Beoordelingen over Landhotel Klingerhof Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Am Hügel 7, 63768 Hösbach, Duitsland

#1 van de 7 hotels in Hösbach

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Waren hier voor tussenstop op weg naar Nederland, gaan hier zeker vaker onze overnachting plannen!

Personeel aan de receptie niet erg vriendelijk bij inchecken, kregen sleutel en geen verdere info, bij uitchecken ook erg kort en zakelijk. Overige personeel ook in restaurant wel erg gastvrij en voorkomend.

Mooie kamer met fantastisch uitzicht! Uitgebreid ontbijtbuffet met vriendelijke gastheer

• Beoordeeld op: 21 september 2018

We hadden een suprieurkamer gehuurd. Dat was deze niet. Tevens was hij klaar gemaakt voor 1 persoon. 1 handdoek. 1 dekbed. Wij moesten gaan vragen om meer handoeken en een dekbed. Hoezo de kamer is gecontroleerd. Ik heb dit nog nooit meegemaakt in een hotel Dit was de 6e maal dat we daar geweest zijn maar nooit meer. Tevens was het ontbijt matig. Ik heb het gemeld bij het weggaan , maar het was niet waar. NOOIT MEER HOTEL KLINGERHOF. Volgens mij is het in andere handen gegaan

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Om snel te vergeten!!!

Er was, de dag van aankomst, een bruiloftsfeest en dat heeft ons de ganse nacht bij tijden, wakker gemaakt en gehouden! Het management houdt dus totaal geen rekening met zijn gasten. De volgende dag dienden we nog lang te rijden en waren meer dan blij toen we aankwamen...

Van de faciliteiten geen klachten, integendeel.

Gratis parkeren, mooie kamer.

Gratis parkeren, mooie kamer. Restaurant helaas dicht op zondag en maandag, gelukkig heel dicht bij de hoofdstraat in het dorp met Italiaans, Grieks, VIetnamees en andere restaurants. Aanrader.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Het houd niet over...

Personeel was erg neutraal, tijdens het ontbijt was verse koffie niet te vinden. Het bed van 140 breed kraakte flink.

Ruime parkeerplaats en voor een nacht parkeren €1,50 is een koopje.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Vriendelijk personeel en schone kamer.

De sauna was gesloten op zondag.

Vriendelijk personeel en schone kamer. Restaurant prijs/kwaliteit was prima. Mooie rustige locatie op doorreis naar Passau.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Er was niets wat niet in orde was.

De locatie, de kamer, het naastgelegen restaurant en de prijs/kwaliteit verhouding waren geweldig. Het uitgebreide ontbijtbuffet vindt je bijna nergens.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Tussenstop

Vreselijk oud en gedateerd. Soort cellenblok. Rommelige receptie. Restaurant was best duur. Ver van de stad.

Locatie was wel mooi. De kamer was groot en mooi. Geen airco.

Kamer prima.

Receptionist wist niets, bleek een feest te zijn voor personeel. Restaurant was dan ook maar gesloten, zonder alternatief. Oplaadpunt was niet bekend bij receptie. Zelf op zoek gegaan; een plek was bezet door een niet elektrische hotel auto. Voor het vragen om te verzetten moesten we maar vragen waar het feest was. Andere 2 plekken onhandig tussen rijroute en hotelopslag. Gastonvriendelijk, ook bij ontbijt geen enig contact met personeel. Wat een chagrijn...

Kamer prima.

Prima hotel voor de doorreis, goed geslapen en lekker ontbijt

09.00 uur ontbijten was erg druk, alle tafels bezet. Personeel had het er zwaar mee om alle gasten bij de houden.

Prima hotelkamer met een uitgebreid ontbijt. Mogelijkheid om gebruik te maken van de sauna en het zwembad (wellicht de volgende keer). Vrij dichtbij de A3 gelegen, is maar paar minuutjes extra rijden. 24h checkin.

Beoordelingen scheppen hogere verwachting!!!

