Eifel, goed bereikbaar en er is ruime parkeergelegenheid. De code voor de voordeur is perfect, zo heb je nooit een sleutel nodig.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Comfortabel verblijf in een rustige omgeving.
    • Appartement - AmBach 4

Dekbedden waren licht en dun, maar overigens wel warm genoeg. Verder niets op aan te merken.

Ruim appartement met veel comfort en compleet ingerichte keuken. De ligging van het complex is uitstekend, want er komst nauwelijks verkeer en vanaf die locatie kan ook prima gewandeld worden.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Super huis en locatie, echt genieten!
    • Huis met 3 Slaapkamers

Wat kleine puntjes voor verbetering. Kussens zijn erg dun. Terrassen om het huis zijn wat verouderd.

Wij huurden het huis Talbach. Deze ligt erg mooi en vrij in een prachtige en rustige omgeving. Het huis is zeer comfortabel met mooi uitzicht op een beekje vanuit de woonkamer en keuken. De woning is zeer compleet; de keuken is ruim voorzien van keuken benodigdheden. Vanaf het huisje kun je fietsen en wandelen. Omdat onze ouders mee waren hebben we een vlakke fietsroute uitgezocht die startte bij Heimbach, waar wij fietsen hebben gehuurd. Wij zijn een lang weekend geweest en komen zeker nog eens terug om de omgeving verder te verkennen met de fiets.

Fris en comfortabel
    • Appartement Talblick 3

De bedden zijn nogal synthetisch, dat slaapt echt minder lekker, zonde, dit is eigenlijk het enige minpuntje.

Ruime, modern ingerichte, apartementen, super!

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Mooi appartement op superlocatie.
    • Appartement BachBlick 3

Dat de week langer had geduurd. :)

Ruim en mooi appartement. Rustig gelegen. Van alle gemakken voorzien. Op n superlocatie. Dichtbij prachtige wandelpaden. Leuke restaurants op een paar kilometer. Goede WiFi.

Goed gelegen, zeer ruim, modern appartement met alle benodigdheden!
    • Appartement Talblick 1

De kussens (in slaapkamer) waren voor ons niet in orde, eigen kussen meebrengen is de boodschap.

Veel ruimte, alles mooi in orde, veel faciliteiten in de keuken, kruiden, kookgerief e.d. waren allemaal aanwezig. Ruime propere kamers, ruime badkamer met mooie instapdouche. Top!

• Beoordeeld op: 13 december 2016

heerlijk!
    • Appartement BachBlick 4

Het bed in de master slaapkamer was niet zo comfortabel, het leek doorgezakt maar de matrassen waren niet super. Wel gehorig, boven ons in het appartement zat een stel met kinderen en die hoorde je behoorlijk goed rondrennen.

Goede facitliteiten, keuken , super moderne inrichting, mooie badkamer. Mooie omgeving, goede wandel mogelijkheden om het appartement heen en in de Eifel verderop. Leuke, lekkere restaurants in het plaatsje verderop. 5 minuutjes met de auto.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Heel leuk appartement en ideale ligging voor mooie...
    • Appartement Talblick 2

- Er is geen microgolfoven aanwezig - De matrassen en kussens zijn niet comfortabel. Heel dun.

Heel leuk appartement en ideale ligging voor mooie wandelingen te maken. Modern en met smaak ingericht. Goed uitgeruste keuken en ruim.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Sfeervolle locatie en zeer mooie omgeving
    • Appartement Bachblick 5

Twee kleine minpuntjes: de kussens waren erg dun en slap en er hangen geen overgordijnen in de huiskamer. Als je dus op de bedbank ligt, ben je vroeg wakker.

Alles was eigenlijk prima, leuk en volledig ingericht.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Aangenaam verblijf in een luxe appartement.
    • Appartement - AmBach 4

-Geen theepot in de keuken :) -De kussens op de bedden zijn veel te zacht. -Geen contact met de eigenaar.

-Gelegen in rustig dorp, direct aan het nationaal park. -Ruim appartement, goed (modern) ingericht.

Comfortabel appartement in een rustig omgeving
    • Appartement Talblick 3

Compleet ingericht huis met alles er op en eraan. Twee badkamers. Zelfs electrische bbq, fonduepan en gourmetstel. Gunstig gelegen om uitstapjes te maken zoals Monschau, Aachen, openluchtmuseum in Kommern.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

De ruimte en inrichting van het appartement is mooi.
    • Appartement Talblick 2

Jammer dat de verlichting in de woonkamer niet dimbaar is. Die is behoorlijk fel. Verder is alles perfect!

De ruimte en inrichting van het appartement is mooi. Het ligt in een prachtige rustige omgeving. Leuke dorpjes in de omgeving.. Zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Mooie appartementen met wat kleine minpuntjes

Geen reactie op emails richting eigenaren, ook nooit gezien verder. Behoorlijk gammele/krakende bedden. Onpraktische kussens.

Erg schoon, rijk uitgeruste woningen, mooie locatie

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Bijna een negen...maar nu nog niet: bijzonder mooi appartement bij de Rursee.
    • Appartement Talblick 1

Erg, maar dan ook heel erg stoffig (ter info: je betaald ruim € 50 schoonmaakkosten!!). 1 bed was slecht (doorgezakt). Geen persoonlijk contact bij ontvangst (geen sleutel maar PIN om binnen te komen) dus ook lastig met klachten e.d. WiFi was extreem slecht en traag: derhalve waardeloos! Ging ook nog eens via een portal....en dat maakt het nóg beroerder (en dat in 2016)

Erg compleet, goede ligging, groot terras, klein overdekt terras, BBQ buiten, plaat binnen etc etc. Zeer compleet. Beddengoed en handdoeken erg compleet. Inrichting (over)compleet tot de potjes kruiden in de keuken. Foto's geven erg goed weer wat je kunt verwachten. Als de verbeterpunten worden opgepakt is dit en dikke 9 waard!

