Beoordelingen over Hotel Lasthaus am Ring

Hohenzollernring 20, Altstadt-Nord, 50672 Keulen, Duitsland

#84 van de 223 hotels in Keulen

Dit hotel verdiend een 9

De douchecabine is wat aan de kleine kant . Beetje onhandig uitstappen.

De gastvrijheid en de service. We zijn zelf door Mevrouw Lasthaus naar een restaurant gereden. Wat een top service.

Degelijkheid op z'n Keuls in een hip & trendy buurt

Er is 's nachts veel straatrumoer, de ramen moeten dicht.

Goede ligging ten opzichte van Belgische wijk en uitgaansdistricten. Schone kamers, prima bed en goed uitgeruste badkamer. Geweldig versgemaakt ontbijt.

Heerlijke, comfortabele overnachting aan rand centrum Keulen

De sfeer is comfortabel, met een ietwat klassieke sfeer (bijvoorbeeld de ruime ontbijtzaaL) . Ik houd erg van dergelijke sfeer! Rustige, zeer schone kamers. Zeer behulpzaam personeel. Het ontbijtbuffet is uitgebreid genoeg om de dag goed te beginnen, met stukjes sinaasappelsap, brood, groenten en fruit en warm ontbijt voor de liefhebbers. Hotel ligt aan de rand van centrum, (circa 15-20 minuten lopen van centraal station), aan drukke brede weg Hohenzollernring, maar mijn kamer lag aan binnenplaats.

Goed hotel

Prima gerenoveerde kamer met niet al te grote badkamer. Geen luxe maar alles wat je nodig met betaalbare parkeerplaats en op een goede locatie. Heel goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

de locatie was erg goed.

het hotel is wel wat oubollig en het ruikt op de gangen een beetje muf. maar de kamer zelf is verder gewoon goed. ideaal ook parkeren bij het hotel zelf op eigen parkeerplek.

de locatie was erg goed.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima ligging voor bezoek Keulen.

Aan drukke straat veel geluidsoverlast bij kamer aan de straatkant. Parkeergelegenheid te klein als hotel vol is en je kunt niet parkeerplaats reserveren

Prima ligging voor bezoek Keulen. Onze kamer recentelijk vernieuwd en mooier dan op foto op booking.com

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Toppie Hotel in hartje Altstad Köln

Er waren geen minpunten.

Een prima hotel direct gelegen in de Altstad. Goed ontbijt en lekkere bedden. Personeel zeer vriendelijk. Fijn dat je de auto bij het hotel kunt parkeren.

goede lokatie vlakbij restaurants en winkelstraten en op...

Jammer dat er geen hotelbar is, maar genoeg bar's/café's in de omgeving en een supermarkt naast het hotel.

goede lokatie vlakbij restaurants en winkelstraten en op loopafstand v/d oude binnenstad (+/- 15 à 20 minuten naar de dom) en op 200m begint de 1e kertstmarkt! goede eigen afgesloten parkeergelegenheid, mooie grote kamer met moderne schone badkamer. Goed gevuld ontbijtbuffet en zeer vriendelijke eigenaresse.

Prima hotel. Vriendelijk personeel.

Wij vonden het interieur van de eetzaal en balie wat gedateerd, maar het was wel netjes.

De locatie is makkelijk te vinden vanaf de snelweg. Nette moderne kamer. Goed ontbijt, voldoende uitzoek. Goede ligging.

goed hotel voor een weekendverblijf in Keulen centrum.

weinig tegenvallers; men is nog bezig met de renovatie van de trap, en dat ziet er wat kaal uit; maar de verwachting is dat dit er over enkele weken ook tiptop uit ziet; er is een louncheruimte voor rokers, maar die is gedateerd, en bevat geen afzuiging, dus erg muf

Wij hebben hier voor de Kerstmarkt overnacht; ideale locatie om per auto aan te rijden, eigen parkeerdek voor €9,- en vlakbij Rudolfplatz, tram en winkels; de kamers waren net vernieuwd, goede stevige bedden en uitgebreid ontbijtbuffet met veel keus uit warm en koud.

Zeer bevredigend!

Voor ons was alles naar wens.

Goed hotel op een goede locatie. Heel vriendelijk personeel en deftige kamers met nodige comfort. Uitgebreid ontbijt buffet met ruime uren. Kamers effectief geluidsdicht. Privé parkeerplaats in het hotel, te betalen maar heel schappelijke prijs (9euro per dag). Prijs kwaliteit zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 3 december 2017

super maar zou indien mogelijk wel geen kamer langs de straatkant meer willen

We lagen in een kamer langs de straat kant en hadden s' nachts wel last van veel lawaai [te wijten aan de periode van de kerstmarkten)

Het ontbijt was super goed , ligging en het personeel

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Een prima verblijf heel goed gelegen ook voor openbaar vervoer en heel goed ontbijt.

