Beoordelingen over Landschafts-Gasthaus Bräutigam-Hanses Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Schanze 1, Schanze, 57392 Schmallenberg, Duitsland

#11 van de 23 B&B's en herbergen in Schmallenberg

Mooi hotel in prachtige wandelomgeving.

Een uitstekend ontbijt en mooie schone kamer. Uiterst vriendelijke bediening. Prachtige omgeving om te wandelen. Diner ruime keuze en zeer goed smakend.

Treurige ervaring

Het hotel ligt aan het eind van de wereld, doodlopende weg, daarna bos. We bleken de enige gasten en de eigenaar meldde dus direct dat hij de volgende dag vrij zou nemen (wanneer moest het anders..). Dat was niet het enige. Hij vroeg of we die avond vroeg wilden eten, want hij moest weg die avond. We aten alleen, de waard vertrok. De volgende dag zou hij het hotel/restaurant dus dicht houden. We konden daar wel ontbijten (de wasvrouw zorgde daar voor), maar niet dineren. We verbleven vervolgens met 2 vrouwen 2 nachten moederziel alleen in een hotelletje in de midle of nowhere. De eigenaar woonde daar niet, maar meldde dat we niet bang hoefden te zijn. Voor de tweede avond moesten we dus elders een restaurantje zoeken. Is niet gelukt in de nabije omgeving. Alles bleek dicht die dag. We hebben maar gepicknickt op de kamer. Wel bood de eigenaar ons een fles wijn aan voor het ongemak. Zo leid je ons insziens geen hotel. Al met al een zeer treurige ervaring in een uitgestorven omgeving. Wat ook zeer verwarrend is, is dat er een Hotel Hanses-Brautigam en een hotel Brautigam-Hanses is. Dit op een paar kilometer van elkaar. Dit was het mindere hotel qua comfort en accommodatie.

Grote klasse !!!!

Door onvoorziene omstandigheden moesten wij onze meerdaagse wandeltocht over de Rothaarsteig al in Winterberg beeindigen. Hierdoor moesten wij op de dag van aankomst annuleren. Dhr. Hanses begreep dat dit overmacht was en annuleerde kosteloos de boeking. Dat vonden wij echt TOP !!! Nogmaals dank hiervoor....

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Absolute stilte in een klein dorpje aan de bosrand aan het...

De avondmaaltijd de eerste avond was zeer zout. De andere avonden hebben we elders in een restaurant gegeten.

Absolute stilte in een klein dorpje aan de bosrand aan het einde van een doodlopende weg. We werden iedere ochtend om 8 uur aangenaam gewekt door de klok van de kerktoren. Vele wandelroutes direct vanuit het hotel.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Aanrader om lekker even weg te zijn, goed te slapen, lekker eten, en aardig personeel.

Uitgebreid ontbijt, met heerlijk eitje en verse warme broodjes. Beleg ook in overvloed aanwezig. De hygiene is ook top!

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Heerlijk ontbijt, en super goede bedden en aardige gastheer

Heerlijk ontbijt, en super goede bedden en aardige gastheer

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Prima verblijf voor een nette prijs.

De kussens waren erg zacht (leeg).

Prijs kwaliteit was meer dan in orde.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

eigenaar is vriendelijk - hondvriendelijk en lekker ontbijt

personeel vroeg hoeveel fooi ze mochten houden nadat we gegeten en gedronken hadden ! Dit KAN NIET !!

eigenaar is vriendelijk - hondvriendelijk en lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Mooie locatie.

De prijs is naar mijn mening zo'n 30% te hoog voor wat je krijgt. Beperkte diner kaart, bijna alleen maar schnitzels.

Mooie locatie. Erg rustig. Gemoedelijk. Geweldige wandelroutes. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 februari 2015

Gezellige, ruime en van alle comfort voorziene kamer.

Gezellige, ruime en van alle comfort voorziene kamer. Uitstekende maaltijden; zowel het royale ontbijtbuffet als het diner 's avonds. Gastvrij en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

We kregen ongevraagd de master bedroom, omdat we dan in de...

We kregen ongevraagd de master bedroom, omdat we dan in de buurt van onze kinderen konden verblijven, super geregeld

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Mooi, rustig en schoon hotel.

Mooi, rustig en schoon hotel. Zeer vriendelijk gastheer. Ook heerlijk gegeten, zowel ontbijt als avondeten!

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Goed ontbijt en smakelijke warme maaltijden met een prettige...

Goed ontbijt en smakelijke warme maaltijden met een prettige bediening

• Beoordeeld op: 29 september 2015

eten en lokatie.

het matras was erg hard

eten en lokatie. de hond Frida, wat een schatje.

• Beoordeeld op: 19 april 2015

De locatie en het uitzicht vanuit de tuin.

De locatie en het uitzicht vanuit de tuin.

• Beoordeeld op: 27 maart 2015

Rustig gelegen, schoon,ontbijt prima, geen klagen

Rustig gelegen, schoon,ontbijt prima, geen klagen

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

De locatie en de bedden

De locatie en de bedden

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Het is een Super mooi hotel met vriendelijk personeel,...

Het is een Super mooi hotel met vriendelijk personeel, kwartiertje rijden naar Winterberg.

• Beoordeeld op: 28 februari 2015

gast vrijheid