Gezien de beoordelingen hadden wij beter verwacht. Ook was alles gedateerd (niet erg), maar ook erg stoffig. Mijn vriend heeft zich suf geniesd.

Ontbijt was goed, niet overdreven. De man bij het inchecken was erg vriendelijk.

Prima tussenstop hotel van en naar Oostenrijk!

Warme kamer, erg warme badkamer, maar het was buiten ook erg warm ('s-nachts nog 26 graden Celsius).

Personeel vriendelijk, heerlijk gegeten, ontbijt prima. Vergeten portemonnee werd kosteloos opgestuurd.

Grote en schone kamer, zwembad, uitstekend ontbijt

Niks extra op superior kamer, bar vroeg dicht, geen vier sterren waardig, je zou meer luxe verwachten

Grote en schone kamer, zwembad, uitstekend ontbijt

Goed ontbijt en een goed restaurant in het gebouw.

En airco op de kamer

Goed ontbijt en een goed restaurant in het gebouw. Het hotel zelf is redelijk gedateerd en de voeten zijn soms ongelijk waardoor je al snel struikelt.

Mooi gelegen op een heuvel in het groen, niet al te ver van...

Komt een beetje verouderd over. Kamers waren erg warm en kingsize bed was erg smal, zelfs voor een normaal bed.

Mooi gelegen op een heuvel in het groen, niet al te ver van de snelweg. Kinderen waren erg blij met het zwembad. Goed ontbijt.

Lekker uitgebreid ontbijt

Kleine kamer (met mini badkamer) die véél te warm was zonder airco. Ok, dat er geen airco was wisten we, maar het was gewoonweg snikheet op onze kamer.

Lekker uitgebreid ontbijt 's Morgens wordt je gewekt door de lokale ezel :)

Mooi uitzicht vanuit de kamer, schoon en netjes, prima...

Kamers werden wel warm (er was een hittegolf op het moment). Geen airco.

Mooi uitzicht vanuit de kamer, schoon en netjes, prima ontbijt, fijn ook een zwembadje erbij (voor kinderen), sauna mogelijkheid en ook geen dure massage mogelijkheden.

Een zeer aangename tussenstop met late incheckmogelijkheid = zeer goed.

Mooi uitzicht over het omliggende landschap vanuit de ontbijtruimte. Nette kamers, alles in orde zelfs papierblokje met pen op het nachttafeltje ! Binnenzwembad(je) = goed in orde !

De ligging, heel mooi rustig en toch niet te ver van de...

De geluidsoverlast van personeel dat opruimt (kratten, glas en afval in containers) en tot in de nacht napraat en dan per auto vertrekt. En die 's ochtends vroeg weer terugkomen. Dit speelt alleen aan de achterkant. In kamer 222 zit je recht boven de afvalcontainers. Met een goede overkapping zou dit geen overlast geven. Gemiste kans.

De ligging, heel mooi rustig en toch niet te ver van de snelweg. Grote kamers en goed ontbijt.

Hartstikke schoon.

Hartstikke schoon. Het heerlijke restaurant " onder" het hotel Prachtig uitzicht en heerlijk super uitgebreid ontbijt. Prima voor overnachtingen vlak bij A3

Een mooi gelegen hotel

Goed hotel.Vriendelijke personeel.Het bed was erg laag.Ongemakkelijk eruit te komen als je oud bent. Maar.goed matras en goed geslapen.Goed.restaurant ook.

Mooi uitzicht bij buiten eten.De eetzaal heeft een schitterend apart plafond!

Prima hotel voor vakantie of doorreis.

Standaard kamer is aan de kleine kant zeker gezien de prijs die betaald moet worden. Betalen voor parkeren terwijl er ruimte genoeg is. Reserveren bij restaurant is aan te raden.

Uitstekende locatie voor zowel vakantie als doorreis. Geweldig uitzicht en prachtige natuur. Ontbijt is heerlijk met ruime keuze. Parkeerplaats naast hotel is ideaal.