Een ding vonden we vreemd, er was een aparte rokersruimte maar daarvan was het bordje op de binnenkant geplaatst zodat de deur altijd open stond en dat ruik je door het hele hotel in de gangen etc. Ook in de lounge mag gerookt worden en dat gebeurt ook, dat vonden we een flink nadeel. Verder waren bij het ontbijt wel gekookte eieren maar die waren steenkoud als wij gingen ontbijten. Ik denk dat ze 's morgens al vroeg worden gekookt voor een x aantal gasten. Want ook de eerste dag waren ze op toen wij kwamen en zijn niet bijgevuld.

Prima hotel voor een mooie prijs. Ligging uitstekend. Twee kerstmarkten in de buurt, goed aan te lopen. Als je goed ter been bent is ook de oude stad goed aan te lopen, anders met Ubahn waarvan zowel links als rechts bij het hotel in de buurt haltes zijn. Het ontbijt was ook prima !

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Aangenaam hotel voor een citytrip

Goed ontbijt Vriendelijk personeel Vrij grote goed voorziene kamer met goede ramen waardoor het lawaai van de straat goed meevalt Goede ligging, rustig maar niet te ver van het centrum (lopen of metro)

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Voor een stadshotel een ruime kamer en badkamer.

Voor lange mensen is het bed te kort

Voor een stadshotel een ruime kamer en badkamer. Veel winkels, restaurants en café’s in de buurt. Ik had een kamer aan de straatkant, maar geen lawaai te horen. Airco is aanwezig en nodig. De dom is 15 minuten lopen

Zou er weer boeken.

Prima parkeergelegenheid, let op max hoogte 2m, kwam met minbus en had 1 cm over, personeel assisteerde. Degelijk Duits! Goed ontbijt, goed bed en midden in centrum.

Zeker een aanrader voor koppels van ietwat hogere leeftijdscategorie, door de nostalgisch vibe.

Er was een beetje nachtlawaai maar dat zal in een drukke stad wel eigen zijn aan de zaterdagavonden. De Wifi was niet zo stabiel en het wachtwoord dat op de fiche stond in de kamer bleek verouderd. De liften kunnen een opfrisbeurt gebruiken. De zichtbaarheid van het hotel vanop straat is slecht, we moesten een tijdje zoeken om het te vinden.

Zeer goed bed en zeer compleet ontbijt, personeel zeer tegemoetkomend aan onze vragen. De parking is aan de achterkant van het gebouw en kan afgesloten worden. Het interieur van het hotel is voer voor wie houdt van een nostalgische, romantische aankleding.

Voor een aangenaam verblijf met lekker uitgebreid ontbijt voor een redelijke prijs in het centrum

Een douchegordijn of afscheiding misten we wel

Vriendelijk en vlot onthaal, goede stille kamer met alles wat we nodig hebben, ook wifi, airco, mooie grote badkamer, lekker bed. We waardeerden zeker ook het uitgebreid buffet met zeer vriendelijke bediening in een stijlvolle antieke zaal. Indien we volgende keer met eigen wagen komen, is er ook plaats voor voorzien.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

3 dagen shoppen en bezienswaardigheden. Dan is deze lokatie ideaal
    • Standaard Eenpersoonskamer

De tarieven van de kamers zijn aan vraag en aanbod onderhevig. De kamer is recht toe, recht aan. Straalt geen luxe uit, wel funktioneel. Dit vwb mijn ervaring met mijn 1 persoons kamer. Echter de lokatie vind ik belangrijker en ook dat het een familiehotel is.

Ik verbleef (1 persoon) 2 nachten. Een goede 1 persoons kamer met hoge plafonds en geisoleerde dubbele ramen met levendig uitzicht over "de Ring". (boulevard achtige weg door de stad). Geen overlast van straat/auto verkeer geluiden. Lokatie, lokatie, lokatie fantastisch EN met parkeermogelijkheid! En dat voor in het centrum. Personeel en eigenaren/receptie zeer begaand, hulpzaam en gastvrij met de gasten. Ontbijtruimte schept een warme en statige klasse uit. Ik kom volgende keer zeker weer terug.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Vriendelijk personeel en een zeer goede ligging in de stad.

