Beoordelingen over Landhotel Laube Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Glottertalstraße 1, 79194 Heuweiler, Duitsland

#3 van de 3 hotels in Heuweiler

alles was blij dat we weer konden vertrekken oplichters veel te duur zonde van mijn geld aub nooit meer een mail sturen

zonde van mijn geld kamer was loeiheet en benauwd de stank van de keuken hing op de kamer een vette vieze lucht en het hotel was oud prijs was zeker de helft minder waard !!!!!

Een nacht was prima maar verder geen gebruik maken van diner en ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

Kan mij niet herinneren mij ooit zo niet welkom te hebben gevoeld in een hotel. Onvriendelijk, slecht en duur eten, lange zwarte haren in de slaapkamer die naar vet stonk, alsof er net gefrituurd was, eetzaal was kennelijk ook de privé ruimte van het gezin.

Wie op de doorreis een hotel voor een nacht zoekt is dit hotel een goed alternatief.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

klant vriedelijk

Alles was goed maar meer ook niet we wilde om half 8 ontbijten maar dat kon niet de lift was op slot tot 8 uur met de trap konden we de koffers ook niet voor 8uur in de auto zetten dus niet klant vriendelijk

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Als wij nogmaals in deze omgeving moeten overnachten gaan we zeker naar dit hotel .

Goede gastvrijheid , goed ontbijt , koffie was lekker. Op terugreis van Italie overnacht ; goed voor elkaar . Op de heenreis naar Italie in Zwitserland overnacht : drinken veel duurder , ontbijt minder en in totaal : overnachten + ontbijt en bij aankomst wat drinken : 76 euro duurder dan hotel Laube!!

Er in de omgeving weinig te zien

Er in de omgeving weinig te zien

Eigenaarresse drong zich erg op

Rommelig

Goed bed

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Netjes, rustig, goed ontbijt, prima locatie nog geen 10 mini...

Eigenaresse leek wat humeurig, maar was eigenlijk wel OK. Voor de prijs (180 euro voor 2 x 2-pers kamer) had ontbijt wel inclusief mogen zijn, nu kostte het 8 euro pp.

Netjes, rustig, goed ontbijt, prima locatie nog geen 10 mini van de snelweg.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

De ruime slaapkamer/badkamer

De dame die er werkte was alles behalve gastvrij. De dag van aankomst leek het alsof het gesloten was. Daarnaast betaalde wij €90,- voor één overnachting zonder ontbijt, aan een drukke doorgaande weg zonder airco.

De ruime slaapkamer/badkamer

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

De bedden lagen zeer goed.

Er was zeer weinig personeel en we moesten lang wachten op ons eten. De ligging van het Hotel is aangrenzend van een doorgaande weg en er valt weinig te beleven. Het ontbijt was matig weinig keus in broodjes en beleg vieze koffie.

De bedden lagen zeer goed.

• Beoordeeld op: 19 juni 2015

De mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Geen

De mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De hotelkamers zijn redelijk eenvoudig, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het ontbijt is gewoon goed. Broodjes, yoghurt, diverse vleeswaren, kaas,jus d'orange, koffie en thee. Ideaal voor een vakantie in het Zwarte woud of op doorreis naar bijvoorbeeld Zwitserland