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Zeer toffe inrichting en 2 wc's en douches zijn zeker...
    • Maisonnette Appartement

Slechte wifi 's avonds en een te steile trap naar de bovenverdiepingen (is op zich al gevaarlijk maar zeker met een reiskoffer!)

Zeer toffe inrichting en 2 wc's en douches zijn zeker een pluspunt. Uiteraard ook de mooie omkadering: de rust, bergen, water,...

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

• Appartement BachBlick 6

De kussens van het bed waren zeer dun. Verder ontbraken de overgordijnen in de woonkamer, dit vanwege de slaapbank. Wifi was ook niet zo goed.

Zeer modern appartement met veel luxe. Rustige omgeving in een mooi dal.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Absolute topper!
    • Appartement - AmBach 4

Alleen de kussens van de bedden waren wat minder fijn (erg dun), maar valt in het niets naast alle dingen die wel erg goed waren.

Last minute boekte we dit appartement, in de eerste instantie leken de foto's een beetje te mooi om waar te zijn. Maar het bleek ook daadwerkelijk zo te zijn. Een recent gerenoveerd appartement midden in de natuur. Mooie ruime kamers, mooie badkamers en ook de woonkamer was prachtig. In de keuken en badkamer vond je alles wat je nodig hebt (letterlijk alles, inclusief kruiden, staafmixer, gourmetset, bbq). Ook de locatie is prachtig, midden in de natuur, naast een kabbelend beekje. De communicatie met de familie (eigenaar) ging ook erg prettig.Dit is een absolute aanrader!!

Fantastische, licht appartement, gelegen in een prachtige wandelomgeving
    • Appartement Talblick 2

Sneller warm water...Optie: Thermostaatkraan in de douche..

Ruimte en licht van het Appartement. Super complete uitrusting van keuken en kamers!

ruim, schoon en modern en rustig gelegen op mooie locatie
    • Appartement BachBlick 3

woonkamer had geen overgordijnen waardoor minder privacy dan gewenst

ruim, schoon en modern en rustig gelegen op mooie locatie

Geweldige accomodatie in een prachtige en rustige omgeving.
    • Appartement Bachblick 5

Dekbedden/hoes en de kussens zijn niet fijn

Een top accomodatie waarbij nagenoeg alles aanwezig is. Mooie locatie en ideale incheck

Niks op aan te merken!

Schoon, luxe, modern

Appartement was heel ruim en modern ingericht met alle...
    • Appartement - AmBach 1

Appartement was heel ruim en modern ingericht met alle comfort. Heel rustig gelegen.

Complete uitrusting en schoon in een rustige en mooie...
    • Appartement Bachblick 5

Plastic matrashoes om bedden en zachte kussens.

Complete uitrusting en schoon in een rustige en mooie omgeving.

Heerlijk Paasweekend!
    • Appartement Talblick 4

Geweldig appartement, ruim en zeer compleet ingericht. Mooie locatie en erg rustig.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Super mooie vakantiewoning.

Super mooie vakantiewoning.

Geweldig appartement. Ruim en schoon en van alle gemakken voorzien.

De luxe

Helaas geen magnetron

Prima bedden

Prachtig
    • Appartement Talblick 2

Zeer ruime en moderne woning.
    • Appartement Talblick 1

Zeer ruime en moderne woning.

Ruimte, comfort, omgeving

Matrassen

Ruimte, comfort, omgeving

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Een heerlijk relaxed weekend op een prachtig plekje. Wij hebben er erg van genoten.
    • Appartement Talblick 3

Een persoonlijk contact bij ontvangst op de locatie zou toegevoegde waarde hebben.

Heerlijk ruim appartement met een mooie ligging

Super!!!
    • Appartement Talblick 4

Gordijnen in de woonkamer. Te weinig kookpotten. Lamp boven de tafel werkte niet.

Inrichting van de kamers. Locatie.

mooie rustige locatie in de natuur
    • Appartement Talblick 2

Geen gordijnen in de keuken, handdoekhaakjes ontbraken in keuken en badkamer. Gordijnen overal te lang.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

De wifi werkte niet.

De ruimte in het appartement.

Mooi huisje

Het bed

Het uitzicht vanuit de keuken

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Een rustige en mooie locatie
    • Appartement BachBlick 4

Geen theepot aanwezig, zelf een gekocht. Sanitaire kranen waren slecht.

Inrichting van de woning

Absoluut voor herhaling vatbaar.
    • Appartement Talblick 2

Het appartement is uitstekend. Locatie is heel mooi maar ook gunstig gelegen ten opzichte van andere bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Schoon en ruim appartement met een werkende open haard.
    • Appartement BachBlick 1

Wifi was waardeloos en de verwarming was sommige dagen onvoldoende.

Schoon en ruim appartement met een werkende open haard.

OK.

TV ZENDERS

RUIMTE

Rust
    • Appartement BachBlick 6

Bereikbaarheid - veel trappen, geen lift

Rust