Zondag aangekomen om 20 uur Ik had maandag een afspraak bij een klant in Gossostheim
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik ben nogal soepel en geef weinig kritiek .Mij viel er niets tegen alles was naar wens

Mooie ruime kamer , vriendelijk aan de receptie en verzorgde bediening in de bar. Overzichtelijke parking. uitgebreid ontbijt al bij al tip top in orde Ik ga er nog logeren. de lokatie licht ongeveer +- 8 km van de A3 autoweg Mooie omgeving voor fiets en wandeltochten

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Goed voor het doel waarvoor ik er was (Messe Frankfurt)

De inrichting van de kamers is allemaal wat gedateerd. En ik lag op kamer 210 en het vroor 's nachts, misschien dat dat iets uitmaakte, maar ik heb geruime tijd wakker gelegen van een bromgeluid dat afkomstig was van een installatie.

Tamelijk gemakkelijk te vinden, rustig gelegen en met een heel behoorlijk restaurant.

Het horen van de Oehoe maakte het verblijf uniek, verder is het hotel een mufruikend allegaartje.

De muffe geur op de gangen en het gevoel in vergane glorie rond te lopen. Ook de badkamer was erg klein.

De natuur en het horen van de Oehoe in de avond. De rust tijdens de nacht, het hebben van een balkon, de redelijk goede bedden, de grootte van de kamer.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Verblijf viel tegen; had veel beter moeten/kunnen zijn. Onvoldoende rekening gehouden minder valide

Zoals hierboven reeds vermeldt was de toegewezen kamer onder de maat, zeker gezien het feit dat mijn vrouw minder valide is. Dit was kamer 311. Ik heb onmiddellijk de receptie ingeschakeld die na mijn klacht direct een alternatief aanbood: kamer 331. Deze kamer was op zich goed. De douche-instap was lager als in kamer 311 nog niet ideaal voor een minder valide, maar acceptabel. Verder bleek dat de locatie van de kamers erg ver achter in de gangen lagen, waardoor mijn vrouw voor haar doen heel ver moest lopen naar eetzaal en restaurant. De lift is te klein voor de rolstoel dus waren wij aangewezen op lopen, wat zij maar met de grootste moeilijk kan. Wij hebben immers bij de reservering duidelijk aangegeven dat mijn vrouw minder valide is en dus niet ver kan lopen. Bij de vorige reservering in uw hotel was hier goed rekening mee gehouden en was de kamer goed en dicht bij de lift gesitueerd. In die kamer was ook de douche-instap nagenoeg gelijkvloers, zodat dat ook geen belemmering gaf. Ik heb deze punten bij de receptie aangegeven en gevraagd of hiermee de volgende keer rekening mee kon worden gehouden, doch dit bleek niet te kunnen. Dit is wel heel jammer omdat wij eigenlijk liever niet het risico willen lopen dat dit de volgende keer weer zo is. Ik heb nog gevraagd of er nog een gelijkwaardige kamer beschikbaar was maar het antwoord was: wir sind ausgebucht. Ik betwijfel dat ernstig omdat wij bij het ontbijt maar heel weinig hotelgasten tegenkwamen. Verder is nog op te merken dat wij wel drie weken van te voren onze boeking hebben gedaan met nog voldoende beschikbare kamers; het had dus best geregeld kunnen zijn denken wij, alleen moet de gemaakte opmerkingen bij de boeking wel goed worden gelezen.

De kamer was uiteindelijk prima, nadat ik eerst de receptie had ingeschakeld. Wij kregen uiteindelijk kamer 331. Deze kamer was op zich goed. Ontbijt was prima en de faciliteiten zijn goed.

Ontbijt was goed.

Bedmatrassen zijn redelijk en zouden beter kunnen.

Ontbijt was goed. Prijs/kwaliteit-verhouding klopt wel. Hotel ligt rustig en in een mooi buitengebied bebouwde kom. Om Aschaffenburg te bezoeken moet je de auto wel nemen.

prima ligging

giga eigen parkeerplaats en dan voor parkeren betalen, hangt iets op de lift over de provincie dat er belasting op wordt geheven, daar heb ik als klant geen boodschap aan: zorg dat dat bij de prijs in is. Wel ietwat gedateerd zo hier en daar.

