Beoordelingen over Romantik Hotel Zum Rosenhof Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Rockshäuser Str. 9, 34587 Hesserode, Duitsland

#1 van de 1 hotels in Hesserode

Teleurstellend

zie vorenstaande

hoewel wij gereserveerd hadden, waren wij niet welkom. Men adviseerde ons naar een ander onderkomen te zoeken. Het restaurant van de Rosenhof was ons zeer aanbevolen maar helaas konden wij er niet eten. Omdat wij op zondagavond geen idee hadden waar wij zouden moeten overnachten hebben wij alsnog in de Rosenhof geslapen. De kamer was netjes maar klein, de T.V. was stuk en er was geen airco o.d. in de kamer. Om te kunnen eten werden wij naar een restaurant 15 km. elders verwezen. Helaas was ook dit restaurant gesloten. Dit was beslist een teleurstelling. Het ontbijt de volgende ochtend was overigens goed. De ambiance is erg mooi met zoveel rozen maar we houden er een negatief gevoel aan over.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Gezellig , knus, comfortable en zeer schoon Hotel.

Gezellig , knus, comfortable en zeer schoon Hotel.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Charmant hotel voor in de zomer prima.

Klungelige bediening. Geen menukaart met prijzen. Diner te duur voor het gebodene

Charmant hotel voor in de zomer prima. Geen lounge

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Hessenrode.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik

Eigenlijk niets meer.

Kamers perfect zeer ruim en een mooie ruime badkamer, fantastisch ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Buitengewoon hartelijk en attent personeel!

De wifi werkte niet. De eigenaar was niet aanwezig en het personeel wilde het probleem graag oplossen maar kreeg dit niet voorelkaar.

Buitengewoon hartelijk en attent personeel! We kwamen 's avonds laat aan. Ondanks dat de keuken al gesloten was, heeft de kok nog een heerlijke salade gemaakt met vers gebakken brood.

• Beoordeeld op: 21 april 2016

was goed

geen klachten

was goed

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Prachtige kamer, vriendelijk personeel, goede keuken, niet...

Prachtige kamer, vriendelijk personeel, goede keuken, niet ver van de autobahn toch rustig

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Romantik Hotel Zum Rosenhof