Hier en daar een likje verf en Tec7 kan wonderen doen

Vriendelijk personeel en een zeer goede ligging in de stad. Vlot bereikbaar met de wagen en de afgeschermde privéparking is een pluspunt.

prima verblijf

de badkamer was wat klein en daardoor vond ik de wc erg krap geplaatst. die stond tussen de muur en de douchecabine. (dit is geen probleem als je een smal persoon bent maar niet voor iemand die wat flinker is)

ontbijt was erg uitgebreid. kamer was schoon en de bedden waren prima.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Kerstmarkten bezoek

Entree vanaf parkeerplaats trap af/op met koffer belemmering. Geen lift op die plaats

alles was goed. Afgesloten van de openbare weg parkeerplaats, veilig gevoel. Camera bewaking door receptionist. Alle bezienswaardigheden op loop afstand, metro op 150 meter.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

prima hotel, centraal gelegen, heerlijk ontbijt

De ontvangst aan de receptie kon iets vriendelijker.

Ontzettend aardige gastvrouw, na een vroege incheck mochten we gratis mee ontbijten, een warm welkom dus. Het ontbijt is echt verrukkelijk. Het hotel is ietwat gedateerd, maar toch viel het ons alleszins mee. Prima kamer (achterzijde is meest rustig)

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Ligging van het hotel, ten opzichte van kerstmarkten meer dan uitstekend.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Dat het beter was dan gedacht.

Dat het hotel in werkelijkheid ten opzichte van getoonde foto's er beter uit zag. Parkeren een prima voorziening is.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Prima hotel, centraal gelegen.

De kamers waren warm.

De ligging t.o.v. centrum, kerstmarkt(en) en het bij het hotel behorende parkeerterrein. Ook het ontbijt met persoonlijke touch van de eigenaresse was prima!

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Dicht bij de kerstmarkten en eigen parkeerdek tegen goede...

De bedden waren goed maar iets te laag. Ook schoven ze uit elkaar.

Dicht bij de kerstmarkten en eigen parkeerdek tegen goede prijs. Geen geluidsoverlast ivm goed geisoleerde ramen. Nette prijzen van de minibar. Goed uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Prima hotel, goede ligging in een mooie stad!

Melk en sinaasappelsap waren niet gekoeld bij het ontbijt, dat zou fijn zijn.

Prima Hotel, nachtje verbleven ivm kerstmarkt. Het hotel is okay, niet bijzonder maar gewoon een hotel. Kamers, ontbijt, personeel en badkamer zijn goed en het hotel is schoon, een aan te raden hotel wat ons betreft.De parkeerplaats bij het hotel is ook zeer prettig, was geen probleem om na het uitchecken de auto er nog te laten staan. Tevens minibar op de kamer. Locatie is top, 100 meter van 1e kerstmarkt en openbaarvervoer en om de hoek van de grote winkelstraten. De Dom van Keulen ligt op +/- 10 minuten lopen, op heen en terug weg kan je mooi door de winkelstraten lopen, veel winkels! Mooie stad om te bezoeken. Kerstmarkten, die zijn top. Ze zijn allemaal prima te belopen. Rond het hotel zijn genoeg restaurants, cafe's, sportbars, winkels, supermarkten.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Het ontbijtbuffet is geweldig en de locatie is perfect:20 min.lopen naar de dom en 10 min.lopen naar de stadtgarten waar een optreden van LP (Laura Pergolizzi) was.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Ontbijt is goed - Goed gelegen t.

Hotel is wel aan renovatie toe - Badkamer met erg hoge instap dit is gevaarlijk voor oudere mensen

Ontbijt is goed - Goed gelegen t.o.v. het centrum - Auto parkeren mogelijk

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Eenvoudig goed ouderwets hotel
    • Standaard Eenpersoonskamer

Mijn bed was een beetje doorgezakt.

goede locatie in de stad. Simpel eenvoudig goed hotel. Oude stempel. Indeling van de kamer is perfect. Alles wat ik nodig heb, niet meer en niet minder.

• Beoordeeld op: 14 september 2016

helemaal top.

kamers en badkamer zijn iets aan de krappe kant maar daar betaal je dan ook voor. een airco had geen overbodige luxe geweest toen wij er waren.

goed ontbijt, nette kamers, aardig personeel dat goed engels sprak, boven de supermarkt, uitgaansgelegenheden om de hoek (niet storend), midden in het centrum en dat voor die prijs!

Schone kamers!

Schone kamers! Perfecte ligging!

Oud hotel met oude kamers op een top locatie en erg schoon!

Verouderde kamers maar wel goed schoon

Goede locatie in het centrum. Alles op loopafstand.

Een heel schoon goed hotel en goede bedden en douche.

Alles was prima

Ontbijt prima, vriendelijk personeel en heel schoon

Prima locatie, 20 min lopen van de Dom

Rookruimte bij de receptie

Nieuwe schone kamers, locatie

heerlijk

Locatie.

Locatie. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Wat verouderd hotel

Parkeergelegenheid midden in het centrum

genoten.

Het ontbijt was prima.De kamers waren afgelopen zomer gerenoveerd, alles was bovenverwachting.

Op loopafstand van het centrum.