Ontbijt was goed, kamer wat krapjes maar voor 1 nacht goed. Avondeten was ook goed voor schappelijke prijs..

Mooie rustige locatie met fantastisch uitzicht

Dit hotel is voor ons een prima tussenstop op weg naar Oostenrijk, goed ontbijt leuk restaurant en een fijne sauna met zwembad. Je krijgt veel voor een mooie prijs.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Erg leuk voor een nachtje, niet al te duur.

Een kleine bar met enkele zitplaatsen. Natuurlijk is het niet het mooiste gebouw en je ziet binnen ook dat het best wat moderner kan. Volgens mij was onze kamer wel gerenoveerd , in ieder geval het bed.

Het ontbijt was heerlijk, spiegelei of roerei worden persoonlijk voor je gemaakt. Helaas geen bretzels, die zijn zo lekker. Ons bed sliep echt heerlijk

Goed ontbijt, prachtig uitzicht en net personeel
    • Standaard Eenpersoonskamer

de wijze waarop de parkeerkosten worden verrekend. Ik begrijp hun frustratie, maar zorg voor zakelijke reizigers dat dit onder het business pakket valt om declaratie discussies te vermijden...

Goed ontbijt, prachtig uitzicht en net personeel

o.k.

Het Hotel moet gerenoveerd worden, alhoewel er op de web side staat dat er een restaurant is maar deze was gesloten.

Neutraal, ontbijt wel goed, restaurant gesloten, uitzicht goed maar daar kwam ik niet voor.

Comfortabel voor de doorreis

Het restaurant was gesloten waardoor we tijdens onze doorreis nogmaals in de auto moesten om een restaurant in de omgeving te zoeken.

Fijne grote kamer, gebruik van sauna , prima sanitair.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Het restaurant is geen onderdeel van het hotel. Hadden niet gereserveerd. Was redelijk vol. Moesten heel lang op ons diner wachten.

Goede kamer. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

De locatie is perfect voor een doorreis.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Gewone, standaard kamer wat aan de kleine kant.

De locatie is perfect voor een doorreis. Net niet te ver van de snelweg. Inpandig restaurant, dat voortreffelijke maaltijden reserveert.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Goed als doorreis hotel

De sofa in kamer 327 was ronduit vies te noemen. Dit ook gemeld aan de receptie. Voor de rest was alles propere en netjes.

Kamer was Ok. Ontbijt was ruim voldoende. Restaurant er naast Tenne goeie Duitse kost. Personeel mag iets vriendelijker zijn maar niet van dienen aard dat ze onaardig zijn. Maar je zag dat de dame aan de receptie er niet zo veel zin meer in heeft.

heerlijk verblijf gead

alles was goed

de kamers waren geweldig het ontbijt super het uitzicht prachtig voldoende parkeer plaatsen en zeer vriendelijke bediening echt een aanrader.

Vergane glorie met uitzicht

Vanaf het terras van het restaurant een mooi uitzicht op de omgeving. Het hotel ligt een beetje afgelegen waardoor het er heerlijk rustig is. Het hotel zelf is een beetje vergane glorie. Iemand probeert het wat op te vrolijken met bloemen buiten in potten, binnen op canvas. Ruime kamer, veel beukenfineer, als geheel is het prima. De prijs was vriendelijk en het ontbijt uitstekend. Goede koffie. Interessant plafond. Het avondeten was ook lekker.

Prima geslapen

We kwamen om 22.30 uur aan, nadat we gebeld hadden dat we vaststonden in de file. Gevraagd of we nog (iets) eten konden. De koude keuken was tot 22.30 open....er was geen broodje meer te krijgen. Kinderen maar chips gegeven. Het ontbijt stelde ook niet veel voor. Ik zou dit hotel persoonlijk niet nog eens boeken.

De kamers prima, badkamer zeer schoon. Prima voor 1 nacht. Laat aangekomen dus kan het eten niet beoordelen.

Heerlijke doorreislokatie

We zijn hier al vaker geweest als ddoorreislokatie en dit bevalt erg goed. Goede rustige lokatie, fijne kamers, goed eten/drinken zowel diner als ontbijt, schoon, ruim en prima faciliteiten. Fijn een 24uurs receptie met bar, dus na elke aankomst kan je nog wat drinken. Kinderen zijn ook erg welkom.

Heel goed

?????

Het ontbijt, de faciliteiten en de ligging waren perfect het was maar voor 1 nacht wij kwamen terug vanuit Oostenrijk hadden ontzettend veel oponthoud op de weg, en kwamen derhalve pas om 21.00uur aan, en wij konden toch nog heerlijk warm eren Super

Een prima accommodatie voor het geval je op doorreis bent

Het bed van mijn dochter (kosten: € 27,-) bleek een bedbankje te zijn. Dit was voor haar niet ideaal.

Wij waren op doorreis en verbleven hier één nachtje. Het diner in de avond was heel goed! Het ontbijt was redelijk. Het was heel fijn om even te kunnen zwemmen bij aankomst na een lange autorit.

Het was te kort

We zijn laat aangekomen maar geen probleem voor check in,grote kamer,grote badkamer, zeer lekker en uitgebreid ontbijtbuffet.Komen hier zeker terug voor meerdere dagen.

Goede start en eindbestemming van onze vakantie

Geen frigo op de kamer. Beperkte openingsuren van het gasthof aanpalend

Ideaal als tussenstop op reis. Comfort kamers waren heel mooi en ruim. Jammer dat er geen frigo op de kamer is. Mooi zwembad. Hotel hier en daar wel aan opfrisbeurt toe.

Fantastisch hotel, mooi uitzicht, kom zeker terug.

Alles was prima. Wij zijn zeer tevreden.

Het hotel ligt boven op een berg en als je een kamer boekt aan de voorzijde van het hotel dan heb je een fantastisch uitzicht over het dal met daarin kleine dorpjes. Voor ons was dit een tussenstop vanuit Kroatië. Wij hebben hier 3 dagen verbleven en hebben Aschaffenburg bezocht. Dit stadje is absoluut de moeite waard om te bezoeken. Leuke kleine restaurantjes, winkeltjes, versmarkt, een prachtig kasteel en nog veel meer. Vriendelijke ontvangst, prima ontbijt en ruime parkeergelegenheid.

prima plekk voor door reis of wandelvakantie!

Er was een bruiloft en onze kinderen hadden de pech met hun kamer aan het feest te zitten. Er is niets over gezegd en ook geen rekening gehouden met de planning van de gasten. Echter wij hebben heel kort te voren geboekt, dus zullen we ook niet verder klagen.

locatie is geweldig. Zeker ook als je op doorreis bent. Restaurant is echt aan te bevelen.

Er was een bruiloft aan de gang in het hotel en om 3 uur...

Er was een bruiloft aan de gang in het hotel en om 3 uur s'nachts was er nog steeds harde muziek die zeer goed hoorbaar was op de kamer.... ontbijt was een beetje eenvoudig maar wel goed.

Laatste jaren een matiger geworden hotel

Onvriendelijk personeel en de kamers zijn gedateerd. Prijs/kwaliteit verhouding is slecht. Enkele jaren terug kon je ontbijten op een balkon. Nu is dit een afdank zaaltje. Ontbijt heeft weinig keus.

Prachtig uitzicht en dichtbij de snelweg A3

Wat een teleurstelling was dit

Na geboekt te hebben voor 2 volwassen en 1 kind kregen we bij aankomst te horen dat het kind bij een van de ouders in bed moest, dit was regel tot 8 jaar. Er waren op de oude benauwde en gedateerde kamer maar 2 eenpersoons bedden. De jongedame van de receptie heeft ons kosteloos een andere kamer gegeven waar je normaal voor moet bijbetalen

Mooi uitzicht

Compleet hotel voor een lage prijs

Op de dag dat wij er waren was het restaurant gesloten. We konden bij de bar wel drankjes bestellen, maar het terras was ook gesloten.