Op loopafstand van het centrum. Eigen parkeerplaats voor maar 9€. Heerlijk ontbijt.

zeer lekker ontbijt met zelfgemaakte Reibekuchen.

zeer lekker ontbijt met zelfgemaakte Reibekuchen.... mooi vernieuwde kamers

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Fijn en goed verzorgd

Geen

Schoon, lekker ontbijt, om de hoek bij Kerstmarkt. Voor de 3de keer geweest.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Uitstekend.

Alles oke.

Ontbijt uitstekend.Meer kun je niet wensen. Kamers zonder meer goed.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Prima locatie ,zeer schoon , goede bedden en uitgebreid ontbijt . Erg fijn dat er parkeergelegenheid

Kamer was erg mooi!

• Beoordeeld op: 3 december 2017

heerlijk ontbijt en goed gelegen voor Keulen te ontdekken

heerlijk ontbijt en goed gelegen voor Keulen te ontdekken

Centrale ligging en direct aan Belgisches Viertel

Centrale ligging en direct aan Belgisches Viertel

• Beoordeeld op: 9 november 2017

een heerlijk verblijf in het centrum van Keulen.

de kamer was ruim en schoon.

de kamer was ruim en schoon. het ontbijt goed voorzien

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Heerlijk hotel, dicht bij het centrum en dicht bij het uitgaansgebied

Badkamer was iets aan de krappe kant

Heerlijk hotel, zijn er vaker geweest en voelt als thuiskomen. Hotel heeft 2 rookruimtes.

keurig schoon hotel.

keurig schoon hotel. met uitstekende bedden, en een netjes ontbijtbuffet.

Lekker rustig, vriendelijk personeel, uitstekende locatie, goede parkeergelegenheid.

prima ontbijt, vriendelijk personeel, goede verhouding...

prima ontbijt, vriendelijk personeel, goede verhouding prijs/kwaliteit, winkels en bezienswaardigheden op loopafstand

Mooi betaalbaar hotel midden in de Altstad

Heb totaal geen minpunten

Leuk en vriendelijk personeel. Goed ontbijtje en goede parkeervoorzieningen.

heerlijk ontbijt

badkamer met douche

heerlijk ontbijt

Gunstige ligging t.o.v. centrum.

Hotel maakt een oude sleetse indruk er wordt wel gerenoveerd wat hard nodig is

Ligging, redelijk dicht bij centrum.

Locatie icm prijs en kwaliteit

Locatie icm prijs en kwaliteit

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

verouderd. Maar prima prijs .

Sterk gedateerd interieur.

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Prima ontbijt. Aardig personeel

Net hotel goede prijs/ kwaliteit verhouding

Hotel heeft geen bar, balkon etc

Locatie om de stad te bezichtigen en een goede parkeervoorziening. Kames waren netjes en schoon

Voor een weekendje Keulen een prima hotel om te verblijven.

Prima locatie, alles lopend te bereiken. Heel erg uitgebreid ontbijt, met extra's ivm Pasen.

Goede keuze

Gedateerd meubilair maar netjes en compleet

Vriendelijk, goed ontbijt, complete kamer, geweldige locatie.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Heerlijk ontbijt.

Heerlijk ontbijt. Perfecte ligging aan de rand van de binnenstad. Veel restaurants in de buurt.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Zeer goed

• Beoordeeld op: 21 april 2017

prima locatie

achterstallig onderhoud.

Het parkeerdek achter het hotel. Goed matras en mooi bedlinnen.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Prima ligging

Ontbijt was prima en kamers ook, locatie op zich wel gedateerd

badkamer was erg klein ,toilet in badkamer naast douche erg smal bemeten.

de bedden ,ontbijt erg ruim voorzien van div beleg ,broodjes ed . !!

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

prima om paar dagen te verblijven

gedateerde badkamer,douchen met douchegordijn in bad

geweldig ontbijt, heel schoon, goede stevige matrassen en kussens

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Erg gehorig

Erg gehorig

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Goed en comfortabel hotel

Goed ontbijt en natuurlijk erg centraal in het centrum voor de Kerstmarkten.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Goed hotel voor kort verblijf in de stad. Dicht bij kerstmarkten.

Eigenlijk niets

Goed en uitgebreid buffet.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

top locatie

Locatie, parkeren

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Goede uitvalsbasis om Keulen te verkennen.

Geluid van de straat.

Heerlijk ontbijt en parkeren goed geregeld.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Bijzonder gastvrij en perfecte locatie

Gastvrijheid, parkeren, schoon, ontbijt en ligging

Gewoonweg geweldig !

ontbijt uitstekend, ligging ideaal -goede metroverbinding, personeel zeer vriendelijk. voor kort verblijf uitstekend !!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Lasthaus am Ring