Klingerhof is een lekker hotel op een rustige locatie met een prachtig uitzicht op het dal onder het hotel. Het hotel beschikt ook over een binnenzwembad en sauna, er is ruim voldoende parkeergelegenheid en de snelweg is niet ver weg. En ook heel belangrijk, de bedden liggen goed. Bovendien kun je leuke wandelingen maken naar de dorpjes in de omgeving.

Ideaal voor 1 a 2 nacht(en) - op doorreis!

Geen badjassen en frigo op kamer. Nogaal veel stofnetten ih restaurant en ontbijtruimte

Ideale ligging op onze doorreis nr Oostenrijk. Binnenzwembad ook leuk. Mooie luxe kamer

Goed hotel voor mensen op doorreis.

Bij de boeking was er blijkbaar iets misgelopen en we hadden bij aankomst een kamer voor 2 personen en waren met 2+kind. Ook al was het hotel volgeboekt toch hebben we op het gelijkvloers een appartement gekregen waar we gemakkelijk met ons 3 in konden slapen. Dit zonder extra kosten aan te rekenen. Ontbijt buffet was zeer goed!!

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

goed voor 1 nacht

Uitzicht.Als je 1 nacht blijft krijg je natuurlijk niet de mooist gelegen kamer.

Buslading ouderen in de eetzaal, maar wij konden op het balkon zitten.Lekker rustig.

Geweldige locatie op heuveltop, vrij eenvoudige kamer, super ontbijt.

Kamers vrij eenvoudig. Beetje een gedoe met het restaurant dat niet bij hotel hoort. Klein bedrag betalen voor parkeren, is volgens hotel gedwongen door overheid.

Geweldige locatie, uitzicht top. Je zit bovenop een heuveltop. Tip: het beste als je een kamer aan de goede kant hebt. Vraag dus wel om kamer die niet te veel aan de 'Waldsicht' (bos) zijde zit. Vooraan het hotel met balkon langs de zijkant is ook wel oke. Leuk barretje en zitje bij ingang. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Mooie, rustige ligging van het hotel in een prachtig...

Mooie, rustige ligging van het hotel in een prachtig landschap. De kamer en badkamer zijn schoon en zeer ruim. Uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Jammer

Wij sliepen in kamer 218, zeer compacte badkamer en uitzicht op de parkeerplaats. Het bed was doorgezakt, er was geen shampoo en de douchewand ging bijna niet dicht. Receptie zeer ongeïnteresseerd nadat ik melding maakte van voorgaande. Geen bedankje voor het melden noch een sorry. We komen hier niet meer.

Ontbijt is prima net als parkeren. Het naastgelegen restaurant is uitstekend.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

goed verblijf voor één nacht

wij waren op doortocht en slechts voor 1 nacht verblijf - er is niets echt tegengevallen

het was een uitstekend ontbijt kamers waren niet uitzonderlijk doch netjes - goed voor 1 nacht verblijf

Prima hotel voor als je op doorreis bent.

In tegenstelling tot wat veel gezegd wordt vonden wij het ontbijt niet heel bijzonder. Wel lekker, maar tamelijk standaard t.o.v. andere boekingen. Sprong er niet uit.

De omgeving.

Hotel po

We konden niet diner in het restaurant .gesloten wegens vakantie .erg jammer.

Ontbijt was goed. Hele royale kamers. Heel schoon. Echte Duitse hotel kamers. Geweldig mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Goed hotel op een mooie locatie.

Sauna was een beetje gedateerd. Vooral op het buitenmeubilair zat veel groene asnslag.

Ligging, sauna en zwembad. Uitstekend restaurant waar je voor een redelijke prijs lekker kunt eten,

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Leuk hotel op doorreis naar Oostenrijk

Kamers waren gedateerd, maar dat was eigenlijk niets nieuws.

Leuk hotel op onze doorreis naar Oostenrijk. Diner en ontbijt waren prima, goede prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Goed hotel met prachtig uitzicht

Wij zijn de afgelopen zomer ook al een x in het hotel geweest en dat is ons goed bevallen. Daarom zijn wij weer terug gekomen. Het ontbijtbuffet is heerlijk.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Prima hotel voor onze enkele overnachting op weg naar Oostenrijk

Zoals aangegeven de ontbijtzaal, inrichting en temperatuur.

Mooie ligging en hond welkom, grote nette kamer en goede douche.Prima ontbijt buffet,ontbijt ruimte is gedateerd en toen we aankwamen enigzins fris. Dit zou beter kunnen, maar verder prima hotel. We zijn er een nacht geweest op doorreis naar Oostenrijk.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

ondermaats

Extra betalen voor parking maar men kan nergens anders parkeren. Koele ontvangst. Badkamer zeer klein en douche liep niet door. Eten in bijhorend restaurant was echt ondermaats. Voor ons is éénmaal genoeg geweest.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Super locatie !

de wifi was minder, maar wat maakt dat uit als alles verder super is

Super locatie ! Ruime schone kamer! Gebruik van sauna en zwembad bij prijs inbegrepen incl. Badjas, handdoeken een slippers. Ontbijt was zeer uitgebreid. De prijs kwaliteit is bijna niet te geloven.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Uitstekend ontbijt , vriendelijk personeel , nette kamers ...

Wij hadden pech dat er in het hotel een huwelijksfeest was die avond waardoor het tot een stuk in de nacht luide muziek de slaap stoorde . De sauna is aan de kleine kant in vergelijking met de capaciteit van het hotel.

Uitstekend ontbijt , vriendelijk personeel , nette kamers ,prachtige lokatie .

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Hotel en zonovergoten terras.

Niets, helaas was sauna op zondag gesloten. Eetzaal was wat gedateerd.

Mooie locatie, goed ontbijt, goede ontvangst en bediening. Goed eten in het restaurant Tenne, meteen adembenemend uitzicht op het zonovergoten terras.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Fine stay

Het was wat massaal (met name de ontbijtzaal) waardoor iets minder gezellig. Het restaurant serveerde lekker eten en zag er gezellig uit maar liet ons een uur wachten op ons eten wat erg jammer was na een lange dag rijden waarbij we graag snel wilden eten om naar bed te kunnen.

Prettige kamers, mooi uitzicht en een uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Kamers erg warm

Geen airconditiner aanwezig erg warm in de kamers Als het restaurant erg druk bezet is moet je lang wachten op je bestellen

Het eten in het restaurant is erg goed Het ontbijt is goed

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Sauna en prachtig uitzicht!

Twee keer overnacht; 1e keer betere kamer. 2e keer kamer minder. Op zondag is de sauna gesloten :-(

Sauna en prachtig uitzicht! (Eerste keer) tweede keer kamer aan achterzijde hotel waar leveranciers kwamen. Ontbijt was ook top!

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Een goed hotel op een prachtige locatie.

We hadden helaas geen gordijn voor het raam van sanitaire ruimte. Voor een grote kamer was de afmeting van de TV te klein.

Een prachtige locatie. Ruime kamer. Goed restaurant en een uitstekend ontbijtbuffet. Goede Wifi ontvangst.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Uitstekende prijs/prestatieverhouding.

Aangaande het hotel niets. Maar bij Booking.com kon ik niet vinden dat het restaurant vandaag gesloten zou zijn. Toevallig hebben wij besloten een dag eerder te vertrekken.

Deze keer een heel ruime kamer en een balkon. Het ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Prima hotel op mooie locatie.

?

Prima ontbijt. De kamer was wat oubollig maar netjes en schoon.

schitterend hotel op een mooie locatie met een prima restaurant aan een héél betaalbare prijs!

Alles was prima, geen opmerkingen!

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Mooie locatie met veel faciliteiten

Het ontbijt was uitstekend en het restaurant was voor zo'n groot hotel redelijk knus en gezellig.